Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pátek 20. října 2017 Vendelín

Diskuse k článku

Slopestyle v Soči zazářil. Olympijský výbor teď myslí na další novinky

Premiéra slopestylu na hrách v Soči vzbudila pořádný ohlas. Tisíce zejména mladých lidí užasli nad krásnou podívanou pod kavkazskými vrcholky, jiní zase proklínali nedokonalý systém bodování. Nadšených ohlasů však bylo víc, i proto Mezinárodní olympijský výbor uvažuje o dalších novinkách v programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P27e43t45r 25H85n26i72l13i61c41a 3556497699561

Po hokeji pro mě sport číslo  2 na olympiádě

+1/−3
11.2.2014 21:45

P17a96v92e49l 48K38a86l88o65u48s43e19k 8897980517564

Mě pobavily ty kecy o tom, jak medaile nejsou důležitý a hlavně jde o ten dobrej pocit z pohybu na čestvým vzduchu, atd....

Tak proč se tak rozčilujou, když medaili nedostanou? A proč vůbec teda na olympiádu jezdí, když ne kvůli medailím?

+2/−1
11.2.2014 15:20

P80e20t26r 39H92n25i69l69i77c68a 3766187299891

Protože je to póza. Všichni chtěj vyhrávat. Mě se ale libí, že se to snaží trochu tlumit

0/−1
11.2.2014 21:53

P22a18v14e91l 26K83u87n81c 9162249418388

Slopestyle je další disciplinou pro děti bohatých rodičů, které sice jsou ochotny nějaký čas i tvrdě trénovat, ale nechtějí, aby jejich odměna visela příliš vysoko; "otloukání se" v Evropském poháru, než se dostanou do "svěťáku" (jako v alpském lyžování, ale třeba i skocích) je pro ně ztrátou času. 

Zvítězí totiž mladí!

+3/−12
11.2.2014 11:10

J76o95s80e76f 36D73r61á15s59a44l 2324405621

tak nevím, o té angličance říkali, že se přestěhovala kvůli tomu do Švýcar a živila se jako pokojská

+7/0
11.2.2014 11:33

T91o37m33á71š 78H60a78l68u75z36a 6343143976818

To je přesně ono, pak tady někdo tvrdí, že jedna zlatá má větší hodnotu než jiná. Ale ty zákulisní věci nikdo nevidí. Třeba že "ta" snowboardistka chodila do práce, aby mohla vrcholově sportovat, kdežto kdejaká sjezdařka si oproti tomu žije jako v bavlnce.

+3/−1
11.2.2014 11:49

M67i67c98h14a12l 96M63i47l72l87e10r 9426132569242

mel by ses predevsim naucit myslet a potom neprekrucovat!!

Jsou 3 body, v nichz se posuzuje hodnota medaile.

1)tabulka medaili

2)intenzita pripravy kazdeho jednotlivce a tudiz osobni hodnota pro sportovce

3)komercni hodnota

 Zatimco prvni dve kategorie davaji medaile na roven, at jsou z kterekoliv discipliny, komercni hodnota medaili je nesmirne odlisna sport od sportu, disciplina od discipliny......protoze penize hybou svetem, at se ti to libi nebo ne.

0/0
11.2.2014 18:47

M39i77c85h73a38l 33M55i63l19l36e63r 9626682119692

Dalsi nesmysl je tva pausalizace " "ta" snowboardistka chodila do práce, aby mohla vrcholově sportovat, kdežto kdejaká sjezdařka si oproti tomu žije jako v bavlnce."

 Jsou snowboardiste, kteri maji zamozne rodice a mohou stravit cas v parcich a cestovanim z jednech zavodu na druhy. Jini si privydelavaji.

 Totez plati o lyzarich a jinych sportovcich.

Ruzni sportovci v mnoha sportech jsou take podporovani rodici, kteri vubec nejsou zamozni a kteri se ve prospech sportovani svych deti museli vzdat majetku -prodali rodinny domek, vzdali se pohodli zivota, uspor, nemohou si dovolit jet na dovolenou atd atd.

 Tak nekecej protoze NEVIS!!

+1/0
11.2.2014 18:54

M55i71c37h90a93l 46P60a40v30l43á98t 9533633454719

Tak nejak jsem doufal, ze i vy komuniste jste prestali sporty delit na ty prijatelne a ty neprijatelne, burzoazni. A ono ne. :o(

+2/−2
11.2.2014 12:16

M46i56c31h53a46l 57P48a40v69l57á21t 9133883764489

PS: Uplne jina vec je, zda je vhodne nejakou disciplinu posouvat z Xgames na ZOH.

+1/0
11.2.2014 12:17

J43á94n 46B13a42d37i14o22v62s76k77ý 2479654406396

Bych chtěl vidět co se stane s komunistou kdyby vyhrál sto milionu. A jak rychle by začal nadávat na vysoké daně. Komunismus je jen převlečena zavist živena hlouposti a neznalosti.

+3/0
11.2.2014 13:01

J79o91s28e47f 88D16r40á24s63a21l 2164415671

ze všech těch akrobatických disciplín se mi jako staromilci líbil slopestyle nejvíc. Ale právě proto, že jsem staromilec, tak nemůžu zkousnout systém hodnocení, který tu už někdo trefně přirovnal k Doremi

+6/0
11.2.2014 11:10

M42a81r43t71i62n 80F98o13r17m60á12n43e41k 5443683750680

No myslim,ze to bude chtit jeste nejakej vyvoj.Ale kdyz se podivas treba na krasobrusleni,tak tam to taky neni uplne optimalni...

0/0
11.2.2014 15:09

T20o82m10a40s 77S29p83a50k 3863414121791

Já chci stavět sněhuláka! A mám vyhlídky na zlato!

+6/−3
11.2.2014 10:46

M82i90c35h95a46l 78M79i43l16l83e83r 9406352719402

;-D

 Popularni australsti komici Roy a H.G., kteri jsou v tymu nasich TV komentatoru v Soci a delaji 20-30minutovou satirickou vlozku kazdy vecer z kazdych OH od r. 2000 zrovna vcera navrhli novy zimni sport, inspirovani tim, jak Rakusanka Anna Gasser splhala se svym prknem ze svahu nahoru na startovni plosinu.

 Poukazali, ze skoro vsechny zimni sporty jsou ze svahu dolu a ze by novy zimni olympijsky sport mel byt splhani do svahu. V lyzarskych botach. Nejlepe s hromadnym startem.

+2/0
11.2.2014 10:56

Z25d14e57n70ě71k 47T94e10s33n40e36r 1646621589313

Tak to už je klasika v rámci Tour de Ski, to obvykle končí výjezdem na běžkách na nějakou sjezdovku, ale zatím jsou pořadatelé mírní:(

0/0
11.2.2014 11:06

M74i49c95h33a34l 69M76i47l94l65e88r 9426622369982

ale ne bez lyzi, jen v lyzarskych botach a ne s hromadnym startem;-)

0/0
11.2.2014 11:08

M68a15r15t87i68n 46S39i70t40t41a 8862893110

Redakce,opravte si chybu. Píšete:

Takové představení olympijské hry už dlouho neviděli.

0/0
11.2.2014 10:42

F64r20a24n26t84i84š19e44k 44Z11l47a70t48o66h61l15á81v15e42k 3731344707314

To si zvykneš.

+2/0
11.2.2014 10:50

D58a74v89i83d 44P77r64a91ž46á78k 6744812842506

1) Kvůli systému hodnocení se nedá hovořit o sportu, to už i Hry bez hranic byly spravedlivější. Možná mohou závody vypadat efektně pro oko tuctového TV konzumenta, nicméně pro milovníky sportu je to chucpe.

2) Většina závodníků jsou totálně nesympatičtí pozéři.

+5/−9
11.2.2014 10:06

M72i56c77h26a64l 34M13i67l27l30e78r 9766642589352

"Shredders" jsou sub-kultura sama o sobe.

Proto jsou mezi nimi predevsim ti mladsi, dokud nedostanou rozum. Pozovani patri k veku i vybranemu sportu. Pokud se ti to nelibi, nekoukej na to a nebudes se zbytecne rozcilovat.

 Ja odjakziva miluji alpske lyzovani a tohle je pro me jen okrajovy sport, ktery sledui jen v ramci olympiady. Tudiz se zbytecne nerozciluji nad rozhodcimi, pozovanim, pripadne jinymi vylomeninami.

+1/−1
11.2.2014 10:20

Z54d25e76n93ě87k 65T51e94s10n73e65r 1786191119903

No jo, ale i když pominu, že alpské lyžování je disciplína bez minulosti, která patří klasice, i bez budoucnosti, kterou obsadily právě free disciplíny, tak pořád dostávají všichni stejně cennou medaili, tak by podle mne měla být zajištěna co největší spravedlnost jejího udělování...:)

0/−2
11.2.2014 10:28

M72i83c76h64a19l 58M64i56l68l46e27r 9896562689142

" alpské lyžování je disciplína bez minulosti,"?8-o8-o8-o

 Myslis to vazne?

 A bez budoucnosti?8-o jak jsi na to prisel?

+3/0
11.2.2014 10:29

Z67d23e16n65ě91k 62T97e86s95n84e30r 1616761529983

ad minulost - to je jen rýpnutí, klasické lyžování je něco jiného, že?:)

ad budoucnost - známí, kteří se v tom pohybují (mají lyžařskou školu) si stěžují, že je čím dál tím méně zájemců, jako že o dost méně...

0/0
11.2.2014 10:42

M54i93c66h36a57l 93M10i10l48l76e89r 9686172579692

Rovnost v hodnote olympijskych medaili NIKDY neexistovala a existovat nebude.

 Takova zlata olympijska medaile v atletice, v behu muzu na 100m se povazuje nekolikrat vic, nez zlata medaile v trojskoku zen a marathon ma zase podstatne vyssi kurs nez 3000m steeple.

Zlata medaile z atletiky nebo plavani ma vetsi cenu nez z lukostrelby nebo badmintonu.

 A pro me osobne ( a pro mnoho dalsich) zlata medaile z alpskeho sjezdu ma vetsi cenu nez ze slopestyle nebo skeletonu. Zeptej se Rakusaku, Francouzu, Svycaru.......

+1/0
11.2.2014 10:34

T74o93m35á94š 16H51a72l52u19z37a 6743963796788

Jděte někam. Ne každý může být sprinter na 100m nebo králem sjezdovek ve sjezdu. Každý olympijský sport je rovnocenný, nejde jen o fyzickou přípravu na vrcholné závody, ale taky kolik musí sportovec obětovat soukromého času, i když třeba jen střílením na terč. A to, že televize, reklama a sponzoři udělali z některých sportů "něco víc" je jen mediální masáž. Já, jakožto sportovec z menšího sportu (bikros - OH disciplína od roku 2008, ne tak známá) nemůžu třeba vystát, kolik peněž a mediální pozornosti se vztahuje na hokej a fotbal, ale na to si každý musí zvyknout. A tvrdím si říct, že ve své vrcholové době jsem trénoval daleko víc a intenzivnějí, než ti nejlepší fotbalisti... a moje vtězství na MČR je o 100 vagónu za vítězstvím fotbalového mužstva v gamrihnus lize.

+1/−1
11.2.2014 10:41

M87i95c86h13a69l 90M33i33l30l21e19r 9666222669872

meles nesmysly, protoze nerozumis "faktum zivota", nebo rozumet nechces.

Staci se podivat, kdo si vydela vic od sponzoru a kdo je vic znam po celem svete - Bolt, Lewis  nebo nejaka Kanadanka, ktera na ZOH vyhrala boule?

+1/0
11.2.2014 10:45

Z11d93e89n39ě35k 19T35e35s81n46e56r 1816501579973

prachy a mediální pozornost nejdou dobré srovnání, proti tomu kolega a trochu oprávněně protestuje,podle mne je více vypovídající, kolik lidí se zkouší v daném sportu prosadit...a kolik jich tedy vítěz musí překonat...

+1/0
11.2.2014 10:49

T81o96m29á30š 60H79a12l64u46z66a 6463503736238

Hm, každý se na to dívá jinak. Já to beru z pohledu, kolik daný sporotovec musel obětovat do přípravy na to, aby vyhrál na OH a tam jsou ty rozdíly minimální. A to i přes to, že třeba v jízdě v boulích je třeba 50 profesionálních sportovců a v alpském lyžování třeba 150. Každá příprava je určitě rozdílná, ale toho času a úsilí do toho určitě ti dva vítězové věnovali přibližně stejně. Tak nevím, proč by měla mít medaile v alpském lyžování jinou hodnotu?

0/0
11.2.2014 11:10

Z84d48e38n16ě64k 17T43e83s66n53e69r 1616701149653

To je právě to, co není tak docela pravda - sprinter musí být lepší - dát přípravě víc - než mnoho stovek tisíc sprinterů na celém světě, jezdkyni v boulích jí stačí překonat pár stovek...

+1/0
11.2.2014 11:19

T23o19m82á75š 32H38a22l46u91z16a 6173983396528

Ano, ale ten sprinter, jak si už poukazoval, může běžet 100m, 200m a 4x100m a tak může mít ty medaile 3, kdežto třeba jezdec v boulích je omezen jen na jednu zaměřenou disciplínu disciplínu (Nevím, jestli jezdci v boulích jedou i nějaký slopestyle nebo tak, možná by bylo lepší přirovnání třeba s hodem oštěpem). A pochybuju, že je na světě několik tisíc plně profesionálních sprinerů.

0/0
11.2.2014 11:26

Z72d88e67n61ě22k 96T97e27s74n85e50r 1636971409743

Nejde o to, zda jsou profesionální (tady souhlasím, že zájem a prachy nejsou děleny zrovna "spravedlivě"...) ale celkově ten sport zkouší strašně moc lidí...

0/0
11.2.2014 11:46

Z60d97e19n96ě97k 33T56e63s74n51e83r 1726111469103

To je právě to...bikros je fajn věc, pokud to chce člověk někam dotáhnout, tak musí makat a bolí to... ALE. kolik je v ČR lidí, co v bikrosu závodí? tuším, že to nebude ani tisícovka... závodních fotbalistů je hodně přes  sto tisíc, tedy být nejlepším mezi fotbalisty je hodně zjednodušeně řečeno stokrát náročnější...a ono se to pozná stačí si vzít nějakou vedlejší disciplínu a porovnat v ní výkony fotbalisty a jiného sportovce...je to krásně vidět třeba v Pevnosti Boyard, tam už soutěží jen charitativní týmy, které vždy obsahují i bývalé sportovce...zatím z těch, co jsem viděl byl zdaleka nejlepší Wiltord, fotbalista...

0/0
11.2.2014 10:48

T56o17m14á41š 92H64a11l10u57z17a 6673943436958

No srovnání kolektivních sportů s individiálním je asi hloupá. Tam by se to mělo brát jako celý tým. Potom by to zase takový rozdíl nebyl. Prostě aby ta Plzeň vyhrála ligu, tak musí být po celou sezónu lepší, než dalších 15 týmů (není to o tom, že by ten Horváth musel byt lepší než dalších 100, aby byla Plzeň nejlepší v lize, jde o kolektiv). Ale na druhou stranu jednotlivec (třeba útočník) musí být lepší než dalších 100 v řadě, aby se dostal do hlavní soupisky. Jenže on je lepší než třeba těch 100 vrcholových útočníků v Česku a má kontrakt a peníze přehazuje vidlema (obrazně) a i kdybych byl já lepší, než všichni bikrosaři v ČR, tak budu stejně živořit. Nehledě o nefungujícím svazu cyklistiky, kterej v podstatě celý bikros v ČR utopil (lidem ve vedení nejde nikdy o sport). Naštěstí jsem to pochopil ještě v čas, dodělal školu a šel radši do práce a dělám to proto, že mě to baví.

0/0
11.2.2014 11:46

Z35d67e40n80ě70k 41T17e97s11n40e29r 1256351929193

srovnávat kolektivní a individuální sport je samozřejmě komplikované. Svazy to je další věc na jinou diskusi (zejména typu, zda je jenom zavřít nebo pro jistotu i zastřelit). Ale pořád - souhlasím, že je ve fotbale víc peněz než v jiných sportech - zjednodušeně řečeno je to proto, že na fotbalový zápas se prostě nejlépe dívá. Není tam spravedlivá korelace k náročnosti disciplína jako takové (to by zdaleka nejlépe placení byli elitní jachtaři - podle mne), ale i proto, že je tam dost peněz, tak tam jde nejvíc kluků, tedy je tam největší konkurence a abys to mohl dělat na top úrovni, tak musíš být lepší, než tisíce kluků z juniorek. To v bikrosu - nebo třeba "mém"* floorballu - nehrozí...

__

* Nejsem, žel žádný sportovní talent, ale se ženou vedeme florbalový kroužek:)

0/0
11.2.2014 11:55

M37i34c96h80a74l 39M42i59l65l47e20r 9586962609892

souhlasim s tebou, co do intenzity pripravy a jakou to zabere fusku se na tu spicku dostat...ala "fakta zivota" jsou takova, ze co nejvic tahne a co nejvic plati neni zalozeno na intenzite pripravy.

 Jinak by treba golfisti nemohli byt placeni kolik jsou placeni.;-D

0/0
11.2.2014 10:50

Z39d37e23n66ě48k 83T52e90s39n14e91r 1586161729223

Zrovna zlatá medaile z plavání je z těch méně hodnotných (byť je to pořád zlatá oh medaile), protože v plavání se těch sad rozdává strašně moc...

+2/0
11.2.2014 10:41

M76i38c17h89a30l 82M70i24l67l66e92r 9186732439602

v plavani zase zalezi v jake discipline - 100m vzp je vic cenen nez jine. Ale vseobecne medaile z plavani je vic cenena nez lukostelba nebo badminton.

0/0
11.2.2014 11:01

Z81d20e46n21ě10k 90T12e68s53n35e83r 1426661759823

No, ale pořád má jeden plavec 8 medailí a lukostřelec jednu (alespoň myslím...)tedy je lukostřelba hodnotnější, než jedna z medailí v plavání...

Já třeba osobně moc nemusím disciplíny, kde je cílem se dostat z A do B bez dalšího...to je takové hloupé...Když už tak z A do A:)

+1/0
11.2.2014 11:10

T80o35m85á53š 69H81a51l16u40z16a 6683223556108

Takže tímto chcete říct, že "někteří" sportovci se připravují dle Vás míň a někteří z jiného sportu víc a tak by měli "někteří" dostávat třeba poloviční medaili? Nebo že některý sport má tradici a historii a tak je cennější? Kam bychom tímto stylem došli? Sporty vybírá olympijský výbor a je na nich, jaké sporty zařadí a já musím říct, že i když snowboarding nějak neprožívám, tak je dobře, že se zařazují nové mladší sporty a ZOH už není jen o klasickém lyžování, krasobruslení a curlingu. Sporty na OH by měli zaujmout i mladší lidi a děti, aby si našli své vzory a snažili se taky prosadit v nějakém sportu. A pochybuji, že např. 10-ti letého kluka donutíte dívat se na klasické lyžování, ale třeba triky na snowboardu mu něco řeknou a zaujmou.

0/0
11.2.2014 10:36

M55i74c78h57a78l 32M80i21l94l71e30r 9746692629642

zijes v oblacich, co takhle se podivat na zem, co otaci svetem;-D

0/0
11.2.2014 10:46

D45a50v13i47d 83P85r66a31ž29á73k 6774402132156

S tím okrajovým sportem silně nesouhlasím. Nesmíte to posuzovat z omezeného středoevropského pohledu. Všechny "sporty" v rámci X-Games jsou velmi silná marketingová platforma a lítají v nic peníze, o kterým se například biatlonistům může nechat jen zdát. Když už jsou na olympiádě, měla by být pravidla jednoznačná a co nejvíce objektivní a ne ve stylu DO-RE-MI.

PS: Já se nerozčiluji.

0/−1
11.2.2014 10:30

M14i41c77h55a68l 96M60i15l83l87e52r 9116682409232

neposuzuji to z "omezeného středoevropského pohledu", nebot ziji v Australii, kde mame mnohem vic reprezentantu v novych sportech a v nich podstatne vic uspechu, nez v tech klasickych zimnich.

 Australska celkova bilance ze ZOH je 1x bronzova ze slalomu a 5 zlatych, 1 stribrna a 1 bronzova z novych sportu (kratka draha rychlobrusleni, akrobatika- skoky a prkno U rampa) . V necem jako v hokeji, bobech a jinych klasikach se medaile nikdy nedockame.

Ja nicmene davam prednost klasice.

0/0
11.2.2014 10:42

D33a93v22i87d 51P93r65a64ž73á70k 6234882532586

Pak tedy nerozumím to poznámce o okrajovém sportu. Je-li nějaký sport zařazen do olympijského programu, měl by splňovat alespoň nějaká základní kritéria měřitelnosti. Ale nemůže prostě nastat situace, že hodnocení rozhodčích liší o 30 %.

0/−1
11.2.2014 10:49

M83i10c91h77a16l 89M40i51l28l11e64r 9146402659252

co je na tom tezkeho porozumet, ze pro me osobne je shredding, aerials, skeleton a podobne discipliny okrajovy sport?

0/0
11.2.2014 10:59

D94a81v26i35d 17P95r78a65ž51á60k 6214472752146

Jenže my neřešíme vás osobní pohled, ale olympijský. Ono totiž pro někoho je okrajovým sportem i takový fotbal :-)

+1/0
11.2.2014 12:38

M84i54c18h17a55l 10M86i60l33l62e49r 9826812749212

doporucuji si precist zacatek vlakna. Uslo ti, ze jsem se vyjadroval o osobnich preferencich, ze davam prednost klasice pred freestyle apod. Novejsi sporty jsou pro me okrajove, tudiz se nad nimi a jejich bodovanim prilis nerozciluji.

 Kapisto?nebo to potrebujes jeste vic rozvest??

0/0
11.2.2014 18:59
Foto

J32a47k62u10b 48S78o88b96o62t45k62a 6144448497276

Co to je běžný konzument a milovník sportu? Já si jako běžný konzument nepřijdu a stejně se mi tato disciplína líbí. Možná ještě více když se jede na lyžích. 

Třeba takové boby, saně, to by se taky dalo hodnotit tak, že to není sport. Vžyť vlastně jen nasednou a jedou. Taková obdoba formule jedna, když se nad tím člověk zamyslí. 

Co je sport a co není?

0/0
11.2.2014 10:20

D94a52v63i47d 43P55r56a96ž84á64k 6384432582636

Nasednou, jedou, a někdy se i zabijou ...

+1/0
11.2.2014 10:26
Foto

J85a34k24u13b 53S29o22b57o47t37k34a 6954578557706

A? Neštěstí se stávají prakticky všude. Pravda, nevím jestli v rámci nějakého vypjatého šachového duelu někdo dostal infarkt, ale možné to je.

0/0
11.2.2014 10:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze