Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 20. října 2017 Vendelín

Diskuse k článku

K medaili uvedla Špotákovou Slovenka, hymnu si oštěpařka odzpívala

Potěžkala si ji, políbila a zazpívala si českou hymnu. Den poté, co získala druhé olympijské zlato, se oštěpařka Barbora Špotáková dočkala zlaté medaile. "Půjde do trezoru v bance," řekla. "Jako ta pekingská."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slusnakovec

Co dál

Teď dítě, za dva roky začne trénovat a 2016 v Riu třetí zlatá.

0/0
11.8.2012 11:28

Ficcino

Re: Co dál

A kdy pojede na zájezd do Jugoslávie?

0/0
11.8.2012 11:32

ada tesyI

Re: Co dál

v červenci 2018

0/0
11.8.2012 12:27

Reinkarnace Obraceče Kalendáře_

.................

Ceremoniál se musí opakovat , neměla gumáky ...................

+1/0
11.8.2012 11:25

Vosk Populi

Jéééé,

ta je krásná... :-)

+1/0
11.8.2012 11:15

Já už budu hodný Kalousku

Jsem viděl v televizi fandy z její rodinné vísky

A nestačil jsem se divit. :-/

0/0
11.8.2012 10:59

kosican

Je to nezmysel !!!

Neexistuje niečo také ako ľahké, či nudné finále oštepu na olympiáde. Iste, Bára mala technicky aj silovo navrch, ale čo to často znamená? Psychika v zadku a môže ísť domov. Hovorí sa, že vo futbale je najťažšie dať gól do prázdnej brány (potvrdzujem). Takže táto medaila absolútne nie je "ľahko" vybojovaná, lebo súperky boli slabé. Bára do každého hodu dala úplne všetko a preto je olympijská víťazka. Moja úcta...

+5/0
11.8.2012 10:56

praptak

Re: Je to nezmysel !!!

Podle Železného, který trénuje Špotákovou od loňského roku, je výhodou

jeho svěřenkyně fakt, že se na velkých závodech dokáže vyburcovat k

nejlepším výkonům. "Hodila tady maximální výkon, na který měla. To je

to, co ji zvedá, co z ní dělá velkou. Těžký závod jí strašně moc pomůže a

ona je o krok před ostatními," řekl Železný.R^

0/0
11.8.2012 11:17

ozivanci

Gratulujeme

Za tezkou praci tezka medaile ... gratulujeme k uspechu!

+1/0
11.8.2012 10:28

Já už budu hodný Kalousku

Re: Gratulujeme

Práci? 8-o8-o

+1/0
11.8.2012 11:00

culombo

Re: Gratulujeme

Tak to zkus a uvidíš,ty .emeno!!

0/0
11.8.2012 11:15

bloud-velbloud

Re: Gratulujeme

ty budeš pěknej troltlík když si myslíš že celé 4 roky leží v betli, pak dojede na olympošku, hodí si zlatou a jede dom! Máš stejnou šanci kamaráde!

0/0
11.8.2012 11:29

Ficcino

nechápu...

na co je medaile někde v trezoru v bance, když se s ní ani nemůže kdy chce polaskat?

+1/0
11.8.2012 10:06

Vatik

Jak říká klasik...

..."Pokud se něco stane jednou, pak se to už nikdy nemusí opakovat, ale pokud se něco stane podruhé, pak se to s největší pravděpodobností stane i potřetí."

Takže ať se vám ta "rodinka" olympijských zlatíček rozrůstá a máte jich víc, než váš guru. Ale hlavně buďte zdravá, šťastná a spokojená.

+6/0
11.8.2012 9:44

zabam

Re: Jak říká klasik...

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
11.8.2012 10:06

vialli

Barčo

přál bych Ti, aby sis mohla potěžkat a políbit ještě zlato v Riu  a také zazpívat českou hymnu.  Jsi úžasná, gratuluji.

+2/0
11.8.2012 8:51

spiderpig

Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

;-D;-D

+3/0
11.8.2012 7:40

indnes

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

Vobec ste to u Vas nepochopili. Nasi dostali zakaz, vyhravat, aby sa usetrilo na odmenach zo statneho rozpoctu.;-D

Inak, Bara, klobuk dolu. Jej som to velmi prial, uz koli tym dvom nemkan a tlaku, ktory musela ustat.

+8/0
11.8.2012 8:40

vialli

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

Věřím, že Bára by souhlasila s tím, že její medaile patří trochu i Slovákům, vždyť jsme dobří kamarádi.

0/0
11.8.2012 8:54

indnes

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

Je to pekne, co si napisal, ale pravda je taka, ze Bara reprezentovala Cesku republiku a reprazentovala je velmi dobre. Aj ked je pravdou, ze ju vedie Janko Zelezny, ktory svoju karieru zacinal v Dukle Banska Bystrica. Napriek tomuto vsak zlata medajla aj Bara patri CR a uplne zasluzene. R^[>-]

0/0
11.8.2012 9:04

cassul

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

No, s tou Duklou si moc vybírat nemohl, tam ho poslali vojáci. To byl úspěch se vůbec dostat do Dukly, vybírat si kam, to už moc nešlo...

0/0
11.8.2012 9:57

Livrak ll

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

Nepřeháněj prosimtě. Medaile je naše tak z toho nedělej limonádu. :-/

0/0
11.8.2012 9:34

Barbarka_CZ

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

Medaile není naše, medaile je Báry. ;-)

+2/0
11.8.2012 10:40

lacolc

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

Sa mi zda, ze ste dost nespravodlivo zatazeni len na vyskarov a dialkarov - "Kdo neskace, neni Cech" A vidis, zlatu mate vdaka osteparke. Ja byt nou, tak sa urazim a odstahujem na Slovensko, tam si vazime aj tych, co neskacu.

0/0
11.8.2012 9:03

lobsterman_revival

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

je to obrovsky uspech pre nasu mladu, krehku a svojstojnu republiku a tym, ze ju uviedla k podiu slovenka, stuplo slovensko v ociach celeho sveta !!!

0/0
11.8.2012 9:28

Livrak ll

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

To víš že jo )))))

0/0
11.8.2012 9:35

lobsterman_revival

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

sarcasm...)))))

0/0
11.8.2012 10:09

Crescenzio

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

V počte medajlí musíš pozerať aj na počet obyvateľov a veľkosť výpravy. V nejakej tabuľke úspešnosti som videl názov nejakej krajiny, ktorá terajším OH kraľuje. Majú 7 športovcov na OH a myslím jednu zlatú a jedu striebornú.

+1/0
11.8.2012 9:56

sing

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

to môže napadnúť akurát "pavúčie prasa, alebo prasačieho pavúka"....;-D vaša medailistka bola rada, že tam bola tá slovenka, pretože ju to evidentne potešilo a narozdiel od teba, jej je milšia slovenka ako nejaká nemka...ale to ty asi nemôžeš pochopiť, ty si asi z tej novej generácie, ktorí slovákom už ani nerozumejú, alebo sa tvária, že nechápu....trubiroh

0/0
11.8.2012 11:55

ssonnyx

Re: Tak slováci mají aspoň tu hostesku u medailí

No pozor! To je jedna z najlepších hostesiek súčasnosti. Svoju účasť na olympiáde si vybojovala jasným triumfom na minuloročných majstrovstvách sveta. Kde sa jej podarila úspešná obhajoba predchádzajúcich dvoch víťazstiev z amerického Los Angeles 2003 a japonského Tokia 2007. Ináč všimnite si, že MS hostesiek sa konajú vždy rok pred olympiádou, aby  sa tie najlepšie mohli nerušne koncentrovať na výkon. Podobne je to aj v prípade zimných hier. Táto naša špičková hosteska sa však zatiaľ špecializuje iba na leto. Na jej výkony, ináč volá sa Marienka Korbáčiková, sme mimoriadne hrdí a po jej víťazstvách ju na námestia chodí vítať viac ľudí ako hokejistov. Myslím si, že Bára má veľké šťastie, že si naša Marienka vybrala (ako šampiónka si môže vyberať, koho bude sprevádzať), práve ju. Tak to len, na drobné vysvetlenie.

 

P.S. Báre gratulujem a verím, že to dá aj Veselý!!!

+1/0
11.8.2012 12:05

čí jsou sudety? Naše!

Holínky

Ještě , že nešla na stupně vítězů v těch holínkách od Štrougalový.

0/0
11.8.2012 7:33

Dryft

Re: Holínky

Řekla, že tam nepůjde, protože je nemá ;-D

0/0