Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 20. října 2017 Vendelín

Diskuse k článku

Ničí to lyžování, stěžoval si Bauer na přezouvání. Zvýhodňuje silné týmy

Ve skiatlonu je přezouvání povinné v polovině trati. Na klasické padesátce, kterou běžci v bílé stopě uzavřeli olympijské vystoupení ve Vancouveru, si výměnu lyží mohli vybrat podle chuti. "Podle mě to ničí kouzlo lyžování i mazání," postěžoval si Lukáš Bauer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Janina7

Sport je vysoće ztrátový podnik!

Zde jsou důkazy: 1)Podnikatelské subjekty jsou nuceny podprůměrnou hodnotu svých výrobků dohánět masivní agresivní reklamou, která následně zdražuje jejich výrobky na neúnosnou mez! (Pilsner urquel,česká pojišťovna,GE Money bank,čez,rwe) 2)Bezmyšlenkovité noční zírání na Elijáše, Růžičku či Wernera v bedně drasticky snižuje produktivitu práce civějící populace! 3)Lidé jako Bauer, Jágr, Záblíková nevytvářejí žádnou přidanou hodnotu! (nevynalezli např. nový lék nebo nový druh zmrzliny) 4) Přílišné holdování sportu na úkor "vzdělávání se" snižuje průměrnou hodnotu IQ na hodnotu lehce nad IQ50 (u fotbalistů na hodnotu lehce nad IQ30).

0/0
1.3.2010 15:35

Janina7

Re: Sport je vysoće ztrátový podnik!

5)Sporty jako sjezdové lyžování nebo motorismus vytvářejí zvýšenou potřebu výroby protetických pomůcek, invalidních vozíků nebo igelitových pytlů na lidské ostatky! 6)Lidé ve Velkém Oseku (město hrůzy v okrese Kolín) budou vinou fanatického běsnění svého předsedy MNV páchat hromadné sebevraždy neboť město bez kanalizace nebude mít z čeho splácet gigaúvěr! ;-D. Všechny zdravím! Janina.

0/0
1.3.2010 15:35

Polárniliška

Re: Sport je vysoće ztrátový podnik!

Jani, upřímnou soustrast tvým blízkým a tvým spolupracovníkům, respektive všem, kteří si tvou společnost nevybrali dobrovolně a nic jiného jim nezbývá :-P

0/0
1.3.2010 15:54

Archis

Re: Sport je vysoće ztrátový podnik!

Janino7, už jsem Ti v několika reakcích psal, běž dojit mlíko. Je to pro Tebe přirozený běh přírody a určitě užitečnější než výplody Tvého malého mozku, které z Tebe padají během pastvy a přežvýkávání.

0/0
1.3.2010 16:35

Nantes

Re: Sport je vysoće ztrátový podnik!

Velice dobrá rada, připojuji seR^

0/0
1.3.2010 17:07

honza83

Jen pro zajímavost

Stejný názor na ty tratě jako Bauer má i Kowalczyková, Cotrer atd, viz http://vancouver2010.sympatico.ca/Home/ContentPosting_2010?newsitemid=2331783&feedname=CP_EN_OGAMES&show=False&number=0&showbyline=False&subtitle=&detect=&abc=abc&date=False

0/0
1.3.2010 15:20

Kane

výměna lyží

ta výměna je pro mě ještě docela pochopitelná pokud by se jelo intervalově, ale to jak se poslední dobou jezdí hromadně už mi pije krev....45 kilometrů se na trati absolutně NIC neděje a všichni jedou v balíku...sprinteři se někoho chytnou a vyvezou (to je taky důvod proč northug vydržel tak dlouho a ještě měl dost sil na sprint)...ne výměna lyží, ale HROMADNÝ STARTY ničí kouzlo padesátky.....nejsem si jistej,že důvod proč se tak jezdí je atraktivnost závodu, ale naopak to je úspora vysílacího času pro TV společnosti...tímto si FIS kazí celou podobu lyžování...pochopil bych hromadný start na skiatlon, ale na padesátce ho považuju za zbytečnej....Rv

0/0
1.3.2010 15:05

Kane

Re: výměna lyží

jenom dodám,že to sice mohlo zvednout sledovanost u lid, kteří neměli chut a ani čas sledovat intervalový závody, ale naopak to odrazuje fanoušky co chtějí vidět výkony jednotlivců jak se s tím poperou a ne jak se vyvážejí na úkor ostatních....btw. může se intervalově jezdit nejen klasicky a kouzlo to podle mě neztrácí:-)

0/0
1.3.2010 15:07

jerry15

Re: výměna lyží

Naprostej souhlas. Ještě teď si vybavuju jak jsem jako malej sledoval od rána telku a sledoval souboj na dálku De Zolta s Daehlim v Albertville. Krása intervalového závodu je právě v tom, že se závodník prostě nemůže za někým svézt pokud chce pomýšlet na zlato.

0/0
1.3.2010 15:31

herbiraff

Re: výměna lyží

Souhlasim. Intervalový závod je osobnosti závodníka během celého závodu a hromadný je o finiši - posledních 5 KM. Northug byl od začátku jasný anevím proč si Bauer myslel ěnco jiného. Hromadný závod v tomto případě je opravdu pro lidi velmi nudný, pač zejména u maratonových závodů je z 90 procent velmi nudný. Naopak intervalový závod mě nikdy nenudil. Ačkoliv je velmi nepřehledný, tak dává do závodu velké drama. I psolední běžec, který vyjíždí, má šanci. Lukáš musí mít klasiku a musí mít intervalový závod. V tom je nejlepší, pač při tom nemusí myslet. POkud však jde o strategii a o té je hromadný závod, tak zde je Lukáš v koncích, pač na to rozum nemá. 

0/0
1.3.2010 16:27

xxx!

Re: výměna lyží

Rozumem nazýváš sprinterské schopnosti Lukáše pravědodobně.

0/0
1.3.2010 17:02

hotovson

no trochu mě překvapuje

že když měl lyže, co vydrží celý závod, tak proč dvakrát přezouval

0/0
1.3.2010 14:27

Andee

Re: no trochu mě překvapuje

Protože čerstvě namazaný jedou, PŘEKVAPIVĚ, o něco líp. Pointa je v tom, že tohle přezouvání úplně mění strategii. Dřív měli namazáno tak, aby to nějak vydrželo celej závod, takže je to ve sjezdech ze začátku trochu víc brzdilo, ale zase o hodně líp stoupalo a postupně se to obracelo. Dneska je mažou na kratší úsek a navíc mohou být mázlý každý jinak s ohledem na měnící se stav trati... prostě to úplně mění tenhle závod...

0/0
1.3.2010 14:35

Jerry Fletcher

Re: no trochu mě překvapuje

A příště budou muset povinně jet na stejných lyžích na startu závodu jako na těch, na kterých jeli poslední závod SP, když někomu spadnou brýle do trati, vyjede safety runner a nebude se smět předjíždět a když někdo předjede při safety runnerovi, tak za to bude stop'n'go 10 sekund a u výjezdu z té měnírny lyží bude semafor. :-P

0/0
1.3.2010 19:00

matysek-k

Re: no trochu mě překvapuje

R^

0/0
2.3.2010 19:17

mrx8

hromadny starty

rozhodne si nemyslim, ze hromadny starty nici lyzovani a bauer to dobre vi. diky brusleni a hromadnym startum doslo u lyzovani k obrovskymu narustu popularity, sledovanosti a penez. to se s erou pred bruslenim neda vubec srovnat. kdyby se dodnes jezdilo jen klasicky a distancne, mozna by mel o par medaili vic, ale rozhodne by nejezdil o takovy penize jako muze dneska. coz nic nemeni na tom, ze je fakt dobrej.

0/0
1.3.2010 13:48

garii v7.0

Re: hromadny starty

On sice mluvil o tom přezouvání, ale dávám ti 2- aspoň za snahu, děkujeme. :-)

0/0
1.3.2010 14:08

Andee

Re: hromadny starty

Na tohle jsme vždycky říkali: To nevadí, já mám doma kytaru ;-D

0/0
1.3.2010 14:26

Carlos Tévez

co kdyby začal chyby hledat u sebe

0/0
1.3.2010 13:22

Jakub76

Re: co kdyby začal chyby hledat u sebe

klasická "rada" internetového kecálka někomu kdo ovládá své řemeslo tak jako málokdo na světě

0/0
1.3.2010 13:28

__huhulak__

Re: co kdyby začal chyby hledat u sebe

doporucuji precist jeste jednou. zadna stiznost tam nebyla.

0/0
1.3.2010 13:44

Archis

Re: co kdyby začal chyby hledat u sebe

Carlos vždy rád poradí, když nemůže jinde na internetu to projde

0/0
1.3.2010 16:40

Athos

hromadný start...

...sám o sobě nemusí být problém a může to být super-atraktivní závod, jenže tomu musí odpovídat profil tratě, velmi obtížný, a ne tahle kolečka pro kanadské důchodce - i když vím, že televize trochu opticky "zplošťuje"

0/0
1.3.2010 12:37

buxus

Re: hromadný start...

R^ Měl jsem naprosto stejný dojem. Komentátor např. sliboval "stoupání, ve kterém Bauer zaútočí" a než to dořekl, je-li už závodníci zase s kopce či po rovině.

0/0
1.3.2010 12:47

Carlos Tévez

Re: hromadný start...

ono ten kementář stál celý za h.. , jako vždy od té slepiceRv

0/0
1.3.2010 13:23

hapecko

Re: hromadný start...

Rv jsi looser kámo

0/0
1.3.2010 14:32

ph123

no jo no...

... a co pak dovede takova zlomena hulka a drzkopad ;-D[>-]R^

0/0
1.3.2010 12:24

Chmelař

jak už tu někteří napsali

to lyžování víc ničí hromadné starty, celej záívod se jede v balíku, taktizuje se a na konci vyhrají sprinteři...

0/0
1.3.2010 12:16

černý banánovník

Re: jak už tu někteří napsali

a co takhle nejrychleji odstartovat, nasadit nejrychlejší tempo a sám v klidu vyhrát?;-D

0/0
1.3.2010 12:19

pavelpat počtvrté

Re: jak už tu někteří napsali

Chytrá hlavo, proč myslíš, že se teda při únicích v běžeckém lyžování vždy na špici střídaj? Protože jet první a druhý je 100x větší rozdíl než běžet první a druhý :-P

0/0
1.3.2010 12:21

Vlk-Honzi

Re: jak už tu někteří napsali

Jel jsi někdy "v balíku" ať už na kole nebo lyžích? Ve sjezech/na rovině si prostě odpočineš při střídání. To lze utáhnout sólo 5-10 km, ale ne 50.

Já bych pravda proti hromadným startům moc neměl - je tam IMHO dost tempařů, kteří by měli dokázat pole roztrhat, ale na olympiádě mi přišlo, že většina z nich taktizovala až protaktizovala - od 50-tky, po štafetu 4x10km, kde třetí úsek měta ta stíhající pětice určitě na to stahovat náskok a místo toho hlídali jeden druhého, než jim došlo, že se pohlídali tak dokonale, že o medaile bojovat nebudou. To co pak předvedl Northug je výjimka, na kterou zbytek pole prostě neměl.

Tohle naopak cením na Lukášovi, že je připraven bojovat a jít dopředu - viz skiatlon klasika - ostatní mi přišli strašní opatrníci.

0/0
1.3.2010 12:25

Ochlasta_z_vesnice_bez_vodovodu

Nechapem

"Dvojnásobného medailistu z her přesto pokaždé zastávka v depu stála cenné

vteřiny, pak si musel svoje místo na čele zpět vybojovat. A to stálo

síly, možná ty medailové."

To je co za vyhovorku? Ved ostatni menili 3x on iba 2x takze sily usetril :-/

0/0
1.3.2010 12:15

Téma

Re: Nechapem

já bych pomlčel, slováci hokejisti se zase vymlouvali že jim rozhodčí moc vylučoval hráče, podle mě tyhle výmluvy jsou v česko-slovenský nátuře ;-) 

0/0
1.3.2010 12:25

__huhulak__

Re: Nechapem

tak to byl komentar hlavne autora clanku, takze bych to ber s rezervou ..

0/0
1.3.2010 13:46

thermit

roflmao

haha kvoli takymto clankom sa oplati citat ceske diskusie;-D rovnaki uboziaci co by v pripade slovaka spamovali "cobol se opet vymlouva,breci a buli" to iste ale v pripade cecha okomentuju ako "objektivni konstatovani okolnosti a duvodu proc nevyhral";-D;-DR^

0/0
1.3.2010 12:15

deadMAN

Re: roflmao

..jo jo, vždy se najde pár blbečků, kteří diskuzi otočí pěkně na "národní notu"... a ty evidentně patříš mezi ně ... :-/Rv

0/0
1.3.2010 12:18

hapecko

Re: roflmao

To máš jako když budou naši nebo vaši hokejisti říkat, že by se jim na větším evropském hřišti dařilo proti amíkům nebo kanaďanům lépe. Je to pravda a jako fňukání mi to nepřijde. Lukáš mluví o systému a ne o nějaké křivdě, která se mu během závodu stala (viz vaši hokejisti).

0/0
1.3.2010 14:40

Tom Hagen

Boxy

Po pravdě řečeno, také nejsem fanouškem přezouvání lyží během závodu.

0/0
1.3.2010 12:15

Vlk-Honzi

Re: Boxy

nevím, asi by mi to zase tak nevadilo - řekl bych,že kdyby se jelo tempo, tak výměna za 6-9 vteřin ztráty by se leckomu už blbě dotahovala. Včera jim pomohlo, že prvních 35 km se jelo spíše opatrně - skoro všichni se dokázali do té první skupiny vrátit

0/0
1.3.2010 12:36

Verstappen

Re: Boxy

nešjsem proti výžměně lyží ale mělo by za to být něco jako trestné kolečko dalších 10-15 vteřin

0/0
1.3.2010 13:41

vdmcqoqgct

Já myslím že je to ok

klidně bych je nechal měnit si lyže klidně ob metr. Je to o fyzickém výkonu závodníka, nebo o vosku, kterej napatlal nějakej servisák na lyži?

0/0
1.3.2010 12:03

černý banánovník

Re: Já myslím že je to ok

k čemu bylo schumacherovi, že je nejlepší pilot a měl nejlepší auto, když stačilo udělat hezký nový pravidlo o nepřezouvání gum v závodě a bridgestone byl v prdeli a tim i ferrari a tim i šumák?;-D

0/0
1.3.2010 12:04

černý banánovník

Re: Já myslím že je to ok

kdyby to někomu nedošlo, vosk=gumy;-D

0/0
1.3.2010 12:08

kolyvanov

Re: Já myslím že je to ok

neni to nahodou tak, ze v F1 maji vsichni k dispozici stejny "vosky" i pocet "paru lyzi"?

0/0
1.3.2010 12:10

černý banánovník

Re: Já myslím že je to ok

ne, dříve opravdu neměli všichni stejné vosky;-D

0/0
1.3.2010 12:12

kolyvanov

Re: Já myslím že je to ok

Drive ne, ale ted jo... Pokud resis, co bylo drive, tak to napis...

0/0
1.3.2010 12:14

kolyvanov

Re: Já myslím že je to ok

Nebo mozna ty paraboly byly az prilis parabolicke... Ja to bral tak, ze Schumacherovi to celkem slo:)

0/0
1.3.2010 12:15

černý banánovník

Re: Já myslím že je to ok

já se vyjádřil naprosto jasně, indícií bylo v prvnim příspěvku dostatek, taková sezona totiž byla pouze jedna a každej si určitě pamatuje na blamáž v usa, kdy jeli jenom ferrari, jordan a minardi;-D

0/0
1.3.2010 12:17

Andee

Re: Já myslím že je to ok

Jj a ta portugalská nula udělala bednu, to byl vypečenej závod ;-D

0/0
1.3.2010 14:31

pavelpat počtvrté

Re: Já myslím že je to ok

Běžky byly vždy o obojím.

0/0
1.3.2010 12:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze