Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 16. října 2017 Havel

Diskuse k článku

Totální hovadina, brání se Kreuziger nařčením, že nebojoval za Čechy

Nezávodil za Českou republiku, pomáhal jezdcům své stáje, obviňovali Romana Kreuzigera, patnáctého muže z olympijského závodu s hromadným startem. Prý příliš usnadnil Kazachu Alexandru Vinokurovovi cestu ke zlatu. "Jsem v šoku. Kategoricky to popírám," zlobí se teď cyklista.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sycek

snad bych mu i veril

kdyby nebyl byval rekl to co rekl

0/0
7.8.2012 7:08

sima242

Vuelta 21012

Tak podle zatím dostupných zdrojů jedou na Vueltu Kreuziger, Štybar a Raboň. R^

+1/0
1.8.2012 11:02

slafkins

Re: Vuelta 21012

Vueltu nejede uz ho vymenili za Kessiakoffa.

0/0
3.8.2012 5:42

iBlues

Romane KLÍÍD ..!

..  a možná i trocha pokory... Rozčilovat se nad komentáři "odborníků" z NOVY je přece pitomost. A jenom se roztáčí úplně hloupá diskuse.

+1/0
1.8.2012 9:47

slafkins

Re: Romane KLÍÍD ..!

To se do tv nerika,ma si to nechat pro sebe,uz mu neni 5 let.

0/0
3.8.2012 5:35

tomiik

Vyloučil bych všechny z balíku!!

Protože podle Českého národa všichni darovali Vinokurovi zlatou, protože je bud ze stejné stáje a nebo minulí či budoucí zaměstnavatel a to je prostě nepřípustné, protože nechápeme jak je možné, že si je nechali ujet a pak pak se nikdo nesnažil náskok stáhnout! A nejvíc za to může Roman, protože z těch 30 lidí měl být on ten kterej měl jet na špici jako jediný a táhnout všech 30 lidí a pak jako nejlepší sprinter ujet všem na cílové rovince. Opravdu nechápu jak je to možné a sem z toho silně znechucen.. Osobně jsem se na ten závod moc těšil a čekal sem že Roman je ve formě a závod pojede sám v úniku start cíl a jasná zlatá... :-P

+2/0
1.8.2012 6:40

plha...

Re: Vyloučil bych všechny z balíku!!

Jukni se na pravopis český...

0/0
6.8.2012 21:23

tucnak v exilu

Romane

chtělo by to méně mluvit a číst pochybné zpravodajství a radši jet trénovat do kopečků :-)

PS: nechápu, proč se vůbec zabýváš nějakou NOVOU, AHA a podobnými plátky..

+1/0
31.7.2012 20:52

zabam

Tohle stojí za přečtení:

http://sport.aktualne.centrum.cz/kreuziger-kauzu-kolem-olympiady-je-pro-me-uzavrene-tema/r~369d6e70da8511e18ccd002590604f2e/

!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
31.7.2012 20:20

motylek.zraloci

Re: Tohle stojí za přečtení:

Máš pravdu stojí to za přečtení. Opět uráží fanouška a dokonce obviňuje Honzu Bártu. U mě tím klesl dost hluboko, ukázal svůj charakter.

0/0
31.7.2012 21:28

zabam

Máš pravdu, cokoliv řekne bude použito proti němu!

Zkrátka stále je dost lidí, kteří druhému neodpustí úspěch.

;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

+1/0
31.7.2012 21:46

motylek.zraloci

Re: Máš pravdu, cokoliv řekne bude použito proti němu!

Máš pravdu, ono je to těžký. Stačilo by alespoň přiznat, že i on řekl něco špatně a ne hned urážet všechny. Nemůže se divit, že fanoušcí stojí proti němu. Nezlehčuju jeho úspěch jen se chová jak hlupák. Trocha pokory by mu neuškodila.

0/0
31.7.2012 22:09

jaran terek

Re: Máš pravdu, cokoliv řekne bude použito proti němu!

Nás fanoušky neuráží a pro ty ostatní plašany určitě nejezdí.R^[>-]

+1/0
1.8.2012 0:04

slafkins

Re: Máš pravdu, cokoliv řekne bude použito proti němu!

Protoze placa kraviny,s tim nema chodit na verejnost.

0/0
3.8.2012 5:33

Jan Spatny

Re: Tohle stojí za přečtení:

Souhlasim - pekny rozhovor. Konecne mate odpovedi na vsechny dotazy, ktere zde stale dokola padaly - a muzete se vratit zpet k diskusim o vystupovani.

+1/0
1.8.2012 15:53

motylek.zraloci

RK

Roman to přehnal, když pominu to, že se nesnažil ani trochu zabojovat o medaili, tak 15 místo není špatné, v tom není ten hlavní problém. Většinu lidí, ale naštval svým prohlášením, že by bylo neslušné bojovat se stájovým kolegou.Mě, ale nejvíc naštvalo prohlášení, že lidé cyklistice nerozumí a překroutili jeho slova. Nemusím být odborníkem aby mě mrzelo, že Romanovi víc než na vlastní zemi záleží na nějakém Kazachstánci (nic osobního proti Vinokurov)i. Říká se sice koho chleba jí,š toho píseň zpívej, ale na olympiádu mu zaplatil český olympijský svaz a tedy vlastně my ze svých daní. Roman by měl mít trochu slušnosti a aspoň se omluvit za svůj výrok a ne házet špínu na každého ko s nim nesouhlasí. Poštval si proti sobě hodně fanoušků.

0/0
31.7.2012 18:39

Emiliano Zapata I

Re: RK

Roman to podle tebe přehnal, ale redaktoři Novy, sportovní sekce, kteří jsou profesionálové, plácají blbosti, ale to je v pohodě. Novináři by se mohli trochu dovzdělat, nejen v pravopise, ale i v oboru, o kterém píší. Tak si na to vzpomeň, než budeš nějakému sportovci vyčítat nepovedený rozhovor.

0/0
31.7.2012 19:53

motylek.zraloci

Re: RK

Neříkam, že to Nova nepřehnala, ale on ta slova řekl. Pouze mě naštvalo jak se zachoval při i po rozhovoru.

0/0
31.7.2012 21:21

zabam

Tak se mně zdá, že toho o cyklistice také moc nevíš....

-----------------------------------------------------------------------------------------------

0/0
31.7.2012 19:58

slafkins

Re: Tak se mně zdá, že toho o cyklistice také moc nevíš....

Hlavne ze Ty jsi na cyklistiku expert.

0/0
3.8.2012 5:31

Jesuslives

Kreuziger...

...je výborný cyklista (i když na absolutní špičku mu ještě pár věcí chybí) a patnácté místo v takové konkurenci je dobré, alespoň byl vidět (narozdíl od Pekingu) a tu spolupráci s Vinokurovem (nebo menší výpomoc) bych mu klidně odpustil (navíc jsem rád, že Vino vyhrál, protože je to za posledních deset let nejbojovnější cyklista v profipelotonu bez ohledu na jistou kontroverzi - třeba jeho útok tři kilometry před cílem na Champs Elysees v roce 2005 si pamatuju do dneška).

Zásadní problém RK je v tom, že by tenhle chlapec měl hoodně zapřemýšlet nad tím, že si vezme mediálního poradce. Těch kiksů začíná být čím dál více (není tomu tak dávno, kdy poslal pryč novináře a fanoušky na TdF, vyjádření k Bárta vs Štybar při nominace na Londýn, teď tahle hláška), navíc je a jeho výplody na webu (čtyři roky se to opakuje "jsem naprosto klidný" nebo "jsem spokojen" nebo "čtyřicet sekund nic neznamená") jsou tak duchaplné jako rozhovory s fotbalisty.

+1/0
31.7.2012 17:46

bjerndi

Kurri

vsadil si tu Litevku ? :)

0/0
31.7.2012 11:39

všeználek3

ten pán by měl trénovat komunikaci s medii

a hlavně by si měl uvědomit ,že OH sledují fanoušci jen proto ,aby fandili čechům a nemusí rozumět cyklistice a těch xset tisíc lidí může nasrat když si RK pustí blbě pusu na špacír a plácne ,že nemohl vinokurova stíhat -ty lidi to nezajímá a fandí jen čechům ,zkrátka poučení pro příště pokud se nedokážu odprostit ot týmových vazeb tak na podobnou akci zkrátka nejedu nebo jsem po dojezdu zticha a nevypouštím podobný moudra

0/0
31.7.2012 10:09

bar12345

Navždy vyloučit Kreuzigera z našich řad

Už to, jak se snažil ovlivnit nominaci. O nic stejně nepřijdeme, je to průměrný cyklista.

+2/0
31.7.2012 7:08

wercza

Re: Navždy vyloučit Kreuzigera z našich řad

Ty jsi s Kreuzigerem v nějaké řadě? On je snad taky troll?

+2/0
31.7.2012 8:09

zabam

To už máš zase vycházku?

;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
31.7.2012 8:26

m123m

Re: Navždy vyloučit Kreuzigera? z jakých řad?

Za jaké řady to mluvíš? Pivní stůl v Horní Dolní???

+3/0
31.7.2012 16:12

jaran terek

Re: Navždy vyloučit Kreuzigera z našich řad

Máš asi teplotu;-O?

+2/0
31.7.2012 16:17

Absolutní křupan z Jarova

Re: Navždy vyloučit Kreuzigera z našich řad

Človíčku, copak vy jste to za prapodivné řady? Řady nadprůměrných internetových cyklistů, či co? Tak to se nechám také vyloučit. Díky...

0/0
1.8.2012 22:09

jaran terek

Hovadina

Křižáku neřeš to!Jsou to cyklističtí ANALFABETIRv;-O

+3/0
31.7.2012 7:04

všeználek3

Re: Hovadina

no ale měl by si uvědomit ,že OH nemusí sledovat jen lidi kteří cyklistice rozumí a tak by měl i vystupovat , je to zkrátka hlupoš

0/0
31.7.2012 10:10

Alois Hlodawczik kral diskuze

ve spurtu neměl vrchař Kreuziger šanci

vrchař ;-D;-D;-D;-DR^

+3/0
31.7.2012 0:32

sima242

AHA diskutéři

Normálně nečtu humus typu Aha, ale po přečtení diskuze tady jsem mrknul na článek ve smyslu "Kreuziger - vlastizrada" a chtělo se mi fakt blejt. A v diskuzi pod článkem je i pár dobře známých nicků odsud. Vy fakt diskutujete v časopise pro lůzry a pak si myslíte, že vás a vaše názory tady bude někdo brát vážně? Ha Ha...

+2/0
30.7.2012 23:46

Řeznictví - Fulnek

Re: AHA diskutéři

WOe, ty příspěvky na AHA jsou pajcnuté ze zdejších diskuzí...;-)

+2/0
31.7.2012 0:18

sima242

Re: AHA diskutéři

Jako že to okopírovali i diskuzí tady? Hmmm, pokud je to tak, tak se omlouvám ;-) Mně to přišlo nějaký divný....

0/0
31.7.2012 0:24

pettyo

Re: AHA diskutéři

A není to jedno?

0/0
31.7.2012 0:29

Level_42

Re: AHA diskutéři

Je, ale zároveň to i ukazuje "uroveň" Křišťálové (t)Lupy :-P

+2/0
31.7.2012 0:39

Jesuslives

Re: AHA diskutéři

To není chyba Lupy, ale čtenářů. Kdyby iDnes příspěvky filtroval přísněji jenom z toho důvodu, aby nebylo příliš patrné, že ne každý čtenář je zrovna absolvent Harvardu, tak zase půlka bude řvát o cenzuře a svobodě slova...

0/0
31.7.2012 17:48

Level_42

Re: AHA diskutéři

To pochopitelně je chyba Lupy, nemusí nic "přísněji filtrovat", stačí jen dbát na dodržování pravidel, které si pro diskuze nastavili - což by bylo v souladu s těmi kecy o serióznosti atd.. Jenže je třeba vydělat, proto jsou na půl cesty k Blesku/Aha a v "diskuzích" nejen trpí, ale v podstatě udržují partu trollů a/nebo grafomanů s IQ bublajícího bahna.

btw. si najdi rozdíl mezi cenzurou a moderováním. Ta půlka může svoje zvratky umístit kdekoliv jinde, je jen rozhodnutím Lupy, že je to právě tady.

0/0
1.8.2012 2:53

Rudý přízrak a bůh z Marsu

Roman by hlavne mel

prestat koukat na Novu, cist Blesk a iDnes a vic trenovat. R^ (Kazdy cyklisticky fanousek vi, ze Roman udelal nejlepsi vysledek na jaky v danou chvili mel a to, ze vyhral Vino je radost pro vsechny fandy cyklistiky snad krome ultras Cavendishe. ;-D)

+4/0
30.7.2012 23:43

devil666

Re: Roman by hlavne mel

A taky míň mluvit, nebo trochu přemýšlet než něco řekne................

+1/0
30.7.2012 23:52

Jan Spatny

Re: Roman by hlavne mel

nazdar olympioniku, zas mi to neda - to, co pises nize o prubehu zavodu, myslis vazne nebo je to nejaky druh humoru? Musi ti byt prece jasne, ze se na to lidi mohou kdykoliv podivat ....

+2/0
30.7.2012 23:57

devil666

Re: Roman by hlavne mel

Nazdar Brouku Pytlíku. Nemám náladu se s tebou dohadovat. Je to zbytečné. Stejně to uvidíš vždy jen tak jak to vidět chceš. To znamená že se to určitě nestalo. Já netvrdím ani to ani to. Mohlo to být jakkoli a kdyby RK nevyprovokoval svým neuváženým prohlášením dohady o tom jak to bylo vůbec by se to neřešilo. Takhle si to zas jen pohnojil u řady lidí.

0/0
31.7.2012 0:16

devil666

Re: Roman by hlavne mel

PS. Ale je peklo co? Ta tvoje modla zajede konečně jednou celkem slušnej závod a místo uznání zas vyvolá hlavně negativní reakce.

+1/0
31.7.2012 0:28

Level_42

Re: Roman by hlavne mel

Ale jaká klika pro tebe, a to stádo, co tvrdilo, že tam ani neměl jet a jak mu Bárta ukáže, že? ;-D

Už to vypadalo na týden v kanálech, ale naštěstí v TV Nova + Aha vyrobili senzaci, tak ta hůl k bití psa se přece jen našla a pod vlivem toho už i na záznamech vidíš to, co tam není  :-P

+3/0
31.7.2012 0:37

Jan Spatny

Re: Roman by hlavne mel

jasna reakce - dyk si za to muze sam a zkus to vyvratit ..... .)

0/0
31.7.2012 0:39

Jan Spatny

Re: Roman by hlavne mel

Aha - to byla nejaka filosoficka teorie, ne? - nic neni realne, vse existuje jen v mysli. Rozumim - proste vidis na videu veci, ktere tam pro normalni lidi vubec nejsou. Mas to jen s RK nebo i jinde?

+2/0
31.7.2012 0:31

devil666

Re: Roman by hlavne mel

Jojo jediná pravda je jen ta tvoje. A ještě je potřeba si to potvrdit tím, že si sám sobě doporučíš příspěvek. ;-D:-P;-)

+2/0
31.7.2012 0:40

Jan Spatny

Re: Roman by hlavne mel

Takze to mas i jinak. To musi byt parada cokoliv sledovat - neuveritelne moznosti.

+1/0
31.7.2012 0:42

Jan Spatny

Re: Roman by hlavne mel

ps: skoda, ze to nejde. tvuj muzu doporucit pouze jednou - to je take nefer

0/0
31.7.2012 0:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze