Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 23. října 2017 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

Štafeta biatlonistů během závodu mířila i na medaili, patří jí sedmá pozice

Čeští biatlonisté si v olympijské štafetě na 4x7,5 kilometru vyjeli sedmou příčku. Během závodu se tým ve složení Jaroslav Soukup, Zdeněk Vítek, Roman Dostál a Michal Šlesingr pohyboval dokonce na bronzové pozici, ve druhé polovině závodu však boj o stupně vítězů přenechal jiným.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Laswell

Záznam

záznam tohoto závodu bych rád viděl, ale kde? Slyšel jsem, že ČT má všechny závody z OH na svém archivu, ale z tohoto dne jsem tam našel pouze nějaké pasáže z OH studia, i kdyžv v popisu pořadu je psán celý program toho dne. Jak to je u jiných dnů, to nevím. Nespíš podobně a ČT nabízí věci k ničemu.

0/0
28.2.2010 18:33

gter

Realita

Soukup a Vítek SUPER!! Škoda výkonu Dostála a Šlesingra.... Nevím, zda by Holubec nebyl býval lepší... ale to je jenom kdyby...

V současnosti asi na víc nemáme...

0/0
27.2.2010 13:04

xychteen

Re: Realita

Viz níže :-)

0/0
27.2.2010 13:15

Martin HSJ

Takže Ole

Jen Dahlie získal o jednu medaili víc. Stejně jako Yegorova má šest zlatejch víc má jen Dahlie a to o dvě. No a když nebudu počítat týmové medaile. Dahlie vede s devíti a o jednu méně má Ole, Aamodt a tři německé rychlobruslařky. Potom Dahlie vede s šesti zlatejma a o druhé místo se se čtyřmi zlatými dělí Ole s Aamodtem, Yegorovou a Pechsteinovou. Takže podtrženo a sečteno Ole Einar Björndalen je historicky druhým nejúspěšnějším sportovcem ZOH R^

0/0
27.2.2010 6:13

jirkaknop

Re: Takže Ole

Jegorovou a Pechstein nepočítej. To jsou dopingářky! Zvlášť Jegorová to brala furt. Ole je jinej kádr! 

0/0
27.2.2010 6:29

bjerndi

Re: Takže Ole

v Soci Ole nejmin 2 medaile ziska ... stafeta je jista a jednu dalsi prida i kdyby na chleba nebylo :-)

0/0
27.2.2010 9:21

Honimír II.

Tito loseři a výletníci by měli uhradit náklady,

hodit si pušku na záda a přes Atlantik běžet domů na lyžích ;-ORv

0/0
26.2.2010 23:57

redpower

Re: Tito loseři a výletníci by měli uhradit náklady,

Ty si radsi honimiruj a nikam nepis Rv

0/0
27.2.2010 0:17

capjar

Re: Tito loseři a výletníci by měli uhradit náklady,

že tě to baví ... Rv

0/0
27.2.2010 5:02

Erich

Komentátor Rejman

patřil k nejslabším komentátorům z OH. Monotonní hlás,který absolutně nedovede zaujmout,navíc informující o věcech,které mohou zaujmout pouze odborníky a většině diváků neříkají nic. Dejte už šanci mladým,šikovným jazykově vybaveným reporterům a rozlučte se s Rejmany a Čapky,kteři rozhodně k zážitkům z OH nepřispěli. A poznali jsme těch mladých dost.

A chválení výsledků biathlonistů na letošních OH rozhodně tomuto sportu nepomůže.

0/0
26.2.2010 22:57

bjerndi

Re: Komentátor Rejman

bohuzel souhlasim, kdysi kdyz Rejman zacinal jsem nechapal jak nekoho takovyho muzou nechat komentovat nejpopularnejsi evropskej zimni sport. Zadna znalost zavodniku natoz orientace v zavodu atd...Opravdu bych necekal, ze je mozne, aby se po tolika letech nezlepsil ( napr jako Sima na eurosportu ). Z toho vyplyva, ze mu je biatlon nekde, protoze pokud by se o nej aspon trochu zajimal, tak by nemohl predvadet vylozene diletantsky pristup ke komentovani. Hlavne, ze v kazdym zavode slysime o vyslovnosti " Šikory " ;-D

0/0
27.2.2010 9:26

Laswell

Re: Komentátor Rejman

ano Rejman a Čapek byli OH nejhorší komentátoři. Co se týče skákání do řeči expertům, Čapka skvěle napodobuje Tomek, co komentoval boby a saně. Tenhle člověk experta absolutně ignoruje.

0/0
28.2.2010 18:22

Mrmusic

Opět se předvedla Česlá televize

Ole Einar Björndalen jede s norskou vlajkou do cíle a Česká televize to komentuje, že Švéd jede do cíle... To co Česká televize předvádí za komentáře to je hrůza hrůzoucí, ale co od nich čekat, mají úžasného šéfa Otíka a podle toho to vypadá RvRvRv

0/0
26.2.2010 22:43

xychteen

Re: Opět se předvedla Česlá televize

Já jsem si ten zvuk pustil až po poslední střelbě a hlavně kvůli rucháčům, nicméně i tak jsem slyšel pár perel... jak už se Sumann smiřuje s bronzem atd. Fakt bych ty blábolily doživotně diskvalifikoval a nechal jen rucháče a nějakej automat odkecat pořadí na mezičasech.

0/0
26.2.2010 23:35

francoa

Dokázali maximum

na co v současnosti mají - slušný :-)

0/0
26.2.2010 22:35

koncepce1

Re: Dokázali maximum

R^..Soukup a Vítek nad svoje možnosti

0/0
26.2.2010 23:32

ppc1500

Re: Dokázali maximum

Souhlas, gratuluji klukům, jeli na své maximum.

0/0
27.2.2010 8:20

Monty25

Gratulace našim klukům

Biatlon mám rád a už dlouho jsem si u jeho sledování nezakřičel radostí z výsledku českých barev jako dnes. Gratuluju našim klukům, 7. místo je parádní výsledek! Možná to mohlo být ještě lepší, třeba 4. nebo 5. místo, ale i tak je to super. Na posledním úseku jely ty největší hvězdy z každé štafety (Bjoerndalen, Sumann, Ustyugov, Ferry, Greis, Fourcade). Michal Šlesingr je nejlepší z našich, ale tahle jména jsou prostě top. Soukup zajel první úsek fantasticky, stejně tak Vítek zajel hodně dobře. U Dostála to byly na obou střelbách trošku perné chvilky, ale zvládnul to bez trestného kola a Šlesingrovi se nepovedla stojka, ale taky to nakonec sestřelil. Sečteno a podtrženo, před námi skončili jenom favoriti. DÍKY, KLUCI!!![>-]

0/0
26.2.2010 22:18

clara2

Re: Gratulace našim klukům

Není zač. Opravdu nejslabší výkony na letošní olympiádě za posledních 20 let. Turistika s puškou tak by se to dalo charakterizovat. Nevím co trénovali ale byli úplně z formy. Závěrem mířili na medaili a byli sedmí. Je to jako když operace se zdařila ale pacient umřel. Výborný.

0/0
27.2.2010 10:19

Hustej Týpek

škoda mohlo to být lepší

škoda že to ten Dostál tak podělal, jinak to bylo rozjetý výborně. Soukup a Vitek to rozjeli famózně.

0/0
26.2.2010 22:14

Joooudas

Re: škoda mohlo to být lepší

Dostál je veterán a přesluhuje, ví to on, vědí to i ostatní. Ale když nemá nástupce? Na štafetu je potřeba mít 4 lidi, malá země jako naše to těžko sestavuje.

0/0
27.2.2010 0:14

xychteen

Re: škoda mohlo to být lepší

Navíc to zas až tak nepodělal, smůla byla ta druhá minela v ležce, kvůli který jel sám. A na to, že jel sám, tak a) dal dobře stojku, b) udržel slušnou pozici do předávky.

0/0
27.2.2010 0:26

xychteen

Norům a hlavně Olemu to přeju, ale...

...zlatou jim podle všeho vystřílel Sumann vleže :-)

:

Naši - Soukup a Vítek jasně nejlepší výkon na celý olympiádě, škoda Dostálovy ležky, ten konec už byl v mezích možností, prostě jsme nejlepší z těch horších... ale po průběhu nakonec velmi slušný výsledek...

:

...ke kterýmu podle mýho nejvíc přispěl fakt, že jsem si při dalším hejkání toho mamlase do Vítkovy střelby vypnul zvuk, jinak bůhví jak by to dopadlo ;-D

0/0
26.2.2010 21:59

Klitorek

Re: Norům a hlavně Olemu to přeju, ale...

fascinovalo mne, jak celý OH fungovalo, že pokud komentátor řekl, že někdo z našich střílí skvěle, přišlá zákonitě chyba :-D fakt to fungovalo pravidelně :-)

0/0
26.2.2010 22:13

xychteen

Re: Norům a hlavně Olemu to přeju, ale...

No právě... možná měli naši biatlonisti před odjezdem zastřelit Rejmana ;-D

0/0
26.2.2010 23:29

romikovo

Re: Norům a hlavně Olemu to přeju, ale...

Komentovat tu některé příspěvky nemá absolutně smysl. Někteří lidé nemají absolutně představu, co sport na profesionální úrovni znamená!!!

K příspěvku výše :-)

Osobně si myslím, že i kdyby Sumann zastřílel stejně jako Ole, tak by ho Ole dle mého trhl. Vzhledem k tomu, že v individuálu dal Svedsenovi 50s běžecky si myslím, že by utáhl i Sumanna;-)

Výsledek byl dnes krásnej. Je to tu stejné jako u hokeje. Každý si zvykne, že se vyhraje a pokud pak není výsledek, tak to český národ nedokáže unést. To je to co mi tu chybí. Podpora sportovcům, i když se zrovna nedaří!!!!

Komentář na ČT...marné mluvit. Přepínám buď na eurosport, ideálně v angličtině...prostě zahraniční komentátoři dokážou sport prožívat a pak se to poslouchá úplně jinak!! Jinak biatlon (OH nepočítám) chodí online bez jakéhokoliv komentáře na webu;-)

0/0
27.2.2010 1:42

xychteen

Re: Kdyby Sumann zastřílel...

Já jsem trochu neobjektivní, protože a) už se mi z těch "expertíz" z bedny pomalu zvedá kufr, b) mnoho z těch odborných tzv. tutových předpovědí nevyšlo ("to už nedojede", je ve finiši pomalejší" atd.), takže si netroufnu nabízet žádný alternativy, prostě konstatuju, že zásluhou té Sumannovo ležky nebylo a již není nutno řešit žádný "kdyby" :-)

:

web s rucháčema bez komentáře je můj ideál (mmch jsem takhle viděl zlatou Katku, takže jsem zaslzel u "maminka vyhrála" a až dodatečně slyšel to neskutečný hejkání v čété), jenže když na tom notesu zrovna něco děláš a sport běží jen jako background v bedně, tak se to holt nedá (maličký okýnko dole už jsem opustil, rozptylovalo to víc než bedna a houby jsem tam viděl :-)).

:

"kritika z gauče" je moje oblíbený téma, tak se k tomu nebudu vracet - ale určitě hraje často roli zklamání, což je zas vina těch "expertů"... nahusatěj do "národa" medailový šance a ono pak pendrek... každopádně mne štafeta nezklamala, konec slušný, ale jinak... :-))

0/0
27.2.2010 12:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze