Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Sobota 21. října 2017 Brigita

Diskuse k článku

Byla to nejúspěšnější olympiáda v historii, jásá hokejový šéf Fasel

V USA zaujalo finále víc televizních diváků než finále baseballové nebo basketbalové ligy, v Kanadě se dívalo osmdesát procent všech obyvatel. "Máme za sebou nejúspěšnější olympijský turnaj v historii," prohlásil spokojený René Fasel, šéf mezinárodní hokejové federace IIHF.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Torpedo aus Bruenn

Čutači, ty ksindle, dojedeš???

0/0
4.3.2010 22:06

Irish Stout

z hlediska Fasela

to byla superúspěšná olympiáda především proto, že vypadli Rusáci, my i Slováci. Proto může být maximálně spokojen.

0/0
3.3.2010 17:39

The_Real_Koudelka

Nějakej hokej, má bejt?

Do dvaceti let se Kanada stane lidovou islámskou džamahárijí a veliký ottawský ajjatolláh takový hovadiny jako hokej zakáže.

0/0
3.3.2010 13:51

stepecm

Co ze to rikali o financni ztrate pro NHL ?

2 miliardy kc? To neni malo, myslim, ze ten Spiderman se bude cukat .... Vzdyt jde jen o Olympiadu a s Cubertainem si uz nikdo hlavu nelame, pokrytectvi vladne teto planete ... Rv

0/0
2.3.2010 21:01

To-nejsem-ja

Re: Co ze to rikali o financni ztrate pro NHL ?

Bohužel Batman je politik a ekonom a sport ho téměř nezajímá. Bohužel má za sebou co se týče spopularizování hokeje v severní americe neoddiskutovatelný výsledky. Má prostě obrovskou moc. A záleží v podstatě jen na něm co bude s OH dál. A všichni víme, že se jen tak zlomit nenechá. Viz. stávka v roce 2005. Mám velkej strach o to, že letoškem hráči NHL na OH skončili.

0/0
2.3.2010 21:05

Rudý bolševický nok

Re: Co ze to rikali o financni ztrate pro NHL ?

No pokud je ekonom a sledovanost v USA byla větší než při finále baseballu, tak by asi byl hloupej, kdyby příště pohrdnul takovým turnajem. Vždyť pak ty největší hvězdy hrají v jeho soutěžialidi naně mohou přijít.. Tím chci říct, že je to i propagace NHL.

0/0
2.3.2010 23:28

BloodRain

Re: Co ze to rikali o financni ztrate pro NHL ?

Pak je jeste moznost ze hraci v NHL nepodepisou smlouvy ( i kdyz realne vyjadrena tak 0,001%) a pujdou hrat do Evropy. Prece jenom at delate jakykoliv sport tak OH je neco co naprosty vrchol snazeni vsech sportovcu na svete.

0/0
6.3.2010 19:51

Luc123

Nevím

Mě osobně se nejvíce líbilo Salt Lake City, už jen kvůi hracímu systému. Bylo tam více zápasu kdy se utkávali týmy z tom 6. Když to srovnám tak třebas Švédové se utkali v Salt lake s Námi a s Kanadou už ve skupině. Tady hráli jen s Finama a pak se dvěma salátama. Stejně tak USA a Kanada ve Vancouveru měla ve skupině 2 lehčí zápasy. Já vím, že Švýcaři nebyli snadný soupeř ale nebyl to hokej na top úrovni, spíše se jednalo o hru proti zdi a to není to pravé ořechové. Salt Lake je pro mě prostě best turnaj zatím i my jsme tam podle mě měli nejlepší tým v historii, bohužel to nedopadlo jak v Nagánu.

0/0
2.3.2010 20:47

To-nejsem-ja

Re: Nevím

Salt Lake byl právě ze všech nejhorší. Možná zapasy ve skupinách byly atraktivnější než dnes, ale v zápasech ve skupinách se nerozhoduje o medailích. A v tom je ten problém. Tím, že postoupilo tenkrát Bělorusko na úkor Švédska tak to totálně ztratilo na atraktivnosti. Navíc tam bylo až okaté protěžování USA až do finále. Prostě z těch čtyř olympiád kde hráli hráči NHL bylo Salt lake toálně nejslabším turnajem.

0/0
2.3.2010 21:02

palič

Re: Nevím

Přesně tak. Američani a Kanaďani se chtěli rehabilitovat za to, že jsme jim v naganu natrhli anály a podle toho ty zápasy vypadaly. Například ten gól, který nikdo neviděl, co jsme dostali od Lemieux;-D

0/0
2.3.2010 21:12

Junqueira

Re: Nevím

nebrecte tadyn meli jste dad alespon jeden gol rusakum, tak moc nemektejte. Trapnej byl akorat tak turin. Salt Lake bylo super.

0/0
2.3.2010 21:49

To-nejsem-ja

Re: Nevím

Seš trapnej. Tady se nikdo nebaví o našich, ale celkově o úrovni a atraktivitě jednotlivejch olympijskejch turnajů. A Salt lake prostě zaostává i za Naganem. Vyřazovací zápasy totálně znehodnocený náhodným postupem Běloruska. Nevídaně okatý připískávání USA a Kanadě.... atd.

0/0
2.3.2010 22:02

BloodRain

Re: Nevím

Muzu se zeptat kolik ti je kdyz nedokazes ani uznat to co bylo jednoznacne v Salt Lake videt? Navic co michas do systemu turnaje nas zapas s Ruskem? Vzdyt to je jak nebe a dudy. To Belorusko bylo jednoznacne to co srazilo cely turnaj hodne dolu a kdyz Belorusko prohralo v zapase o 3. misto s Ruskem tak byli snad spokojenejsi nez Rusove.

0/0
6.3.2010 19:49

petr88

Nejlepší turnaj?

 Z organizačního hlediska možná. Ale jediný dva hokeje, na které se dalo koukat, Kanada - USA.

0/0
2.3.2010 19:24

To-nejsem-ja

Re: Nejlepší turnaj?

na to lze říct jen jedno. ŽE seš absolutní sportovní neznalec a sport si viděl jenom z nadzvukovýho letadla.

0/0
2.3.2010 19:32

chruyeager

Najkrajšie olympiády aj tak jednoznačne boli:

zimná v Lillehameri 1994 a letné v Barcelone 1992 a Sydney 2000.

0/0
2.3.2010 19:03

Per Gessle

Re: Najkrajšie olympiády aj tak jednoznačne boli:

JJ, i Albertville bylo supr a Calgary moc nepamatuji.

0/0
2.3.2010 19:20

To-nejsem-ja

Re: Najkrajšie olympiády aj tak jednoznačne boli:

Atmosférou určitě. Co se týče hokejovýho turnaje tak Vancouver nemá konkurenci.

0/0
2.3.2010 19:33

Honzik FKT

Re: Najkrajšie olympiády aj tak jednoznačne boli:

Právě co se týče hokejového turnaje, tak nejlepší bylo Nagano. A to bez ohledu na to, že tam vyhráli češi. Ale bylo to poprvé, co se zastavila NHL, tím bylo jedinečné.

0/0
2.3.2010 19:58

To-nejsem-ja

Re: Najkrajšie olympiády aj tak jednoznačne boli:

Nagano bylo jedinečné, ale z pohledu úrovně hry to byla slabota. Mám doma stažený všechny naše zápasy. Nedávno sem se na to koukal a z dnešního pohledu je to v podstatě k nekoukání. Totálně defenzivní hokej od všech týmů. Každej druhej osobní souboj byl faul (podle dnešního výkladu pravidel). Nepískalo se třeba vůbec hákování a fauly hokejkou na tělo. Útočník v podstatě bez šance přejít přes modrou čáru. Zaplať pánbu za nový pravidla. Pak mám doma zápasy z Canada cupu 87. To je úplně jinej hokej. 23 let starý zápasy, ale tím, že se to hrálo na úzkým kluzišti tak se to s tempem Nagana nedá vůbec porovnávat. Letošní OH jsou svoji kvalitou a atraktivností úplně jinde. Všechny zápasy od osmifinále měli neuvěřitelnej náboj a dramatičnost. I některý zápasy ve skupině snesly měřítko playoff. A to tempo. To se prostě na širokým kluzišti nedá.

0/0
2.3.2010 20:26

Honzik FKT

Re: Najkrajšie olympiády aj tak jednoznačne boli:

Nejspíš máš mnohem fundovanější přehled o hokeji než já, tak moje názory ber s větší rezervou. Právě na užším kluzišti se mi hokej tolik nelíbí. A musím předeslat, že jsem velmi zaujatej proti Kanadě (MS 97 ta podle mě nefér rvačka). Navíc se mi nelíbí, že NHL si diktuje a Fassel skáče jak oni si písknou, ano v NHL je většina nejlepších hráčů na světě, ale ve fotbale taky si anglická liga nediktuje podmínky jak ona chce. FIFA  je prostě pánem věci na rozdíl od hokejové mezinárodní federace. Teď už jsem, ale někde jinde, zdar.

0/0
2.3.2010 20:40

To-nejsem-ja

Re: Najkrajšie olympiády aj tak jednoznačne boli:

Tak fotbal na tom byl podobně před 50ti lety jako je teď hokej. Anglie absolutně neuznávala MS ve fotbale. A vysílali na MS podřadný výběry jen kvůli tomu aby se účastnili. Pro ně byl prostě nejlepší tým světa ten co vyhrál anglickou ligu. Postupem doby ale změnili názor a je to jen dobře. To samý je teď s hokejem. Kanaďani prostě strašně dlouho neuznávali mezinárodní hokej. Prostě jenom Stanley cup a pak o parník dál všechno ostatní. Dneska člověk čte články, že letošní OH byly co se týče zájmu o hokej a sledovanosti nejvíc sledovaný v historii. MS 20 je v Kanadě rok od roku populárnější. To je prostě dramatická změna oproti minulosti. A je to dobře. Jinak užší kluziště bych zaved i v evropě. Hra má větší spád, je tam větší dynamika a i zápasy, který toho kvalitativně nemůžou moc nabídnout by touto změnou nabraly na síle.

0/0
2.3.2010 20:53

MapleLeafs15

eh!

nejlepší hokej a nejlepší turnaj se hraje ve Stanley Cupu. NHL do Ruska nepojede;-D

0/0
2.3.2010 16:49

SUBWOOFER

Re: eh!

100% súhlas

0/0
2.3.2010 16:53

Bedlamos

Re: eh!

Nesouhlasim. Kanada mela vyber snu a takovy tym s tak kvalitnimi hraci nemuze slozit zadny tym na svete. A NHL do zaprdeneho Ruska pojede.R^

0/0
2.3.2010 17:39

To-nejsem-ja

Re: eh!

Už jen z principu je to blbost. Když si vemu cca 60 nejlepších hokejistů na světě tak co se týče NHL jsou roztroušeni do 30 týmů. Těch samých 60 nejlepších hokejistů světa bylo na OH soustředěno do cca 6ti-7mi týmů. Zápasy jako USA-CANADA, USA- FINSKO, ČR-SLOVENSKO, SLOVENSKO-RUSKO, KANADA-RUSKO......ale i třeba ŠVýcarsko-CANADA, ŠVýcarsko-USA.... měly několikanásobně větší kvalitu než zápasy o SC.

0/0
2.3.2010 17:46

seabow

Re: eh!

Zbytecny vypisovat... NHL je dobra liga, ale porad jen liga... Nejslepsi hokej prinesly/prinasi OH a World/Canada Cup :-P

0/0
2.3.2010 17:52

sisihul

Re: eh!

hloupost...samozrejme :)

0/0
2.3.2010 18:57

Junqueira

Re: eh!

vzdycky to na IIHF kluzisti bude trapnejsi nez na NHL kluzisti, viz Turin. I kdyz fandim USA a Kanade, tak vim, ze mimo S. Ameriku jsou vzdycky polovicaty, takze by tam dostali naklepano, tak bych je tam taky nepustil a pustil bych je az bude zase olympiada na "domacim" kontinente ;-)

0/0
2.3.2010 21:57

capka

Kanadský pohled na věc

Tady můžete zjistit, jak to vidí Kanada a hlasovat v anketě:

www.studentpoint.cz     [>-]

0/0
2.3.2010 16:39

Thanatos83

Idnes

Ako nic proti ale fakt si myslite ze o nas Idnes informuje objektivne alebo Vam serviruje len to co chcete pocut? Hovorim o tom stazovani sa na rozhodcov po zapase s Finskom. Ked si prejdete slovenske servery, vyjadrenia hracov, takmer vsetci uznavaju, ze sme si to presrali sami.

Jediny Idnes z toho ale bol schopny opakovane vytrhat par viet s kontextu a vyvesit ich na titulku pod nazvom "Slovaci se zlobi na rozhodci" - to spolahlivo pritiahne ludi, aby si mohli na nas zanadavat. Holt citanost navsetko....;-)

0/0
2.3.2010 16:30

sisihul

Re: Idnes

asi ti unikly rozhovory s vasima hvezdama...stezovali si a opet uplne zbytecne. za fauly se vylucuje, za prilis mnoho hracu na lede take, zvlast Zednik byl komicky....

0/0
2.3.2010 18:57

chruyeager

Re: Idnes

Mne neunikli,  nespomínam si, že by sa niekto sťažoval na rozhodcov. Ako vraví kolega, niečo možno o rozhodcoch povedali, ale boli to veci vytrhnuté z kontextu kde dávali úplne iný zmysel.

0/0
2.3.2010 19:08

desmondxyz

Re: Idnes

A nenapadlo te, ze to muze byt i naopak?

0/0
2.3.2010 20:43

SUBWOOFER

OLYMPIADA

Pre Slovákov,aj pre Ceský národ,velice smutná kapitola v dejinách hokeja,na tieto OH len tak lahko nezabudneme,bude nás to ešte dlho a velmi bolieť!

0/0
2.3.2010 16:16

rotakt

...

Nejlepším turnajem pro mě pořád asi zůstane o chloupek SLC, kde i my jsme nebyli jenom do počtu a hráli jsme tam asi nejlepší hokej, který jsem kdy od našich viděl.

Jinak je hrozný problém začít NHL jednou za 4 roky o dva týdny dříve a o týden později i skončit... :-/

0/0
2.3.2010 16:06

mget

Re: ...

Souhlasím,tam byl náš tým vnejlepší kondici a s trochou štěstí nebylo co řešit.[>-]

0/0
2.3.2010 18:47

Gropius

Kdyby však finále...

neproběhlo ve složení Kanada - USA, bylo by nejspíš po zájmu.

0/0
2.3.2010 16:03

capjar

Re: Kdyby však finále...

R^

0/0
2.3.2010 21:11

pan.klobouk

Nejlepsi turnaj

bylo IMHO Nagano. A ne jen proto, ze bylo prvni a nasi meli zlatou. Tohle byla sice taky parada a spousta zapasu peknych, ale hvezdy nejak nezahraly. A to skoro nikomu. Vetsine favoritu fungovaly jen treti a ctvrte petky, top hraci kteri zari v NHL se tak nejak jen zucastnili. :/

0/0
2.3.2010 15:51

Andrew1

Re: Nejlepsi turnaj

Nagano musela bejt pro nestranýho fanouška neskutečná nuda!!!!!!

0/0
2.3.2010 16:06

HodnejSpartan

Re: Nejlepsi turnaj

Souhlas. Nagano se nevychvaluje proto, ze tam vyhrál český tým (na někoho to může působit tak, že se snažíme zveličovat tenhle turnaj, aby naše vítězství mělo ještě cennější punc), ale proto, že se naposledy sešli pěkně pohromadě jedni z nejlepších hráčů v historii - Gretzky, Lemieux, Hašek, Jágr, Forsberg, Modano, Chelios a mnoho dalších... Nic proti Ovečkinovi či Crosbymu, ale na Gretzkyho a Lemiuxe nikdy mít nebudou. Hokej se sice taky vyvíjí, ale ne tak jako třeba motorsport (formule 1), takže srovnání je určitě možné. 

0/0
2.3.2010 16:52

Lena z Bigbrotheru

Re: Nejlepsi turnaj

lemieux tam nehrál a gretzky byl už v tý době dřevák na úrovni čalouna...modana fakt neberu jako hvězdu, lehce nadprůměrnej hráč

0/0
2.3.2010 17:00

bohemians1905

Re: bla bla bla

Příště,než vypustíš nějakej nesmysl do světa,tak si raději zjisti fakta.Wayene Gretsky obsadit v olympijské sezoně 1997-98 3-4 místo v kanadském bodování v NHL s 90 body.Modano kdyby byl zdravej celou sezonu,tak by udělal přes 90 bodu taky...a srovnávat gretzkyho s čalounem, to už snad radši nebudu komentovat ;-D;-D;-D

0/0
2.3.2010 17:29

Lena z Bigbrotheru

Re: bla bla bla

...a to sem eště čalounovi ukřivdil

0/0
3.3.2010 14:32

VilleRitola

Re: Nejlepsi turnaj

Lemieux v Naganu nehrál, hrál až v Salt Lake C.

0/0
2.3.2010 17:02

Bedlamos

Re: Nejlepsi turnaj

Pravda......mam tam s nim fotku!!

0/0
2.3.2010 17:42

MapleLeafs15

Re: Nejlepsi turnaj

Crosby a Ovechkin patří mezi stejně dobré hráče jako byl Gretzky nebo Lemieux, protože nejde říct kdo z nich byl lepší. Prostě se to nedá srovnat, všchni hráli hokej v rozdílných dobách. Mimochodem Ovi patří mezi pouchých pět hráčů kteří získali 500 bodů ve prvních pěti sezonách své kariéry v NHL a Crosby jako nejmladší kapitáno dovedl své mužstvo ke Stanley Cupu

0/0
2.3.2010 17:16

seabow

Re: Nejlepsi turnaj

Jenze je treba dodat:

- ne kazdy v historii mel na 500 b. stejne podminky

- PENs dovedl k SC Malkin (a po zasluze za to byl odmenen - vedle Art Ross i Conn Smythe Trophy)

0/0
2.3.2010 17:49

MapleLeafs15

Re: Nejlepsi turnaj

těmi 500-sty body jsem chtěl říct, že také Ovi má některé výborné statistiky ne jen Gretzky nebo Lemieux. No a Malkin by bez Crosbyho také nic nevyhrál. Měl samozřejmě také velkou zásluhu na Stanley Cupu pro Pens stejně jako Crosby. Dvojice Malkin Crosby je první dvojicí z jednoho týmu ve které měli oba přes 30 bodů od roku 1994 kdy se to povedlo Leetchovi a Messierovi.

0/0
2.3.2010 21:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze