Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 23. října 2017 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

Krutá sportovní gymnastika: největší favoritka víceboje je bez finále

Byl to obrovský šok. Jordyn Wieberová, největší favoritka soutěže gymnastek, nebude cvičit ve finále víceboje jednotlivkyň! Nebude v něm, přestože v kvalifikaci obsadila čtvrté místo. Před ní totiž skončily dvě další Američanky. A podle pravidel FIG smí postoupit do finále maximálně dvě ženy z každé země.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Strasak

:-)

no to je blbost. To znamená, že ne všichni olympionici mají stejný šance. :-(

0/0
31.7.2012 14:47

Buster

Re: :-)

Připadá mi to taky ujetý. To je jako kdyby bylo pravidlo že na stupmích vítězů musí být sportovci z různých států. Ale takto blbě si to ti gymnasti nastavili sami.

0/0
31.7.2012 21:01

Milenius

Sport

Je to jen sport... a proto sportuji jen pro radost... Zasvětit tomu život, to je fakt zoufalství a pak jeden okamžik všechno zhatí  :-(

0/0
31.7.2012 14:05

jakubkomi

...

je to uplne slapanie po sportovych tradiciach v jednotlivych krajinach..vezmite si , ze do nejakeho sportu v jednej krajine sa naleje neskutocne mnozstvo penazi, robia ho neskutocne pocty ludi a nakoniec z tejto krajiny moze ist iba obmedzeny pocet zavodnikov...jasne,chapem,ze nemoze byt napr. 50 ludi na startovej listiny z tej istej krajiny, ale aby obmedzili nieco len na 2??aky je to vyznam?a najma po tom, co kolo predtym ich nechaju startovat viacere?aj v inych diskusiach som vzdy za to, aby mali moznost na olympiade startovat aj menej rozvinute krajiny, ved pre nich je uspech uz len ucast, ale takyto zasah do legitimnej sutaze o medaily je uplne na hlavu..

0/0
31.7.2012 12:12

ppelc

Olympiada neni o sportu

ale o oslave humanismu a miroveho hnuti, tedy co to placam za nesmysly, chtel jsem rict, ze o reklame. Koho zajima sport, sleduje svetovy pohar, ci svetove mistrovstvi prislusneho sportu, ktery ho zajima a ne tuhle kašparádu.

0/0
31.7.2012 11:31

ynuasha

Re: Olympiada neni o sportu

Jakou kašparádu? vždyť jen zahajovací ceremoniál stál 700 mega! :-) To musí každého zalít olympijská euforie. Hop,hop,hop ;-)

0/0
31.7.2012 12:30

ctyrykacka

... pláče po nepostoupení do finále...

Kdyby redaktorskej věděl jak brečí, ba přímo řve český jazyk !!!

+1/0
31.7.2012 10:47

swee.tie

Ano...

chápu, že na to trénovala dlouho a byl to její sen, ale může ho zopakovat za 4 roky... během toho určitě bude mít další závody....ale srovnávat to s tím, že je to jako by jí někdo umřel...tak to jí asi nikdo nikdy neumřel, neboť to se nedá srovnávat s ničím.... Rv

0/0
31.7.2012 9:46

angie77

Re: Ano...

Přesně tak, to byla reakce dost mimo mísu :-/

0/0
31.7.2012 9:54

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Ano...

přesně tak, jste oba (obě) mimo mísu. Že je pro vás smrt někoho blízkého natolik zásadní, že ztráta ničeho jiného na světě se tomu nevyrovná, je jen vaše věc. 

Navíc ona neřekla, že je to stejné, ale že je to podobné. Fábie je taky podobná na Ferarri, 4 kola, volant, kapota, sedačky,... ale není to stejné

0/0
31.7.2012 10:36

angie77

Re: Ano...

Ano, někdo tu skutečně je mimo mísu... a ano, smrt blízkého člověka je pro mě skutečně daleko zásadnější než cokoli jiného.

0/0
31.7.2012 10:43

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Ano...

tak je hodně velkej rozdíl, jestli Ti umře dítě, rodič, manžel, dědeček, .... a taky je rozdíl jak umře (nehoda, přirozená smrt stářím...). A protože ti není 17 let, posledních 15 let si se nevěnovala gymanastice, protože nejsi teď na olympiádě a protože Tě nevyřadilo stupidní pravidlo, tak můžeš pouštět soudy a moudra do světa.

Vítej na diskusi na iDnesu, jsi tady správně, sem se hodíš. Protože podle Tebe  se musí ostatní řídit a podle Tebe se bude určovat, co je a co není mimo mísu :-P

+3/0
31.7.2012 10:48

origenes

Re: Ano...

ale toto srovnání JE mimo mísu Rv S Angie naprosto souhlasím a pokud si také myslím, že smrt blízkého člověka je daleko zásadnější než nepostoupit do finále gymnastiky, tak jsem rád mimo mísu.

PS: no, možná nerad, protože kdo nezažil, nepochopí ... ;-(

+1/0
31.7.2012 11:09

angie77

Re: Ano...

Ano, taky jsem zřejmě ráda mimo mísu...

0/0
31.7.2012 11:21

cahous

Re: Ano...

Nezlob se, ale moc paušalizuješ. Samozřejmě smrt osoby blízké zažije přece dřív nebo později každý. A je rozdíl, jestli ti zemře 90ti letý prarodič, s jehož smrtí se raději smiřuješ už za jeho života a nebo ti odejde nečekaně dítě nebo manželka. Dělat z někoho bezcitnou hyenu mi proto přijde mimo mísu.

0/0
31.7.2012 11:26

origenes

Re: Ano...

Hyenu z nikoho nedělám, ale zejména v takovéto oblasti by se kolega diskutér měl vyjadřovat nanejvýš přesně, protože to je dost výbušné téma. Eliminuje tak různé komentáře.

0/0
31.7.2012 11:44

cahous

Re: Ano...

Podle me se presne vyjadril, priste to chce lepe cist a zamyslet se, nez psat ukvapene reakce:-)

0/0
31.7.2012 11:53

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Ano...

Je neporovnatelný rozdíl mezi tím, když zemře někomu dítě (nemoc, nehoda) anebo dědeček (přirozená smrt ve věku 90 let). Stejně tak posuzovat "mimo mísost" nějakého výroku 17 leté holky původem z Libanonu optikou svou vlastní je k ničemu.

0/0
31.7.2012 12:12

angie77

Re: Ano...

Zdá se, že jsem ještě víc mimo mísu, než jsem tušila... protože nechápu, jaký rozdíl je v tom, jestli mi umře dítě nebo manžel. Jako třeba smrt dítěte je dvakrát tak velká bolest než smrt manžela, smrt manžela dvakrát smrt rodiče, rodič dvakrát smrt prarodiče? Nebo snad nějak jinak? 8-o

Nikdo se podle mě řídit nemusí. Ale svůj názor snad vyjádřit můžu, ne?

+1/0
31.7.2012 11:20

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Ano...

Jistě že můžeš. Na iDnesu se vyjadřují všichni ke všemu a co je nejdůležitější, vždy tomu dotyčný rozumí naprosto nejlíp a ví naprosto přesně, co ten druhej měl nebo chtěl... ;-)

Pro 17 letou holku (vnučka utečenců z Libanonu) je to prostě podobné jako smrt někoho blízkého, protože dítě ani manžel ji asi neumřeli, rodiče asi má a pochází z prostředí, kde smrt je poněkud "běžnější" součást života, než tady. Nahlížet na její momentální zklamání optikou diskutéra z iDnesu je prostě mimo mísu.

0/0
31.7.2012 12:01

angie77

Re: Ano...

Hm, ale tu větu neřekla vypadnuvší gymnastka - teda aspoň podle článku. U ní by se to možná i dalo pochopit. Ona ale řekla jen, že přišla o sen. Tu diskutovanou větu pronesla šéfka americké výpravy - a u té bych očekávala nějaký nadhled a taky respekt k ostatním dvěma závodnicím, které postoupily...

0/0
31.7.2012 12:10

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Ano...

jak souvisí výrok šéfky (souhlasím, že podle článku to řekla ta šéfka) s respektem k jiným závodnicím? Šéfka popisuje zklamání té holky, neříká že by ty dvě závodnice (ne)měly postoupit.

0/0
31.7.2012 12:20

angie77

Re: Ano...

No, ta šéfka podle citace řekla: "Je to podobný pocit, jako když někdo umře." Takže bych to vztahovala k pocitům té šéfky, nikoli závodnice - jinak by asi použila něco ve smyslu "Musí to být pro ni podobný pocit, jako..."

Proto mi přijde, že ta šéfka tím říká, že vypadnutí téhle konkrétní závodnice je prostě daleko větší tragedie než vypadnutí nějaké jiné...

Na druhou stranu, možná je to celé zase bublina vyvolaná pouze zdejšími redaktory - teď jsem se zběžně dívala na zahraniční servery a nikde jsem tu větu nenašla :-/

0/0
31.7.2012 12:32

cahous

Re: Ano...

Resit takove nuance v prekladu v clanku na iDnes prevzatem kdoviodkud prelozenem kdovijak..:-)

0/0
31.7.2012 12:41

lukulus

gymnastika vs ping pong

Sice je to blbým, ale jedná se "jenom" o víceboj, byť je z něho medaile nejcennější. Může získat několik zlatých z jednotlivých soutěží. V pingpongu je počet hráčů z jedné země omezen na dva už přímo v turnaji. Je to fér? Každá soutěž má svá specifická pravidla. Můžeme s nimi nesouhlasit, ale to je tak všechno:)

0/0
31.7.2012 9:45

máterecht

Re: gymnastika vs ping pong

Asi nebyla tak dobrá, když byla až třetí ve vlastním družstvu.

+1/0
31.7.2012 13:36

ementalne IQ

Vážení športoví priatelia.

Do finále nejakého šermu postúpili a všetky 3 medaily získali Taliansky.

V gymnastike do finále môžu postúpiť iba 2 najlepší z jednej krajiny.

Vodný slalom K-1 ženy na olympiáde môže byť iba 1 pretekár z jednej krajiny ( olympijská víťazka Elena Kaliská si išla kúpiť televízor ... :-/ )

3x + 2x + 1x ........... olympic je olympic ........

0/0
31.7.2012 9:41

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Vážení športoví priatelia.

jj, některý pravidla jsou divný, ale pravidlo: v soutěži na olympiádě mohou startovat 3,4,... ale do finále může postoupit jen jeden, dva, je hodně na palici.

Si to vem v cyklistice, Britové jedou na Cavendishe, a kdyby se to povedlo, tak by mohli obsadit stupně vítězů jen Britové, ale pak přijde nějakej strejda a řekne: Wiggins skončil třetí, ale protože na bedně můžou být jen dva ze stejné země, tak je Wiggins diskvalifikován. ;-D

0/0
31.7.2012 10:43

ementalne IQ

Re: Vážení športoví priatelia.

... a nasledne (po skonceni OH) toho prveho nachytaju dopingovi komisari R^

0/0
31.7.2012 11:01

Kryton 2X4C 523P

Blbé pravidlo

ale je to tak i v jiných sportech (plavání) a někdy dokonce pouze 1 zástupce z každé země (vodní slalom). Spíš si myslím, že pokud se kvalifikovaly všechny tři, mohl by o tom, kdo bude ve finále rozhodovat trenér

0/0
31.7.2012 9:36

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Blbé pravidlo

spíš by se celý pravidlo mělo zrušit. Pokud mohou startovat v soutěži 3 závodnice, tak se taky mohou poprat o medalie. Tady ten nesmyslný "ohled" na slabé země, to fakt nechápu. Olympijská myšlenka hadra...

+1/0
31.7.2012 10:32

ementalne IQ

Vážení športoví priatelia.

0/0
31.7.2012 9:35

jedlickaonkel

v takovym pingpongu to vyresili

dvacet ruznych statu a vsechno stejnak cinani

+2/0
31.7.2012 9:32

bim2

Pravidlo

To je teda dosti blbe pravidlo, asi cerpali inspiraci v nasich zakonech... Rv

+1/0
31.7.2012 9:29

časy jsou zlé, kamile

kde jsou ti, co se včera rozčilovali

že kvůli africkýmu veslařovi se na hry nedostal padesátej veslař, když tady kvůli pravidlům může balit kufry i třetí gymnastka na světě?

0/0
31.7.2012 9:23

c.arol

sledování na internetu

dají se přenosy sledovat na internetu??

0/0
31.7.2012 9:20

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: sledování na internetu

www.ceskatelevize.cz  ?

0/0
31.7.2012 10:39

zombice

Re: sledování na internetu

Tady si muzes denodenne vybrat co se ti libi http://www.ceskatelevize.cz/loh/zive/ ;-)

0/0
31.7.2012 10:43

c.arol

sledování na internetu

0/0
31.7.2012 9:18

Ing. madqwert

tohle se u cyklistu stat nemuze,

tam se tymova jednicka necha vyhrat, i kdyby vsichni ostatni meli lepsi formu ;-D

0/0
31.7.2012 9:10

texture

Re: tohle se u cyklistu stat nemuze,

Kdyby mela vyhrat tymova jednicka, tak vyhraje Kreuziger ne?

0/0
31.7.2012 9:19

Ing. madqwert

Re: tohle se u cyklistu stat nemuze,

tymova jednicka je vino ;-D

0/0
31.7.2012 9:21

texture

Re: tohle se u cyklistu stat nemuze,

Jo v pohode prave proto se ptam....prave, ze tady na idnesu jsem cetl leader Astany Kreuziger......ciklistice moc nerozumim, tak dik za objasneni : )

0/0
31.7.2012 10:20

časy jsou zlé, kamile

Re: tohle se u cyklistu stat nemuze,

to bude asi tím, že na kladině nebo na přeskoku se takovýmu domestikovi na lídra čeká hůř než na Tourmaletu..

0/0
31.7.2012 9:20

Ing. madqwert

nejtezsi je americka kvalifikace, pak olympijska kvalifikace

a samotne finale je uz brnkacka ;-D

0/0
31.7.2012 9:09

angie77

Cože?

Je to podobný pocit, jako když vám někdo umře... Tak to snad ne... Ehm, to by byl hodně blbý komentář od kohokoliv, on šéfky týmu pak obzvlášť - nepostoupily náhodou dvě jiné její svěřenkyně?

0/0
31.7.2012 9:07

Vohnoutivkrabiciodvina

Re: Cože?

Tak pokud někoho měsíce trénuješ a on má evidentně na jednu ze tří medailí a nemůže ji mít jen proto, že multikulti komise olympijského výboru rozhodla, že jedná země může mít jen dvě medaile, tak to pro toho sportovce i jeho trenéra asi musí být podobný pocit bezmocnosti, jako když ti někdo umře.

0/0
31.7.2012 9:10

angie77

Re: Cože?

Jednak srovnávat sportovní neúspěch se smrtí je prostě mimo. Jednak tu větu neřekl její trenér (u toho by se to aspoň nějak dalo pochopit), ale šéfka amerického týmu, která by jaksi neměla žádného ze svých svěřenců protěžovat, ne? A jednak, může si za to snad dotyčná i sama, udělala chyby a ty dvě byly prostě lepší...

+1/0
31.7.2012 9:27

molda

Re: Cože?

Do porovnávání pocitu a jeho hodnocení se nepouštím, ale jen malá poznámka: není to rozhodnudnutí olympijského výboru, ale pravidla FIG, čili gymnastické federace a tam mají i američani silné slovo. Akorát, že před čtyřma lety v Pekingu se to jako obrana proti vládnoucím dětem z Číny mohlo hodit a teď moc ne ... obecně si ale mylsím, že to neni moc dobrý pravidlo. Když už závodníka pustí do závodu, postupuje nejlepších 24, pak by měli mít všichni rovnou šanci a nejlepších 24 víceboje a 8 na nářadí postoupit bez ohledu na národnost. Třeba právě proto, že te so stalo teď takové hvězdě FIG tyhle pravidla přehodnotí .... jí to sice už nepomůže, ale třeba aspoň pomůže změně ...

+1/0
31.7.2012 9:47

Vohnoutivkrabiciodvina

Tak kdepak jste včerejší

hysteričtí fanoušci nigerského veslaře a plavce z Rwandy? ;-DRv

0/0
31.7.2012 9:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze