Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Pondělí 23. října 2017 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

„Nukleární bomba“ v boji s dopingem? WADA hrozí vyloučením všech Rusů

Ruští atleti doufali marně. Summit Mezinárodního olympijského výboru v Lausanne jim dveře na hry do Ria neotevřel. Jen v malou škvírku mohou doufat vybraní jedinci. A nad celým ruským sportem se naopak ještě více smráká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V97á54c41l98a45v 63S20v13o95b63o27d22a 5356948539

Rusové dopují už dávno,teď i dříve za Brežněva,tak ať se nediví.

0/0
22.6.2016 23:40

J54a46r56o14s41l23a67v 20B23a60š42n90ý 1130523767

Spojení slov "presumpce neviny" je snad každému jasné. V demokracii se tímto sloganem ohání snad každý, kdo má dírku do zadnice. Proto nechápu, kolik se kolem toho dělá politiky. Dokonce i zde v diskuzi.

+2/−1
22.6.2016 16:47

J70a94r56o91s13l91a77v 31H22o50r95á90k 6923107985284

Protoze u dopingu plati presumpce viny. Nepodrobi-li se zavodnik prubeznym, namatkovym antidopingovym kontrolam, ci zjisti-li se machinace s odebranymi vzorky, je na nej pohlizeno jako na pozitivniho. A u rusaku se toto delalo ve velkem a organizovane.

+6/−1
22.6.2016 16:51

J63i71ř37í 13L97i86e56t93a43v39e43c 8283479123719

Víte tady se nejedná o trestní řízení u soudu.

+6/0
22.6.2016 17:10

Z17d59e29n91ě31k 64S42t90r60n75a24d 1445630446329

Ale tady nejde o presumpci neviny, ale o to, že se provinila ruská atletická federace a ruská atletická federace také byla potrestána. Když firma udělá průšvih a úřady ji zavřou, také se nikdo nestará o její nevinné zaměstnance.

+3/−1
22.6.2016 17:27

P74a20v23e42l 78B28a75b48ě78r83á48d 5623584729570

jen aby nakonec nebyla výhra na OH do Ria nejet:-)

+2/0
22.6.2016 16:27

J59a82n 19U77l88r40i72c17h 8778623306801

Takze se trestu dostane jen tem kteri nedopovali, protoze se svezou s ostatnimi.

Proc nejde naridit dopingova kontrola vsem ruskym sportovcum kteri se budou ucastnit her? Klidne je na ni poslat pred i po zavode.

+1/−3
22.6.2016 16:09

L75u37k82á51š 92S58l20á64n33s15k15ý 4331523417216

A jak zjistíte, že neprobíhal doping během přípravy? Taková kontrola je záležitostí národní agentury - v tomto případě RUSADA.

+6/−1
22.6.2016 16:14

J50a18n 82U12l83r27i13c26h 8408353846551

Nezjistim. Ale trestat nekoho komu nebyla prokazana vinna, je podivne.

+2/0
22.6.2016 16:26

J90a11r12o44s78l58a47v 98H21o94r41á54k 6143477185334

Takova jsou pravidla. Stejne tak kdyz nekdo zdrha pred komisari. Je proste automaticky povazovan za pozitivniho. Je to tak v poradku.

+5/−1
22.6.2016 16:29

J54a76n 85U35l57r29i32c97h 8948603466621

Ale ten sportovec asi tezko muze ovlivnit chovani RUSADY. Jde mi o to ze o moznost ucastnit se her muzete pripravit, i poctiveho sportovce ktery se na hry pripravoval vetsinu sveho zivota. Stejne jako u podezreni z vrazdy, radeji pustim pachatele kteremu se nepodarila prokazat vina, nez odsoudit nevinneho. Jde mi o to ze samotny sportovec nemohl situaci nijak ovlivnit a presto je trestan.

+2/−1
22.6.2016 16:33

J71a20r51o26s18l13a29v 62H31o69r36á73k 6143417985554

Tak to ma smulu, necht zmeni zemi.

0/−1
22.6.2016 16:33

J75a37n 96U45l19r78i70c62h 8488593976701

A celozivotni pripravu muze splachnout do zachodu. Jak by bylo vam?

+1/0
22.6.2016 16:35

J78a13r48o27s21l84a36v 10H52o24r46á11k 6283547125834

Tak to otocime. Jak by bylo vam, vedet, ze vas svaz nedodrzuje pravidla, ze fixluje se vzorky, ze podporuje doping, ze tajna sluzba vyhrozuje zahranicnim antidopingovym komisarum? Jak by vam bylo, kdybyste stal na stupnich vitezu nebo videl sve reprezentacni kolegy na stupnich a videl ty horke slzy porazenych kolem a vedel, ze to bylo diky tomu, ze vas svaz kryje? Rusaci si to sami vybrali. Paklize je nejaky jejich sportovec cisty, muze pozadat o prezkoumani sveho pripadu a muze mu byt umoznen start. Ale tyhle kecy si strcte do Ruska. Ruskem podporovany a organizovany doping nelze tolerovat a musel byt udelen trest. Smula. Treba soudruzi pochopi, ze tyhle socialisticke praktiky jim tolerovany proste nebudou. Tecka.

+5/−1
22.6.2016 16:46

J50a21n 30U25l30r76i32c66h 8638113536911

Pravo na prokazani vinny je jednim ze zakladnich lidskych prav. A nerozumim proc jiny nazor musite oznacovat za kecy a tahat do debaty o sportu soudruhy a socialismus? Muzu s vami nesouhlasit ale presto vas nazor respektovat, vy s tim mate ocividne problem.

+1/−1
22.6.2016 16:52

J49a87r77o57s14l57a83v 27H31o18r61á29k 6143977125614

Atleti maji pravo na prokazani neviny. Protoze u dopingu plati presumpce viny.

Socialismus tdo toho taham pro, ze toto jsou praktiky byvaleho socialistickeho tabora. Statem organizovany doping jsme ti meli i my. Uz nemame. A doufam, ze nechceme. Rusaci se rozhodli si ten system ponechat a rozsirit. Proto prisel adekvatni trest.

+5/0
22.6.2016 16:54

J90a95n 27U63l76r86i22c37h 8388813506111

Vas nazor respektuji a doufam ze se nikdy nedostanete do situace, kdy by vuci vam byl z jakehokoli duvodu uplatnen princip kolektivni viny. Hezky den.

+1/−2
22.6.2016 16:59

J80a80r63o20s41l43a60v 63H46o87r95á69k 6693837625414

Pak mi nezbyde nez to prijmout. Tezko ale muzu delat to co rusaci. Vyuzivat toho, ze je kryje svaz, ze jejich pozitivni vzorky nici a pak brecet, ze jsou potrestanim svazu postizeni i oni, chudacci, co vlastne o nicem nevedeli a nic neudelali.

+3/0
22.6.2016 17:08

J58a11n 21U31l73r69i75c66h 8828883256611

Asi se neshodneme. Kdysi jsem videl dokument o vzajemnych bojkotech olympiad v LA a Moskve. Dost mi bylo tech sportovcu lito ze se nemohli zucastnit neceho na co se cely zivot pripravovali. Je v tom samozrejme rozdil a nechci zpochybnovat nutnost potrestat rusko za podporu dopingu. Jen jsem se snazil vcitit do situace sportovce ktery nedopoval a presto na nej trest dopadne.

+1/−1
22.6.2016 17:14

J75a49r29o32s16l82a45v 49H54o51r86á69k 6473487245134

A jak vite, ze nedopoval? Spolehnete se na cestne slovo? Je par Rusu, co trenuje v zahranici. A byli prubezne testovani cizimi antidopingovymi agenturami. Ti jsou cisti. Ten zbytek, co byl zalezly v Rusku, je proste pozitivni. Tecka. Nemate jak zjistit, ze nedopovali.

+3/0
22.6.2016 17:26

L10e56o93p91o34l79d 77P37r69o29k37e20š 8159954367

Jenom těch soudruhů je v Česku procentně více než v Rusku , jeden je třeba president , druhý vicepremiér , tak to sem nemotejte.

0/0
22.6.2016 17:46

P52e28t98r 87P95o68k72o63r86n48ý 4232855172233

Ale ten sportovec může zajistit aby mohl být zkontrolován a ne se někde schovávat.

0/0
22.6.2016 18:57

O50n83d35ř55e72j 66Š36i94n32d36l94e71r 2907618866555

To je nesmysl. Dopovat můžu během přípravy a před samotnou soutěží už v organismu nic nemít.

+4/0
22.6.2016 16:14

J35a43n 58U24l44r51i47c59h 8278443366921

Takze radeji oznacime vsechny sportovce za uzivatele dopingu. Musi to byt super pro toho kdo nedopoval a ted slizne trest za nekoho jineho. Urcite bude mit pocit ze je to spravedlive. Je zarazejici ze nekde kolektivni tresty odsuzujeme, a jinde je podporujeme.

+1/−2
22.6.2016 16:24

J16a53r21o92s69l24a29v 45H11o64r42á38k 6103577945714

Muze emigrovat a pozadat o obcanstvi jinde, kdyz holt rusky stat nepochopil, ze socialisticke praktiky statem organizovaneho dopingu proste nebudou tolerovany.

0/0
22.6.2016 16:31

J91a34n 76U20l75r40i22c78h 8378923776971

Jak mu ta zadost o obcanstvi pomuze v ucasti na techto hrach? Nejsou tam nahodou nejake prechodne obdobi nez muze startovat za novou zemi?

0/0
22.6.2016 16:34

J45a74r37o37s40l43a87v 78H25o11r11á76k 6423517535694

Na techto hrach nijak. Ale muze tim dat najevo, ze nesouhlasi se statem organizovanym dopingem a ze je cisty a chce byt cisty. Takhle je to proste nasypany rusak. Smula.

0/0
22.6.2016 16:47

J10a29n 24U86l55r75i67c92h 8668253266741

Ocividne u vas hraje vetsi roli to ze jsou to rusove, nez cokoli jineho.

+1/−2
22.6.2016 16:53

J40a41r64o76s45l30a10v 35H36o14r97á65k 6683267565894

Ocividne u me hraje roli to, ze neminim omlouvat organizovany doping kohokoliv. U vas holt hraje roli, ze jsou to Rusove.

+2/0
22.6.2016 16:55

J32a10n 77U34l86r52i77c18h 8788903526681

Ja ve skych prispevcich narozdil od vas nepouzivam obraty jako "nasypany rusak". Dekuji vam za vymenu nazoru a hezky den.

+1/0
22.6.2016 17:01

O17n43d70ř24e26j 22H47o82l45ý 9340400218519

kdybyste procházel diskuze, tak zjistíte, že většina těch "bojujících" proti Rusku v kauze zneužití dopingu v jiných situacích otáčí jak korouhvička ve větru. Jak se zrovna hodí k podpoře toho jediného správného světonázoru.

0/−3
22.6.2016 18:19

T27o42m95á30š 57B27r39a28b76e70c 2668476905876

Podobné lži třeba o mně tady včera šířil ten ignorant Chataříček. Na výzvu, ať to dokáže, se už neukázal :-/Rv

+1/0
22.6.2016 22:20

M87i62c56h97a54l 77M40i28l92l43e83r 9486562789722

Jo ten trollaricek.

0/0
23.6.2016 3:10

O53n97d68ř65e82j 68H19o81l86ý 9300720238509

tak jako Vy s informací k potrestání té skupiny toho trenéra chyceného ve Španělsku. A tvrdil jste něco ve smyslu, že do 3 dnů bude jasno.

:-)

0/0
15.8.2016 9:39
Foto

M39a71r13t75i35n 33P58e29š88e35k 7851438204985

Na to už je pozdě, to měla dělat průběžně tamní antidopingová agentura a to nejen, že nedělala pořádně, ale navíc doping i kryla.

0/0
22.6.2016 16:35

J49a61n 46U18l69r59i54c32h 8728963816181

To nezpochybnuji, jen mi je lito tech par poctivych sportovcu, kteri budou potrestani aniz by se sami neceho dopustili.

+1/0
22.6.2016 16:37
Foto

M29a78r80t68i76n 80P64e88š88e30k 7391178234335

Za to ovšem můžou děkovat tamnímu politickému vedení. Jestli IAAF nechtěla, aby se něco takového opakovalo, tak muselo dát takového exemplární potrestání.

+4/0
22.6.2016 16:48

P29e53t64r 71S81t31e71p68a68n29e50k 5223120629941

To je zase saskarna pro verejnost. Na vrcholovy urovni dopujou opravdu vsichni jen proto, aby srovnali krok s tim dopujicim zbytkem. Samozrejme se k tomu nikdy nepriznaji a zapiraji do posledni chvile, protoze by prisli o sponzoring. Klidne ukazuji prstem i na aktualne chycene a maji plnou hubu kecu o tom, jak by to oni nikdy neudelali. Opravdu nikomu neni divny, ze "cisty" atleti prekonavaji rekordy tech drive chycenych?:) Vylouceni Ruska (podotykam ze je opravdu nemam v lasce) je jen odkloneni pozornosti...

+1/−1
22.6.2016 16:05

J16a98r15d93a 26H13o79f48m29a58n15n 4770315204

nikdo rusko nevyloučil ......... co to píšeš ?

0/0
22.6.2016 16:09

P28e32t39r 93S46t40e11p67a11n25e59k 5453590199601

mozne vylouceni Ruska....lepsi hnidopichu?

0/−1
22.6.2016 16:10

T28o63m77á12š 93N81o31v33o23t95n29ý 6485157449229

Takže jak se má postupovat v případě, že budou indicie pro to, že nějaký stát (např. USA) ví o masovém dopingu v jeho zemi, koordinuje ho, zajištuje, aby se v jeho laboratořích nic nenašlo, aby se ztrácely vzorky atd.?

Má se to nechat být, aby se to nedalo vyložit jako politická objednávka nebo odklonění pozornosti?

+2/0
22.6.2016 16:13

P76e52t50r 58S49t96e21p28a65n32e92k 5483960899431

Ja osobne bych to nechal byt, ale to se nidky nestane. Je uplne jedno kdo to organizuje, dopujou vsichni. Jen proto, ze chcete videt nadlidi co behaji stale rychleji, skacou vys, maji vetsi svaly, regeneruji brutalne rychle atd.

0/−2
22.6.2016 16:18

T80o53m70á86š 10N93o36v75o36t37n96ý 6975257969269

Vy byste doping nechal. Vám tedy doping nevadí. Vy zřejmě chcete "videt nadlidi co behaji stale rychleji, skacou vys, maji vetsi svaly, regeneruji brutalne rychle atd.", tak to nepodsouvejte jiným.

0/0
22.6.2016 19:55

P90e95t32r 87S47t16e93p10a68n63e17k 5453220799101

To se pletete, doping je dle me nebezpecny svinstvo. Realita je ovsem takova, ze kdo si chce hrat na vrcholovem pisecku, je nucen brat steroidy. Ti chyceni jsou ti co meli smulu a neprestali vcas nebo se objevil nejaky lepsi test. Lide si samozrejme chteji myslet, ze vykony co ti sportovci podavaji jsou ciste, o duvodech muzeme spekulovat (ja bych si tipnul, ze lide proste chteji verit, ze kdyby makli tak to daji taky). Sportovcum jde o prachy, proto popiraji ze by kdy neco brali a pritom dal berou protoze je k tomu nuti okolnosti. Je to zacarovany kruh. Ve svetle tohoto jsou proste podobne zpravy usmevne. WADA se rusaci samozrejme hodi, musi generovat cinnost, aby si nekdo nezacal myslet ze jsou treba zbytecni.

0/0
22.6.2016 21:08

O42n33d43ř79e25j 75Š77v27e43j27d50a 4761249307520

Stále nesouhlasím, aby se používala kolektivní vina a šlo se přes mrtvoly. Proti Rusku (pokud se účast vlády prokáže) jde bojovat i jinak (zákazy pořádání sportovních událostí atp.). Ale nesmí se jít proti nevinným a čistým sportovcům. Což je případ třeba i Sáblíkové. Má výkonnost, ale nejede.

Olympijská myšlenka se definitivně přetvořila na komerci...

+1/−7
22.6.2016 15:40

J97a94r30d49a 40H96o26f18m52a36n85n 4520115334

s ruskem někdo chce bojovat ? proboha tady jde o podvody organizace a její potrestány- ne o boj s někým, prostě jen se vyžaduje dodržování pravidel

+8/−1
22.6.2016 15:41

J92a58r24d95a 35H93o73f64m45a81n49n 4220785874

opr. ,, potrestání,,

0/0
22.6.2016 15:42

J70a95n 39U79l78r26i64c22h 8248713486131

Jenze nepotrestate jen tu narodni organizaci, ale i tech par poctivych sportovcu co nedopuji a poctive se na hry pripravovali.

+2/0
22.6.2016 16:10

O26n24d89ř52e38j 33Š76v93e50j68d36a 4791879367770

A on to není boj s Ruskem? Tak jak to nazvat, když do toho byla zapojená i vláda?

0/0
22.6.2016 16:07

J43a58r48d98a 28H27o37f47m55a95n16n 4720845674

to je problém ruska ne olympijského výboru

+2/0
22.6.2016 16:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze