Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 23. října 2017 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

Český hokej už není takový, jaký býval kdysi, řekl obránce Michálek

Nijak se nevykrucoval. "Jestli měl náš tým na víc? Určitě ano," řekl obránce hokejistů Zbyněk Michálek po čtvrtfinálové lekci od USA (2:5). "Našim cílem byla medaile a bohužel jsme to k ní nedotáhli."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70o60s37e78f 84F75a40r25m37a13č97k55a 7254562307

Nestačí si jen myslet, že jsme měli na víc, musí se podle tohoto hráči předvést. A to se nestalo a  naopak se ukázalo, že jsme na víc neměli ani náhodou. Stačí s trochou objektivity srovnat náš tým se semifinalisty. A to ještě vypadli Švýcaři, na které už také nemáme. Hrajeme pomalu, myslíme pomalu, neumíme kombinovat, máme navíc nejstarší družstvo v celé historii. Dovedu si představit, kolik tréninkových center mládeže by se pořídilo za miliony, které stál výlet našich hokejistů. S takovým přístupem svazu můžeme další turnaje hrát už jen o udržení.

0/0
21.2.2014 19:28

M33a23r39t67i90n 34M18a64j19e71r 8893357208641

Akorát nevím kde autor článku vzal, že fanoušci vyjdřovali podporu. Kdykoliv jsem si rozklikl diskusi pod jakýmkoliv článkem, tak jsem se nestačil divit, jak si většina diskutijích přála neúspěch a to většinou jen proto, aby skončil trenér!

0/0
21.2.2014 11:57

P78e11t42r 61B52r50a26b21e48c 2951521826187

Jsou tu tři věci, které se omýlají do nekonečna:-/: 1.všichni jsou výborní, není slabších týmů, 2. nenahraditelní hokejisté a opory z NHL, 3. kluci hrajou dobře a je to výborná parta. A teď to rozpitvat: 1. Blbost, lepší týmy samozřejmě jsou, i přes výkyvy pravidelně očekávaných výsledků, a to je Švédsko, Kanada, Rusko, Finsko a USA. Česko spíš začíná trend, kdy v hlavách ještě zůstává, že jsme pořád hokejová velmoc, ale ve skutečnosti to dokazujeme zoufale málo. 2. Samozřejmě, že nahraditelní jsou a musí být. Zdá se mi, že nynější hráči mají až moc velkou jistotu, která není zdravá pro hru ani pro vývoj našeho hokeje. Připomíná mi to konzervárnu. 3. Ano, hrajou rutinovaně, ale bez inovace a chybí i rychlost. A k čemu je parta, která je tak usedlá, že nikdo nepochopí, že OH ani MS není o partě, ale o tom, aby se hrálo a dosáhlo co nejlepších výsledků. Tu partu nominuje trenér, a ten je zodpovědný za to, jaké možnosti v týmu jsou i za nedostatky, kterých se tým může dopustit. Má trenér respekt? Má tým disciplínu? Má tým schopnosti měřit si síly s těmi nejlepšími? Je v týmu vůle chtít vyhrát každý zápas? Chce každý z hráčů dokázat, že si zaslouží místo v reprezentaci? Je sám trenér o tom přesvědčen? Odpovědí je třeba a je zcela jasné, že změna je nutná. Takhle to dál nejde!![>-][>-][>-]

0/−1
20.2.2014 20:06

M84a66r69i75á11n 41K27o13ž54u85š49k69o 3685159508659

češi aspoň využili v taj ich zlatej generácie dve kovy z oh.My škoda že nie v Turíne malo mužstvo na kov a asi aj na finále.Na minulych oh sme si to posrali samy.Veľká škoda že sme toho.

0/0
20.2.2014 20:04

D88u58š65a75n 46M36a70s45á12r 3731401182845

Běda poraženým...

0/0
20.2.2014 18:07

K26a86r84e81l 49U51r93b43a69n 2574184161199

Hráli srdcem? Neměli by spíš hrát hokejkami?

+1/0
20.2.2014 16:33

T91o60m71á92š 47P98a60š31e88k 1401762452819

Chcete vědět proč svět bruslí tak jak bruslí a my se po ledě plazíme?Mám kolegu,který dal kluka na hokej do Třince a tam je učili od přípravky po 4 třídu "bruslit" trenéři,kterým bylo kolem 65 let!!Hlavní i asistent.Ten hlavní byl bývalý golman a po operaci všech kloubů,takže byl rád že chodil.Druhý nebyl až tak invalidní,ale aktivní uměrně svému věku.Kluky "učili" bruslit tak,že jim to kreslili na tabuli.Mimochodem další trenéři tam,jsou všechno bývalí golmani,kteří toho žákům ukázat moc nemůžou.

A perlička nakonec?Šeftrenérem je tam asistent repre trenéra u20,který po každé skoněné repre akci píše doporučení do klubu,aby se zapracovalo na bruslení.

No a teď musí být všem jasné,jak to tady u mládeže funguje.Prd,že nejsou děcka,že se jim nechce.Je potřeba povyhazovat ty staré zkorumpované struktůry,které to trénují jako před 30 lety,dosadit tam mladé trenéry mající zájem se vzdělávat a nejsou zkažení současným uplatkářským systémem.;-€

+2/0
20.2.2014 15:50
Foto

A24n30t67o11n70í32n 41S86t67r11e66j30c 8275204175944

Může to být pravda, ale nelíbí se mi na tom ta generalizace. Vyvozovat ze situace v Třinci to, že se to dělá automaticky špatně všude... nevím, nevím.

+2/0
20.2.2014 18:01

T40o49m59á66š 53P74a97š52e64k 1741782852949

Pane Strejc.Je pár vyjímek,kde se to dělá dobře,ale věřte mi,že ve většině případů je to stejné,akorát ti trenéři budou mladší.Ono,kdyby se to dělalo jinak,tak by to šlo vidět.Nevím jak daleko sledujete mládežnický hokej,ale běžte se podívat na hokej 8 tříd a uvidíte tu bruslařskou a nejen bruslařskou tragedii.

0/0
20.2.2014 19:59

J85i20ř48í 10S34t30r36a42s97s35e76r 4294503908927

Fascinující debata......Je to tam kde to AH nebo předseda svazu chtějí mít.....A to sice budeme buď řešit jeden zápas tj.1/4 finále OH nebo výchovu mládeže....A tak pomineme mizernou atmosferu kolem A týmu reprezentace, tělocvikáře- kamaráda u 20 nekompetenci AH a budeme mluvit o nutnosti státní podpory apod....Hráče máme, asi ne v té kvantitě jako např. před 10 lety ale máme, co nemáme je po úspěchu dychtící vedení ČSLH a trenéry dvou reprezentací...

0/0
20.2.2014 15:35

M50i75l36a91n 64B90u48r79i20a90n 4167252772131

Jo, mladí, ale pokud to budou stejní kousci, jako ti z Klášterce, tak to bude problém.

+3/0
20.2.2014 15:04

J36i91r45k45a 10S57t61r66e94b95e83l 8749953152

Snad začne Had zkoušet mladý na EHT jako Švédi, kteří na EHT končí skoro pořád mezi posledníma, ale pak vyhrajou MS nebo OH. Kde jinde už zkoušet mladý, než tam? Vždyť nejde o výsledek, všichni tam berou mladý, jenom Had Nedvěda a spol. Takhle se nikdy nic nezmění a jak řiká Michálek, vlak nám jednoho krásnýho dne ujede a my ho budem deset let dohánět.

+1/0
20.2.2014 14:40

A72l39o25i62s 80M56a75t37o81u24s94e56k 6161101569926

tak se podivejme na realitu: pred 25 lety, ceskoslovensko s 15 mil.obcanu bylo jedno s 5 zemi, kde se hokej bral vazne. Dnes s 11 mil. obcanu, musi konkurovat dalsim zemim, vc. USA, kde je dobra zakladna a zajem o hokej.Takze, fanousci si musi zvyknout, ze jsme v jinem hokejovem svete.

+1/−1
20.2.2014 14:36

P19e51t32r 15V16i89n40t29r92l39í36k 3556784521

zájem o hokej je i tady, během posledních 4 let se zvýšila hráčská základna o 20.000 kluků, což je dobře, jen je potřeba pořád navyšovat mladé hráče, ještě to nestačí a vychovávat z nich ty nejlepší, jsme v pořadí třetí největší hokejovou zemí, ani Rusko, Švédsko či Finsko nemá tolik hokejistů, tyhle řeči o tom že to není jak dřív už by měly ustát a začít to řešit, ten výpadek, který tu byl někdy o let 2007 se už zapňuje, Hertl, či Kovář jsou příkladem, jen tak dál...

+1/0
20.2.2014 14:40

A27l67o84i74s 49M93a38t35o67u11s75e53k 6761491889936

24873:    znite, jako ze vite o cem mluvite.moje informace jsou, ze, co dnes neni podpora statu jako byvala, hokej na vyssi urovni je pro hodne mladych hracu financne nepristupny.

0/0
20.2.2014 15:28

P57e14t73r 85V53i60n68t89r25l42í20k 3326334541

podpora státu není ale ani v Kanadě, či USA, taky to tam je o píli, jistě, pořád tu existují manýry, které upřednostňují prachy před talentem, ale není to zase pravidlo, spíše výjimky, kdyby to tak bylo, tak tu není žádný mladý hokejista, třeba týmy jako je Kometa Brno velmi dobře pracují s mladými kluky a vychovávají z nich budoucnost české hokejové školy, což je velmi dobrá zpráva, určitě to je i v jiných klubech, beru to jen dle toho co znám z vlastní zkušenosti

0/0
20.2.2014 19:03

J11a96n 84S64o55u20k80u65p 1154284676505

Kolikže občanů má Švédsko a Finsko?

+1/0
20.2.2014 15:37

P50a56v61e38l 49Ř50e35ž44á34b61e69k 5342908582

Ano, náš hokej už opravdu není tím, jakým kdysi býval. Ale Hadamzcik by se neměl být zapracovávat do týmu více mladých hráčů a ne jen jednoho dva hráče! Ti dobří český hráči jsou, jen jim dát šanci!

+1/0
20.2.2014 14:06

J77a69n 42S38o71u15k79u66p 1144904886315

Kteří konkrétně? Aspoň jednu pětku mladíků sepište...Takových, kteří by byli konkurenceschopní na OH proti stejným soupeřům.

0/0
20.2.2014 14:14

J39a18n 37F52r85i16s44c13h 9143166600

Třeba ve Spartě letos hrají celkem šikovný kluci, kteří byli na MS - Simon či Pricházka, pak hrál slušně mladík David Pastrňák, slušnou základnu má Chomutov. Myslím že šikovný hokejisty máme, problémem je přechod z juniorů mezi dospělé

0/0
20.2.2014 16:15

K74a91r84e86l 97M91a41t71o92u15š76e49k 2473365433

Hertl, Horák, Palát ... místo Horáka může být klidně i Faksa nebo Jaškin, do obrany Gudas, Šustr nebo Jordán a Kundrátek, v brance Mrázek nebo Mazanec

+1/0
20.2.2014 17:17

P22e86t83r 46N65o71v17o19t41n96y 3919482559342

No jo.Ale stejně - Lojza ven! :-)

+6/−1
20.2.2014 13:51

D31a86n 51M27a94c50h53o83l16d86a 8347412964822

pockejme 10 let a zase se urodi. Proste nejde mit stále silnou repre v kazdem sportu. To maji male zeme a jen ty co se na nejaky sport zameruji. Treba norove v lyzich. Generace fotbalu a hokeje konci, casem vyroste nova. Hokej uz se taky zmenil spicka je sirsi a sirsi.

+1/0
20.2.2014 13:45

P53a89v70e11l 18Ř72e28ž60á66b47e43k 5522648592

Může to být i míň let, třeba za 4-5let můžeme mít dobrý tým, jen musí ti mladí hráči dostat šanci něco ukázat v repre! Generace kolem Jágra je už za zenitem, to musí vidět každý...

0/0
20.2.2014 14:08

L87u94k59á45š 17B49r15a63n59d54e96j82s 2583165981581

Podívejte se na výsledky "20" a "18" v posledních letech a řekněte mi, kde ty mladé brát...  Vždyť v mládežnických katergoriích se slaví to, že se postoupilo do QF a nemusí se hrát o zachránu..

0/0
20.2.2014 17:35

K14a67r88e63l 29S70e95m82e74r37á73d 6648480170731

Ano, jen ty, co se na hokej zaměřují, například Česká republika. :-)Alespon v minulosti tomu tak vždy bylo.

0/0
20.2.2014 14:22

J39i90r64k88a 55S51t27r91e91b29e93l 8459723272

Problém je spíš v systému a to od základu. Jágrova generace ještě vyrůstala za bolševika, kterej měl dobře propracovanej systém výchovy mládeže. Dneska mladí nechtějí sportovat, a když ano, jejich rodiče nemají na takovej sport jako je hokej finance.

0/0
20.2.2014 14:43

M59i65l28o11š 61F79i54a88l45a 2870911217832

Nedá se nic dělat, prostě náš hokej už asi lepší nebude. Při stylu, kterým se vychovává u nás mládež, jak fungují kluby, trenéři mládeže a juniorská soutěž, si zkrátka musíme zvyknout, že na ty nejlepší už prostě mít nebudeme a ten rozdíl bude pomalu a jistě větší a větší. Už jsou to i Švýcaři, s kterými máme problémy a časem to budou i Norové a možná i další. 

Nevidím ani tak problém v trenérovi reprezentace, jako v trenérech staršího dorostu a juniorů. Jasně, můžeme se bavit o tom, jestli místo Eliáše neměl jet Hudler a místo Kaberleho Čáslava, ale na Američany bychom nestačili ani s nima. Oni jsou pohybem i kolektivním pojetím někde úplně jinde a stejně tak i Finové. Podle mě jinej a lepší tým, než ten kterej reprezentoval tady prostě nemáme. A blbý je, že už asi mít nebudem.

+3/0
20.2.2014 13:42

P18e42t84r 65T55y84č24k15a 6275692599572

Švédům a Američanům stačilo asi 10 let poctivé práce s mládeží aby se dostali tam kde jsou. Ono to zase tolik nechce. Zázemí u nás je, spousta zkušených odborníků taky.

0/0
20.2.2014 13:38

J40i22ř75í 69D68o83l96e77ž33e18l 9183710129683

problém je v tom vašem slově "poctivé", u nás totiž hraje ten, jehož rodič vysolí víc peněz, nebo argumentuje trenérovi "já zaplatil tolik peněz, tak ať mladej hraje první útok", a to potom zabije spoustu talentů

+3/0
20.2.2014 13:42

P62e84t93r 12T72y76č71k42a 6835162359722

Talent se musí prosadit i přes toto.

0/0
20.2.2014 14:06

P18e30t66r 98N88o16v70á69k 8497131849296

to je len polovica pravdy... dolezity je ten prerod z mladeznika na dospeleho hokejistu. Nadejnych talentov co sa "nepodarili" uz bolo.

A jednoducho v NHL sa rozhodli ze to bude hlavne KANADSKO-AMERICKA liga, nie europska. Clanky o tom rozhodnuti sa daju aj dohladat na internete. Okrem ineho im vadi tuzba europanov reprezentovat, pre NHL je dolezity len stanley cup.

 

Staci si pozriet cisla draftov, pred 10 -12 rokmi brali 100 europanov rocne, teraz polovicu. Ze beru najviac svedov je vysledok svedskej poctivej prace s mladezou, ALE ak by zobrali 25 cechov tak svedov zoberu max. 5.

Ono to CHCE vela prace, pretoze nestaci sa vratit k tomu co sa tu robilo pred rokmi, treba este pridat nieco navyse.

0/0
20.2.2014 14:40

M60i89c24h86a74l 98C70v81e96j92n 9982303123549

Hadamczika vyměnit, nedal za celou olympijádu ani jeden gól ........ né dělám si pr...

Hokej je prostě o tom, že jednou vyhrajete a příště třeba vyhraje někdo jinej, pokud někdo zná tým, který ještě nikdy neprohrál pošli tip a vsadíme si na něj nějakou tu kačku R^;-)

Jinak hoši děkujeme a třeba to vyjde příště.

+2/0
20.2.2014 13:10

J91i87ř24í 56D15o50l95e59ž63e39l 9773440129473

vy jste tááák naivní ;-D dokud si nepřiznáme, že nám ujel vlak, tak samo od sebe se ty výsledky nezlepší

+1/0
20.2.2014 13:43

D11a62n 65M77a64c42h22o57l88d95a 8437232334372

ze nam ujizdi vlak vime vsichni, proto vznikly akademie a jezdi mladi hrat do svedska a svedove sem. Uvidime zda to pomuze

0/0
20.2.2014 13:46

J79i18ř98í 63D54o95l27e55ž23e43l 9613870689963

konečně příspěvek k věci  R^ Kolega Cvejn ale zřejmě ten ujíždějící vlak nevidí, když děkuje a doufá, že to vyjde příště ;-)

0/0
20.2.2014 13:55

M46i52r72e60k 68R29a40d24o44s87t89n96ý 5130917801426

A když to tady tak vidím, tak určitou zodpovědnost by měli vyvodit i novináři. Oni se na stavu hokeje svým chováním taky podepisují.

+1/0
20.2.2014 13:02
Foto

J80a22n 26W50i63r75n32i47t83z91e87r 8288134897940

Není to náhodou spíš tak, že po zběsilé reakci fanoušků "Had ven" se redaktor zeptal hráče (koho jiného už?), jak to vidí on? Kdo jiný než hráč by měl zodpovědět otázku, zda trenér dokázal hráčům vysvětlit svůj systém hry, zda to hráči pochopili?

Nic ve zlém, ale mám pocit, že se spíš snažíte vy za každou cenu něco zkritizovat...

+1/−1
20.2.2014 12:38
Foto

J44a62n 21W45i33r81n53i14t96z64e73r 8218734567920

Hups, reagoval jsem na pana Dočekala ("Redaktor se hodně snažil (i v rozhovoru s Pavelcem) aby hráči naházeli na Hadamczika nějakou špínu, ale hráči mu na to naštěstí neskočili".) Ta vlákna ním občas opravdu fungují nějak divně... :-/

+1/0
20.2.2014 12:40
Foto

F35i73l79i61p 49J70a27r43a83b 1233157870687

Žádnej hokejista, potažmo fotbalista, bezprostředně pro prohraném zápase neřekne, že chyba byla v trenérovi, ve špatné taktice nebo přípravě. Pokud s tím někdo půjde ven, tak až za nějakou dobu...

Na místě by bylo samozřejmě říct, že jim zápas prohrál Pavelec, ale ani to nikdo z nich neudělá (kromě Lojzy, samozřejmě :-)).

0/0
20.2.2014 12:42
Foto

J80a10n 37W34i48r52n37i84t66z67e97r 8878764257610

Jasně, neřekne. Ale vyvozovat asi ze dvou novinářských otázek (kterými mj. žije veřejná diskuse) jeho úmysl za každou cenu najít něco na trenéra mi přijde ujeté. Kolega prostě kladl otázky, to je přece princip rozhovoru.

0/−1
20.2.2014 13:43

J76a51n 11S75o53u57k27u17p 1654634286765

Veřejná diskuze pod články na idnesu není přesně obraz reality většinou.

0/0
20.2.2014 14:18
Foto

J11a77n 97W40i44r23n72i13t68z39e34r 8688464717360

Já jsem tedy diskusi na téma, zda má A. Hadamczik trénovat dál repre, zaznamenal i na řadě jiných míst než pod články na iDnes.cz...

0/0
20.2.2014 14:43

J66a75n 91S84o33u18k50u90p 1814474606395

A já se bavil s mnoha lidmi o hokeji a názor ´za všechno může Alois´ je spíš minoritní, takže tak. Půlka každého rozhovoru je vysloveně zabita opakujícími se dotazy na nominaci, rezignaci, trenérskou práci. Absolutně mi chybí základní otázky na výkon jednotlivých hráčů v zápasech, tam leží podstatně hlouběji zakopaný pes než v tom, jestli trenér míní odejít, nebo ne. Všichni neustále řeší trenéra, jak kdyby on snad jezdil po ledě - a ty výkony prostě na ledě podávalo mnoho hráčů otřesných.

+1/0
20.2.2014 15:43
Foto

F50i72l44i73p 15J70a51r58a86b 1353337830257

Kolikrát nejde ani o samotné otázky, jako o jejich formulaci a následnou interpretaci ve skandalizujícím titulku (což zrovna není tento případ, ale najde se mnoho jiných).

0/0
20.2.2014 16:17

K72a55r32e51l 82S64e13m27e90r51á25d 6798390200361

Mohu se zeptat. Vy jako sportovní redaktor znáte Aloisovu celou trenérskou kariéru a jeho "úspěchy"? Doufám, že ano a že vám je netřeba připomínat. A doplňující dotaz. Vy ho v této souvislosti skutečně považujete za hokejového trenéra?

+1/−1
20.2.2014 12:52

T19o94m60á79š 15G72a98j68d94a 9331633277865

tobe se zhrouti svet az alois odejde... nebo si vyberes dalsiho kandidata? permanentne spamovat, hazet spinu, lhat, vymyslet nesmyslne teorie, snazit se na idnes o nejakou zmenu? co takhle pracovat... bez trenovat repre, sem na tebe zvedavej... te alois nekdy vyhodil z tymu a pak ti nedal autogram, co... nebo te stve upadek komunismu? ;-D

+1/−1
20.2.2014 13:35

K83a10r43e90l 75S22e77m85e97r18á27d 6438420480981

;-D;-D

0/0
20.2.2014 14:23

K57a63r44e94l 44S41e62m36e55r27á21d 6258130590971

Je to hrozná blbost, ale jen bych pro pozornější čtenáře připomněl (a podtrhl) úroveň tvého uvažování: Tj, každý, kdo kritizuje neúspěšného trenéra reprezentace NEPRACUJE, LŽE, SPAMUJE, vyhodil ho z týmu, vymýšlí nesmyslné teorie, hroutí se mu svět a štve ho úpadek komunismu. Skutečně brilantní úvahy. :-)

0/0
20.2.2014 14:30

T87o64m77á29š 26G56a59j48d66a 9601333377105

alois ma uspechu dost ;-)

0/−1
20.2.2014 13:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze