Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Sobota 21. října 2017 Brigita

Diskuse k článku

Hemský je zraněný. Hudler patří mezi náhradníky, přiznal Hadamczik

Hokejový útočník Jiří Hudler z Calgary se možná přece jen dostane do olympijské sestavy pro turnaj v Soči. Původně nominovaný Aleš Hemský z Edmontonu se totiž v NHL zranil. "Hudler je mezi třemi náhradníky," řekl trenér Alois Hadamczik. "Ale v žádném případě to není na nátlak agenta."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P44e52t70r 67Š45m45e51j32k70a37l 9545880808817

Za to Ty Lojzo, kdyby repre trenéra vybíral někdo při smyslech, bys nebyl ani desátý náhradník ...Rv

0/0
10.1.2014 6:43

J49a47n 88N56o31v89a55k 3848846579132

Zase ukázka povahy našeho úžasného kouče repre. Argument agenta je naprosto logický, i kdyby mluvil o hráči třetí ligy - dělá vše pro svého hráče. A to ač směrem k věřejnosti, tak si i třeba připravuje půdu pro vyjednávání o nové smlouvě v NHL, kde se celkem řeší, kteří hráči jedou a kteří ne. Hadamczik mohl jen krátce reagovat, že chápe práci agenta, ale že se jí nenechá ovlivnit. Místo toho mu opět ujely nervy a kecama o lháři zase jen vyvolává naprosto zbytečné dusno.

0/0
10.1.2014 3:03

L74u56d78w49i80g 47B68a54t86k95a 9168334798915

Te babe to nejak jede. Jak je to s varenim?

0/0
10.1.2014 1:09
Foto

P48e20t62r 22A24d92l57e63r 8103222246911

(a) je to akademicka debata: hemskeho zraneni je v tuto chvili vedeno jako day-to-day, jak pravil po zapase kouc eakins, stalo se to, ze lekari rekli, ze by si prali, aby po zasahu reavese nehral, ale rekl doslova, ze neslo o zadny zvlastni poplach, protoze kdyby o nej slo, rekli by mu to ...

(b) nekdo tu zminil musila a jeho pohled na jana hejdu: stalo se to, ze musil prijel na zapas oilers proti coloradu, a hejda se hned v zacatku zapasu zranil ... takze ho videl na lede snad jen par minut ...

(c) rada hracu z nhl mi rekla, ze pod hadamczikem budou hrat pouze proto, ze vzal musila za asistenta, a ze doufaji, ze necha musila mluvit do deni ...

(d) pokud jde o hudlera, je to skvely hrac, avsak, jak si povsimli v calgary herald, mel mit pry nejake neshody s panem hadamczikem ... hudler tahne flames a jejich kouc hartley ma pravdu, kdyz se ceskemu svazu vysmiva rka, ze to musi mit cesi opravdu nadane muzstvo, kdyz si mohou dovolit NEvzit hudlera ...

(e) jak rikaval ivan hlinka, zacina to 0:0, trva to 3x20 minut, a puk je kulatej ... to, rikaval, je cela hokejova veda ... jenze hejdova nepritomnost se muze ceske representaci hrube nevyplatit ...

(f) also: nazdar, rekl hejtman sagner, a vysel na nastupiste ...

+4/0
9.1.2014 23:51

F19r63a24n24t59i66š23e63k 69N88o71v82o88t88n85ý 8434926845429

Pane Adlere, myslíte, že Hadamczik vzal Petra Nedvěda mj. proto, že si je vědom toho, že s některými hráči má zkrátka osobní nebo komunikační problém, a doufá, že v Nedvědovi bude mít nějakou spojku mezi sebou a kabinou? On Hadamczik na první pohled působí spíš jako teoretik k videu než jako šéf týmu. Nicméně doufám, že se tým dá dohromady a nějaké žabomyší války se konat nebudou.

0/0
9.1.2014 23:57
Foto

P23e18t63r 82A79d92l71e70r 8633552206551

to netusim, neb jsem se pana hadamczika neptal, vim ale, ze par zdejsich (kanadskych) novinaru se podivilo, nebot nedved je starsi nez jagr, ale par skautu nhl, kteri byli v cechach cestou do svedska na dvacitky, se ozvalo, ze to nedvedovi dodnes hraje zcela obdivuhodne ...

pana hadamczika jsem potkal jednou, kdyz prijel do kanady sledovat hrace pred turinem, a pripadal mi docela profesionalni ...

do veci, ktere mu tady mnozi vycitaji nevidim, ale jak jste se zminil o tom, ze da hodne na video, pripomenu vam zesnuleho rogera neilsona, kteremu se dokonce prezdivalo captain video, a jaky to byl kouc!

+1/0
10.1.2014 0:01

F66r34a87n38t14i40š71e46k 49N20o25v32o58t47n78ý 8334356175239

Pokud jde o Nedvěda, jednoznačně myslím, že bude platným členem týmu. Jde-li o pana Hadamczika, pokud s ním skutečně řada hráčů má problém, je to samozřejmě před turnajem špatné, věřím ale, že hráči jsou profesionálové a přes osobní antipatie se na těch 14 dní dokáží přenést. Konkrétně, ty výtky hráčů vůči němu se týkaly sportovní stránky nebo nějakých neshod v osobní rovině?

+1/0
10.1.2014 0:07
Foto

P70e24t78r 10A83d54l80e43r 8313862946581

pokud si vzpominam, slo o ruzny pristup k jeho metodam koucovani ... nekterym to sedelo, jinym ne ... po olympiade v turinu mi treba par hracu reklo, ze pod hadamczikem uz nikdy vice, ale zhruba stejne mnozstvi hracu reklo, ze byli v pohode ... jelikoz slo o hrace v nhl, kde jsou i pres ruznosti koucu zvykli na urcity zpusob pristupu k veci, mel jsem tehdy (a vlastne mam dodnes) pocit, ze se proste nekteri hraci dokazali prizpusobit zmenam lepe nez jini ...

0/0
10.1.2014 0:15

F18r59a43n15t57i10š59e81k 13N30o48v92o13t92n41ý 8334416235489

Díky za upřesnění, zkušenosti týmu so Soči by, doufám, měly garantovat, že se všichni dokáží zkoncentrovat na výkon a táhnout za jeden provaz.

+1/0
10.1.2014 0:36

J45a56k41u49b 40M86á34l14e82k 7335952509

Tak necháme příště nominaci na samotných hráčích. Určitě se snadno domluví, a když ne, tak si zahrají kámen, nůžky, papír. Ale vážně: pokud by opravdu hráči nechtěli hrát pod trenérem, proč by nezůstali doma? Já bych takové v týmu nechtěl. Trenér nemusí být oblíben, od toho tam není. A H taky není můj oblíbenec, ale holt výsledky nějaké má. Se současnými hráči je to skoro zázrak.

0/0
10.1.2014 0:05
Foto

F58i53l60i16p 71J25a42r30a32b 1743347190497

Asi není v pořádku, když "polovina týmu" (byť to může být jen slovní obrat) našich nejlepších hráčů, a že v Turíně jsme měli sakra dobrý tým !, se vyjádří negativně vůči kouči nároďáku. Že rebeluje pár jedinců, budiž, ale pokud je to nějaká větší skupina, je to špatně. Skoro bych si i tipnul, že lidi jako Eliáš, Erat, Kaberle, Židlický, Olsez byli v cajku, protilojzovští naopak Prospal, Růča, Lang, možná Bulis. A Jarda, ten byl tradičně nad věcí :-)

0/0
10.1.2014 1:00

R75o85m96a89n 23O56p12e18t 1481599125752

tojo kdyz je trener neoblibenej tak to zajde tak daleko jako u francouzu na MS ve fotbale :D vetsi rozklad tymu diky trenerovi jsem snad nevidel (este krome hrebika :D). ale zas je fakt ze francouzi jsou notoricky stavkari

0/0
10.1.2014 10:30
Foto

F19i12l28i33p 94J76a57r17a79b 1883497510867

ad f) Hejtman Ságner podle mě řekl "Promiňte, na moment ..."

Jinak (i v následné diskusi) super informace, díky R^

0/0
10.1.2014 0:50
Foto

P68e18t98r 91A25d69l31e32r 8103642106361

nikoliv, pravdu mame oba ... vas citat je ale z jine sceny ... ;-)

+1/0
10.1.2014 2:02

K24a69r76e93l 41P20e92t58e39r62k22a 8230969371979

Had je zase agent Barinky.

0/0
9.1.2014 23:50

P75e12t68r 85H45o54v13o53r47k12a 5269336887

Tohle stojí za připomenutí:  http://hokej.idnes.cz/hadamczik-neodpustil-cechmankovi-kritiku-fig-/reprezentace.aspx?c=A070813_121441_reprezentace_jam

Tak přecejen někdo promluvil, nějak mě to tenkrát minulo.

0/0
9.1.2014 23:26

F79r53a19n47t27i96š80e16k 80N23o47v78o56t91n56ý 8164946845949

Dobře, no, ale Čechmánek byl obecně v hokeji známý jako držka nevymáchaná a balík se skoro psychopatickými rysy. Hejda, kdyby byl charakter, mlčí minimálně do olympiády a neriskuje, že nějaký jeho rozhovor v bulváru zhorší v týmu atmosféru. Dobře, může Hadamczika nesnášet a být přesvědčený o tom, že jeho trenérský přístup je špatný, ale vytasit se s tím dva dny poté, co někam není tím trenérem nominován, je prostě ubohost nejtěžšího kalibru. Mimochodem, po ZOH ve Vancouveru přišlo asi 20 omluvenek od hráčů, které chtěl Růžička na MS, a spekulovalo se pro změnu o tom, že hráči nechtějí hrát pod Růžičkou. Přijeli tenkrát brankáři a Voráček, který na ZOH nebyl, a bylo z toho zlato. Asi ani v tom Vancouveru to nebylo nejrůžovější (ono udolat Lotyšsko, tým na úrovni asi tak současné Sparty, po dramatu 3:2 v prodloužení, o moc pohodové atmosféře nesvědčí). Pamatuji si, jak jsme pak sledovali s pár lidmi semifinále s Finskem a padaly hlášky jako "vole, když tě to nebaví, tak to nehraj", imaginárně adresované některým hráčům, mezi které zrovna pan Hejda patřil.

+4/0
9.1.2014 23:45

F86r71a54n30t40i77š64e80k 21N26o38v90o25t85n13ý 8784856525749

Čtvrtfinále s FIN, pardon.

0/0
9.1.2014 23:46
Foto

P95e10t55r 90A93d87l31e17r 8883622556461

pane novotny, jan hejda nevolal ceskym novinarum, aby jim vylil srdce ... to vim pomerne presne ... a na te vancouverske olympiade to take bylo trochu jinak ... nevim, odkud jste ji sledoval vy, vim, kde jsem na stadione sedel ja ... ceska muzstva jsou znama tim, jake maji potize s tzv. slabsimi souperi ... je to pry psychicka zalezitost, vetsinou rikaji, ze netusi, co maji delat, kdyz netusi, co udela souper ... je to slabina, a dlouholeta slabina, ale to uz tak nekdy byva ...

0/0
9.1.2014 23:57

F52r26a31n45t27i34š32e78k 68N62o25v68o89t52n31ý 8324916525229

Jistě, že novináři přišli za ním, stojím ale za názorem, že profesionál má v takové chvíli zachovat dekorum, ať si myslí co si myslí. Hejda to nezvládl, dost možná nechtěl zvládnout.

Pokud jde o Vancouver, rád si poslechnu, jak to tam tehdy bylo, opravdu to nevím, sledoval jsem hru, která se po třetině předkola s Lotyšskem nepochopitelně změnila k horšímu, přesněji řečeno ubyl důraz, obránci začali zbytečně pouštět modrou a zmenšovat hřiště ve třetí třetině až tak, že bránili z dost hlubokého bloku, což vždycky smrdí nějakým náhodným odrazem a gólem. Jaká byla nebo nebyla pohoda v týmu samozřejmě nevím, viděl jsem hokej. Samozřejmě vím, že každý sportovec má někdy den nebo i jen část výkonu, kdy hlava chce, ale tělo se nehne, taky jsem nějaký čas sport dělal.

0/0
10.1.2014 0:04
Foto

P69e62t29r 88A94d40l79e60r 8413192706741

pokud jsem to pochopil spravne, nektere veci rekl hejda trosku jinak, a u nekolika vet doslo prehazenim jejich poradi ke zmene vyznamu ...

0/0
10.1.2014 0:18

F28r64a78n85t74i93š49e85k 54N62o73v16o43t83n86ý 8114516665979

Pokud to Hejda řekl výrazně mírněji a diplomatičtěji, tak se mu na dálku omlouvám, o novinářích z deníku Sport těžko lze mít nějaké vysoké mínění.

0/0
10.1.2014 0:38
Foto

P24e46t49r 85A83d32l36e36r 8143462736901

to mate tezky ... nebudu posuzovat novinare ze sportu, znam z nich osobne jenom jednoho (pavla bartu), ale musim rici, ze kdyby hejda tomu, kdo s nim mluvil (byl to pan janda) neduveroval, nemluvil by s nim ... druha vec je, ze hejda se ani jednou neobul do pana hadamczika osobne (na rozdil od pana hqadamczika, ktery me svou reakci dost zklamal) ... hejda rekl, ze nevidi poradny system ... 

a tady bych dodal drobnost: z odpovedi pana hadamczika vyplynulo, ze se hejda nedokazal prizpusobit ... inu, jak se to vezme ... kdyz prisel do colorada patrick roy, obratil cely zpusob hry avalanche (cizim slovem: system) vzhuru nohama ... a hejda se prizpusobil zcela nadherne ... tak, ze ho maji velice opravnene za nejlepsiho obrance muzstva ... 

pan janda se zeptal, jan hejda odpovedel ... nevim, proc by mel zastirat, co si mysli doopravdy ... ostatne, pokud jsem si vsiml, nijak osobne neutocil a naopak, vybranym hracum popral, aby se jim darilo, tedy se zachoval velice sportovne ...

mimoto, mam za kouzelne, ze (sice z dalky, pres more slane vody) ctu a slysim spousty kritickych hlasu vuci panu hadamczikovi, ale kdyz to rekne hrac, ktery o tom vi patrne vice nez my vsichni dohromady, je z toho ohen na strese ... rika se tomu merit dvojim metrem ...

0/0
10.1.2014 2:12

F68r96a86n95t14i20š66e55k 38N51o66v67o16t88n23ý 8554206535789

Nevím, co skutečně Hejda řekl nebo neřekl, rozhovor tak, jak byl publikován, vyzněl dost útočně (hlavně ten sarkasmus ohledně Michala Barinky a dalších beků). Pan Hadamczik reagoval zbytečně rozčileně, to ano, ani on se ale do Hejdy nenavezl na vysloveně osobní rovině (jako to udělal u Petra Svobody nebo kdysi u Romana Čechmánka).

Myslím, že nejde ani tak o to, že to řekl hráč, ale že to řekl v situaci, kdy se nedostal do nominace na olympijské hry, čímž si jednak sám naběhl (opravdu to zní jako ublíženost a uraženost, ať to myslel jakkoliv), jednak tím zbytečně rozbouřil vody. Ale nesuďme, do turnaje je měsíc, pokud tato přeháňka pomůže tomu, aby si třeba trenér s některými hráči pár věcí vyříkal, pak jen dobře.

Pokud jde o samotné pochopení trenérova systému hráči, s největší pravděpodobností to bude o způsobu komunikace. V takové situaci by asi měli starší a zkušenější hráči utvořit most mezi trenérem a týmem a situaci zklidnit, vykomunikovat na obě strany.

Největší rozdíl mezi týmem pro Soči a třeba týmem z neslavného Světového poháru 96 vidím právě v tom, že zatímco tenkrát šlo o hodně mladý výběr, který nedokázal ustát situaci ani na úrovni hráč-kouč ani v rámci kolektivu hráčů, letošní kádr je naopak hodně ostřílený.

Nedělal bych z toho takové drama, jako tu někteří diskutéři, kteří už nás vidí vyřazené, dělají. Hokej není dívčí gymnázium, v každém týmu jsou občas napjatější vztahy.

+2/0
10.1.2014 2:47

J18a74n 20J56u38k77l78í94č62e47k 1666453484794

Od známého, který jel s partou kamarádů na nějaký zápas právě do toho Turína, tak měli možnost se potkat s některými hráči a ty měli na rovinu říct, že Hadamczika vůbec neberou a trénují si po svém a když on měl přijít do haly tak oni se z ledu odebírali pryč. Samozřejmě né všichni, ale vyplynulo z toho, že si tam ten turnaj více méně řídili samotní hráči. Asi pan trenér nebude opravdu veliký oblíbenec ....

+1/−1
10.1.2014 10:09

F71r14a18n55t86i81š89e83k 20N68o71v78o80t78n93ý 8194806255599

S tím lhářem to Hadamczik přestřelil, to je moc příkrý. Chápu, že se naštval, když začal agent Hudlera (ať to byl jakýkoliv hráč) brečet do novin, ale zase by měl chápat, že agent dělá svůj byznys, a vůbec to nekomentovat.

+2/0
9.1.2014 23:11

K67a64r26e58l 50M58a28r34e25k 4145189706167

Pokud dělá agent byznys přes noviny, tak to není dobrý agent, sorry :-/

+1/−1
9.1.2014 23:13

F28r87a44n83t14i10š32e70k 87N34o63v50o83t58n96ý 8984106535669

Není to taktní, Hadamczik i Svoboda se zachovali nedospěle (resp. v pořadí Svoboda, Hadamczik). Víc jsem ale naštvaný na Svobodu. Místo toho, aby přál těm klukům, co tam jsou, začne si někde v bulváru lízat svoji agentskou bolístku. Člověk ho na jednu stranu chápe, na druhou stranu to celé rozpoutal tím, že se zachoval jako blbec.

+3/0
9.1.2014 23:15
Foto

F51i84l79i25p 55J55a67r95a68b 1573747790127

Hele, tohle dělají snad všichni agenti světa, hlavně to teda vidím u těch fotbalových, ti "brečí" do novin a na internetu každou chvíli, jak se Cristiano cítí nedoceněn, jak by si Didier zasloužil větší gáži, aby měl chudák z čeho žít v důchodu. Nevidím na tom nic špatného (spíš zábavného), hájí v první řadě zájmy svého klienta (a potažmo samozřejmě svoje).

Jde spíš o to, jak to celé uchopí média. Třeba ohledně kanadské nominace se taky spousta lidí vyjádřila, že nechápe absenci toho, že je šokována opomenutím onoho, že celý tým je z toho zdrcen atd. Ale protože to pro naše novináře není tak zajímavý, tak to nenapíšou žádným bulvárním způsobem, ale víceméně to podají suše a zpravodajsky. Jakmile jde o Čecha, stačí přidat pár citově zabarvených slůvek a hle, aféra je na světě !

Nicméně Lojza si nemůže dovolit říkat, že někdo je lhář, protože považuje absenci svého hráče za "obrovskou nespravedlnost". Nebo o Hejdovi napsat, že hráč s platem 4 miliony dolarů nepochopil jeho systém. To je totálně pod úroveň trenéra repre !

0/0
10.1.2014 1:11

F97r64a60n92t44i20š15e79k 92N87o79v40o61t17n65ý 8984306345249

Ono je i pod úroveň Hejdy (pokud zrovna tato odpověď není výmysl pana novináře) začít sarkasticky rýpat do nominace obránců. Zkrátka je v celých těch aférách moc emocí a nervů, ale počítám, že za pár dní všichni vychladnout a bude to OK. Ten tým má věkový průměr skoro 30 let, není to parta mladých kluků, co teď vyletěli do velkého hokeje, a hráči jako Jágr, Nedvěd, Plekanec by se měli postarat o to, aby se tyhle mediální bouřky nepřenesly do kabiny.

0/0
10.1.2014 1:55

V60l50a29d31a47n 72K88a37h46a13n 9621234224542

Nechte tech pesimistickych kecu a teste se na pekny hokej jako ja :)

0/0
9.1.2014 22:38

M61a52r28t97i13n 64D89i48e85n 3586958109832

Já prostě nechápu jak někdo může Lojzu neustále tak bránit. Kritizuju toho chlapa už od jeho první volby v roce 2005 a pořád tady jsou lidi co za ním stojí a ta jejich obhajoba je pořád stejně ubohá. Teď Hejda potvrdí, že to nejsou jen výkřiky pár gaučáků, ale že pod ním hráči opravdu nechtějí hrát, že opravdu nemá systém, že opravdu hráče spíš demotivuje, ale pořád ho tady budou lidi velebit. Proč? Protože mu parta českých manažerskejch pak jako Král a Kulhánek dala funkci? Kdyby to byl alespoň slušnej člověk. Kdyby uměl uznat chybu, podívat se na sebe s nějakou sebekritikou, ale on to v sobě buď prostě nikdy neměl, nebo je natolik zdegenerovanej tím českým lobbingem, kterej mu tyhle teplý fleky zajišťuje, že o všechno svědomí a elementární lidskou slušnost přišel. Já se fakt stydím, že žiju v téhle zemi. Stydím se, že jinde dostávají posty reprezentačních trenérů lidi, co celej život dělali sport a u nás se to přiklepne takovýmu hrabivýmu šmejdovi, kterej spíš než v hokeji vyniká v čachrování s nemovitostma a předávání obálek. Stydím se za to, že pokud u nás chce trénovat reprezentaci nějakej slušnej trenér s charakterem, tak musí hledat angažmá na Slovensku, nebo v Bělorusku. A ze všeho nejvíc se stydím za to, že je tady tak početné stádo lidí, co nic z toho nevidí a ještě je ochotno takový zmetky jako Hadamczik hájit. V Soči nebudu fandit českýmu nároďáku a už vůbec nebudu slavit případnej úspěch. Přeju si brzké vypadnutí, nelíp se Slovenskem, abychom se tohodle moru konečně zbavili.

+3/−5
9.1.2014 21:45

M92a48r11t95i47n 32S59ý28k60o78r43a 1227308547817

Já se těším až jednou nějaký hráč napíše ve své autobiografii jak to tehdy bylo v Turíně, to bude asi velká legrace, tedy pro Hada a jeho zastánce moc ne.

0/0
9.1.2014 21:48

P67e76t39r 74H66o84v10o63r47k11a 5269696347

Se vším souhlas až na ten stud. Je to problém celé naší společnosti, o kterém vím, ale nestydím se za něj. Jen se snažím ctít morálku a chovat se tak, aby amorální jedinci byli biti, kam jen mé prsty dosáhnou a naopak ti slušní stoupali vzhůru. Sice jsem malým pánem, ale vždy dělám co můžu a věřím, že je takových víc.

+1/0
9.1.2014 22:17

V22l63a70d34a47n 87K95a88h44a16n 9251904614352

Asi by ses mel podivat na Slovensko, co si tam nekteri fandove o Vujtkove nominaci mysli...

0/0
9.1.2014 22:42

M10a73r84t84i82n 20S17ý79k19o28r31a 1437978917847

Drtivá většina je spokojená. (viz. anketa)

http://sport.aktuality.sk/c/160779/toto-je-vitazna-zostava-slovenska-do-soci/

0/0
9.1.2014 22:56

M63a93r30t62i35n 16S95ý17k18o74r41a 1587928337697

http://sport.sme.sk/c/7058562/vujtek-oznamil-nominaciu-satan-v-nej-nie-je-jurco-ano.html

0/0
9.1.2014 22:59
Foto

F24i83l14i59p 98J88a61r26a43b 1593267420547

Nejsem Lojzův zastánce, ale některý věci si tam vymýšlíte (nebo domýšlíte), třeba že hráči pod ním nechtějí hrát. Nechodí mu o nic víc omluvenek, než trenérům předtím. A nějaké problémy s hráči měl snad každý trenér, co pamatuju. To poslední MS se prostě celkově hrubě nepovedlo, ale hráči na tom mají stejně vždycky větší díl viny, než trenér. Za druhé si nemyslím, že ho tu kdokoliv velebí, spíš ho tu semtam někdo brání a občas má i argumenty (Turín,Stockholm-bronz, stejně jako výborná Bratislava, Riga stříbro s podceňovaným týmem). Jeho mimohokejové "aktivity" se mi taky hrubě nelíbí, ale nebudu přece kvůli tomu přát nároďáku, aby propadl ! To mi přijde asi stejně logický, jako kdybych přál České Republice morové rány a chřipkovou epidemii, protože na hradě je Zeman a vládě bude de facto šéfovat STBák Babiš.

+2/0
9.1.2014 23:01

F51r13a14n88t13i14š80e21k 93N37o36v28o14t65n75ý 8194516605249

Hráči Hadamczikovi jezdí/nejezdí stejně jako ostatním trenérům, to je pravda. Kritizoval ho Hejda, který poté, co nebyl nominován, přispěchal s kritikou do nejbulvárnějšího sportovního deníku v Čechách. Kdyby byl co proto, je zticha a počká s kritikou minimálně po turnaji. Takhle to fakt spíš vypadá na uražené ego. V té mediální přestřelce měl jasně navrch Hadamczik, když psal, že jeho systém pochopili mladí Kousal s Buchtelem a Noskem za trénink, ale superstar Hejda údajně nevěděl, co hrát. Ona bude pravda samozřejmě někde napůl: S trenérem si někteří hráči nesednou, tak je to vždycky, vznikne nějaká komunikační bariéra, nedorozumění. Ale obecně bych nebral řeči uražených nenominovaných hráčů moc vážně.

+1/0
9.1.2014 23:51
Foto

F55i49l14i46p 38J48a92r94a11b 1773867130187

Já ten rozhovor četl a on fakt nevyznívá nijak uraženě, přijde mi to jako věcná kritika. Ohledně toho systému - ten prý tenkrát nepochopil nikdo (a podle toho to také na MS vypadalo). Svůj názor, jak systém skvěle fungoval Buchtelemu a spol. jsem už napsal jinde :-)

0/0
10.1.2014 0:44

M73a51r65t15i70n 52D55i87e51n 3576298559762

To že hráči pod ním nechtějí hrát si nevymýšlím. Hejda, Čechmánek nejsou výjimky. Oba mluvili o dalších hráčích co si to při pivu po zápase prostě řeknou. Jen s tím nejdou na veřejnost, protože se nechtějí připravit o šanci reprezentovat. Neříkám že to jsou všichni hráči, ale věřím že tohle se prostě děje.

Nesouhlasím ani s tím podílem viny. To jsme měli na loňském MS horší tým než Slovensko nebo Švýcarsko? Ne opravdu netvrdím, že musíme pokaždé postoupit do ČF, ale opakovaně prohrávat se špičkou když o něco jde a to způsobem, kdy nám nedají ani čuchnout, to bychom opravdu nemuseli.

A Hadamczikovi úspěchy? Bouchnout v SF stylem popsaným výše, pak porážet demotivované soupeře v bojích o 3.místo a následně se do médií tvářit jako kdybych vyhrál OH s B-teamem Kazachstánu. Asi to je věc názoru, ale já tomuhle úspěch neříkám a nemám žaludek na to fandit takovému člověku, ani kdyby vedl tým osiřelých dětí umírajících na leukémii. Prostě NE. Navíc je zjevné jaký je to alibista, když přijde výbuch jako na loňském MS, tak hned tvrdí v pozápasovém rozhovoru kolik přesně zápasů z kolika pod ním repre vyhrála. Takový údaj prostě nikdo soudný v tu chvíli nezná, pokud si to nepřipraví dopředu jako odpověď na případné nepříjemné otázky když se prohraje. Ale popisování těhle věcí by bylo na dlouho. Naposledy např. každá z těch pár vět co řekl na toho Hejdu.

0/0
10.1.2014 18:58

D41a94n33i85e17l90a 97S12o85l14a46ř65o74v50á 6191196780434

Aha, tak protože Vy kritizujete Lojzu už od r. 2005, tak všichni na fóru si musí sednout na (_._). A přát klukům brzké vypadnutí, to může jen imbecil největšího kalibru. Stydět by jsme se měli za to, že vůbec existuje takový bezcharakterní člověk jako Vy !

0/0
2.2.2014 13:38

I16v34a27n53k61a 10H69o47l98í14n36k14o91v84á 8908607178962

A jinak si pořád myslím, že kdo za nás na tomhle turnaji nenastoupí, tak vyhraje. Protože s "trenérem" šišlavým Lojzou to prostě žádným úspěchem skončit nemůže. Tohle je třeba si včas uvědomit, je to prostě ztracená olympiáda.

+5/−1
9.1.2014 20:49

T71á24ň70a 94H14a16n87y46á29š48o95v11á 46V78ý72p23a23l31o59v86á 6429322252683

kdo ještě uspěl na ZOH krom Hlinky s klikou jak od stáje

0/−1
9.1.2014 20:59

I91v93a74n81k22a 61H74o23l43í21n47k63o72v20á 8298217658242

Těsné stříbro v Innsbrucku 76 - Gut, Starší. Dále stříbro v roce 68, trenér Kostka.

+1/0
9.1.2014 21:10
Foto

F79i31l51i96p 67J56a41r77a70b 1683117290647

V 84 v Sarajevu jsme taky prohráli ve finále se SSSR. Myslím, že tam hrál mj.Růža.

0/0
9.1.2014 23:03

T48á98ň11a 13H20a40n16y34á66š73o82v67á 34V41ý18p50a13l11o48v31á 6279512932263

Profi týmy , nemyslím komunistické

0/0
10.1.2014 0:30

J94a35k28u49b 44B89e15d21n23á56ř 4975648709174

Hadamczik v Turíně. Bronz Vám nestačí?

0/−1
9.1.2014 21:11

V18l79a58d89a23n 56K68a38h43a25n 9331364674662

No vsak na to evidentne narazi...

0/0
9.1.2014 22:51

K62o97s46t95a14s 83C17h84a22r65a88l76a67m70b54i76d42i52s 9788946926673

stačil by ve fotbale,ale v hokeji  češi hráli vždycky o zlato

0/0
10.1.2014 10:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze