Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 23. října 2017 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

POHLED: Šebrle je bojovník. Zaslouží uznání, ne kritiku

Je to jeho nejsilnější motor: srdce bojovníka. Nemít ho, nikdy by se nestal olympijským vítězem. Nikdy by v desetiboji nepřekonal magickou hranici 9 000 bodů. Nikdy by si nevybojoval právo startu na olympijských hrách. Ale také by Roman Šebrle nikdy nemusel poslouchat kritiku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

weawer

Románek - vyčůránek

Dvěma slovy vystihuji vše... z té předlouhé diskuze o českém paraolympikovi Rv

+1/0
10.8.2012 18:08

Per-os

pani Kucerova

Nezmenila jste dosud Vas pohled? Vas clanek i Vase vnimani sportu jsou tragedii pro sport jako takovy.

+1/0
9.8.2012 19:13

votomtoje

Šebrle...

...je ma.gor...vlastní zkušenost. A to co předvedl kolem Olympiády je fraška. Nemám ho rád.Rv

0/0
9.8.2012 13:19

xmann

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Čistě reálně se mi taky chce říct,že měl být soudný a když měl problémy měl nechat nastoupit náhradníka.Ale pokud se na to podívám jeho pohledem,je na poslední olympiádě na níž si účast vybojoval nikdy už to jako závodník nezažije a těšil se...taky bych asi chtěl zůstat.Navíc za vše co za celou kariéru dokázal si zaslouží pouze uznání.Jen škoda,že nemohl tento poslední závod dokončit.Je sobecké abysme ho mi co jsme nic podobného nikdy nedokázali soudili.Ono kdo nezažil tak je vždy nejchytřejší,ale zapomínáte že jelikož se nás to nedotýká tak rozhodujeme o něm bez jeho emocí...

0/0
9.8.2012 10:16

dlz25

Bojovník!?

Jedna z vlastností bojovníka je, že ví, kdy má skončit, A to se nestalo. Teď budeme sledovat ještě další sezónu, jaké zranění ho trápí, či jak se štěstím splní limit 8000 bodů, aby se kvalifikoval. Ano, vybojoval si místo na OH, ukázal, že když se všechno sejde, tak to dá, ale ještě větší uznání by si vysloužil, kdyby místo přepustil novým nadějím českého víceboje.

Třeba tak, jak to udělala v tenisu Květa Peschke.

+1/0
9.8.2012 9:50

Hubis67

Re: Bojovník!?

Květa Peschke přenechala své místo aby nerozbila sehraný pár HH .;-O

+1/0
9.8.2012 11:22

eva.j.

Re: Bojovník!?

To je sice pravda, ale udělat to nemusela, mohla mít stejný postoj jako Šebrle - nominaci si vybojovala a co je jí do toho, jak by mohl dopadnout někdo jiný, kdo by jel místo ní. Medaile H+H její není a za čas se pravděpodobně zapomene, že nebýt jí, H+H by na olympiádě nebyly.

+1/0
9.8.2012 17:38

Grif01

Podle me

Jestli se mel nebo nemel vzdat olympiady, kterou si sam vybojoval se za par dni zapomene. Na to co dokazal za celou svou karieru se nezapomene nikdy. Vsichni co uslysi jmeno Roman Sebrle si vzpomenou jen na zlatou a stribrnou olympijskou medaily na dalsi hromadu medaily z mistrovstvi sveta a evropy jak v desetiboji tak v sedmiboji, na to ze byl prvni desetibojarem, ktery se dostal pres 9000 bodu. Podle me i on sam si predstavoval, ze posledni olympiadu si uzije a dokonci ji at uz na jakomkoliv miste a naposled si obehne vitezne kolecko a rozlouci se se svym olympijskym snem. Ale tim ze se mu to nepovedlo sklamal hlavne sam sebe a ze neprenechal misto nekomu jinymu proc taky, kolik z nas by se vzdalo svyho snu.

0/0
9.8.2012 9:40

ctyrykacka

Loučení? On nepojede do Ria?

0/0
9.8.2012 9:24

Per-os

Re: Loučení? On nepojede do Ria?

Leda by ho svezl jmenovec Kreuziger:-)

0/0
9.8.2012 9:35

Black Out

.

Ony ty pohledy na závod Šeberleho jsou dva. Jeden je ten, který zmínil autor článku, tedy Šeberle je nejlepší u nás, splnil limit a sám si účast vybojoval a měl plné právo na OH stratovat.

Druhý je, že jako každý sportovec, který toho tolik dokázal, ten svůj sport miluje a rozhodně se bude chtít dál věnovat destiboji třeba i jako trenér nebo ho prostě bude jen jinak podporovat. A z tohoto pohledu navíc za situace, kdy věděl že to nepůjde (vždy dříve to na sobě obvykle poznal) mohl pro "svůj" sport - desetiboj udělat mnohem více. Nechat mlaďocha sbírat zkušenosti.

Oba podledy jsou stejně dobré a nelze na to nahlížet pouze jednou optikou.

Roman se kvalifikoval a chtěl startovat na dalších hrách kvůli slávě nebo pocitu nebo pro jakýkoliv jiný důvod, který on cítil jako důležitý i za cenu, že v tu chvíli mohl pro český sport udělat ještě něco navíc. Neudělal navíc nic a bylo to jeho rozhodnutí.

Já osobně s ním nesouhlasím, ale co člověk to názor...

+2/0
9.8.2012 9:00

Per-os

Re: .

Citim to podobne.

0/0
9.8.2012 9:06

Garion.

ceskatelevize cz lomeno loh

nevím jestli mi to nesmažou, ale na stránkách české televize/loh vyšla vynikající glosa: "Šebrle to zkusí

s vozíkem". Kdo má rád suchý humor, najeďte si tam na sekci Skok

stranou a tam to najdete. Po ránu mě to pomohlo začít den se širokým

úsměvem na rtech

0/0
9.8.2012 8:50

bojovnikprotichudine44

Vzdat se olympiady

Na kterou jsem se JA coby nejlepsi kvalifikoval je stejna blbost, jako dat zebrakovi penize, ktery jsem si JA vydelal.

+5/0
9.8.2012 8:40

JAR-47

Re: Vzdat se olympiady

přesně tak, !!

0/0
9.8.2012 9:11

Black Out

Re: Vzdat se olympiady

Ono je to trochu jinak. O věděl téměř určitě, že se OH vzdá po prvním závodu. Tvou analogií je to stejné jako dát žebrákovi na ostrově bez loďky a na dohled od pevniny peníze, které jsem si sice já vydělal ale vím, že musím vlézt do vody a doplavat na břeh s tím, že se ty moje peníze tak jako tak rozmočí.

Tam už totiž není ta volba tak jednoznačná, že?

...navíc bych byl fakt trošinku opatrný byť přirovnáním nazývat druhého nejlepšího desetibojaře v ČR "žebrákem"...

0/0
9.8.2012 9:23

dreg

Re: Vzdat se olympiady

půlka věty O.K.,druhá půlka Rvblbost jak pan autor

0/0
9.8.2012 9:25

JUDr.Lawyer II.

A ještě ke srovnání s Haškem

Musím se smát nad neuvěřitelnou závistivostí a hloupostí přispěvatelů, kterým tento sportovec dlouhodobě leží v žaludku. Hašek že neví kdy odejít?? Rád bych oněm myslitelům rád připomněl, že při posledním návratu suverénně ovládl extraligu a s prstem v prd..li udělal s Pardubicema titul. ;-D ! R^

+1/0
9.8.2012 8:37

JUDr.Lawyer II.

Článek bych pochopil, pokud by byl 100% připraven

Pak bych to podepsal bez mrknutí oka. Ale v tomhle případě Roman musel vědět, že závod nemá šanci absolvovat a mělo se udělat vše pro to, aby jel někdo jiný. O Romanových zásluhách není třeba pochybovat, stejně jako o jeho charakteru - na to co dokázal je stále pohodář. Ale tohle se zkrátka nepovedlo a v očích veřejnosti mu ten škraloup nikdo nesmaže.

+2/0
9.8.2012 8:33

bellinoivo

Uznání?

Za co? ano za předchozí kariéru. Ale proč zabral místo nějakému novému sportovci, jen proto, že si chtěl udělat výlet do Londýna, to opravdu nechápu a je to hnusRv

0/0
9.8.2012 8:14

Šelda5

Re: Uznání?

Lepší sportovec horšímu místo nezabírá. Kdyby ten mlaďoch byl lepší, tak by snad splnil A-limit

+2/0
9.8.2012 8:20

ulcer

Re: Uznání?

Sakra, on ale věděl už dávno, že to vzdá .. nebyl připraven po zdravotní stránce a i přesto si to místo ponechal .. to mi od něj přijde dost smutnej příběh ... jinak o tom, že byl lepší a kvalifikoval se, není pochyb ani sporu .. RvRv

+1/0
9.8.2012 8:31

notabene9

Jen stručně..

Uznání za celou kariéru..Malý otazníček za OH v Londýně, ale závěry velkých kariér bývají krušné..

0/0
9.8.2012 7:47

MartinLala

Re: Jen stručně..

Však to není konec, za 4 roky v Riu to dopadne úplně stejně. S tím rozdílem, že tam konečně oznámí konec kariéry.

0/0
9.8.2012 14:12

Per-os

neni vsechno jako vsechno

pro Pana (doktora) Lukáše Pollerta olympiada nebyla jeho osobnim vrcholem, pan Sebrle ma pravdepodobne osobni vrchol za sebou.

Rad bych se mylil, ale pan Sebrle bude jiz pouze zit ze svych predchozich uspechu a sveho jmena.

Kdyby do toho dal vsechno, tak by se mel v zaverecne patnactistovce doplazit do cile. Takhle do toho dal vsechno, co uznal za vhodne.

Ke svatku mu preji, az se nekdy podiva do zrcadla, at v nem vidi predevsim Člověka, nikoliv manekyna a "uspesneho" ukrivdeneho "sportovce".

Je smutny, ze lide jako on jsou celebritami. Ikdyby udelal 10 000 bodu, tak u me zustane vybornym v deseti sportovnich disciplinach, nic vic.

+2/0
9.8.2012 7:47

Šelda5

Re: neni vsechno jako vsechno

Já myslím, že mu právě šlo o to být výborný v deseti sportovních disciplínách.

0/0
9.8.2012 7:49

Per-os

Re: neni vsechno jako vsechno

zrejme HLAVNE o to...

0/0
9.8.2012 7:54

Šelda5

Re: neni vsechno jako vsechno

Pak tedy nerozumím vašemu prvnímu příspěvku

0/0
9.8.2012 8:21

Per-os

Re: neni vsechno jako vsechno

"Kdyby do toho dal vsechno, tak by se mel v zaverecne patnactistovce doplazit do cile. Takhle do toho dal vsechno, co uznal za vhodne."

Mohl byt velkorysy a pustit mladsiho kolegu. Kdyz to neudelal (misto na OH si vybojoval, nic proti), mel tam "vypustit dusi", rvat se a "padnout za vlast".

0/0
9.8.2012 8:31

Killpatrick

.

Bratia Češi, Šeberle je trieda, ktorú vám my Slováci môžeme len úprimne závidieť, bohužiaľ jeho posledné OH preteky mu nevyšli, zranenie je sviňa! No vždy je to váš olypionik, víťaz, rekordér a jemu snáď je rovný len Jan Železný. Vážte si to, idú psie časy.

+2/0
9.8.2012 1:07

Per-os

Re: .

Spis by si mel pan Sebrle vazit lidi v nasi zemi, ze mu umoznili jeho sportovni karieru. Obavam se, ze jako vojak, jimz je, anebo byval, by to tak slavne nebylo... (muj nazor)

0/0
9.8.2012 8:07

Šelda5

Re: .

Z čeho usuzujete, že si nás neváží?

0/0
9.8.2012 8:21

Per-os

Re: .

Nic takoveho jsem nepsal...

0/0
9.8.2012 8:37

Šelda5

Re: .

"Spis by si mel pan Sebrle vazit lidi v nasi zemi, ze mu umoznili jeho sportovni karieru."

To mi právě připadá, že píšete, že si nás neváží, ale měl by.

0/0
9.8.2012 8:47

Per-os

Re: .

Puvodne jsem reagoval na vyzvu. Proc je smerovana k lidem, proc ne k panu Sebrlemu.

Muj nazor je:

Kdyby si lidi u nas vazil, NEVZDA... (ale padne bolesti, vycerpanim) Proste necha tam VSECHNO... anebo da sanci kolegovi.

Proc si myslite, ze si lidi zde vazi? Myslite-li si to?

0/0
9.8.2012 8:52

Banjo Banjo

Re: .

Chápu, že pana Šebrleho nemáte rád. Proč to nenapíšete na rovinu?

Nevím, čemu říkáte "původně", ale tady reagujete na konkrétní diskusní příspěvky.

A v této reakci vytahujete tezi, že si Šebrle lidí neváží, protože na stadiónu neumřel.

S tímto myšlenkovým pochodem nesouhlasím.

0/0
9.8.2012 12:10

Per-os

Re: .

Reagoval jsem na konkretni prispevek, jen jsem se na nej dival trochu jinak. V prvni reakci jsem ptal autora komentare, proc stavi nas Cechy do role tech, kteri maji byt radi za uspechy pana Sebrleho.

Pana Sebrleho znam pouze z medii, proto bych nerekl, ze ho nemam rad, jen si predstavuji reprezentaci (at uz kohokoliv ci cehokoliv) trochu jinak. Slova "dal jsem do toho vsechno" pro me maji jiny vyznam nez pro pana Sebrleho.

Podivejte se do oci desetibojarum tesne pred startem prvni discipliny. U vsech, ktere jsem postrehnul ja, vidim koncentraci, napeti,..., v ocich pana Sebrleho toto nevidim.

Vse jsou to samozrejme jen a pouze me subjektivni nazory, pokud mi je rozumnymi argumenty "vyvratite", budu jen a jen rad.

Na Vas zapusobilo vystoupeni pana Sebrleho v Londyne jak?

0/0
9.8.2012 17:22

Hanys2012

OMG

Tady to je zase sbírka tupců 8-o. Ano, Šebrle si svými výsledky vybojoval místo v české reprezentaci na OH, protože prostě je u nás nejlepší. A že stárne a konkurence z jiných států, potažmo jeho zdraví, ho dohání?  No a co? Nedokázal toho snad už tak docela dost... Z těch čecháčkovských zvratků je mi fakt zle. Stydím se za každého takového hlupáka...

+2/0
9.8.2012 1:02

bellinoivo

Re: OMG

Lepší to nebude.

0/0
9.8.2012 8:15

Garion.

Re: OMG

Tohleto je pěknej omyl. V atletice se nebojuje o místa pro danou zemi ale každej sportovec jede sám za sebe a je dán jen maximální počet účastníků z jedné země. Tedy Šebrle nevybojoval účastnické místo pro ČR - Šebrle vybojoval účastnické místo pro Šebrleho. Pokud by splnili A-limit 8200 oba dva, jeli by samozřejmě oba. Jelikož ani jeden ho nesplnil a dali pouze B-limit, mohl jet jen jeden z nich, a to ten s vyšším výkonem. Což byl opět Roman. Tečka.

 

Což mi právě podle reakcí některých tady přijde, že si myslí, že nominaci dělal svaz či co a že Roman tam jel jen za zásluhy. Ne. Jel tam, protože on splnil nominační kritéria a byl (je pořád) nejlepší. Adam ho měl prostě předběhnout. Zatím na to nemá.

0/0
9.8.2012 8:45

katano

škoda že se Roman Šebrle - ZRANIL >>>>>>>

>>>>>>>> jinak by opět udělal na OH - zlato.

    PS : ČESKO - DOTOHO  ! ! ! :-P

0/0
9.8.2012 0:53

victorino

tady brobíhá už dvanáctihodinový flame o šebrleho....

já mezitím sjel památný seriál Dlouhá míle...všechny místní argumenty tam padají už v prvních scénách....

0/0
9.8.2012 0:38

Iv.ka

Miluju svůj český národ....

Tady se prostě úspěch nepřeje a neúspěch každý druhý tak úžasně komentuje. Všichni vědí, jak být lepším atletem, jak líp vyhrát hokej, jak líp dělat politiku a tu hlavně do všeho namontovat, jak krásně se to poslouchá! Co takhle říct třeba: Romane, byl jsi fakt dobrej, je to škoda, že zdraví nepřálo a hodně úspěchů do budoucna, i když ne už asi v závodění... Já to teda Romanovi vzkazuju.

+2/0
9.8.2012 0:33

Nurmisur

Re: Miluju svůj český národ....

Já pořád věřím, že těch přejících a soudných lidí je víc...jen nepotřebují pozornost v diskuzích. Agrese, vztek a závist jsou jednodušší, proto jsou na první pohled více vidět.

"Nad nikým se nepovyšuj a nikdy se neponižuj", tímto heslem se řídím a doufám, že zdravý rozum má stále převahu...Romanovi přeji brzké uzdravení. [>-]V

0/0
9.8.2012 8:38

Otíku, ty piješ?

tyjo, tady je hloupejch lidi

0/0
9.8.2012 0:22

Dopij

Nevidím

nic špatného na tom, že se Roman chtěl s úspěšnou kariérou rozloučit na OH, zvlášť když se tam poctivě dopracoval. Určitě si své loučení sám představoval lépe, ale i kdyby tam místo něj byl jakýkoliv jiný náš současný desetibojař, tak by na medaili nedosáhl.

Mimochodem, desetiboj je opravdu královská disciplína, kam se na něj hrabe desetivteřinový běh nabuzených kulturistů...

0/0
9.8.2012 0:21

Narkotrafikante

smlouvy se sponzory se lepe podepisuji....

...kdyz je zaskrtnuta kolonka Ucast na LOH: Ano.

Uznani zaslouzi za to,co v desetiboji dokazal. Kritiku za to,co dokazuje ted.

+2/0
9.8.2012 0:04

wertex

Re: smlouvy se sponzory se lepe podepisuji....

Pokud se nemylim tak ted dokazal ze je nejlepsi v CR a proto byl na LOH... zbytek je placani, jet na LOH je jeho prace je to sportovec.

+4/0
9.8.2012 0:09

Stinky Johnny

Re: smlouvy se sponzory se lepe podepisuji....

Co teď dokazuje, že je u nás nejlepší a i z ,,invalidního vozíku´´ ty naše ostatní  zdravé, mladé, šikovné a úžasné desetibojaře nakope na hromadu, kdy se mu zachce. Romane jseš borec.

0/0
9.8.2012 6:24

Šelda5

Re: smlouvy se sponzory se lepe podepisuji....

Kritiku za to, že je nejlepší v ČR?

0/0
9.8.2012 7:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze