Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Středa 18. října 2017 Lukáš

Diskuse k článku

Diskařka Cechlová se finále ani nepřiblížila, zato Melich postoupil

Daleko předaleko zůstalo pro českou diskařku Věru Pospíšilovou-Cechlovou sobotní olympijské finále. V páteční kvalifikaci hodila přesně 55 metrů a ve své skupině skončila poslední. Do finále naopak postoupil kladivář Lukáš Melich.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J.L.

Cechlová ...

Co to bylo naposledy, kluzké disky ?   Bždycky něco orig. Včera tedy opravdu zklamala :-)

0/0
4.8.2012 20:33

tx999

Ted Maslo

44.91R^

0/0
4.8.2012 11:54

dealer David Bystroně

vzkaz pro dálkaře:

napište mi a seženu vám "doplňky" stravy pro lepší výkon!!

+1/0
4.8.2012 11:00

b09

mentalita

tata diskuze by se mela z archivovat jako ukazka typicke ceske mentality. :)) neustala nespokojenost,  neprejicnost druhemu, zavist, strach... ctu i britske, nemecke, ruske diskuze a verte i kdyz tam taky nedavaj na svy lidi neni to tak hruby jako tady. snad jen polaci se v tomhle muzou s nama rovnat. madarsky neumim tak nemuzu slouzit.

0/0
4.8.2012 9:23

ChristoperCClyse_

Re: mentalita

Ale prosimtě, ty typická mentalito...ještě jsme to tu včera probírali, je tu zaměstnanec idnesu, který opakovanými provokacemi pod asi dvaceti nicky hází špínu všude okolo, tím provokuje ostatní, aby reagovali, a takto "mazaně" zvyšuje počet reakcí, asi aby si to idnes mohl vykázat jako čtenost. Plus k tomu přidej několik opravdu zakomplexovaných frustrátů, kteří nic neumí a závidí všem okolo. A to pak dává takové pěkné diskuse pod zdejšími články. Takže zkus nedělat dalekosáhlé závěry o naší národní povaze [>-]

0/0
4.8.2012 11:02

e.m.

CECHLOVÁ BY SE

měla jít léčit s psychickou labilitou ...

0/0
4.8.2012 8:42

Charles_Davy

Re: CECHLOVÁ BY SE

Spíš by měla jít dělat něco užitečného, aby živila za své. Fyzické předpoklady na to má.

0/0
4.8.2012 8:54

fakult

Cechlová = příklad reprezentace "VYŽÍREK" pro mládež

Mohl by mně někdo doložit, kolikrát byla Cechlová na různá ME. MS, OH nominována a kolikrát překročila kvalifikaci ?!

 Ona je určitě mistryní světa " VYŽÍREK "  reprefondů na přípravu reprezentace  pro ME, MS, OH. Já tuším, že moje otázka, je dána pouze odpovědí:    1x / na MS 2005      Rv   Rv   Rv

0/0
4.8.2012 8:38

travinho

Re: Cechlová = příklad reprezentace

Možná se budeš divit, ale Věra překročila kvalifikaci 2x na olympiádě, 4x na MS a 3x na ME a má dokonce z těchto akcí 6 umístění v první šestce a jednu medaili.;-O

0/0
4.8.2012 9:12

gourmett

Re: Cechlová = příklad reprezentace

Naše Věruška musí mít nejlepší "sací efekt", jina by ji naši bafuňáři sebou netahali, je to taková naše "Atletická Verešová. Travinho když už si začal počítat, tak bys mohl vypočítat kolik stála ta jedna mědaile co získala? ;-(

+1/0
4.8.2012 10:32

Bruno5

Dálkaři

Oba dva naši dálkaři překonali v letošním roce na třech závodech 8 metrů. Oba splnili limit (regulérně, byl jsem u toho), tak měli právo do Londýna odjet. Že jim závody nevyšly, to je jiná věc, příčiny musí vyhodnotit trenéři. V Londýně je přes 2100 atletů; myslíte si, že jich tam mělo být jen 100 a ostatní měli zůstat doma, abyste je nemohli označit za turisty? Jsem přesvědčen, že každý sportovec udělal vše pro dobrý výkon a nepodaří-li se, mrzí ho to ze všech nejvíc.

+1/0
4.8.2012 8:27

travinho

Re: Dálkaři

R^ Máš pravdu a nejvíc mě mrzí, že Romanovi se za jeho výkon dokonce vysmíval Bosák v televizi. Řada lidí nechápe, že 696 není skutečný obraz jeho výkonnosti, ale jeden nepodařený skok...

0/0
4.8.2012 9:14

Albert Zweistein

Re: Dálkaři

Tak bude chyba jinde, třeba v systému nominací. Možná by měl atlet svou výkonnost obhájit nějakým způsobem vícekrát, tzn. ten limit skočit třeba dvakrát nebo třikrát v průběhu nějakého období, aby se pokud možno co nejvíc eliminovaly podobné zkraty. Na druhou stranu je pravda. že v dálkařské kvalifikaci vždycky někdo vyhoří, ale Novotnému i Wagnerovi se to samé stalo i na ME.

+1/0
4.8.2012 10:22

trenerpepa

Wagner dal nedávno 811.

To byl asi trojskok, ne?

0/0
4.8.2012 8:11

trenerpepa

Re: Wagner dal nedávno 811.

Pardon, samozřejmně Novotný.

0/0
4.8.2012 8:16

prachyvprachu

Další

z účatníků zájezdu. Proč mne to nepřekvapuje?

0/0
4.8.2012 8:06

mozek2009

Cechlová = tragédka výpravy

O Cechlové je celkem známé, že nepatří k nejchytřejším, ale ty její kecy po každém zpackaném závodě je teda opravdu moc. Když se člověk podívá na výsledky, tak je jasné, že podmínky byly ideální a ona začne mektat něco o strategii a podobných blbostech. Prostě už na to nemá a kdyby byla soudná, tak ukončí kariéru. Hlavně, že se na to dlouhodobě připravovala v JAR.

0/0
4.8.2012 7:31

bezmoc

Re: Cechlová = tragédka výpravy

naprostý souhlas!!!!!!! Možná je to jen blbá náhoda, ale vždy,když ji sleduji při nějakých důležitých akcích,tak to nějak nevyjde.8-o8-o

0/0
4.8.2012 11:06

skodaabzeichen

Velké tajemství

Kdo dostane medaili, musí za zbytek zaplatit celou útratu, proto se nikomu nechce ani z kvalifikace.

+1/0
4.8.2012 6:55

Já, Claudius

Už mě to nebaví

Sportovec, který nedokáže na olympiádě předvést výkon, kterým se kvalifikoval, nebo se k němu aspoň přiblížit, by měl zaplatit náklady za cestu a pobyt. Vždyť to, o čem se píše v článku, je parodie na sport! Na co tam byli třeba ti dva skokani?

0/0
4.8.2012 4:45

travinho

Re: Už mě to nebaví

Zato ty jsi parodie na myšlení

0/0
4.8.2012 9:15

Albert Zweistein

Re: Už mě to nebaví

říká ten, který se dokonale znemožnil svými nechutnými otázkami o pomočování atd... v online rozhovoru s Hradílkem ;-O

0/0
4.8.2012 10:27

tx999

Re: Už mě to nebaví

Tak u Novotneho to byl 2x preslap a jednou nejspis hodne velky nedoslap a zabaleny skok (jemu se pri skocich hodne tocil vitr). To nevypovida nic o vykonnosti ale spis o "blbem dnu". Nebyl sam, jeste hure (3 preslapy) dopadl napriklad Saladino, ktery je v obecne rovine nekde jinde nez oba nasi dalkari dohromady.

Wagnerovi se to proste nepovedlo, i to se obcas stava. U Cechlove je to uz bohuzel pravidlo.

0/0
4.8.2012 11:26

David Adler

Asi takhle.

V .82 jsem byl na MS ve windsurfingu 43. a byl jsem za to šťastný. Asi ze 300 závodníků. Kvalifikace a finále pak jen 100. V jedný rozjížďce jsem dojel 15. Nádhera. Pravda, byli jsme tam s fotrem, v otřískaným žigulu, za svý. Takže mám z té naší repre ambivalentní pocit.

0/0
4.8.2012 2:04

Osvald Moučka

Re: Asi takhle.

Já byl v `88 čtvrtý na dorosteneckém mistrovství republiky v běhu. Běželo se v Plzni. Byl to nějaký přespolní běh, ale začínalo se a končilo na stadionu.

0/0
4.8.2012 2:22

David Adler

Re: Asi takhle.

To jsi možná mohl znát Zdeňka Coufa. Neběhal sice přespolák ale dráhu. Taky dálku a oštěp.

0/0
4.8.2012 2:33

Osvald Moučka

Re: Asi takhle.

To je možný, jména si už ale nepamatuju...

0/0
4.8.2012 11:58

skodaabzeichen

Re: Asi takhle.

Ještě jste zapomněl dodat, že jste jeli o dovolené a odskočil jste si z pracovního procesu.

0/0
4.8.2012 6:59

David Adler

Re: Asi takhle.

Měl jsem omluvenku z gymplu, otec fakt dovolenou. Jo a bylo to v 80., Oprava. A s bolševismem to fakt nená nic společnýho, surf byl prostě velice okrajový sport, tenkrát

0/0
4.8.2012 11:00

karelka3

Věra

34 flek! 8-oEU

0/0
4.8.2012 1:48

mozek2009

Re: Věra

Příští rok do toho šlápne a na MS bude třeba 33.

0/0
4.8.2012 7:32

Osvald Moučka

!

Cechlová a dálkaři si z nás všech udělali pěknou srandu! RvRv

0/0
4.8.2012 1:10

plesingr

Re: !

jak se divam na ty zalostne vypady,co tam posilaji atlety pres 30,kteri skonci v kvalifikaci mezi poslednimy? to je bida,raej poslete mladsi at se neco nauci

0/0
4.8.2012 1:47

Laswell

Sláva nazdar výletu!

Cechlová, Žalský a dálkaři sice tentokrát neměli to potřebné štěstíčko, ale Melich do toho dal srdíčko a je to obrovský úspěch pro české kladivo. Ještě uvidíme, co předvede jako vždy ambiciozní Bába, ale i když bude mít smůličku, po závodě bude jako vždy spokojen. Hlavně, ať si užíjí tu olympijskou atmosféru za nás za všechny!

+1/0
4.8.2012 0:21

Shunkmanitou Thanka Hota:

Skočit do dálky 696,

to už trochu připomíná příběh toho afrického plavce, pro kterého museli skočit pořadatelé, aby se neutopil.

+2/0
3.8.2012 23:47

Helter

Re: Skočit do dálky 696,

To je opravdu ostuda. Svaz by se měl opravdu zamyslet, koho tam vlastně nominuje.

0/0
4.8.2012 0:11

Kryton 2X4C 523P

Re: Skočit do dálky 696,

tak ten pokus se mu prostě nevyvedl, asi hodně riskoval a byly to potom přešlapy. Jinak to ani nešlo, bylo tam totiž strašně moc vyrovnaných dálkařů, tak se riskovat muselo a zrovna jedinný pokus se mu změřil tento. Prostě to nevyšlo no, riskoval taky favorit z Panamy a ani jeden platný pokus.

+1/0
4.8.2012 0:18

ajureckova

Re: Skočit do dálky 696,

to je opravdu ostuda, kolem 6 metrů dám klidně odrazem snožmo. Za vyslání některých "sportovců" by se měli příslušní lidé vracet domů z Olympiády pěšky. Rv

+2/0
4.8.2012 1:10

travinho

Re: Skočit do dálky 696,

Kdyby si dal 6 metrů snožmo, tak by si dal s rozběhem tak 10...

0/0
4.8.2012 9:17

Kopakopa

Cechlová

= sportovní "nevzor"...

Její opakované nominace "na reprezentaci ČR" se jeví jako šaškárna nejvyššího stupně...

0/0
3.8.2012 23:46

xychteen

Re: Cechlová

Sedláček byl ještě o něco lepší... :-)

0/0
3.8.2012 23:48

Milovník krabicového vína (0,7l)

Cechlová pokud vím, nepostoupila poprvé

takže pohodaR^R^R^

:-P

+1/0
3.8.2012 23:23

mozek2009

Re: Cechlová pokud vím, nepostoupila poprvé

Tak to toho moc nevíš, trochu zalistuj ve statistikách a zjistíš, že od roku 2007 postoupila pouze jednou a to při "vybrakovaném" letošním ME.

0/0
3.8.2012 23:36

Milovník krabicového vína (0,7l)

Re: Cechlová pokud vím, nepostoupila poprvé

;-D

proč tam je asi ten vyplaznutý jazyk..

;-D

0/0
4.8.2012 0:17

xychteen

Re: Cechlová pokud vím, nepostoupila poprvé

Ono je to spíš naopak - kdysi jí to parádně vyšlo a od tý doby už žádnej lesk, spíš jen ta bída

0/0
3.8.2012 23:41

Kurri_22

Přátelé, prostě je to bída, co si budem vyprávět.

Fakt je zbytečné, aby tam jezdilo tolik lidí.

+1/0
3.8.2012 23:17

Tomstersson

Re: Přátelé, prostě je to bída, co si budem vyprávět.

Taky si říkám. Obzvlášť ten sektor na dálku v Brně má asi jiné parametry...

+1/0
3.8.2012 23:19

Johanka z parku

Re: Přátelé, prostě je to bída, co si budem vyprávět.

Někdo tam místo metrů namaloval yardy.

+1/0
3.8.2012 23:21

Osvald Moučka

Re: Přátelé, prostě je to bída, co si budem vyprávět.

Když jsem po brněnským závodě psal, že jim tam přidali 20-25 cm, tak mě tu málem sežrali. A nebýt toho podvodu, tak by na OH nejeli!

0/0
4.8.2012 1:12

xychteen

Re: Přátelé, prostě je to bída, co si budem vyprávět.

Hlavně se většina ani nepřiblíží svýmu standardu. Coubertin by se možná radoval, ale vypadá to blbě :-)

0/0
3.8.2012 23:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze