Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Čtvrtek 19. října 2017 Michaela

Diskuse k článku

Pavelec první mač prosedí na tribuně. Radostí do stropu neskáču, říká

Jediný český brankář, jenž stabilně chytá v NHL, zůstane v české premiéře na olympiádě v Soči na tribuně. Ondřej Pavelec je pro zápas se Švédskem trojkou. Do výstroje se navléknou Jakub Kovář a Alexander Salák, kteří působí v KHL. V základní sestavě zřejmě nastoupí Kovář, byť to nepotvrdil on ani trenér Alois Hadamczik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A66l51e21š 65L30e76h89k76ý 7843727109837

Chlapi, jak se dá dostat do kabiny? Také chci slyšet pokyny;-)

0/0
12.2.2014 15:36

M34a96r93t28i43n 35H92e65r92m97a80n 1764288738382

Už to začíná!!! Trenérovi úžasné, všeříkající pokyny... a nasranost hráčů, kteří hrají méně než jsou zvyklí Rv

+3/0
12.2.2014 10:55

K34a38r60e33l 61K63n83o57u52r63e71k 8376217

Ja si myslim, ze pan trener to opet hraci vysvetlil zcela jasne, jen ten hrac to opet nepochopil, co?

Nebo snad ne?  ;-D

Takhle se micha ta spravna chemie a pohoda v tymu pred zacatkem turnaje, ne?

+5/0
12.2.2014 10:11

I52v19a98n 29G27r80a93b61o79v95s67k62i57j 8375588854

Nebojte se ničeho dobře to dopadnééé   !!! Češi do toho !!!

+1/0
12.2.2014 9:06

R73a91d90i90m 51K60a26l60a21s 2460986752531

Na tomhle zápase zase tolik nezáleží:-). Smysl by mělo vyhrát skupinu, jenže pak to by znamenalo v celém turnaji ani jednou neprohrát a to v našem případě moc reálné není.

0/0
12.2.2014 9:20
Foto

P39e56t16r 24Š49m55e93j78k63a95l 9345220588387

Hadamczik je velký psycholog, umí navodit pohodu v týmu, protože ví, že brankáři jsou na to nejcitlivější a brankářova psychika je pro dobrý výsledek základ...

Jsem rád, že se Álois nerozhodoval zbrkle, pozoroval brankáře při tréninku a potom vše důkladně a citlivě Pavelcovi vysvětlil...

:-)

+8/−1
12.2.2014 7:03

T70á96ň74a 33H14a97n83y60á72š79o84v59á 36V58ý86p81a27l14o49v31á 6329882532233

dokonce to vysvětlil i vám v článku. Ale samou záští jste to asi ani nečetl. Hlavní je , že slina už letí Rv

+1/−5
12.2.2014 8:26

M12a43r79t31i76n 67F78r42a23n89t29i85š87e42k 7105910923665

tak kdybyste slyšela rozhovor s Pavelcem, tak by vám bylo jasné, že mu to fakt nikdo nevysvětlil, natož citlivě.

+3/0
12.2.2014 9:42

T76á31ň63a 23H95a16n95y45á90š83o90v35á 48V26ý83p71a89l33o76v16á 6919922472703

V článku jasně čtu co a proč. Jestli na to Pavelec neumí odpovědět nebo se adekvátně vyjádřit, neznamená to, že dostal podané důvody. Já osobně také chci , aby chytal, celou dobu se tu kloním na jeho stranu, ale v tomto případě prostě nevidím nic špatně. jen opět polemiky od nikud nikam.

0/−1
12.2.2014 10:03

M69a17r71t98i49n 27F22r55a63n55t67i88š98e15k 7365820843855

o to je to smutnější, že to Hadamczik řekne novinářům a ne Pavelcovi.A to nestojím o to aby chytal :-)

+3/0
12.2.2014 10:44

T82á86ň16a 73H72a44n23y96á18š33o84v11á 73V39ý59p93a16l34o16v56á 6289782382373

záleží co mu opravdu řekl / nevíme / a jak to pavelec pochopil. Pokud je to tak, jako v článku, tak na tom není nic špatně.

0/−1
12.2.2014 10:58
Foto

P78e80t37r 83Š65m63e50j90k30a19l 9165400968957

Táňo, zášť je pro mě naštěstí cizí slovo....:-)

Jsem matematik a vzhledem k tomu, kolik různých kolizí už Hadamczik s různými hráči měl, tak už pouhá statistika mi říká, že pravděpodobnost, že to opět zkreslila média nebo samotný hráč je velmi malá....

+3/0
12.2.2014 11:35
Foto

F71i58l12i40p 92J36a54r89a26b 1183947920807

Možná to Pavelec nepochopil stejně, jako Hejda ten obranný systém. No co, hlavně, že to chápe Jarda, jedeme dál ...

0/0
12.2.2014 15:47

K29a36r65e16l 54J59a36n92ď45o60u57r43e67k 2427646910661

Milá Táňo, Vy už si zase vymýšlíte. V tomto článku je výslovně napsáno, že Pavelce krátký rozhovor na letišti zaskočil: "trval asi deset vteřin, trenér mi nic nevysvětloval, jenom mi řekl, jak to v prvním záase bude, co bude dál nevím"....Vysvětlení, či podané důvody - to jste opravdu vyčetla jenom Vy..

Takže jste článek nečetla, jenom plivete na ty, kteří toto zcela zoufalé jednání trenéra naprosto oprávněně kritizují....

PS: zřejmě jste četla jiný článek, v němž reportér v přímém rozhovoru mlžícího Hadamczika doslova dokopal k větě, že vlastně nechává Pavelce odpočinout a bude chytat příště - ale to víceméně řekl reportér, "pan trenér" to tak nějak odkýval

0/0
12.2.2014 13:38

T97o61m96á44š 75G14a26j35d51a 9821463627715

nejsou tady ti dva novaci registrovani partneri? sedi doma u pc a na stridacku zvraci blbosti... kovar vychyta svedy, ondra pak dalsi dva zapasy a uvidime, tady snad problem nebude

+1/0
12.2.2014 0:23

J42o90s84e43f 24T34e23s63á55r13e13k 7602206102689

Udělal bych to jinak. Vzhledem k časovému posunu bych postavil Pavelce. Rozdíl mezi Soči a Winnipegem je 10 hodin, Pavelec bude mít v době začátku hokeje interně 11 dopoledne. Naopak proti proti Lotyšům bych ze stejných důvodů rozhodně postavil Kováře, neboť zápas začí v poledne Sočského času.

0/0
11.2.2014 23:34

A71l60e71š 62K32o27m55á96r57e15k 5252199408647

Podle mě má Lojza trochu deficit v komunikaci s hráči...Růža by to zvládl elegantněji, resp. by nebyl Pavelec následně tak žlučovitej...

+5/−2
11.2.2014 23:16

K70a22r73o30l12í69n72a 10H53a17n50á37k21o94v58á 1451334743459

Ruza nepouzival asi tolik zbytecnych spojek a zajmen mezi sprostymi slovy, takze souhlas ;-)

+2/0
11.2.2014 23:21
Foto

F53i73l79i30p 24J44a26r44a42b 1783277140927

Ať to Lojza vybere jakkoliv, tak to pohnojí :-) Tím neříkám, že bych mu (či nám) to přál, ale fakt je ten, že na gólmany má prostě smůlu, vždycky ho nějak vykoupou, jako svého času Hnilda, pak Čechmánek, vzpomeňte na Turín, tam to vůbec nebylo dobrý a z dokumentu "Hrdinové s maskou" o 3.místě 2012 (Kovář a Štěpánek) jsem taky neměl dobrý pocit. Nebo jeho nápady s návratem Haška. Prostě Lojza má ty gólmany nějak zakletý, ještě se snad ani jednou nestalo, že by pod ním někdo vysloveně zachytal. Čímž netvrdím, že je to jeho chyba...ale přijde mi, že nemá k těm "gumám" správnej psychologickej přístup.

+5/0
11.2.2014 23:07

M58a92r42e39k 81B58u50č37e67k 6282524319

Svatá pravda, souhlas se vším R^ upřímně je mi lojzy celkem líto a nechtěl bych být na jeho místě, např. ten Turín, měl po ruce suprovýho Vokouna, ale co čert nechtěl, důchodce Hašek zrovna chytal v NHL ještě o něco líp... teď to vyřeš. Dopadlo to tak jak to dopadlo. Turnaj je krátkej - takže zkusil štěstí a šoupnul tam Haška, ten se raketovou rychlostí zranil, na řadu šel Vokoun, kterej má rád jistotu a byl připravenej na roli dvojky, nebyl úplně jistej, tak tam šel Hnilda, ten zazářil jen proti Slovákům, zbytek nic, tak to zakončil Vokou a byl bronz. ...no, pro některý škarohlídy to byla série mnoha chyb, z mýho pohledu se s tím vypořádal poměrně dobře.

+2/0
11.2.2014 23:39

R35a20d32i96m 61K34a40l79a65s 2650836502971

Já se tomu vůbec nedivím...:-) Jenže vzhledem k tomu, že je to jeho trvalý problém,nemyslím si, že problém bude ve smůle nebo štěstí... Problém je právě v podobných akcích, jaké aktuálně předvádí s Pavelcem.

Je téměř jisté a ukázalo se to na příkladu některých hráčů typu Kvapila, Hejdy, Hudlera, že Hadamczik má hráče rozdělené do dvou skupin "star" absolutní špička typu Jardy Jágra či Eliáše, na které se nic nedovolí... A potom ten zbytek, ke kterému se naopak někdy chová až s despektem, jako kdyby to byli malí kluci. Do téhle skupiny patří i současní čeští repre gólmani. Pokud tito hráči souhlasí s trenérem, je vše v klidu. Vlastní odlišný názor je problém - veliký...

Jenže a teď přichází to hlavní, k brankářům se takhle chovat nemůže, to není jeden hráč z pole, jejich funkce je extrémně důležitá a výkon brankáře je z velké části právě o psychice... Takže celý Hadamczikův problém je, že hledá excelentího gólmana, který ho bude "zbožňovat" (záměrně dávám do uvozovek), což se vzhledem k odlišnosti lidských povah nemusí podařit a asi ani nepodaří... Anebo to zkouší se star typu Haška, nad kterou ale přivře oči, a která mu pak může vyhořet, viz Turín. Mít dnes Vokouna, věřím, že by chytal forma neforma kondice nekondice...

+2/−1
12.2.2014 9:00

R38a14d67i36m 92K81a49l23a90s 2440786642751

Na jistého Radomíra Vavrečku už jsem alergický, názory žádné, ale místo toho tradiční mínus.

0/−1
12.2.2014 9:54

R86a81d46o76m34í31r 57V94a13v21r29e81č17k48a 7471479375733

Proč ? S některými názory souhlasím, s jinými ne. A nemá smysl psát totéž. Aktuálně bych taky dal jako jedničku Kováře. Má formu, skvělé reakce. Na Pavelce jsem se od prosince v rámci možnosti koukal a co jsem viděl, tak to mě rozhodně nepřesvědčilo. Lojzu rozhodně nemusím, ale dobře znám práci trenérů a jak nepříjemní jsou ti, co do toho kecají a nikdy nic netrénovali. Stačí ? :-P

0/−1
12.2.2014 10:07

R51a43d10i77m 89K23a44l85a78s 2390406902411

Výkon brankáře je z velké části o psychice, Pavelec v náíroďáku nikdy nezklamal, má nejvíce zkušeností z vrcholných funkcí a za poslední měsíc se dostal v NHL do formy. Jediný kdo v repre zklamal na MS byl Kovář (MS 2012). Salák nepokazil ani nezazářil. Posazení Pavelce na tribunu je proto zcela riskantní a neopodstatněné.

0/0
12.2.2014 10:49

R66a30d74i52m 93K12a40l44a36s 2550936262841

A snad ještě k trénování... Rovnou napíši, že některé Hadamczikovi kroky v minulosti svědčili o trenérské mizérii, v mnohém se zlepšil, ale chyby dělá pořád. A když ty chyby dopředu pojmenujete a oni se stanou... a stávají, co k tomu dodat. Často nejde jen o názory fanoušků, ale i Pospíšilů ve studiu a dalších...

Hadaczik je dobrý v hledání nových tváří, ale jako kouč je skutečně slabší.

0/0
12.2.2014 11:00

R84a29d54i43m 11K85a26l91a44s 2640966952671

...svědčily...

0/0
12.2.2014 11:02

R11a89d55o91m27í13r 71V54a97v17r64e53č45k16a 7911479955493

No vidíš a já mám jiný názor. Kovář 2012 podle mého rozhodně nezklamal a především se od té doby hodně zlepšil. Že Pavelec v repre nezklamal, neznamená, že to neudělá teď, když se mu nedaří.Lojza opravdu není můj oblíbenec a viděl bych tam raději jiné trenéry. Ale tvůj názor opírající se o tzv. odborníky ve studiu, tomu se musím usmívat. Takzvaný největší odborník s el. tužkou Hosták trenérsky zatím docela vyhořel a Pospíšil, ač jako hráč a komentátor můj oblíbenec, by dopadl asi stejně. Pohled hráčský a trenérský je opravdu obrovský rozdíl. A tuhle "hospodskou" diskusi o trenérových chybách vidím, z pozice aktivního hráče a trenéra mládeže v jiném sportu, jako docela tlachání  od piva. Promiň.

0/0
12.2.2014 11:28

R82a92d15i93m 88K52a76l52a23s 2970956122321

Tak pokud nezklamal Kovář  v r. 2012 pak je tím pádem Pavelec zcela nezpochybnitelnou jedničkou a nemáme lepší volbu... Nic jiného tahle argumentace neříká.

Hosták i Pospíšil jsou bývalí aktivní hráči, kteří to dotáhli dál než ty. Sebevědomí máš jistě velké, ale přehánět bys to nemusel... Názor trenérů je obtížné obstarat, protože se k sobě navzájem nevyjadřují a když tak za zavřenými dveřmi, ale to jak Ružička Hadamczika sjel, je myslím dostatečně známé i tobě a nebudeme o tom spolu diskutovat. Promiň.

Navíc funkce, kterou aktuálně zastává Hadamczik není o trénování v pravém slova smyslu. Hlavní kouč reprezentace by měl být spíš psycholog, stratég, manažer... Hadamczik je především manažer, to ostatní mu moc nejde... Trenér v klubu, trenér mládeže to jsou trochu jiné role, Radomíre.

0/0
12.2.2014 11:54

R77a83d91o21m84í52r 18V51a31v71r86e76č63k10a 7971949935773

Sebevědomí nemám velké, nevím, kde jsi na to přišel. Naopak jsem slyšel jiné názory od ligových hráčů, než mají Hosták a Pospíšil, kteří to podle Tebe dotáhli trenérsky "daleko". Nicméně Můj názor vychází z toho, jak jsem viděl chytat Kováře a Pavelce v poslední době. A tam dle mého názoru je na tom jednoznačně lépe Kovář. Závidím ti Tvoji víru v Pavelce. Jinak k Lojzovi. Já se ho nezastávám, ale tyhle trenérské plky z diskusí byly už i proti Růžovi a budou i proti dalším trenérům. Novináři je úspěšně živí a spousta chytrolínu tady jim to žere a přiživuje se. A to já odsuzuji.

0/0
12.2.2014 13:39

R94a94d80o14m90í73r 22V47a77v48r14e15č74k51a 7741399805613

PS: Mnohem více mi vadí nominace v obraně, než v bráně. Tam se obávám je naše největší slabina. Ale trenér pracuje s nějakou koncepcí, takže hodnotit dopředu jeho rozhodnutí je složité.

0/0
12.2.2014 11:32

R33a30d48i39m 54K27a21l15a37s 2390886532811

O obraně už jsem toho napsal hodně a nevyjadřuji se k ní. Spokojen s ní nejsem a považuji za největší problém. Šachování s brankáři je už jen třešničkou na dortu.

0/0
12.2.2014 11:56
Foto

F57i44l13i11p 31J28a85r20a78b 1733177140147

Jenže já vidím, že letos tam prostě není žádná jasná gólmanská jednička. Růžička měl v tomhle i štěstí, protože měl Vokyho a nikoho srovnatelného, v Naganu Haška taky nikdo neřešil. Ale Lojza už několikrát měl dva opravdu vyrovnané gólmany, pro každého hovořilo něco jiného...docela chápu, že jasně určit jedničku je těžký a možná i nesmyslný. Mně, jakožto nególmanovi, přijde absurdní, proč by měla být dopředu stanovená nějaká jednička, ať chytá ten, kdo je na tom líp. Lojza se na to evidentně dívá podobně. Takže se v tom sice shodujeme, ale zatím to téměř vždy nefungovalo :-)

0/0
12.2.2014 11:02

R46a56d30i21m 47K82a47l74a73s 2540486502761

Na MS05 moc štěstí Ružička neměl;-), měl brankáře, kterému se příliš nedařilo v klubu, a který v prvním zápase pustil laciný gól, plus z každého jeho pohybu čišela nervozita a strach... Fanoušci na diskuzích volali, že je to díra, a že by ho měl Růžička posadit. Já mu věřil, tak jako teď věřím Pavelcovi. A tím gólmanem byl Tomáš Vokoun.

V naší reprezentaci (snad možná s výjimkou Petra Břízy...) žádný čistě evropský gólman bez toho, aby se někdy usadil v NHL, díru do světa neudělal. Tihle brankáři nejsou špatní, ale k absolutní špičce jim něco chybí, pak pustí takový gól/negól, který je ale rozhodující, a kteří ti nejlepší zvládnou pokrýt. Jenže takové góly bývají rozhodující. Příkladem takového evropského brankáře je Kuba Štěpánek. V repre chytal fajn, ale... špička to není a to něco navíc buď nepředvedl vůbec anebo jen opravdu opravdu výjimečně.

A já neříkám, že musí mít teď Hadamczik nutně jedničku, ale nelíbí se mi, že z Pavelce udělal trojku a ještě mu to podal tak, že ten to evidentně nepochopil a nepobral. Jsou to OH, kdyby to bylo MS, tak mě to třeba také štve, ale není to tak zbytečný risk (MS jsou každý rok), a že těch risků už v sestavě máme. Na velkých reprezentačních akcích jsou Kovář a Salák pořád v zásadě nováčci, je myslím docela luxus nechat je oba pohybovat se na úrovni jedničky a dvojky. Jednoho samozřejmě ano (matematicky to ani jinak nejde), ale oba? Navíc jeden z nich by přijal pozici trojky mnohem lépe než o dost zkušenější Pavelec.

0/0
12.2.2014 12:10
Foto

F69i97l63i43p 33J92a94r89a68b 1123737300567

Ten Vokoun 2005 se poněkud nafouknul...působil nervózně možná zápas, dva, ale to byly mače relativně o ničem, proti slabším soupeřům. Navíc už toho měl v repre odchytáno dost a byl celkem jasná 1 (ani si nepamatuju, kdo byl tenkrát za ním, Hnilda ?). Pavelec samozřejmě taky má něco za sebou, ale Kovář si poslední dva roky udržuje vysokou výkonnost a letos vůbec, to je vysloveně exploze, v lize, v repre. Určitě není chybou, že bude chytat první zápas.

0/0
12.2.2014 15:54

T52á70ň81a 58H23a44n34y17á70š90o93v89á 56V50ý78p18a13l95o61v33á 6619292322763

a já se ptám, vy máte o těch golmanech přehled, myslím faktický přehled. Netušíme jak se tam kdo jeví, nevíme vlastně nic z kabiny. Plán do dalších dnů je nastíněn. A k těm kolovrátkovým kecům kolem Hejdů a pod. se už raději nebudu vyjadřovat. Přijde mi, že to je už u některých jedniců přímo nemoc.

0/−1
12.2.2014 10:00

R55a79d21i23m 44K44a82l98a64s 2930226642251

Potíž je v tom, že neragujete na to, co jsem napsal... Neobhajuji Hejdu ani Kvapila, použil jsem je jako příklad určité vlastnosti hlavního kouče, která je zdá se zjevná... A vysvětluji na tomto případě, proč má problém s individualitami, kterými v rámci týmu brankáři jsou... Já neříkám, že dnes musel nutně chytat Pavelec, dle mého si měl Hadamczik vybrat z dvojice Sálák, Kovář a z jednoho udělat trojku. Takže dneska by na střídačce seděl Pavelec a někdo. Osobně bych dal do brány Pavelce, ale ve skupině je možnost ještě otestovat někoho jiného. Ale... a to je to podstatné... komunikovat s brankářem typu Pavelce tak, že ho šoupnu na tribunu, to je neumětelství a neschopnost... Pavelec byl oporou a má nejvíce zkušeností, aktuální forma je také velmi dobrá... Takhle ho jen rozhodí, a pokud ho bude v turnaji potřebovat, může to dopadnout špatně...

+1/0
12.2.2014 10:57

F59r20a23n43t16i77š14e72k 85B81í23l86ý 9862723490496

Pan Hadamcik je zkušený trenér, hráči jej respektují a jistě zvolil nejlepší taktiku.

+3/−2
11.2.2014 22:51

S68t36e30p93a36n 77T12o31t88h 8728869905388

;-D;-D;-D

+2/−1
12.2.2014 6:44

J95i44ř84í 63Č58e92c81h28u27r82a 1243592898728

Podle me to je matení soupeře. Pavelec nastoupí. Na takové kravoviny by Hada užilo

+1/−1
11.2.2014 22:34

M66a34r36e71k 93B43u40č37e73k 6282384469

Kdyby Ondra skákal do stropu, tak nás reprezentuje v jiném sportu a to velmi úspěšně, bylo by to jistý ZLATO!!! [>-]:-)R^

0/0
11.2.2014 22:28

P56a88v33l69í28n86a 75K76u51b96á59l38o93v90á 6311318843

pokud bude někdo remcat a tvrdit, že dost nehrál a nechápe záměry a taktiku trenéra, v případě hadamčika(to je záměr) se divit nebudu. Sdělovat během deseti vteřin někomu kdo chytá formu apotřeboval by si zachytat na "letišti", že bude na tribuně bez patřičného vysvětlení, tak tomu říkám, že AH je břídil, který to tak dělal vždy abyl přesvědčený o své pravdě, ať už to dopadlo jako vždy blbě....

+3/−6
11.2.2014 21:53

T22á69ň13a 62H21a77n94y27á77š53o59v10á 32V26ý56p26a11l13o57v57á 6979942472813

jo , tak vy jste byla v kabině 8-o

+2/−3
11.2.2014 22:09

M48a75r16t94i41n 80V71o21j55á24č13e24k 9753357781926

no tak zrovna někomu kdo je zápas na tribuně snad není třeba vysvětlovat taktiku- tam, muže sedět podle svého;-D

+1/0
11.2.2014 22:48

L16u90d74e36k 75D53r35n50e43c 8370894420

Muže bejt rad ze mu to Lojza sdělil vůbec osobně, má ve zvyku takové věci vykazovat třeba přes masera

+9/0
11.2.2014 21:48

P73a33v88e74l 87Z64i85m15a81n 7628469166428

Nejdůležitější je to, aby se dařilo jako týmu celkově, kdo bude chytat je mě celkem jedno:-) Když to celé odchytá Kovář a získáme titul, budete taky nadávat?[>-]

+9/0
11.2.2014 21:44

J14i84ř29í 11Č79e90c31h20u50r65a 1333682718378

Tak tomu říkám taktika...On podle mě žije ve snu, že s výběrem plným překvapení udělá placku a pak mu bude celá republika ležet u nohou...

+1/−6
11.2.2014 21:28

P22e35t72r 67V51o47j97t86a 8651490256597

Kuwa co kňučí. Co by za to jiní dali.

+3/−1
11.2.2014 21:27

M88i29r95a 40J69a84n41í32k 5893344335695

Jakoze muue na hikej zadarmo?:D

0/0
12.2.2014 8:47

J51i15r79k91a 17S10t30r13e59b51e60l 8429233212

No tady se zas Lojza ukázal jako skvělej psycholog a motivátor, klukovi, kterej se jede v dobrý formě poprat o místo jedničky řekne "jdeš na tribunu" a basta. To mu nemohl aspoň vysvětlit, jaký s ním má záměr? Snad to dobře dopadne. Ačkoliv chytat v KHL a proti hvězdám Švédska, to je sakra rozdíl.

+4/−5
11.2.2014 21:20

T97á17ň55a 48H44a14n50y90á70š34o78v80á 79V91ý45p80a13l87o65v30á 6629702552893

máte to v článku, pokud byste byl stále na vážkách:-/

0/−1
11.2.2014 21:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze