Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Neděle 22. října 2017 Sabina

Diskuse k článku

Soutěž o zájezd do Londýna skončila, do finále jde devatenáct čtenářů

Čtyři týdny olympijského soutěžení a vyhledávání odpovědí jsou pryč. Základní část kvízu o zájezd na hry do Londýna pro dvě osoby skončila. Do soutěže se zapojilo přes tři tisíce čtenářů a maximální počet bodů získalo devatenáct z nich. Do finále jdou všichni - nakonec bez losování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marion1

konec kvalifikace českých atletů

Konec kvalifikace atletů na OHbyla na stránkách české atletiky 28.června,nevím  tedy podle čeho se řídila odpověď s červencovým termínem? Doufám, že to nebyla jediná moje chyba, Kde najdu výsledky z ostatních kol. Jinak ač nechci je hledat mouchy několik otázek bylo opravdu trochu nejednoznačně podáno i když jsem se je snažila hledat ve více zdrojích

0/0
3.4.2012 15:27

Ferdy

Stále nic

Stále žádné vyjádření k otázce č. 6 ve 4. kole? Tak když mi toto neosvětlí redaktoři Idnes, poprosím někoho z pléna proč právě altetika.

0/0
3.4.2012 11:28

Bizzy

Re: Stále nic

Pokud v otázce je napsána Disciplína, tak je pouze správně vodní slalom, protože jako jediná patří k disciplínám daného sportu. Takže tady trochu chybně formulovaná otázka. Pokud se to celkově týká sportu jako takového ať už se nerozlišuje disciplína nebo sportovní odvětví, tak je to atletika, protože v ni se vybojovovalo nejvíce zlatých medailí.

0/0
3.4.2012 20:10

kikinnnka

Re: Stále nic

stejne jako v atletice, se vybojovalo zlatych medaili i v kanoistice, pocet bronzovych medaili je taky stejny a stribrnych je v kanoistice o jednu vyssi, tudiz pokud se pocitaji medaile z kanoistiky, vodniho slalomu a atletiky, tak jich ma nejvice kanoistika

0/0
3.4.2012 20:19

Ferdy

Re: Stále nic

ano, je to tak, ale jak tak koukám, tak to tu nikoho z idnesu nezajímá :-(

0/0
3.4.2012 20:43

mickeymouse27

To už je fakt sranda

Pro korektnost jsme uznali všechny tři možnosti. Pokuď chtějí být korektní, tak proč se zrovna toto neděje u otázky č.6 ve 4. kole? U všech ostatních sporných otázek to opravili, jen u této ne.

+1/0
2.4.2012 17:13

Ferdy

Re: To už je fakt sranda

!R^

0/0
2.4.2012 17:55

Apatheia forever

Re: To už je fakt sranda

Tohle je vazne spatny vtip!!! A porad mi nikdo neodpovedel na e-mail. Psal jsem na celkovy mail iDnesu, sefredaktorovi, sefredaktorovi sportu a dalsim. A porad nic ;-O

+1/0
2.4.2012 19:27

daneczech

Vítězům gratuluju!

Sice tady taky nadávám na otázky, ale vítězům gratuluju..

Ted mě štve, že jsem u toho zcela zbytečně strávil docela dost času..

0/0
2.4.2012 15:37

mickeymouse27

Otázka č.6

Je smutné, že se tomu redakce nepostavila čelem a nezareagovala na vzniklou situaci. Otázku č. 6 nezvládla a místo toho jen mlčí a nic nevysvětlí. Přitom to je kopanec do zadku všem, kteří tomu věnovali svůj čas a snahu zvítězit v této soutěži.:-/

+1/0
2.4.2012 15:24

daneczech

Re: Otázka č.6

Přesně! Dle mého gůglování a wikipediování vycházela o něco úspěšnější kanoistika!! ;-€

+1/0
2.4.2012 15:30

Apatheia forever

Re: Otázka č.6

presne tak, porad cekam odpoved na muj e-mail, protoze je velky rozdil nebyt na konci vylosovany z 100neco lidi a nedostat se do finale kvuli neci chybe ;-(

+1/0
2.4.2012 15:48

kalamita69

ostuda pro ČOV

Český olympijský výbor by měl podle mě zvážit další partnerství. Soutěž s tolika nejasnostmi a chybami je až zarážející a hlavně opravdu ostudná. Vlastně to vypadá, že správnost odpovědí vůbec z ČOV nekonzultovali. Redakci asi nedochází, že tímto špiní jméno nejen sobě , ale především Výboru ;-€

Ale o partnerství rozhodují bohužel peníze (ostatně jako ve všem v našem státě), takže příště bude lépe všechny soutěže ignorovat.

0/0
2.4.2012 13:01

zombice

Edit wikipedie

Zajimalo by me, jestli ten vychcanek, co upravoval behem prvniho kola anglickou wiki se aspon dostal do tech 15 finalistu... Jinak souhlas s Hasmenem, nechapu, ze si takovy server jako idnes muze dovolit tolik nepresnosti v takovehle soutezi, kde maji tyden na vymysleni 15 otazek. Redaktora, ktery to delal bych nechal maximalne uklizet hajzliky Rv

0/0
2.4.2012 10:48

hasmen

Tak tohle byla poslední soutěž pro mne...

Tolik nejasností a nepřesností by si mohly dovolit regionální noviny,ne server pyšnící se nějakou Lupou a seriózností.. Rv

0/0
2.4.2012 10:34

Apatheia forever

Jak to, ze otazka č.6 4. kola neni zrusena???

Atletika neni disciplina. Sporty: Kanoistika a Atletika. Discipliny: vodni slalom, hod ostepepem, ... Nejuspesnejsi disciplina je hod ostepem(3 zlate Zelezneho a Spotakove, vodni slalom ma 2 zlate Hilgertove(Pollert byl jeste jako cechoslovak) a rychlostni veslovani ma take 2x Doktora). Ale ta moznost tam vubec nebyla!!!! Moznosti na vyber byly 2 sportovni odvetvi + vodni slalom, ktery neni ani disciplinou, ani olympijskym sportovnim odvetvim(definice stanovena olympijskym vyborem rika, ze sportovni odvetvi je dano jednotlivym sportovnim svazem, ktery ma pod sebou alespon jednu olympijskou disciplinu - International Canoe Federation (ICF) ma pod sebou jak vodni slalom tak rychlostni kanoistiku). Tudiz Kanoistika jako sportovni odvetvi je uspesnejsi(zlatych stejne jako atletika a o stribrnou vice). Takze cekam opravu vysledku! Otazka c 6 by mela byt vyskrtnuta.

0/0
1.4.2012 23:13

kikinnnka

Re: Jak to, ze otazka č.6 4. kola neni zrusena???

souhlas nebo by to mohli alespon nejak vysvetlit, protoze dle spravne odpovedi, byla otazka polozena uplne jinak, nez byla ve skutecnosti myslena

0/0
2.4.2012 1:22

Apatheia forever

Re: Jak to, ze otazka č.6 4. kola neni zrusena???

Jedine, co je potreba vysvetlovat, je vysvetlovani patnacti finalistum, ze k nim pribudou dalsi, kteri dojeli na chybnou otazku 6, nebo vysvetleni, ze pro vetsi pocet finalistu se bude jednak losovat!

0/0
2.4.2012 6:42

captain cook

Re: Jak to, ze otazka č.6 4. kola neni zrusena???

kdyz uz hod ostepem, zapomnel jsi do vyctu Zatopkovou 1x zlata v 1952 a 1x stribrna v 1960.

0/0
4.4.2012 4:16

Ferdy

otázka č. 6

Nestálo by za to to opět propočítat? Docela by mě tady zajímalo vysvětlení Idnesu proč právě atletika, když ona jako taková ani není disciplínou. Domnívám se, že správně jsou všechny tři otázky, jen záleží na tom, jak na to člověk nahlíží.

0/0
1.4.2012 14:19

mickeymouse27

Re: otázka č. 6

Je zajímavé, že u všech ostatních sporných otázek v tomto kole dá redakce za správnou odpověď více možností a zrovna u této otázky ne. Kanoistika = vodní slalom + rychlostní kanoistika tzn. že kanoistika je na tom určitě lépe než atletika. A vysvětlení taky chybí.

0/0
1.4.2012 14:30

mickeymouse27

Re: otázka č. 6

A to stejné navíc udělala redakce v otázce č. 9, taky brala v potaz, že se to mohlo brát tak i tak. Opravdu to nechápu, proč jednou to berou jedním metrem a podruhé druhým.

0/0
1.4.2012 14:36

Ferdy

Re: otázka č. 6

Jen doufám, že se u téhle otázky vážně dočkáme vysvětlení. Já ať počítám jak počítám, tak pokud se vodní slalom i rychlostní kanoistika dohromady zařazují mezi kanoistiku (jako, že ano), tak vyhrává kanoistika.

0/0
1.4.2012 20:49

kikinnnka

Re: otázka č. 6

hlavne ta otazka je uplne blbe polozena, protoze atletika neni disciplina kanoistika vlastne taky ne, jediny, co se z tech tri moznosti povazuje za disciplinu, je vodni slalom, ale pokud slo o to, urcit jestli je uspesnejsi atletika nebo kanoistika, tak je to jednoznacne kanoistika

0/0
1.4.2012 21:50

Ferdy

Re: otázka č. 6

přesně tak :-)

0/0
1.4.2012 21:56

Bizzy

hmm

Sice musím říct, že většina otázek je trochu zadaná nesrozumitelně a můžou tam být nepřesnosti, ale co se tady někteří snaží najít za až za chyby v zadání to mě udivuje. Myslím, že většina tady hledá v otázkách takové věci, u kterých snad ani normální člověk nemůže uvažovat.

Zase se mi zdá, že to moc hrotíte. Na druhou stranu testy měli být určeny časovým limitem, jako to je např u CSFD, když chcete se svým účtem začít komentovat filmy.

A ještě nechápu proč jsou vstupenky na takový disciplíny jako je bagminton, cyklistika a pod. kromě teda tenisu, tak na ten se dá ještě koukat.

0/0
1.4.2012 11:15

Apatheia forever

Otazka ohledne poctu golu na OH v Moslve.

Resilo se to tu, zda se pocitaly goly i v kvalifikaci. Otazka byla postavena tak, ze redakce chtela znat pocet golu vstrelenych ceskym tymem na ceste k zlate olympijske medajli. Tudiz do toho musi byt zapocitana i kvalifikace. Kdyby otazka byla polozena jinak(kolikgolu padlo jsme vstrelili na OH) byla by vysledne cislo deset.

0/0
31.3.2012 13:19

Balikesir

4.kolo 13. otázka

http://www.olympic.cz/public/img/dokumenty/kvalifikace-londyn/zasady_loh_2012.pdf

0/0
30.3.2012 18:13

Balikesir

Re: 4.kolo 13. otázka

Konečným a nepřekročitelným termínem předání jmenovitých nominací na

OH 2012, včetně příslušných dokumentů od sportovců a členů doprovodu, je

pro sportovní svazy 20. červen 2012.

0/0
30.3.2012 18:13

Balikesir

Re: 4.kolo 13. otázka

O nominaci olympijské výpravy, tj. o jmenovité přihlášce sportovců a osob

doprovodu navržených příslušným sportovním svazem k účasti na OH, rozhodne

Plenární zasedání ČOV dne 28. června 2012.

0/0
30.3.2012 18:13

daneczech

Re: 4.kolo 13. otázka

taky jsem měl tohle datum.. ;-€

0/0
2.4.2012 15:32

marion1

Re: 4.kolo 13. otázka

No taky jsem tohle datum našla na stránkách atletického svazu, tak nevím, dle čeho to bylo dané...

0/0
3.4.2012 15:31

Balikesir

Re: 4.kolo 13. otázka

Takže ČOV o jménech účastníků rozhodne o 8 dní později, než musí odevzdat přihlášky se jmény?? ....

0/0
30.3.2012 18:14

Balikesir

Re: 4.kolo 13. otázka

omluva, špatně jsem pochopil, myslel jsem, že musí odevzdat MOV.

0/0
30.3.2012 18:16

PetraKocisova

Re: 4.kolo 13. otázka

Čili ani jedno?

0/0
30.3.2012 20:09

Apatheia forever

Re: 4.kolo 13. otázka

kvalifikace atletu konci 7.7, protoze 8.7 se posilaji uplne posledni jmena. Do 7.7 trva dodatecna moznost kvalifikace, coz je porad kvalifikace.

0/0
31.3.2012 13:20

PetraKocisova

Re: 4.kolo 13. otázka

Taky bych to tak viděla.

0/0
31.3.2012 18:11

joda

nevím, nevím

Má vůbec tady tato internetová část nějaký smysl, když kdo na to má čas, tak prostě má všechno správně a nezáleží na tom, kolik toho ví o olympiádě, ale jak je pečlivý v hledání na internetu?

.

Osobně bych tu soutěž udělal trochu jinak... Na každou otázku by byl omezený čas. Také by se test konal pouze v určitou dobu, např. třeba ve středu někdy večer, aby si někdo nemohl vytvořit dva účty, test projet, otázky nascreenovat, v klidu vyřešit a na druhém účtu pouze vyplnit... Můžete argumentovat tím, že by zrovna v tu dobu někdo nemusel mít čas, takže by účast nebyla tak vysoká. Tak by za jeden týden mohly být takové testy třeba 2 nebo 3, každý s jinými otázkami (na stejné téma), v jiný čas. Každý uživatel by samozřejmě mohl vyplnit pouze jeden test za týden. Redaktoři by s tím měli sice víc práce, ale bylo by to spravedlivější, krom toho nemyslím, že dá nějak extrémně moc práce vymyslet 30 otázek navíc...

0/0
30.3.2012 17:23

Balikesir

Re: nevím, nevím

hm a co třeba ti, kteří nemůžou být v daný čas u pc? já jsem doma tak jeden den v týdnu a v nepravidelný čas.

Já bych ani tak neřešil, že si to každý může najít, o tom to častečně i je. Už i ve škole mi učitelé říkali, že nemusíme umět úplně vše, ale umt si info najít. To samé s používáním kalkulačky, kdysi zakázáno, později dovoleno, proč ne. I v životě ji máš po ruce. Kor dnes v mobilech.

Ale problém je v těch nejednoznačných odpovědích. Když to souhlasí aspoň s wikipedii, OK. Ale když už ani tam to někdy nesedí a podaří se najít různé zdroje, které uvádějí jinou správnou odpověď, než jakou pak označí i-dnes ... hm, to je problém.

0/0
30.3.2012 17:40

joda

Re: nevím, nevím

jak jsem psal, těch testů by bylo za týden víc, třeba 3... I tak by se určitě někdo našel, kdo nemá čas na ani jeden z těch tří termínů, ale to je prostě smůla, stejně tak teď nemusíte mít čas na to celý týden...

.

Jinak jasně, ale otázka teda, na co mají být ty testy zaměřené, jestli na objem znalostí o olympiádách, nebo na schopnost vyhledávat na internetu... To by totiž ty testy mohly být klidně, já nevím, třeba o kosmonautice.

.

Souhlasím s tím, že by měly být některé otázky a odpovědi více jednoznačné, ale to je pouze na redaktorech, jak se k tomu postaví...

0/0
30.3.2012 17:47

Balikesir

Re: nevím, nevím

samozřejmě by testy mohly být o čemkoliv, tady jde spíše o to, že se jedná o lístky na OH a proto ta tématika.

Jinak, předpokládám, že pokud ve finále nebude možnost hledat na internetu, kde už by mohl hrát roli i čas, tak se otázky budou týkat něčeho, co už bylo mezi těmito otázkami a nebo otázky, na které by jsme mohli znát odpovědi z pročítání článků při hledání ...

0/0
30.3.2012 17:52

joda

Re: nevím, nevím

no, abych to shrnul, prostě se bojím, aby se v závěrečném kole v redakci nesešlo 10 lidí, kteří vyhráli pouze proto, že nejpečlivěji vyhledávali na internetu... A v následném testu by samozřejmě internet k dispozici nebyl, takže by vyhrál jeden z nich třeba s 50% testu správně, protože by nejlíp tipoval...

0/0
30.3.2012 18:04

Dufi

Re: nevím, nevím

Těžko bude soutěžit nějaký sportovní analfabet, protože v tom finále už stejně nebude mít internet k dispozici...;-)

0/0
30.3.2012 17:52

Balikesir

Re: nevím, nevím

jinak ještě mrkni na to, co jsem psal dole o OH v Moskvě 1980. Oficialni server olympic.org a pak ještě další uvádí 67 zemí, ale redakce stejně píše 65. Tak se k tomu postavili celkem dobře ...

0/0
30.3.2012 17:54

Balikesir

LOH 1980 Moskva

3. kolo 7. otázka

Počet zemí bojkotující LOH 1980 v Moskvě je 67!!!

ZDROJ: http://www.olympic.org/moscow-1980-summer-olympics

v pravém sloupci pod ALL FACT

ZDROJ: http://dejiny.nln.cz/archiv/2006/6/odveta-za-mosku-

0/0
30.3.2012 16:40

Dufi

Vyhodnocení

Nějak si nevybavuji, že by tam byla otázka č. 12...

0/0
30.3.2012 7:43

zombice

Re: Vyhodnocení

Otazka znela nejak tak, ze se ptali ktera disciplina jezdectvi nema rozdelene kategorie podle pohlavi a byly tam odpovedi: parkur, drezura, military...

0/0
30.3.2012 10:35

Dufi

Re: Vyhodnocení

Já jsem na minulé kolo odpovídal až v pátek a to už tam asi tato otázka nebyla...

0/0
30.3.2012 11:34

PetraKocisova

Re: Vyhodnocení

Potvrzuji, v minulém kole bylo 14 otázek, udivilo mě to.

0/0
30.3.2012 20:06

olaznickova

Re: Vyhodnocení

Ano, v 3 kole bylo  14 otázek, tak vůbec nechápu, jak můžou hodnotit soutěž,v které  někdo odpovídal na 15 otázek a někdo na 14. Kdo odpovídal na 14 musí mít poslední otázky úplně špatně.  A  ještě hromada dalších nesrovnalosti, jako například , kolik zemi bojkotovalo Moskvu atd.

A  ještě hromada dalších nesrovnalosti, jako například , kolik zemi bojkotovalo Moskvu atd.

0/0
2.4.2012 10:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze