Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 20. října 2017 Vendelín

Diskuse k článku

Hry mezi poutí a mejdanem. Ale pro nás vynikající, hodnotil olympiádu Jirásek

Úspěšné z pohledu organizátorů i české výpravy. Tak zhodnotil šéf českých olympioniků Milan Jirásek olympijské hry ve Vancouveru. Češi si z nich přivezli celkem šest medailí, včetně dvou zlatých, a završili své nejúspěšnější zimní hry v historii. "Je to vynikající výsledek," radoval se Jirásek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

capka

Jak úspěšné hry byly...

... z pohledu kanadské výpravy? Myslíte, že jsou se svými výsledky spokojení?

http://www.studentpoint.cz/8-sport/1296-hokejovy-triumf-a-rekordni-pocet-zlatych-medaili.-je-kanada-spokojena/

0/0
2.3.2010 16:43

Bennu

Kalet si na hlavu

"Ona je takový malý zázrak. Vyvrací jakékoliv teorie o práci v nějakém systému."

Tim chcete pane Jirasku rici, ze se vase sportovni svazy obejdou bez milionu, ktere jim kazdorocne putuji ze Sazky?

0/0
1.3.2010 22:49

woodward5

trochu přehnaný

ta radost by byla na místě, kdyby těch šest medailí přivezlo šest sportovců nebo týmů, pokud možno ze šesti různých sportů. ale takhle... stačí aby se Sáblíková rozhodla, že si pořídí rodinu, běžci půjdou za pár let do penze a máme pustý ruce 

0/0
1.3.2010 21:46

lurtz

Re: trochu přehnaný

jj, a jirasek uz v penzi je davno a zrejme asi pekne za vodou

0/0
1.3.2010 21:58

lurtz

Re: trochu přehnaný

hele, tak nejak mi neni jasne, proc mi jeden prispevek zkritizujes a v dalsim se v podstate shodneme ???

0/0
1.3.2010 22:07

woodward5

Re: trochu přehnaný

nemám rád, když mudrcové jako ty o někom píšou, že tam jeli jako křoví a citýrujou jágra, jak by se měl klanět. až to dotáhneš na olympiádu jako křoví, tak potom zkus něco vykládat 

0/0
1.3.2010 22:11

lurtz

Re: trochu přehnaný

no vidis, ty jsis ten muj prispevek precetl napul, spojil jsis krovi s hokejisty a jagrem a vytvoril jsis uplne posunuty obrazek o tom, o cem jsem psal.

Takze jeste jednou a jinak;

1. o krovi jsem psal jako o tech mnoha, kteri jeli bez sance o medaile (to hokejiste nebyli)

2. hokejiste bohuzel predvadeli a rovnez v extralize predvadeji prospecharskou hru a tim si rozhodne motivaci o uspech nezaziji

3. ohledne jagra se nesrovnavam se sebou (coz tak snad ani z textu nevyznelo), ale psal jsem o diskusi sablikova-jagr ; a ti se snad srovnavat daji, ci nikoli ???

0/0
1.3.2010 22:22

woodward5

Re: trochu přehnaný

opakuju: nemáš právo hodnotit kohokoliv jako křoví. a žvásty o jágrově klanění jsou zbytečný.

0/0
2.3.2010 9:32

lurtz

jiraskuv zivotopis

nasel jsem si jiraskuv zivotopis a tak nejak mi pripada, ze to je ukazkova prehlidka socialistickych funkcionarskych uspechu od sedesatych let.

Jasne je mozne rict, ze mezi jeho nejvetsi uspechy patri vyhazovani vitezneho Rasky do vzduchu.

Samozrejme jeho uspechem urcite bylo, ze se za komancu mohl dostat se sportovci do ciziny. Ale to tak nejak neni o sportu, ze pane doktore jirasku ???

0/0
1.3.2010 21:03

lurtz

Re: jiraskuv zivotopis

pro uplnost; kouknete na: http://web.olympic.cz/index.php?clanek=133

0/0
1.3.2010 21:13

lurtz

vychloubani cizim perim

tak nejak mi tohle vychloubani smrdi jako cizim perim.

stacilo poslat Sablikovou, Zahrobskou a lyzare a mozna Wagnera a jejich tymy. To ostatni tam jelo stejne jen jako krovi. Takze ti nasi funkcionari by meli byt potichu v koutku. Vzdyt bez Sablikove bychom byli v hodnoceni narodu jednoznacne posledni !

Jasne hokejisti meli ucast povinnou. No o jejich predvedenem vykonu asi nema smysl diskutovat. To odpovida pristupu klubu a domacich funkcionaru v extralize. Snaha o vysledek jen do vyse odmeny. Skutecna motivace a tah na branku chybi.

Kde je sazka Sablikove s Jagrem o ty zlate medaile ze zacatku her ??? Pogratuloval Jagr Sablikove (to by melo byt i s vyseknutou poklonou) ???

0/0
1.3.2010 20:15

woodward5

Re: vychloubani cizim perim

my víme, že ty bys to zorganizoval jinak, ale přestaň všecky sekýrovat:-/

0/0
1.3.2010 21:58

lurtz

Re: vychloubani cizim perim

no tak nejak z tveho prispevku nevidim to svetlo na konci tunelu. Okomentoval jsi to moje, ale zadne moudro nepridal. Pojdme rozebrat argumenty... o tom by mohla byt alespon nejaka diskuse. Ta tu vsak zatim chybi. Zatim jsou tu prispevky jen o nebeske chvale a nebo zatracovani.

Tak nejak mi vsak porad chybi, jaka je koncepce, aby cesky sport nestal jen na vysledcich sablikove a par dalsich, kteri k uspechu prispeli sami se svym trenerem bez nejakych funkcionaru.

0/0
1.3.2010 22:05

woodward5

Re: vychloubani cizim perim

jdi do háje, koncepce rozhodně nespočívá v tom, že se po olympiádě začne vykládat o tom, že měli jenom medailisti. a hlavně prosím tě neraď jágrovi, co má dělat, a jak se má klanět :-/

0/0
1.3.2010 22:09

lurtz

Re: vychloubani cizim perim

aaaa tak o tom to je; pokud jde o vysledky, tak se zrejme shodujeme, ale ze jsem se dotkl Jardy, tak to se te dotklo. Ber to tak, ze jagr se sablikovou se na zacatku her hecovali kdo uspeje lepe.

K te ucasti; uz pred olympiadou se vedelo, kdo jede bojovat o medaile. Ostatni jeli se svymi funkcionari jen pro tu ucast. A ani to by mi nevadilo;

Me hlavne vadi, ze se pak nejaky postsocialisticky funkcionar ceskeho sportu bije v prsa za cizi uspechy. Tot vse.

0/0
1.3.2010 22:15

parecekcek

Pane Jirásku nechlubte se cizími úspěchy!!!

Medaile Sáblíkové - Nováka, Záhrobské - Záhrobského, Bauera - Petráska, to nejsou Vaše úspěchy. To jsou úspěchy jejich, ne vedení českého sportu!!! Samozřejmě lidi z těchto medailí mají obrovskou radost a jsou na tyto hvězdy pyšní, ale za jejimi úspěchy stojí jejich tvrdohlavost, obrovská práce a to, že šli proti lidem jako jste vy.   Měl by jste se stydět cokoliv z těchto medailí si přivlastňovat.

0/0
1.3.2010 20:14

lurtz

Re: Pane Jirásku nechlubte se cizími úspěchy!!!

presne tak.R^

rekl bych, ze ty medaile, ktere si vezou domu, tak jsou skoro natruc tem radoby funkcionarum. Sablikova si musela vydrit se svym trenerem vse sama a ted na ni jen budou chtit delat sve jmeno. Do te doby se za ni ani neotocili.Rv

0/0
1.3.2010 20:17

ELAPHURUS

Re: Pane Jirásku nechlubte se cizími úspěchy!!!

Souhlas....

0/0
1.3.2010 20:29

Luc123

Skvělý výsledek

Naši se na OH předvedli v tom nejlepším světle.  Spoustu velkých zemí jsme nechali za sebou a i do budoucna to na zimních hrách vypadá dost slibně. V českém sportu obecně je vidět trend kdy ustupujem z kolektivních sportů a soustře´dujeme se na individuální disciplíny. Asi je to touhle dobou.Je to vidět i na letních hrách na které se nejsem schopni kvalifikovat v žádném kolektivním sportu kromě ženského basketbalu. Jelikož jsem fotbalový a hokejový národ tak mě to trochu mrzí ale počet medaili toto zklamání dostatečně vynahradí.

0/0
1.3.2010 16:14

danny44

Re: Skvělý výsledek

Na druhou stranu - kolik lidí se z té "největší české výpravy na ZOH v historii" o medaile postaralo (a kolik dalších se jich tý medaili aspoň přiblížilo aspoň na dosah) ? 

Vancouver byl pr nás "úspěšný", toje pravda, ale nesmí se přeceňovat

0/0
1.3.2010 17:32

ELAPHURUS

Re: Skvělý výsledek

Byla tam spousta mladých, ale je pravda, že i pár starých zbytečných....

0/0
1.3.2010 18:40

lurtz

Re: Skvělý výsledek

joo, hodnoceni jsi napsal sice dobre, teda az na ten zaver, kdy se vysledky ceskeho sportu "spolehaji" na discipliny, o ktere se funkcionari vubec nestaraji a pak si na jejich uspechu jen honi triko. nakonec stejne nalejou tezky prachy do hokeje a fotbalu, odkud jim koukaji nejvetsi prebendy.

Zkus do vysledku ceske vypravy nepocitat Sablikovou (pro kterou funkcionari zrovna moc neudelali) a zjistis, ze jsme na poslednim miste v hodnoceni narodu se tremi bronzovymi. Mas stale pocit, ze je to uspech ???

0/0
1.3.2010 21:22

ELAPHURUS

Bez diskuzí úspěšné ZOH 2010

Pravdou zůstává, že stát a olympijský výbor má na tom zanedbatelný podíl, podpora sportu a mládeže je v současnosti katastrofální. Na druhou stranu mrkněte na velmoci.... Polsko 1-3-2, V.Británie 1-0-0, Itálie 1-1-3, Japonsko 0-3-2, !Finsko 0-1-4 ! A z těch "lepších" Francie 2-3-6 a !Rusko 3-5-7 ! ( budoucí pořadatel )Rv 

0/0
1.3.2010 15:15

forrestjump

Re: Bez diskuzí úspěšné ZOH 2010

Británie a velmoc zimních sportů? Je pravda, že se očekávalo víc od curlingu, ale 1 medaile pro VB je zhruba to, co se čekalo. Navíc tam skoro nikdo zimní olympiádu nesleduje.

0/0
1.3.2010 17:31

ELAPHURUS

Re: Bez diskuzí úspěšné ZOH 2010

V Salt Lake City měli např. 1-0-2 a byli před námi....

0/0
1.3.2010 18:38

lurtz

Re: Bez diskuzí úspěšné ZOH 2010

s prispevkem souhlasim ; teda krome nadpisu. tvuj nadpis je jen o hodnoceni na prvni pohled. Presneji bych rekl; Nahore HUJ a vevnitr .... A to vevnitr neni o sportovcich ale o funkcionarich a jejich pristupu ke sportu a nastavovani motivaci ve sportovnich odvetvich.

Hokej mluvi za vse ; a to nejen na olympiade, ale i treba v extralize. Kdyz se extraliga hraje v zakulisi a zapasy umeji prodavat nejen vedeni klubu, ale i hraci; to o necem vypovida. To ta vrozena touha po vitezstvi u sportovcu dostava pekne napr.el.

0/0
1.3.2010 21:29

alefik

Soudruh Jirásek

Tento samolibý pán, jenž pro Sáblíkovou  a Záhrobskou neudělal ve své funkci nic, by znásobil radost z úspěchů kdyby odstoupil.

0/0
1.3.2010 15:03

danny44

Re: Soudruh Jirásek

a nejlépe hóóódně rychle !

0/0
1.3.2010 17:29

lurtz

Re: Soudruh Jirásek

jjj, honi si svoje stary triko na cizim uspechu, pro ktery nehnul brvou.

0/0
1.3.2010 20:21

ELAPHURUS

Výborné výsledky českých sportovců na

prachbídné organizované olympiádě ( první smrt aktivního sportovce na nezabezpečené dráze, trapas při zapálení ohně, tragická časomíra při skikrosu, přehmaty rozhodčích na startu stíhacího závodu biatlonistů, vykopávkové rolby na rychlobruslařské dráze, mezičasy a dílčí výsledky na netu na úrovni 80.tých let apod. )

0/0
1.3.2010 15:03

Martin HSJ

To sem přesně čekal, že se teď začnou všichni plácat

po zádech jak dobře to v [>-] děláme se sportem. Přitom nebýt jedné holky z rybníku která několik let trénovala bez sebemenší podpory svazu tak by se o moc podařené hry nejednalo.

0/0
1.3.2010 14:04

Shadow stalker

Re: To sem přesně čekal, že se teď začnou všichni plácat

To jsem přesně čekal, že vylezou takoví jako ty...

0/0
1.3.2010 14:20

Jesuslives

Re: To sem přesně čekal, že se teď začnou všichni plácat

Jenze bohuzel na tom neco pravdy je. Pet z sesti medaili ma dva drzitele..

0/0
1.3.2010 14:23

Petr_Čech-sběratel centrů

Re: To sem přesně čekal, že se teď začnou všichni plácat

s tím se ovšem počítalo

0/0
1.3.2010 14:31

Martin HSJ

Re: To sem přesně čekal, že se teď začnou všichni plácat

Přesně. Záhrobská je vlastně stejnej případ jako Sáblíková a Bauer je poměrně taky takovej samorost.

0/0
1.3.2010 14:49

danny44

Re: To sem přesně čekal, že se teď začnou všichni plácat

A v čem nemá pravdu ?

0/0
1.3.2010 17:30

lurtz

Re: To sem přesně čekal, že se teď začnou všichni plácat

aaaa, presne se tady ukazou ti, kteri se zacnou prizivovat na cizim uspechu a koukat, jak by na tom mohli rejzovat pro sebe. dokud se jen snazila na rybniku a jen obcas neco vyhrala, tak na ni vsichni kaslali. Takovy prizivniky neberu.

Ted cekam, ze se objevi sponzori, kteri na jejim uspechu pro to jeji krasobrusleni neco udelaji a pritahnou i dalsi generace - mladeznickeho sportu.

Kecat umi kazdej, ze.Rv

0/0
1.3.2010 20:26

lurtz

Re: To sem přesně čekal, že se teď začnou všichni plácat

souhlas, souhlas. Bez te holky z rybniku bychom brali 3 bronzove a byli bychom na poslednim miste v hodnoceni narodu.

Otazka pro chlubily; tak kde je ten uspech???

0/0
1.3.2010 20:29

Shadow stalker

Olympiáda - skvělý úspěch

To jen opakování pro místní škarohlídy...

0/0
1.3.2010 13:59

lurtz

Re: Olympiáda - skvělý úspěch

a nemas pocit, ze jsme za tu vypravu 80-ti sportovcu zaplatili nekrestansky pracy a pak ty uspechy delala jedna holka z rybniku, ktera pro sve uspechy drela sama bez pomoci svazu.

Bez ni by si ti radoby funkcionari odvazeli 3x bronz a posledni misto v hodnoceni narodu.

Tak mi rekni, kde vidis ten uspech ceskeho sportu. Sportovni svazy hrabou jen pod sebe, na sporty krome hokeje a fotbalu povetsinou kaslou a ted se tady bijou v prsa za cizi uspechy !Rv

0/0
1.3.2010 20:34

Hagenbaden

Vysledky

Tato olympiada byla vysledkove nejlepsi v historii, v tom samozrejme problem neni. Problem je v tom, ze to je uspech 3 jednotlivcu + dalsich 3 ze stafety. Byly i dalsi nadeje, ktere se neprosadily. To se stava a je mi lito, ze ze se jim nedarilo a vubec je za to nehanim. Ale kolik bylo dalsich lidi do 10.mist? Tento problem ukazuje pouze to, ze nemame vyrovnane reprezentace, ale vycnivaji jen "magori", kteri tomu obetovali vse a meli to stesti v te souhre nahod, ze se na vrchol dostali. Nemaji pak zadnou dalsi podporu a treba u Lukase to bylo jasne videt. Jel sam samotinkej se 3-4 svedama atd. Napr. v bezhach, za 4 roky bude 0. Nikdo tam nic neudela, protoze Bauer a Koukal skonci a nikdo dalsi neni. Bude tu Sablikova, Zahrobska (kdyz budou mit zdravi a formu) a NIKDO dalsi!!! A to je dulezite. Jsou ti, kteri umi a dokazali by vic, ale kazdy nema tatu drice nebo nenarazi nahodou na vynikajiciho trenera.

0/0
1.3.2010 13:37

Shadow stalker

Re: Vysledky

To, co píšete, zní objektivně, ale vtip je v tom, že takto jsou nastavené všechny reprezentace normálních států kromě zemí typu Kanada, kde do sportu investují nesrovnatelné sumy. Takže je to úspěch a žádný problém není...mimochodem, totéž se říkalo i po odchodu Neumannové, vzpomínáte?

0/0
1.3.2010 13:54

Jesuslives

Re: Vysledky

Dobre. Tak si zkusme podivat na nase sportovce. Mame slusne atlety, stejne jako bezecke lyzovani na tom neni uplne spatne (a nejenom Bauer sbira uspechy). To jsou snad jedny z mala sportu, kde svaz funguje a kde funkcionari delaji neco i pro sport, nejenom sami pro sebe.

Jaky tady mame dalsi sportovce? Sablikova, Zahrobska - individuality, ktere dosahly svych uspechu pouze s trenerama. Kreuziger - to samy, od patnacti zije v italii. Potom mame par strelcu, kteri jsou videt jednou za ctyri roky, motorkare - ti funguji, ale reprezentuji spise svoji staj nez republiku... a to je zhruba vsechno.

No a potom fotbal a hokej. Hokej bohuzel zaziva slabsi obdobi, ale snad to je docasny, ale o fotbale a nasi kaprlize skoro nema cenu mluvit... trochu obrazem cele spolecnosti...

0/0
1.3.2010 14:31

ELAPHURUS

Re: Vysledky

Radši řekni sportovní odvětví, kde jsme neměli mistra světa, olympijského vítěze nebo aspoň medailistu.... Na to, jak jsme malý stát, jsme v historii dosáhli skvělých výsledků v široké paletě sportů....

0/0
1.3.2010 15:06

lurtz

Re: Vysledky

presne tak; jen u hokeje bych bohuzel rekl, ze vzhledem k nastaveni demotivacnimu systemu v extralize tezko ocekavat nejaka zlepseni v budoucnu. kdyz v extralize plati, ze uspech se kupuje/prodava, tak si hokejiste skutecneho soutezniho ducha nevziji. A tohle zmenit je o generacnim cyklu; a to jeste pokud bude zajem. A ten zatim v extralize videt neni.:-(

0/0
1.3.2010 21:37

Hagenbaden

Re: Vysledky

Presne tak. Mame snad nejakou zenu bezkarku, ktera se blizi prvni 10? Bohuzel ne :-(. Ja to kritizuji, protoze me to mrzi. Delam sport od utleho detstvi a kdyz vidim, jak sporty v nasem meste skomiraji a nemaji ani na dresy, tak je mi velmi smutno a byl bych rad, aby to bylo jinak.

0/0
1.3.2010 19:35

lurtz

Re: Vysledky

presne tak; funkcionari totiz radi stavi svoji karieru na uspechu nahodnych sportovcu, pro ktere dosud nic neudelali a jen sypou velke prachy do sportovnich odvetvi, ze kterych jim neco kouka.

Nehanim vysledek tech, kteri se snazili a treba jim to moc nevyslo, i kdyz bojovali na spici. Ale tolik toho krovi tam jezdit nemuselo. To mi pripada, ze slo o vylet prilepenych funkcionaru, kteri se chteli podivat na olympiadu. A ted to budou zduvodnovat uspechem vypravy.Rv

0/0
1.3.2010 20:41

na vlastní triko

Český sport

Krásné, je třeba se na svazu pochválit. Nejsem volič komunistů, ale už to přiznal i Jágr, že komunisti alespoň měli nějakou práci s mládeží. Kolik z našich medailistů má zázemí doma a jaké jsou podmínky pro sport v ČR. Sport spadá pod MŠMT, na které se přeřazuje za průsery na ostatních ministerstvech, šéf Sazky se kdysi nechal poplácat na zádech od předsedy Fasela za Sazka arénu a dneska Sazka nemá na financování sportu. Inu vyhlídky jsou dobré. Hlavně že se naši pohlaváři dokážou shodnout, jak vysát rozpočet na dálnicích, zbrojení atd.[>-]V

0/0
1.3.2010 12:57

barnabas_1998

Navrhuji oživit Prahu olympijskou a můžou kandidovat

na příští zimní olympijské hry R^

0/0
1.3.2010 12:21

Neumětel

Jak to vypadá s hokejem - hodne špatně

http://hokej.sport.cz/hokej/reprezentace/165032-kral-hokej-je-zkrachovalou-firmou-ktera-produkuje-analfabety.html

0/0
1.3.2010 11:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze