Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Neděle 22. října 2017 Sabina

Diskuse k článku

Půvabné akvabely si olympiádu užily, ale mrzí je politika rozhodčích

Finále olympijského závodu v synchronizovaném plavání uniklo českým akvabelám doslova "o fous". V celkovém pořadí obsadilo duo Soňa Bernardová - Alžběta Dufková v Londýně čtrnácté místo, když do finále postoupilo jen dvanáct párů. Přesto si české krásky olympiádu užily. Mrzí je jediné - zákulisní politika rozhodčích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nick

Starej Brůna

Sorry  ale  nemůžu si pomoct .

0/0
10.8.2012 9:33

Mr. Mister

Akvabely

Musi mit na sobe tuny licidel a laku na vlasy.Predstavte si jak by vypadaly bez liceni za 5 minut plavani v chlorovane vode.Vzhled take ovlivnuje bodovani.

0/0
9.8.2012 16:50

bez_tolerance_hlouposti

???

bude novy Resident evil?

a kde jsou ty puvabne akvabelky?

+1/0
9.8.2012 16:19

Martin HSJ

Bernardová vypadá jak Robocop bez krytu

8-o

+5/0
9.8.2012 14:42

zabijack

Re: Bernardová vypadá jak Robocop bez krytu

dik za vyreseni zahady, koho mi pripomina;-DR^

0/0
9.8.2012 16:22

RCG

Re: Bernardová vypadá jak Robocop bez krytu

;-D

0/0
9.8.2012 17:24

LaFemmeSpeedy

Možná

je to ode všech úmysl, ale všechny akvabely mě připadaj strašně umělý, jak ženský androidi, skoro celá hlava pokrytá čímsi lesklým, zmalovaný jak šáša krasty, prostě děs. Kdyby tam přišli normální, decentně namalovaný holky, pro oko diváka je to daleko zajímavější. Jinak souhlasím s pár příspěvkama v tom, že ta fotka k článku je fakt děsivá, ta holka vepředu, ještě skřížený hnáty a mohla by bejt ozdobou pirátskejch lodí :-(

+3/0
9.8.2012 13:50

kolyvanov2

Divaci tomu rozumi

Bylo vidět, že britští diváci synchronizovanému plavání opravdu rozumí. --- Tak to je perla... Tipuju, ze 95% (britskych) divaku bylo na akvabelach prvne a pres 80% to (jestli vubec) videlo v nejakem letmem pohledu na nejake minule olympiade.

Tahle hlaska prebije i Vichnara, kdyz vyklada o tom, jak si britsti divaci oblibili hazenou treba. Tohle proste neni o nadseni pro hazenou, natoz akvabely, ale o fenomenu olympiady. Kdyby tam byla soutez ve vrhani stinu, tak budou silet taky. Jednim dechem nutno dodat, ze atmosfera je casto takova, jakou ji chteji mit poradatele. Skvele je to videt na beachi, kterej je pojatej jako divacka zabava uprostred ktere hraji (shodou okolnosti) beach. A maji to udelane fakt dobre

0/0
9.8.2012 12:03

victorino

synchroní plavání mě děsí....

určitě je to machrovina, ale vidět dva klony se šprajclou špejlí v puse jak se snaží synchroně se utopit a odevzdané napospas náladám rozhodčích je krutá podívaná....

+2/0
9.8.2012 12:02

kolyvanov2

Re: synchroní plavání mě děsí....

Mne to nedesi, ale divim se, ze je pripustne, aby na olympiade byl sport, ktery nedelaji obe pohlavi. Uplne nesmyslne se "musely" zavest skoky na lyzich, kladivo nebo box zen, ale ze nejsou akvabelaci, to rovnostarum nejak nevadi

0/0
9.8.2012 12:26

victorino

Re: synchroní plavání mě děsí....

tak synchroní plavání mužu by mě asi děsilo ještě o trochu víc...obzvláště, kdyby tam napochodovali v plnovousech....)

0/0
9.8.2012 12:50

kolyvanov2

Re: synchroní plavání mě děsí....

Tak souhlasim, ze by to bylo podivuhodne odvetvi, nicmene ty zensky skoky jsou asi nemene "zajimave":))

0/0
9.8.2012 12:55

jidany

půvabné?

nejen tyhle, ale VĚTŠINA akvabel JSOU prostě zrůdičky - umělé ksichty, škleby, zmalování; a nejen při plavání; nepřirozené a nehezké, tak akorát ke strašení dětíRv

+2/0
9.8.2012 11:31

Laswell

Re: půvabné?

Nějak se mi nezdá, že by se zrovna v akvabelách sdružovaly zrůdy. Zajímavé je, že třeba z žen beachvolejbalu si všichni ucvrnkávaj. Možná kdyby si opěvované Sluková s Kolocovou ulízaly vlasy a šklebily se z bazénu, tak by z nich taky byly najednou zrůdy.

0/0
9.8.2012 13:51

Pán_Zlobrů

Co je na nich půvabného??

Vypadají jako zombie 8-oRv

+7/0
9.8.2012 11:31

Laswell

Půvabné?

U určitých typů ženských postav (a zvlášť v "uměleckých" sportech) je prostě zaběhnutý automatismus psát, že jsou půvabné. Stačí být štíhlá. Ty akvabely možná nejsou v civilným zjevu takové příšery jako na fotkách v akci, a možná by i pro spoustu negativních diskutérů byly pak obligátními kráskami.

+2/0
9.8.2012 11:22

Funso

Fotka č. 4

Jak jsou holky v civilu celkem pěkné, tak na téhle fotce mi ta vlevo připadá jako Baraka z Mortal Kombat

0/0
9.8.2012 11:02

njeenboohpsdoravovataleensji

Soudce je vůl.

;-€

0/0
9.8.2012 10:42

johny12_v.2

Půvabné?

Tyhle chrastící kostlivkyně?;-DRv;-O

+2/0
9.8.2012 10:15

ctyrykacka

Re: Půvabné?

Jaké kostlivkyně, tos je neviděl, když měly kýty nad vodou?

0/0
9.8.2012 10:27

johny12_v.2

Re: Půvabné?

To ale nemění nic na tom, že označit je za půvabné je trošku přestřelRv

+1/0
9.8.2012 10:51

JendaM.

no

tyto sporty jsou o ničem.....jak to nejde změřit časem, metrem, či body nedávají samotní sportovci (i tam se stane chyba rozhodčího), tak to pro mě postrádá jakoukoliv aktraktivitu ten sport a jedno, zda mluvím o akvabelách, krasobruslení, skocích do vody, gymnastice atd. Vždycky budou rozhodčí totiž tlačit silné země v daném sportu a v tom okamžiku to ztrácí jakoukoliv objektivnost.

+1/0
9.8.2012 9:38

tomasay

Re: no

V tom případě vyřadít taky fotbal, hokej, basket, házenou .... tam taky píská rozhodčí a ovlivňuje výsledek svými chybami...absurdní, že..

0/0
9.8.2012 9:44

JendaM.

Re: no

umíte číst? Psal jsem, že ve sportech, kde dávají body samotní sportovci tak tam taky sudí dělají chyby, ale pořád to nestojí primárně na výkonu rozhodčího, jako např. v gymnastice.

0/0
9.8.2012 9:46

tomasay

Re: no

Číst umím, ale podstata je v ovlivnění výsledku...to, že v míčových sportech by vám to nevadilo pravděpodobně z důvodu absurdního dopadu, tak to na věci nic nemění..

0/0
9.8.2012 9:49

sandar

Re: no

no podstata je ale právě uplně jiná, to asi nechápete, to co chtěl sdělit on...tedy že ta míra ovlivnění je mnohem vyšší, neb to doslova je jen na rozhodčích - sportovci něco předvedou a pak už je to jen na subjektivním hodnocení rozhodčích, ten rozdíl je tak zřejmý, že mi to přijde zbytečné vysvětlovat;-)

0/0
9.8.2012 9:51

tomasay

Re: no

ten rozdíl tam vidím také, ale odrovnat kvůli toho několik sportovních odvětví to je podle vás řešení?...myslíte, že by to ti sportovci sami chtěli?

0/0
9.8.2012 9:54

sandar

Re: no

ne, s tím řešením nesouhlasím, to byla jen čistě reakce na váš argument s ostatními sporty, kde jsou rozhodčí, neb ten je kvůli tomu co jsem psal bezpředmětný...to co píšete až nyní je obecnější a smysl to samozřejmě má a jinak to nejde, neb jsou to zkrátka sporty, kde je velký podíl uměleckého dojmu a ten musí být vždy nějakým způsobem hodnocen lidmi, a to bude vždy subjektivní. Je potřeba ty sporty takové brát...

0/0
9.8.2012 9:57

tomasay

Re: no

tak já jsem reagoval na toho co psal...vyřadit!...a jeho argumentaci jsem použil jinde, aby bylo vidět, že to není reálné..

0/0
9.8.2012 10:01

sandar

Re: no

ano, rozumím, ale použil jsi pro to dle mne špatný argument, nepoužitelný...protože ten rozdíl tu opravdu zásadní je, alety důvody, proč v těch sportech to tak je a proč v nich pokračovat jsou jinde. Ale toto je spíše "filosofická" debata, co se týče obsahu, tak souhlasím s vaším nesouhlasem;)

0/0
9.8.2012 10:12

Laswell

Re: no

Přečet jsem si důkladně tohle vlákno a jediný, kdo přišel s vyřazováním sportů, jsi byl ty, takže reaguješ sám na sebe. Jen zbytečně hrotíš diskuzi.

0/0
9.8.2012 11:05

JendaM.

Re: no

já jen neodrovnávám, ani neřikám, že nemají na OH co dělat. Jen jsem řekl, že pro tyto sporty nejsou atraktivní.

0/0
9.8.2012 9:58

JendaM.

Re: no

pro mě....pardon, ale blbne mi klávesnice a občas vynechá

0/0
9.8.2012 10:00

svondr

Re: no

A to pro tebe nejsou atraktivní jen proto, že rozhodují rozhodčí? Viděl jsi třeba finále na hrazdě? To byla skvělá podívaná a Zonderland se podle mě postaral o jeden z vrcholů olympiády...

0/0
9.8.2012 10:07

pedr64

Re: no

ano, já ten postoj chápu, protože k fandění potřebuji mít i jistotou nějaké férovosti v rozhodování...tedy buď můžu výsledek exaktně změřit a nebo porazit soupeře v přímém souboji, ne prostřednictvím v zákulisí ovlivněných rozhodčích

0/0
9.8.2012 10:12

svondr

Re: no

A to nejde koukat na sport bez urputnýho fandění? Já to beru spíš jako zábavu, třeba na oné hrazdě bylo parádní i cvičení Němce, Číňanů...

0/0
9.8.2012 10:19

JendaM.

Re: no

tak jinak....zápas ve fotbale....sudí nepískne penlaty, ale tým přesto vyhraje, tak je lepší, ano může se stát, že remizuje, nebo i prohrát, ale pořád ten výkon týmu je na tom týmu a schopnost dat gol je stále na něm. Prostě pokud tým prohraje, protože nedá 3 golovky, nebo se nedostane k brance soupeře a sudí jim nepískne penlatu, tak je to pořád jejich vlastní problém, měli hrát líp. Kdežto gymnasta udělá prvek a pak je to čistě na rozhodčím kolik mu dá bodů.

0/0
9.8.2012 9:57

pedr64

Re: no

koukal jsem chvíli na gymnastiku kde to spolukomentoval nějaký eypert a ten říkal: "tady byla chyba, bude srážka, tady zase chyba..."...a ve skutečnosti žádné srážky nebyly

0/0
9.8.2012 10:10

brej den, pánové

Půvabné?

Ta starší je půvabná asi jako noční směna...:-P

+3/0
9.8.2012 9:37

KarelV

Rozhodčí mají na Olympiádě rozhodovat

jen o tom, zda byl či nebyl přešlap, zda nebyl ulitý start...  Všechny tyhle sporty soutěžící o (bodovanou) krásu by měli z her VYŘADIT.  :-/

+4/0
9.8.2012 9:29

tomasay

Re: Rozhodčí mají na Olympiádě rozhodovat

LOL...olympiáda bez gymnastiky a krasobruslení??

0/0
9.8.2012 9:33

Guderian

Re: Rozhodčí mají na Olympiádě rozhodovat

Ano.

+3/0
9.8.2012 9:38

brej den, pánové

Re: Rozhodčí mají na Olympiádě rozhodovat

Klidně...

0/0
9.8.2012 10:12

johny12_v.2

Re: Rozhodčí mají na Olympiádě rozhodovat

Minimálně bez tohohle a gymnastiky. V krasobruslení už se lidský faktor trochu potlačil s tím, kdy známky vybírá počítač.

0/0
9.8.2012 10:16

origenes

prosba redakci

můžete prosím změnit profilovou fotku článku? Ten výraz první akvabely je příšerně odpudivý :-/

+2/0
9.8.2012 9:25

LaFemmeSpeedy

Re: prosba redakci

Jestli tě někdo nutí (třeba násilím) se na tu fotku dívat, měl bys volat 112 a nahlásit omezování osobní svobody :-P

0/0
9.8.2012 10:33

ctyrykacka

Nejpůvabnější jsou, když maj hlavu pod vodou a nad ní jen

... jak se to dá říct ... no, nad ní jen tu spodní část ;-D

+1/0
9.8.2012 9:20

Suicide Solution

No..

..půvabné?! Joker is back..:)

+1/0
9.8.2012 9:09

Petra-ari

Fascinuje mě...

...česká nepřejícná povaha, která všechno poplive a zkritizuje. Dostaly se na Olympiádu, to je podle mě obrovský úspěch. Kočky předvedly skvělý výkon, můžeme být pyšní, že vůbec máme nějaké zastoupení v tomhle náročném sportu. Všem moudrým gaučákům, kteří by se neodhodlali ani svléknout do plavek, přeji pěkný den.

+6/0
9.8.2012 8:55

EmiTu

Re: Fascinuje mě...

R^ přesně tak, jen jsem zíral, když jsem si četl ty reakce, podle mně to musí být neuvěřitelná dřina, já akvabely viděl poprvé v životě a klobouk dolů

0/0
9.8.2012 8:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze