Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 23. října 2017 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

Okradli rozhodčí Pančochovou o medaili? Ano, shodují se znalci

Spolukomentátor stanice Nova Sport Ondřej Douša se neudržel a během přenosu z olympijského finále ve slopestylu otevřeně říkal: "Šárka by měla jít na nejbližší policejní stanici a tam ohlásit krádež medaile." Další snowboardista, Jan Nečas, zase ve vysílání České televize přidal: "Rozhodčí nám dneska sebrali medaili."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31o97s50e64f 96K12l30a29t 3379147323201

Rozhodčí eliminovat a znovu rozdat medajle a na příští olympiádu dát třeba pojídání hamburgerů(Mac proti Burger)

0/−1
11.2.2014 22:02

M84i82c47h71a12l 30M33i83l10l97e53r 9226372539602

uz vidim jak to trenujes;-D

0/0
12.2.2014 10:37

M68i37c90h10a79l 79M17i19l88l89e60r 9386502449572

napsal jsem uz jinde:

Australska TV komentatorka Alisa Camplin (zlata v Lake Placid, bronzova vTurinu, akrobaticke skoky) = tedy ma vlastni zkusenosti s rozhodcimi, vysvetlila, ze zavodnici se vzdycky snazi predem odhadnout jak se bude bodovat, zvlast kdyz je sport nove zavedeny do programu. Vetsina se shoduje na tom, ze nejlepsi taktika v pripadech kde se pocita jen jeden vysledek ze 2, je prvni pokus konzervativnejsi na jistotu a druhy potom na riziko "ryc anebo nic". Obvykle jen velmi malo jednotlivcu se rozhodne riskovat v prvnim kole - za ucelem rozhodit soupere psychologicky, pokud se jim to povede.

Rozhodci tedy OCEKAVAJI konzervativni pristup v prvnim kole a nasadi v nem znamkovani niz, aby meli prostor na dostatecne ohodnoceni ocekavanych vyssich vykonu a riskantnich prvku v druhem kole. Zkusene zavodniky to neprekvapuje.

Navic tady se jednalo o uplne novou disciplinu na OH a vetsina zavodniku v muzske i zenske soutezi si ani nebyla presne jista znamkovacimi "tabulkami", coz je ponekud nedostatecne pro Olympiadu. Tohle si meli vyrikat predem.!!!!!

Zavodnici se pred zavodem snazili odhadnout, co vlastne budou rozhodci znamkovat nejlepe - skoky hodnotneji nez rampy? - originalitu? - riziko? - bezchybne provedeni? Alisa rekla, ze "mluvila s holkami" a zavodnice v tom mely ponekud zmatek. Zda se, ze tato nova disciplina - pokud chce zustat na olympijskem programu a ne byt poslana zpet do X-Games - by si mela udelat poradek v "bodovacich tabulkach", aby take zavodnici vedeli presne predem co se plati za jaky trik a jake jsou naopak srazky, treba jako to pred nejakymi lety udelali v krasobrusleni. Pak bude mene kontroverzi.

+3/0
11.2.2014 4:24

L50u98b59o60š 64B19o19r84ů36v58k51a 3856265778848

... český vagus neměl štěstí ... proč asi ??? ... není těžké uhodnout ... ;-D

+1/−1
10.2.2014 15:26

R22o20m45a42n 91O37p36e34t 1521129755922

tento sport ma nejaka pravidla a do nich patri i zvysene bodove hodnoceni druheho kola. tak to proste je. uz jen kvuli dramaticnosti vyvrcholeni souteze. to jako chcete sledovat zavod kdy od prvniho jezdce je jasne ze bude mit medajli?? prece i v jinych akrobaticvkych soutezich je to postavene tak, aby soutez gradovala a posledni jezdci meli co nejvetsi moznost ovlivnit poradi. a srovnavat to s krasobruslenim, ktere je proti teto show doslova EXAKTNI veda, se svym hodnocenim prvku, a celkovym bodovanim ktere eliminuje ulet rozhodcich snad nejvic jak to jde, je fakt nesmysl

+3/0
10.2.2014 14:35

R56o21m72a78n 88O35p59e98t 1931609715442

me spis prijde divne proc se nikdo nepozastavi nad nesmyslnosti udelovat v tomto sportu olympijske medajle. je zcela evidentni, ze to ti sportovci nedelaji kvuli nejake vykonnosti. ale je to jejich zivotni styl. take si prosim povsimnete, ze vetsine zavodnicim je prednejsi jak u toho vypadaji, nez jak jim to jde. staci si vsimnout jak tento sport funguje mimo olympyjadu a je hned jasno, ze to je o soukromem sponzoringu, o tom jak kdo vypada, jak propaguje danou znacku a obleceni, a ne o vykonech

0/0
10.2.2014 14:38

R50o83m11a42n 58O93p62e39t 1341759795242

srovnavam napr s profi behem na lyzich v zenskem podani

0/0
10.2.2014 14:39

R94o58m16a31n 25O55p56e84t 1711619975212

proste nejaka bloncka s natocenejma loknama a s vytunenou bundickoua helmickou tam sebou rachla na zadek a jediny co ji zajimalo kdyz vstala, jesli ma dobre ucesany vlasy a nema nahodou pomackanou bundu.

+1/−2
10.2.2014 14:41

J56a68n 25Š35p27a83t33n50ý 2743942586895

no, jak vtip dobry, ale moc dlouhy ...... btw. jak si myslite, ze funguji ostatni sporty mimo OH? Fakt si myslite, ze to neni o soukromem sponzoringu a propagaci? :))))

0/0
10.2.2014 20:58

J94á77n 40B89e72ň51a26d76i95k 1774309810149

Nemôžem povedať, že s viacerými Vašimi tvrdeniami v tomto seriáli na pokračovanie nesúhlasím, ale v tomto ostatnom ste to trochu prepískli (ak mám byť diplomat).

Nepoznám Vaše skúsenosti s otrasom mozgu, ale som si na 100% istý, že v danom okamihu ani nevedela o sebe a nejaké "učesaný vlasy a pomačkanou bundu" mala srdečne "u prdele".

Trochu úcty k výkonu by som poprosil ...

Ale inak s tým, že takýto šport a s takýmto štýlom hodnotenia nemá čo hľadať na Olympiáde súhlasím.

+1/0
11.2.2014 8:26

J43a52r47o75m10i81r 51P71a53t72r43o67n 4454543103357

Myslim si ze nastala doba nahradit rozhodci pocitacem a imho to lze. Jak krasobrusleni/slope a dalsi lze proste exaktne merit. Nerikam ze je to jednoduche ale imho by to slo. Na prkno/brusle cidla okolo vysokorychlostni kamery a prislusny software a je to (jasne bylo by to asi drahe ) na druhou stranu kdyz se nekdo drbe x-let treninkem a nejakej ocas mu to zmrvi jen proto ze se mu subjektivne nelibi dany clovek ci protoze je pripo.ranej z toho ze by mu mel dat vysokou znamku.

+1/−1
10.2.2014 14:28

R14o29m46a67n 21O52p84e65t 1821439545842

uff u sportu kde rozhoduje esteticke citeni, ci jak to rict jinak, nechat hodnoceni na pocitaci, to se snad uplne vylucuje.

+1/0
10.2.2014 14:36
Foto

P12e43t36r 86Š20m90e73j46k57a49l 9925520858457

Mno zajímavá myšlenka,ale...

Až budou lidé schopni vyrobit počítače s estetickým cítěním, tak pravděpodobně bude tahle planeta vypadat úplně jinak...:-)

0/0
10.2.2014 15:06

K27a50r89e71l 76S41e61m70e60r58á86d 6638410540951

Olympiáda je jednou za čtyři roky, je to vrchol kariéry každého sportovce. Kdyby se to stalo při světovém poháru nebo X-Games, dalo by se to ještě přejít. Tohle je zločin.

+4/−2
10.2.2014 13:23

K49a38r27e84l 33S76e71m18e51r84á21d 6758590310871

Je to na úplně stejné úrovni jako účast Francouzů na MS poté, co proti Irům rozhodla Henryho ruka. Tehdy sám Henry přiznal, že opakování baráže by bylo fér a sudí byl potrestán. Tihle rozhodčí by měli mít utrum

+1/−1
10.2.2014 13:25

F19r23a21n64t92i63s23e35k 11P73r25o58u42z85a 7818255941951

Jen me celkem udivuje, za co se to dneska rozdavaji medaile. Kdyz uz tohle muze byt olympijsky "sport", pak uz vsechno...

+6/−5
10.2.2014 12:40

J13o57s27e46f 20P94o81n19e97r15t 9598100812408

A o co je to horší a nebo lepší jak krasobruslení, biatlon, sjezd, běh na lyžích ??

+1/0
10.2.2014 12:43

A81r51n45o74š98t 48M90á82č24e 9362532695736

Nebo skeleton...

0/0
10.2.2014 12:56

F43r84a36n36t89i25s72e12k 13P51r97o27u38z55a 7938585621341

krom krasohopsani vse, co jste jmenoval...

0/−1
10.2.2014 12:59

K29a43r43e16l 96S21e82m76e13r22á87d 6308730760461

A objektivní důvod?

0/0
10.2.2014 13:27

M60a96r81t71i24n 44F36r78a36n40t53i27š45e53k 7545410293885

objektivně se ostatní disciplíny dají objektivně změřit.

0/0
10.2.2014 17:04

K17a20r35e66l 46P73e53t58e85r12k84a 8800399741619

V podání mužských je ten slopestyle super, ale u ženských to je jako ve fotbale nebo v hokeji, tj.k nekoukání.

0/−2
10.2.2014 13:01

F66r41a72n31t44i28s97e49k 17P13r62o78u74z39a 7318715921971

Nevim, obcas jsem vecer zachytl na sportovnich kanalech takove ty pubertaky na skate ve skateparcich a ti na betone predvadi mnohem vice, nez tihle na snehu... a opravte me pokud se pletu, ale olympijsky sport to neni... Tohle proste na sportovni kolbiste nepatri. To uz muzeme soutezit v preskocich pres kamiony na motorce. To je tez vylozene cirkusova zalezitost...

+4/−1
10.2.2014 13:15

F23r63a50n78t24i33s38e22k 37P42r51o97u95z64a 7918605141791

Ale jinak s tim zenskym fotbalem zase tolik nesouhlasim... Na nektere hracky se teda rozhodne divat da :-D

+1/0
10.2.2014 13:16

K32a96r11e90l 66P13e32t13e66r97k24a 8360249181859

Jó to je jiná. Já to bral jen čistě ze sportovního hlediska. TV je ale zabírá moc z dálky a mají moc dlouhé trenky :-D

+1/0
10.2.2014 17:13

F67r75a34n81t51i17s44e19k 16P85r56o51u20z47a 7708285691581

A kdyby hokejistky nebyly zabalene do chranicu, tak i na tenhle zensky sport by byl v nekterych pripadech pekny pohled :-)

+1/0
10.2.2014 13:28

P98a73v91e17l 55V60r27t74a56l 4349230845228

Už jen ten fakt, jak z nich(rozhodčích) v prvním kole padaly body okamžitě, tak mi ve druhém kole připadalo, že volají někam Ivánkovi kamarádovi kolik bude kapříků a pak teprv vypustily bodování do éteru.

+3/−1
10.2.2014 11:41

K33a64r39e30l 40D19l18o95u44h23ý 2892255442245

on to potvrdil i spolukomentátor. ale to bylo dobré, že si opět v spomaleném záběru zhlédli ty skoky. Ale mít medaili za téměř pád (ruka opřená o svah-jinak by byl minimálně rozbitý nos) tak to byl vrchol. Protože Pančochová si zasloužila za první jízdu minimálně 90 bodů s ohledem na hodnocení druhých jízd. Ale co naplat, jde o politiku rozhodčích, přeci "nějaká" Češka neporazí Američanku či Švýcarky. Hnus velebnosti A stejné si myslím, bylo i hodnocení na postup do finále boulí žen. Ta Sudová tam měla jasně být.

+6/0
10.2.2014 12:03

A91r84n42o47š38t 64M37á50č26e 9782212255166

Když už si ty jízdy prohlíželi, tak si měli zvonu pustit i jízdu z 1. kola Pančochové. Pochybuju, že to udělali.

+1/0
10.2.2014 12:58

M17i93r82e30k 33P92ě61n90i22č88k17a 2618203733233

Faktem je že subjektivní hodnocení nemůže být přesné,ale tentokrát rozhodčí popojeli ve druhém kole o 10 až 15 bodů nahoru.Všichni ve druhém kole dostali vyšší hodnocení.Hanba rozhodčím.

+3/0
10.2.2014 11:29

M84i82r75o72s41l67a42v 42B19u95d57a 9572712167852

Souhlasím, podle systému bodování z druhé jízdy by měla Pančochová zcela jistě přes 90 bodů.

+4/0
10.2.2014 11:32

M27a15r33t12i23n 23P23i89l96n62ý 9521122139765

Závod jsem viděl celý a musím uznat, že v první finálové jízdě rozhodčí dávaly mnohem menší známky než v kole druhém za srovnatelné výkony. 

Pokud by Pančochová upadla v první jízdě a v druhé zajela povedenou jízdu, musela by být zlatá nebo stříbrná.

Na můj vkus je bodování nefér, finále je finále a nikomu nepřísluší si nechávat nějaké rezervy v bodování, na to je snad qvalifikace. Oba pokusy jsou určeny k vyhodnocení té nejlepší jízdy. Proto jsou pokusy 2, aby si mohli dovolit, jednu jízdu zkazit.

+16/−1
10.2.2014 11:18

P80e37t63r 50H51e66l50l16e79r 5563726734844

Ač bude nějaký sport sebezajímavější, tak když bude takto hodnocen rozhodčími, tak mě nezajímá.

To už i v tom krasobruslení se pokusili o objektivnější přístup a myslím, že se to celkem povdlo.

+12/−1
10.2.2014 11:02

K85a72r75e31l 55D15l93o83u82h59ý 2952605102945

Přesně tak, ohodnotí se prvek. ale vzpomeň na Sudovou v bolích, tam předvedla nádhernou jízdu minimálně na finále. Ale rozhodčí mohou ovlivnit i dojem z jízdy. A jak píšu jinde, je to hnusná politika protěžování tzv západních sportovců před tzv východem. Je to do očí bijící fakt.

+3/0
10.2.2014 12:06

R85a23d29i38m 64B64e61n81i41c16e15k 8158653788464

Pančochová zvládla první kolo bez nějaké viditelné chyby, Britka druhé taky. Složitost měli podobnou, Britka dostala o bod víc. V komisi seděl český člověk, nikoli britský, tak na co si tady stěžujeme?8-o

+4/−5
10.2.2014 10:57

A57r60n37o38š36t 50M24á74č17e 9462172295936

Na to, že to rozhodčí zkrátka podělali. A ne že ne.

+7/−2
10.2.2014 11:10

P30e40t13r 50H56á79l36a 6854516915176

Právě že Šárka tam měla o něco málo vyšší složitost. Skákala 540-540-720, Britka 540-360-720.

+2/0
10.2.2014 13:25

J22a13n 54M65a69c26u89r35a 4576353322317

Tak ať Martin Doktor podá protest. Norové by to už dávno udělali.

Pak se ukáže, kde je pravda.

+1/0
10.2.2014 10:54

L67u33c58i80a20n 16P82a31p44a70z40i50a37n 5654587341385

Také mne to napadlo, k čemu tam máme toho Doktora? Proč nedal protest?

0/0
10.2.2014 11:16

J92a94n 64K52o24t35y81z84a 3537587261206

Doktor je tam jen kvuli zranenim a nemocem... :-)

0/0
10.2.2014 12:01

K59a92r71e98l 72P79e91t74e69r30k12a 8300569461819

A nebylo by to trapné dostat medaili za takový pád? Proberte se proboha. Když se vyhodnotí celý průběh závodu už od čtvrteční kvalifikace až po 2.finálovou jízdu, tak to její 5.místo je slušné. Hlavně, že se je zdravotně v pořádku.

0/−28
10.2.2014 10:47

J61a26n98a 21H91o60r42s62k69á 2786177426514

proberte se vy, hodnotí se nejlepší jízda, nikoli průměr!

+21/0
10.2.2014 10:50

K73a37r61e88l 72P71e51t97e40r77k57a 8730829641179

To vím taky, ale ve druhé jízdě předvedla školáckou chybu a vše si hlavně zavinila slabým výkonem v kvalifikaci.

+1/−9
10.2.2014 11:04

J90a73n18a 15H42o72r64s84k41á 2666657776954

jste marťan? když se hodnotí nejlepší jízda v každém kole, tak se nepromítá, opakuji nepromítá, chyba z druhé jízdy a už vůbec ne z předchozích kol ... v kvalifikaci ti nejlepší nejedou své nejlepší, protože to nepotřebují, šetří síly na další kola. Kapišto?

+4/−1
10.2.2014 11:28

K33a91r91e40l 37P27e47t17e41r39k58a 8150479501839

To ví každý, nejenom vy (:- Já jsem chtěl jenom upozornit na tu možnou trapnost, když by třeba k rozdílení medailí přivezli zafačovanou závodnici sanitkou k převzetí medaile. A chci tím také říct, že její výkon nebyl zas až tak dobrý, aby tady všichni plakali.

+1/−8
10.2.2014 11:54

M68a35r37e36k 53V50o87k61á73l 1736684855879

nechte ho být, je to Marťan

+1/0
10.2.2014 13:37

M94i93r33o93s74l28a16v 48B47u29d55a 9452562757602

Přeci nevystřílí veškerou munici v kvalifikaci8-o Co by tam pak dala ve finále?

+1/−1
10.2.2014 11:35

J25a12n 66K90o88t95y59z13a 3397227361186

Co s tim ma spolecnyho kvalifikace?

+1/−1
10.2.2014 12:03

P70e28t27r 70T50y39č51k22a 6175442829862

Nebylo. Ta jízda s pádem se do hodnocení nepočítá.

+5/0
10.2.2014 10:51

K45a48r79e90l 79P76e89t71e58r16k82a 8790899381909

To ví přeci každý.

0/−1
10.2.2014 11:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze