Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Sobota 21. října 2017 Brigita

Diskuse k článku

Kritika neodpovídala situaci, mrzí trenéra basketbalistek po olympiádě

Olympijští medailisté posílali po příletu do Prahy mnohem víc úsměvů a vyhlíželi svěžeji než on, přesto trenér basketbalistek Lubor Blažek zůstal přístupný k hovoru. Nepovedený závěr čtvrtfinále s Francií ochotně zhodnotil. Možná i proto, že o něm dodnes sám přemýšlí...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shadow stalker

Není za co kritizovat

Semifinále by byl megaúspěch, a nebyli jsme k němu daleko. Čtvrtfinále dobrý standard. Zbytek jsou kecy[>-]

0/0
15.8.2012 14:09

Ahasverus

Re: Není za co kritizovat

Pleteš si to s konkursem na Blažkova PR agenta. QF s tímhle losem byla povinnost a dali to o prsa s mizernými výkony, nepostup do SF, s tím jak to bylo rozehrané, byl megaprodrbaná příležitost, která už se za tvého života opakovat nebude. Zbytek jsou kecy.

+5/0
15.8.2012 16:10

ginobili

zapas

to je hodne smutne kdyz i odstupem casu by jste delali vsechno stejne, pak je nekde chyba a podle toho asi v hrackach pane Blazku ze jo...

+3/0
14.8.2012 23:51

hu_go

Praha x Brno

Na minulé

Olympiádě dopadly holky jšpatně a hrály vysloveně hůře.  Vyhrály jen nad outsidery Mali a

Zélandem a ostatní zápasy projely mnohem blběji než letos. OD USA rozdíl

40b, os ŠPA a Číny 20b a pak výprask od Austrálie.

Už jste vážně trapní jak dělíte reprezenatci jen na Brno a Prahu. Já jsem fanoušek ženské reprezentace a koukal jsem na všechny jejich zápasy na důležitých akcí od stříbra 2003 a je mi jedno z jakého týmu je trenér reprezentace a hráčky. Koukal jsem i na letošní kvalifikaci přes stream (podle diskusí ji většina z vás ani neviděla), kde byla nejlepší hráčka Kulichová a nebýt jí, tak na OH ani nejsou ( to pro ty, co jí tady nadávali). Vaše glorifikace Bobrovského jen proto, že Blažek je z USK je směšná. Zvlášť když úspěchy mají oba srovnatelné. Tvrzení, že Blažek jen těží z Bobrovského se dostávají na úroveň plků, když vidíme, že polovina soupisky je od minulé Olympiády jiná. Na MS 2010 byly 4 hráčky jiné než v Pekingu, to je třetina týmu.

+1/0
14.8.2012 23:25

hu_go

Re: Praha x Brno

A že

prej nezapracuje nové hráčky do týmu. ;-D Ještě

teď si pamatuju, jak tady všichni nadávali na Blažka proč zval na ME

Bartoňovou, že je kopyto a teď jste ho kritizovali, že nebyla první

rozehrávačkou. Ještě nezapomeňte brečet, jako to poslední dva roky tady předvádíte, že vám Pražáci všechny hráčky vykoupili a že se jim liga vyhrává, když mají prachy. Ale když byly peníze v Brně, tak vám nevadilo, že nejlepší hráčky v Česku kupovalo zas Brno.

0/0
14.8.2012 23:30

Level_42

Re: Praha x Brno

WTF 8-o;-D

Na OH 2008 dopadly stejně, akorát ve skupině měly kromě suverénních USA silnou a domácí Čínu (místo toho letošního odvaru), a SPA, stříbrné z ME, které si to ale uhrály zcela suverénně, na rozdíl od Turkyň, které z odřenýma prsama 2x prolezly do play-off z posledního fleku. Dlaší 2 zápasy rozhodly v první 1/4 - na rozdíl od letošního trápení s CRO. Na AUS (v QF) kromě USA nikdo neměl.

Tvrzení, že Blažek těží z práce Bobra je fakt, protože jsi v tom svém plku jaksi zapomněl uvést, že z těch 4 "nových opor" na MS 2010 dvě prakticky nehrály a Ferančíková pod Bobrem hrála už dřív. Jakmile Blažkovi došla fantazie a teklo do bot, zůstaly na place Horáková-Vítečková-Veselá-Večeřová-(Kulichová), které taky v podstatě sami urvaly oba klíčové zápasy (zeptej se někoho, kde a pod kým hrály)

+5/0
15.8.2012 1:08

hu_go

Re: Praha x Brno

;-D TY tak všechno překrucuješ ve svůj prospěch.

Dřív silná Čína a letos jen odvar a stříbrné SPA. Na AUS nikdo neměl, ale za dva roky tu AUS naše porazily.

Hlavně že ty píšeš, že hrály proti labilním Františkám, které jsou zaslouženě bronzové z ME a stříbrné z OH.

No nic, prostě jsi jen zaujatej.

+2/0
15.8.2012 12:08

Level_42

Re: Praha x Brno

Na rozdíl od tebe nic nepřekrucuju - Čína prostě byla doma (i s pomocí rozhodčích) o třídu lepší než letos, nestačila jen na USA, AUS a RUS a byla "zaslouženě" 4.

Austrálie tam byla nehratelná pro kohokoliv, kromě USA - zkus mi ty experte vysvětlit, co s tím má společného sice fantastický zápas (který navíc vyjde 1 z  20), ale o 2 roky později, v pozměněné sestavě, kdy nám tam spadne všechno a Jackson netrefí půl zápasu koš? ;-D 

Možná bys "sledováním" basketu neměl ztrácet tolik času :-P

+4/0
15.8.2012 15:53

Shadow stalker

Re: Praha x Brno

jasně, letos to byla zkrátka olympiáda, kterou jsme měli vyhrát:-)))) To jsou kecy

0/0
15.8.2012 14:11

Level_42

Re: Praha x Brno

Jestli to tam někde čteš, nech se vyšetřit. Můžeš začít očima, ale tam to hádám nebude :-P

+3/0
15.8.2012 15:15

Level_42

Re: Praha x Brno

Není problém, že někdo, kdo má peníze, kupuje nejlepší hráčky, ale CO Z TOHO dokáže vytěžit - v Žabinách pravidelnou účast ve FF, souhru a obrovské zkušenosti, které ty holky dodnes zúročují v repre.  

V USK?...no to už si snad zvládněš doplnit, když basket tak pilně "sleduješ" :-P

+6/0
15.8.2012 1:13

Shakaar

Re: Praha x Brno

tak je to o prachách hodně, když je přitáhli do USK, logicky chtěli udělat uspěch...ok, mají mistrák ale v Evropě to lepší už nebude a časem je předežene buď Brno, nebo jiný tým, který čeká až dorostou mladé hráčky...s novým trenérem by přišel i nový nadhled, Blažek udělal stříbro, byl to vlastně vrchol a odkaz Bobrovi práce i na to se dá tak dívat...OH ulkázalo že repre v ženách mají na kahánku, jsou mladé a talentované, musí se jim dávat šance a ta za Blažka nepřijde, protože je s nima příliž spjatý...navíc není ani nejlepší metoda být koučem jak nároďáku tak klubu...co vím nikdy to nedělalo dobrotu, viz. Ježdík repre a Nymburk, Ružička repre a Slavia (ikdyž hokej, princip je stejný)...myslím že taková práce se nedá dělat polovičatě...

+1/0
15.8.2012 10:08

Shadow stalker

Re: Praha x Brno

Blažek udělal fantastický stříbro, by mělo být dodáno. Šanci mladým hráčkám dává. Bobrovský byl také koučem Brna. Dál?

0/0
15.8.2012 14:13

Tomf1

Blažek

Po turnaji jsem zde napsal, že ten zápas takticky nezvládl. S delším odstupem říkám, že od onoho mistrovství ve Varech nezapracoval nové hráčky. Pokud spoléhá na názor hráček, že mají sílu a chtějí hrát tak je bohužel u kormidla moc dlouho. Buď se začne pracovat s novými hráčkami i v důležitých okamžicích, nebo je opravdu čas pro nový vítr do kabiny.Blažek vybojoval stříbro na MS a odvedl dobrou práci, kdo říká, že ne, tak by se měl chytnout za čumák. Proto mu dávám za působení u repre R^R^

Nicméně červíček bude hlodat, Francie byla blízko poražení,je to čtyři roky práce a s odstupem se jeví že hlavní vina vyřazení byl strach, či neschopnost rozšířit partičku vyvolených, které v klíčových okamžicích snad i přerostly trenéra.

+1/0
14.8.2012 22:14

asgard643

Re: Blažek

Na rozdíl od brněnských příznivců Blažkovi neupírám stříbro z MS,ale jeho práci s týmem na OH nemůžu hodnotit pozitivně.7.místo sice není propadák,ale je třeba vidět,že jsme kromě USA vyfasovali nejlehčí možnou skupinu. Upachtěný postup ze 4.místa a následně promarněný postup v play-off až příliš připomíná vystoupení USK v EL. Průběh utkání a konečný výsledek s Francií přímo nabízí paralelu s Tarantem.Blažkovo bezmezné lpění na slavných jménech z min.dekády se týmu stalo osudným.Ustrašený Blažek až příliš poklonkuje stárnoucím hvězdám,aby si to s nimi nerozházel a nemusel nedej bože budovat skutečně nový tým.Proti Francii nesmyslně odstavil mladší hráčky,které se osvědčily v předešlých zápasech.Zapojit do hry se měly také Zrůstová,Bartoňová (i ve 2.půli),možná i Zohnová,která na soupeřky platila svou přímočarostí.Francouzky v posl.čtvrtině značně přitvrdily a zvýšily tempo,kterému naše unavená sestava veteránek hrajících téměř bez střídání nestačila.

+2/0
15.8.2012 2:27

asgard643

Re: Blažek

Spoléhat jenom na profesorskou rutinu starších hráček už dnes nestačí.Podobně silnou generaci asi dlouho mít nebudeme,ale stárnoucí kádr z Bobrovy éry okysličení nutně potřebuje.Mladší hráčky sice v konečné i širší nominaci jsou,ale musí se zapojit do hry i důležitých zápasech,nejen se soupeři typu Angoly nebo v přípravě s Portorikem..Za Blažka však žádné omlazení zákl.kádru nehrozí,Bobrova stokrát provařená polívčička se bude vesele ohřívat dál...

+2/0
15.8.2012 2:43

Shakaar

jako trenér

nikdy nic nedokázal...těžil z Bobrovského práce, v USK přebral většinu z hráčů Brna a nikoho jiného neobjevil...co do toho že Brno je teď v loji, dejte jim pár let a USK bude tam kde předtím...kvalitní hráči odejdou a bude...a myslím že repre by potřebovala taky novou krev v podobě kouče...někdo kdo by přinesl něco nového a nestavěl pořád ty samé, kteří mi připadali provaření...

+3/0
14.8.2012 21:35

Jantar19

trener kačoval kvalitně

Burda v basketu nic nedokazal a tak se dal na zapšklou kritiku ostatnich.

V zaveru to bylo o individualnich kixech

0/0
14.8.2012 20:47

slate

Jednoznačný úspěch a nesplněné očekávání!!!

Celkové hodnocení je jednoznačné - ÚSPĚCH BASKETBALISTEK!!! To že jsme si skoro všichni přáli více než 7. místo je jasné, ale holt tentokrát něco malinko chybělo... A rozhodně to něco nebyl trenér, jak se snažili PŘECHYTRALÍ ODBORNÍCI divákům vnutit!! To něco bylo v nefunkčním kolektivu, kde vnitřní pnutí bylo větší než obvykle a slabší forma některých hráček způsobovala přenášení křečovité nervozity z obavy "... jen aby to nikdo nepoznal!" Takže například místo kolektivní obranné hry se každá snažila alibisticky plnit svůj úkol a vůbec si nepomáhaly... Viz útočné doskoky Francouzek mezi dvěma a třema Češkama, ale každá měla tu svou hráčku, takže pak po sobě koukaly s jasným výrazem "...ta nebyla moje!"...  Úspěch zůstane, voda se pročistí a přijdou další úspěchy basketu!!! Díky holky a trenére!!!

0/0
14.8.2012 19:45

V.Poustka

Re: Jednoznačný úspěch a nesplněné očekávání!!!

Sleduješ výsledky mládežnických kategorií dívek? Bohužel úspěchy nepříjdou, nikde tam nevidím mistryně světa v juniorkách, jako byla tato generace, tam hrajeme B skupinu v Evropě a ty mladší nejsou o moc lepší, bohužel...:-/

0/0
14.8.2012 20:07

AACHERON

Co chcete kritizovat?

Odehrany to bylo dobre, Francouzka mela stesti s tim, jak ji tam neuveritelne padaly trojky z pohybu, ikdyz byla branena, my parkrat smulu pri strelbe, ale odehrany to bylo spravne.

0/0
14.8.2012 19:08

DAVIDIANUS

Jako laik tvrdím,

pokud vedeme o 13 bodů, snažím se každou akci dohrávat co nejdéle, zakončovat střelbou, při které mě často soupeř bude faulovat, nic takového jsem ve 4. čtvrtině s Francií neviděl....

0/0
14.8.2012 18:36

majkom

Re: Jako laik tvrdím,

ano, skutocne len ako laik

0/0
14.8.2012 22:43

Tlumecek

Bobr

Kdyby tam byl Bobr, vyhrajem o osm v suchým triku a jdem do finále,protože Rusky byly marný.........no jo,ale bohužel to je jak u fotbalu. Bílek, Blažek..........

+7/0
14.8.2012 16:21

Safian

Re: Bobr

Bobr hlavně ctil zasadu "co je v domě není pro mně" !!!

0/0
14.8.2012 16:25

hu_go

Re: Bobr

Hlavně že Bobr přivezl těch medailí z minulých OH spousty, že.

0/0
14.8.2012 17:42

Level_42

Re: Bobr

No Bobr přivezl 5. a 7. místo, ve skupině to rozhodně nebyla taková ostuda a trápení s outsidery a hlavně v QF měl Austrálii a Rusky, které tehdy byly špička a jednoznačně nad naše síly, ne labilní Františky, které to od Blažka dostaly darem.

Bobr sice nebyl nějakej zázrak, ale Blažek od něj převzal pouze jeho chyby a ještě se v nich "zdokonalil"

+6/0
14.8.2012 22:16

Shadow stalker

Re: Bobr

to sis musel doporučit sám, vždyť se dokonce sám popíráš! Koho ty Francouzky ve skupině asi porazili, ty chytrej, to sis nepřečet? Že postupovaly z prvního místa, to sis nevšiml? Že pak hrály finále, to ti uteklo? To jsou úplně zoufalý argumenty, který tu plodíš!

+1/0
15.8.2012 14:15

Level_42

Re: Bobr

Nejen přečet, já jsem dokonce viděl, jak neuvěřitelně přemohly basketbalovou velmoc GB v OT, vynikající CAN rozdrtily o celé 4 body a se suverénní BRA dokázaly rozhodnout dokonce už ve 4/4 ;-D

A to slavné finále jsme místo těch "dokonalých" František letos mohli hrát třeba i my, přes veškerou tu mizérii ve skupině, nebýt Blažkova "koučinku" (pravda, zasloužené by to moc nebylo) - a o to tu v celé diskuzi jde.

Jen by mě zajímalo, jestlis to viděl ty, pak by ti možná nepřišlo divné, že ty tvoje bláboly nestojí nikomu za doporučení. :-P

+1/0
16.8.2012 0:06

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Bobr

Bobříci tam určitě nějací byli na hřišti i na lavičce. Nebo už vyšli z módy úplně?

0/0
14.8.2012 21:01

agino

Je čas na výměnu,

jednoznačně Francii prokaučoval !!!Rv

+4/0
14.8.2012 15:31

Kobra111

Re: Je čas na výměnu,

a sudí na OH nebyli připo...  jako v lize, když  USk a Friscu přípískávají, protože zřejmě mají strach z nepřemožitelných superbossů obou klubů. Takže hráčky najednou asi byly zaskočené, když se sekyra v Londýně pískala.

0/0
14.8.2012 17:16

opeth

nezvladly to hlavne

hracky. Ja osobne bych to na jeho miste nevydrzel a v mediich bych to celkem ochotne hodil na ne Rv takze ma respekt za to jak se k tomu stavi

0/0
14.8.2012 15:12

Reinkarnace Obraceče Kalendáře_

.................

Z 6 zápasů dostal 4krát napráskáno a ještě se bude hádat ...................8-o

+3/0
14.8.2012 15:09

otttossson

preji peknou dovolenou !!

0/0
14.8.2012 14:31

Luc123

Kritika

Když vezmeme že jsme na 7 místě na světě a že basketbalistky jako jediné z míčových sportu se dostaly na OH. Tak jde jednoznačně o úspěch. Tento tým ale byl druhý na MS a má velký potenciál. Z tohoto pohledu je 7 místo málo. Ve skupině nepodával tým moc dobré výkony. Ve čtvrtfinále se vybičoval proti Francii k dobrému výkonu a určitě je zklamání, že utkáni. V semifinále bychom narazili na Rusky, které byly opravdu dole a jsem si jistý skoro na 100%, že bychom je porazili. Je velká škoda, že to holky nedotáhly, opravdu se mohly zapsat do historie. Stačilo dotáhnou jeden zápas..

+3/0
14.8.2012 14:22

Paloucek

Experti a český basket

myslím si, že 7. místo není vůbec propadák (jo, namlsali jsme se MS). A reakce "odborníků" jako jsou pan Bažant či pan Ježdík bych, být trenérem, pustil možná tak jednim uchem tam a druhým hned ven... Kam že to pan Ježdík dotáhl, když byl u mužské repre?

0/0
14.8.2012 14:21

H. Mlet

Re: Experti a český basket

Ježdík je výborný trenér a má v té kritice pravdu.

Nicméně byl to hezký zápas a 7. místo je fajn. Škoda, že to nevyšlo, jak francouzsky tak potom rusky byly hratelné.

0/0
14.8.2012 15:08

semelik

A co kdy s kým vyhrál, prosím? Nymburk nepočítám, ten

by k titulu v naší lize ukaučovala i moje babička.

+1/0
14.8.2012 15:59

flajboj82

Re: Experti a český basket

Ježdík je výborný trenér? Co se tady ještě nedozvím...8-o

...

Myslíte toho trenéra Ježdíka, který nikdy nikam nepostoupil, nikdy nic nevyhrál kromě titulu s Nymburkem,který by udělal i trenér s "C" licencí? Vzpomínám na ME U20, s ročníkem 1980. Po výhře nad CRO mistr světa a pak už jen porážky.

...

Byl velmi kvalitní, nadprůměrný ligový hráč. Trenér opravdu ne.

+1/0
15.8.2012 8:36

martasss

O time vůbec nejde

Jde o to, že zkušené hráčky v koncovce absolutně propadly v individuálních činnostech. Prostě to nedaly v halvách a taky trochu fyzicky. To je jediný, co se dá jinak výbornému trenérovi vyčíst, na zapojení minimálně ještě jedné hráčky byl prostor (hlavně vůči Dumecové). Ale trenér je to bezvadnej, ohromně ten nároďák vedl a poskládal.

+3/0
14.8.2012 14:21

Tlumecek

Re: O time vůbec nejde

Prober se. Hlavně těžil z Bobrovi práce. Jakej je to trenér předvádí v USK,kdy i s těmi nejlepšími není schopen postoupit do final four......přetáhl celý Brno,co to hrálo pravidelně a stejně prd.

+4/0
14.8.2012 16:23

milossereda

Proč kritika?

Trenére,nic se neděje, není pořád posvícení . Díky za nezapomenutelné zážitky z Varů a přeji ať se Vám ještě někdy podaří zazářit v té ohromné konkurenci, která v ženském basketu je . I účast na OH je úspěch, díky Vám i děvčatům ! Jediný kolektivní sport, který se na OH z Česka probojoval!

R^

0/0
14.8.2012 14:16

Christopher Bastard

OH

0/0
14.8.2012 14:13

Christopher Bastard

Re: OH

Na jednu stranu je škoda, že to nedotáhly do semifinále, moc jsem jim to přál. Ale vzhledem k výkonům, které na OH předváděly, by to byla fakt velká nespravedlnost. V každém případě to byla historická šance, která se nemusí hned tak opakovat...................... Když to tak po sobě čtu............ pocity jsou vskutku rozporuplné.

+1/0
14.8.2012 14:18

vvvv

trenére, na to se vykašlete

U nás je expert každej na všechno. Myslím, že kdybyste si ten time na konci 3/4 nezval a dostaly jsme koš a nakonec prohrály o dva, tak by každej druhej tvrdil, že to byl rozhodující moment a že jste si měl vzít time....

+3/0
14.8.2012 14:13

20kofola

Re: trenére, na to se vykašlete

Bohužel se zde vůbec nejedná o jedno zaváhání nebo jeden nevybraný time. Ten problém s trenérem je vážnější. Za prvé se v nomineci objevily hráčky, které slušně řečeno zabraly jenom místo, ale pokud o nomnaci hráček rozhodují sponzoři USK místo trenéra, pak takový trenér zde nemá co dělat. Pokud se v nominaci neobjeví hráčky vykazující dlouhodobě kvalitu v lize asi bude někde chyba. A tvořit nominace pouze z hráček USK? Existuje více klubů!! Navíc v průběhu sezony tyto hráčky v USK tráví na lavičce protože hrají zahr? Trenér je přece z USK a to by bylo, aby si sponzoři neřekli " tady budou jen naše hráčky".

Pokud bude takový způsob výběru repre, tak budeme tam kde jsme. A co hůř až odejdou starší hráčky z repre- není žádná náhrade a to ani v USK.

0/0
16.8.2012 11:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze