Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Úterý 17. října 2017 Hedvika

Diskuse k článku

Zpráva o dopingu může vyloučit Rusko z her, tvrdí šéf USADA

Pokud se potvrdí zapojení státu do ruského dopingového skandálu, je podle ředitele americké antidopingové agentury USADA Travise Tygarta jedinou možností vyloučení celé ruské reprezentace z olympijských her v Riu. Mezinárodní antidopingová asociace WADA zveřejní výsledky vyšetřování případu ze zimních olympijských her 2014 v Soči v pondělí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73a16r73t15i46n 72U40r90b58á41n58e43k 1484524571901

No vida, a pak ze tam tu Sablikovou nejak neprocpem.

0/0
14.7.2016 6:48

M22i81c59h12a25l 85T24o58m56á80n19e50k 9597969416

rikejte si co chcete ale tohle je jasna politka nic vic, dopuji vsichni a ze o tom u tehc nej vi statni organizace dane zeme je taky jasne , takze pokud tma rusko nebdue bude to kvuli krymu a ne dopingu, i kdyz ten potrebuji jako radoby rozumne oduvodneni duvod

0/−1
13.7.2016 20:37

M65i40c26h49a32l 65M34i47l17l83e38r 9776872299592

i kdyby bylo rozumet reci tveho kmene, coz neni, z jednotlivych uryvku je jasne, ze i myslenkovy obsah je jedna velka fantazie a slatatnina

+1/0
14.7.2016 1:55

O50n91d77ř67e95j 90H15o61l49ý 9250580918959

tak i když se snažíte, tak časové souvislosti s kauzou Ruský doping mají velmi podobné turbulence v času, jako má zhoršení situace ve vzájemných vztazích mezi USA-RF

Takže nelze vyvrátit ani potvrdit názor jak toho pána, tak Váš

0/0
18.7.2016 15:18

V95a23š42e58k 92Ř10í42h92a 2263863338522

Nedávno jsem se koukal na dokument o Armstronga i a bylo až s podivem pozorovat kdo všechno o jeho dopingu věděl a podporoval jej. A to včetně amerického cyklistického sdružení a vlády.

+1/−2
13.7.2016 18:27

Š15t96ě30p34á36n 66F63r17a64n13c50l 8534689914780

Co to bylo za dokument? A kdo ho natočil?

+3/0
13.7.2016 19:06

M26i25c66h57a35l 69M20i15l57l90e38r 9456942139722

nejspis Rusove;-D

+1/0
14.7.2016 1:55

M27i49c72h69a74l 65M77i94l84l18e93r 9876542519542

pletes dve nezavisle veci dohromady. !!Mas i trochu pomichanou chronologii. Jen nevim zda to delas umyslne, abys prosadil svuj nazor, nebo pod domnenkou z filmu a zda se jednalo o dokumentar, nebo "dokumentar".

-

Dokud nebyly dukazy o Armstrongove dopingu, je pochopitelne, ze mel sirokou podporu nejen v USA (prijal ho i americky prezident), ale v mnoha zemich sveta jako uspesny sportovec. I v Cesku.

Svet chce videt kladne sportovni hrdiny, tim spis jestli na ceste k uspechu prekonali zakernou nemoc jako je rakovina po temer beznadejne prognoze a jestli pak obetovali cast sveho casu a penez na zalozeni a podporu velmi chvalyhodne charity, ktera dava podporu lidem postizenym rakovinou.

Armstrong mohl klidne spat na vavrinech, uzivat si vydelku a slavy, akorat se postarat aby se na jeho svindlovani neprislo. Nemusel zakladat zadnou charitu a travit cas jeji propagaci a podporou, pokud nechtel.

Penez na pravniky, kteri ho ochranovali pred svedky obvinujicimi ho ze lzi a dopingu mel dost - i na jejich zastrasovani pomoci soudu. Naopak oni nemeli dost prostredku aby se dostatecne branili.

Mel nesmirnou prizen medii (viz duvody nahore) v mnoha zemich sveta, ktera i ochotne sirila jeho utoky na "zle jazyky" a on nemusel zvednout ani prst. Mel by ses zeptat vazeneho mezinarodniho cyklistickeho komentatora a odbornika, Anglicana Philla Liggetta (mj. reportaze ze 43 rocniku TDF a 14 OH), jak naletel Armstrongovi a jeho lzim.

S Armstrongem ho vazalo i osobni pratelstvi a pomahal mu s propagaci jeho nadace Livestrong. Kdyz Armstrong bojoval u soudu proti "utrhacum na cti"= svedkum obvinujicim ho z dopingu, Liggett se ho v soukromi -jako pritel- zeptal, jestli je na tom aspon kousek pravdy. Armstrong se mu podival primo do oci a rekl - " nedopoval jsem".

Konecne odhaleni Armstrongovych lzi bylo pro Liggetta doslova otresem. Takhle ale mu naletel kdekdo.

+2/0
14.7.2016 4:25

O50n78d75ř84e74j 45H89o26l22ý 9460560168919

i když se hodně snažíte, tak nepředkládáte jediný důkaz, že o tom nevěděli i jiní, než těch pár zmíněných. Zprávu z vyšetřování těžko někdo viděl, nebo snad není tajná? Atakdále. A že by v takovém policejním státě, jako je USA nikdo nic nevěděl? Ano, možné to je, ale taktéž velmi nepravděpodobné. Z Amstronga se udělal obětní beránek, odnesl to za všechny a někteří vlivní/mocní zůstali v pozadí a čistí. Tak už to u dohod bývá. K jeho smůle k němu nepřistupovali jako v dalších případech budoucnosti, kdy omilostní dvojnásobné hříšníky a jiné podobné kauzy (Stěpanovová)

Mimochodem, již ve starém Římě věděli, že když lid dostane Chléb a hry, tak se nebude starat o to co by se měl starat. To jen k důvodům, které ho taktéž mohly vést k té charitě.

0/0
18.7.2016 15:16

O88t41a 63J90e88l24í40n80e78k 8121238830405

Pokud je prokazatelné, že ruská antidopingová agentura manipulovala se vzorky při olympiádě v Soči, tak jsem zvědav, jak MOV tento státem organizovaný doping rozlouskne - je evidentní, že v případě prokázáním ruské viny při masivní manipulaci se vzorky by vyloučení Ruska z OH v Riu byla naprosto logická reakce, na druhou stranu je pozdě na povolání náhradníků, soutěže jsou rozlosované a neúčast Ruska může turnaje zvláště v kolektivních sportech dost poškodit ;-(

Zde je vidět, jak správné bylo rychlé a principiální jednání atletické federace R^

+4/−1
13.7.2016 16:55

M17i71c68h80a27l 65M63i77l24l52e69r 9586222559152

je nutne dodat, ze IAAF dala Rusum skoro 6 mesicu lhutu na vycisteni a napravu.

Ze to nesplnili, jejich vina a nasledky musi nest Rusove sami.

+6/−1
13.7.2016 17:01

O12n25d63ř81e76j 46Š41v93e28j79d57a 4721719517370

Buď všichni nebo nikdo. Vybrat jen atlety je hloupost, protože ta samá laboratoř a lidé dělali testy napříč sporty...

0/0
13.7.2016 16:09

L94u45k77á13š 75C18i97e55s82l78a90r 6484298816505

Ještě jedna věc mi přijde divná a to je termín zveřejnění zprávy. Vždyť už o tomhle se mluví minimálně 3 měísce. Jaký má smysl zveřejnit tu zprávu 14 dní před hrami. Pokud vyloučí celé Rusko a já v tot chvíli nepochybuji že to tak dopadne, tak je to doclea zásah do příprav. Něktří sportovaci už v Riu budou a uvolněné kvóty rozdělit mězi ostatní ( třeba Sábliková) už také nebude sranda. Rusové vždy jedou tak ve 300-400 lidech a třeba kolektivn budou mít porlbém když ve čtvyřčlených skuppinách zbydou jen 3. Tohle se mělo rozseknou tak či tak o dost dříve, podkaldy k tomu byly.

+2/−1
13.7.2016 15:02

J44a83r21o24s26l95a34v 76H51i46ř88m91a20n 7171552236362

Tento termín je vyhlášen už několik týdnů.

+2/−1
13.7.2016 15:05

I81v78o 74S65c81h14l56ä58g29e46l 9710429577632

Kdyby ruský stát organizovaně nepodporoval doping svých sportovců, nemusely by se řešit podklady a termíny. Když se to provalilo, začal proces vyšetřování, který není jednoduchý a je složité ho naplánovat přesně tak, abyste Vy byl spokojen a nehledal neustále žijícího Elvise. Divné by bylo, kdyby se na tento prů..er přišlo, udělalo by se ty,ty,ty v podobě 258. vážného varování a Rusko dál vesele závodilo. To byste byl potom konečně spokojen?

+3/−1
13.7.2016 15:10

O90n58d43ř68e42j 55Š74v27e60j53d97a 4871219647100

Tady nejde o Rusko, ale o všechny země, které na Rusko navazují, tey i Česká Republika například. To že někdo napíše příspěvek, který neodsuzuje Rusko, tak to hned neznamená, že jim doping schvaluje.

Si tady připadám jak u "blbejch na dvorečku". Každý píše pořád to samé ač se to k původnímu příspěvku vůbec nehodí...

+1/−2
13.7.2016 16:11

M52i41c55h95a22l 73M62i98l46l87e35r 9906772549632

vyborne prirovnani "nehledal neustále žijícího Elvise.";-D

R^

0/0
14.7.2016 1:58

M76i22c60h87a54l 33M77i61l79l95e75r 9386792859542

tohle patrilo pod prispevek Ivo Schlaegela

0/0
14.7.2016 1:59

M27i13c14h26a72l 50M59i68l94l63e54r 9706172769642

ani nevis, jak tvuj popis "jak u "blbejch na dvorečku" sedne na situaci, kdy na oficialni FAKTA a dalsi dukazy prezentovane z ruznych stran par individui tvrdosijne opakuje, ze neveri...ze utikani sportovcu pred dopingovou kontrolou nebo zakazany pristup do mest, kde se konaly sampionaty neni pravda....ze to je jen politika ...ze USADA usvedcila Armstronga jen aby si "ziskala si vetsi respekt , pravomoce a dotace od statu".....8-o8-o8-o

No fakt dvorecek!

0/0
14.7.2016 3:45

P11e21t49r 47S91u20c43h87a86n 8484723442797

Jak to bude s výsledky Rusů v Soči? Myslím, že nic, Putin vše vysvětlí a zaplatí;-O

+2/−1
13.7.2016 13:15

M66i41c86h17a81l 42M82i18l27l36e93r 9936812589162

Putin jim vsem udeli medaile "za zasluhy o patriotismus";-)

Pamatujes, jak udelil truc-medaile po ZOH v Salt Lake City kdyz rozhodl, ze nekteri "rusti sportovci byli na OH diskriminovani"?

+4/0
13.7.2016 14:06

O26n47d55ř22e59j 67H56o37l45ý 9690520668399

asi jim těžko seberou medaile na základě svědectví jednoho činovníka, navíc bez důkazů, který si v prvé řadě snaží zachránit zadek. Takovýchto vykonstruovaných kauz už jsme ve světě politiky zažili nespočet. Takže i kdyby to byla pravda, jako že může být, tak na základě ústního svědectví se nic nestane.

0/0
18.7.2016 15:23

R64a40d81e92k 82N28e80u86m80a21n86n 5972582378175

jsem pro!!!!!!!

+6/0
13.7.2016 12:47

P26e67t87r 85H92r94a41b73á88k 6140877512310

Ono se asi dopuje skoro všude, ale jde jen o to mít ty správné techniky, organizace apod. V Rusku je docela chaos a dovedu si představit, že tam asi nedodržují všechny možné způsoby ochrany.. Vyspělejší země, např. Německo nebo Francie, pokud náhodou něco takového praktikují, tak se vsadím, že se to nikdy nezjistí.

Na těchto zákazech mne vždy mrzí, že to odnesou i ti nevinní.

+3/−16
13.7.2016 12:25

M70i43c50h52a77l 52M36i34l53l75e23r 9936762939392

dopuje se v mnoha zemich, ale dopuje se na zaklade individualnich rozhodnuti, ne na zaklade "bumazky shora" a nikde zdaleka ne v takovem meritku jako v Rusku. Jenom v Rusku je sportovni vitezstvi nadale povazovano za nadrazenost ideologie a dukaz prosperity naroda. Po padu komunismu se rozpadla komunistickym statem podporovana dopingova infrastruktura v byv. vychodnim Nemecku a dalsich "bratrskych statech", ale zustala v pohrobcich sovetu - Rusku.

V Rusku je doping nadale STATEM podporovane a chranene svindlovani.

To je ten zasadni rozdil!!

+10/0
13.7.2016 12:47

M48i95c84h51a51l 87M48i58l75l56e34r 9646742369922

PS. dovedes si predstavit, ze kdyz prijedou mezinarodni dopingovi komisari, Nemci, Americane, Cesi, Australane, Bulhari..... by je dnes nepustili do nejakeho mesta, kde se kona sampionat nebo ze by se Nemci, Americane, Cesi, Australane, Bulhari ukryli pred nimi na armadni zakladnu, aby nemohli byt testovani?

Dovedes si predstavit, ze Dvorak, Sebrle, Zelezny, Spotakova a dalsi Duklaci by behem sve nedavne / dnesni zavodnicke kariery odmitli podat pozadovana ohlaseni pobytu, jimiz davaji antidopingove kontrole na vedomi, kde jsou k zastizeni pod vymluvou, ze jako clenove armady nesmi prozrazovat misto sveho pobytu? (Pokud nevis co to je: Ohlaseni pobytu , formulare, viz antidoping.cz)

No vidis, v Rusku se prave tohle deje dodnes. Viz zprava komisaru UKAD pro WADA, unor - kveten 2016!!

+6/0
13.7.2016 12:56

O50n61d56ř46e45j 38H43o44l71ý 9340830418139

u čechů si to nedovedu představit, tu by to neprošlo, u velmocí ale je ta představa docela reálná

0/−3
13.7.2016 13:25

M72i21c91h63a56l 44M88i46l62l98e13r 9716932869252

Americti sportovci se na zakladnach neschovavaji, nehlede ani k tomu, ze v americke reprezentaci je jen velmi malo clenu armady na rozdil od te ruske.

To bude dano uz historii ze Rusove a pred nimi soveti odjakziva cerpali nejvic sportovcu pro reprezentaci z armadnich klubu, protoze jen tak je mohli prezentovat jako "ciste amatery" v dobach, kdy na OH smeli zavodit jen amateri. Armadni sportovci brali plat aby se venovali ciste sportu a priprave na mistrovstvi a OH, nic jineho.

V bratrskych lido demo bylo to same - viz Duklaci = armada, Rude Hvezdy= policajti, Spartaky atd = podnikove tymy.

Mama jeden cas pracovala v CKD Sokolovo a treba Gut a Tikal brali plat jako zamestnanci, ale v praci objevili obcas jen pres leto. Tak to bylo vsude v lido-demo.

+2/0
13.7.2016 14:22

O12n25d42ř83e91j 28H75o57l48ý 9600940758719

armádní sportovci jsou ve spoustě zemí, i těch našich demokratických

Ostatně, co ČR?

0/0
18.7.2016 11:19

I10v20o 47S25c37h66l22ä10g89e74l 9380739937472

Lance Armstronga dostala americká USADA.

+1/0
13.7.2016 15:00

M88i61c59h30a50l 40M28i38l50l91e22r 9376242719412

na zaklade vypovedi svedku, ktere od nich dostala FBI kdyz museli u ni vypovidat pod prisahou

0/0
13.7.2016 15:41

I68v79o 72S87c36h24l83ä74g15e81l 9860359217732

Ano. Podle vzoru Made in RUSSIA by měla správně Armstronga krýt. Asi panuje v USA poněkud jiná mentalita než v okolí Moskvy.;-)

+2/0
13.7.2016 15:47

M51i48c45h12a66l 25T37o97m29á75n47e31k 9187969206

jasne ze panuje protoze v americe takovych organizaci co se chce prosadit a ukousnout kolac ze statnich penez je vic , takze potrebuji neco velkeho aby si pak mohli vic vyskakovat a prosazovat svoje zajmy

0/0
13.7.2016 20:41

M10i65c35h53a29l 26T86o11m58á19n71e83k 9797729936

ktera potrebovala velkou ruby aby ji zacali brat vazne a ziskala si vetsi respekt , pravomoce a dotace od statu

0/0
13.7.2016 20:40

M38i66c75h88a14l 88M55i21l85l72e21r 9916422519782

;-D az prestanes papouskovat ze Sputniku a pokusis se zvladnout jine jazyky nez jen rustinu, budes mit prilezitost se obeznamit s fakty ze spolehlivejsich zdroju

0/0
14.7.2016 3:48

O38n13d82ř18e79j 37H66o18l34ý 9710910398739

a kdo ho kryl ta dlouhá léta?

0/0
18.7.2016 11:22

I27v86o 52S43c69h62l98ä58g26e28l 9510989237912

Jeho stáj, částečně mezinárodní cyklistická federace, určitě ne americká vláda, případně nějaké jejich ministerstvo sportu a americká antidopingová agentura. Kdo kryl sportovce v Rusku, to si snadno zjistíte.

0/0
18.7.2016 11:44

O23n61d86ř74e17j 72H55o35l62ý 9140510168849

jasně, USADA byla čistá jako ...

to je ta samá, co kryla USA-sportovce před OH1988 (zvláště atlety), co kryla Marion, Huntera a spousty dalších? Či další smrtelně nemocné sportovce, co se po roční pauze vrátili v lepší formě než před nemocí? (namátkou Rodick)

A kam to sahalo, to ví jen jeho sponzoři či šéfové týmu, možná i on sám. Či FBI, když ho vyšetřovala asi ví, ale nám to nepoví.

0/0
18.7.2016 13:01

I13v93o 82S59c40h71l67ä68g52e13l 9580929837342

Před rokem 1988 byla řada věcí jinak. Za zmínku stojí státní dopingová politika v zemích bývalého východního bloku. V roce 2016 byl chycen při činu bývalý Sovětský svaz, možná budou následovat Keňa a další státy. Zatím co Rusko své dopingové hříšníky chrání, USA Armstronga potrestala. A nejen jeho. Nedávno Finové potrestali svoji běžeckou špičku na lyžích. Rusové potrestají funkcionáře a sportovce, kteří se snažili a snaží na problém upozornit. Ano, není jich mnoho. Omerta funguje. Nakonec i na toho Armstronga musela USADA vynaložit spoustu času a úsilí. Nicméně vynakládala ho na odhalení, na na krytí.

0/0
18.7.2016 13:31

O60n85d14ř69e26j 65H75o78l43ý 9270980468139

super je, že vyvracíte argumentem tím, že SSSR taktéž dopovalo.

Finové museli trestat, když jim je pochytali, k jejich smůle na MS u nich doma.

USADA odhalila Amstronga (ale že to trvalo let), ale u těch dalších je ticho. Odnesli to jen jedinci (Hunter, Marion) a zakrylo se tím spousta dalších.

0/0
18.7.2016 13:50

I20v23o 44S46c57h65l68ä25g97e85l 9560829407692

Nevyvracím argumenty. Pouze konstatuji, že v r. 2016 Rusko jako stát kryje své dopingové hříšníky. USA to nedělá. Tečka.

0/0
18.7.2016 14:09

O87n63d68ř13e50j 56H85o50l65ý 9460470758369

to je jen Váš názor, který nemá absolutně žádnou váhu. Nemáte pro to v ruce jediný důkaz, jen to co si přečtete v novinách nebo domyslíte. Takže si pište kolik teček na konci chcete, ale nic to nebude měnit na skutečnosti, že jen plácáte v diskuzi, tak jak my všichni ostatní zde.

0/0
18.7.2016 15:08

I51v85o 94S46c55h29l58ä33g32e94l 9470899767842

No, plácání některých zde v diskuzi se blíží pravdě více než plácání jiných. Asi to souvisí se schopností dohledat si relevantní zdroje. V čemž Vy rozhodně nevynikáte, jakkoliv jste přesvědčen o opaku. Pěkný den přeji.

0/0
18.7.2016 15:36

O47n13d12ř72e98j 37H11o17l75ý 9920700228949

naproti tomu Vy jste odborník ve vyhledávání. Vám stačí "slovo" jednoho křivého člověka a pak již netřeba důkazů. Hlavně když to "autorita" posvětí.

R^

0/0
19.7.2016 21:00

L46u72k74á67š 19C15i79e73s78l51a65r 6974598186735

Musím říct, že opravdu nevěřím tvrzení komisařů, že je nepustili na mistrovství Ruska. V minulosti se konalo x šampionátu a vždy tam přístup byl a nyní kdy jsou podmínečně vyloučení je tam nepustí? Co by asi tak následovalo. Příjde mi to jako úplná blbost a jestli je to pravda tak je vyloučení jediné řešení, ale jak říkám já tomu nevěřím ani trochu.

0/−5
13.7.2016 13:50

M50i73c90h28a12l 52M82i77l65l18e45r 9686592589252

8-o ty neveris oficialni zprave WADA s uvedenymi detaliy, uvedene na jejich website, ktera je plne dokumentovana?

Nevim jestli je to u tebe dukaz neschopnosti chapat fakta, nebo ze jsi tak hluboce presvedcen o poctivosti tvych ruskych oblibencu, ze si hrajes na pstrosa s hlavou v pisku.

+3/0
13.7.2016 14:13

L81u50k18á55š 82C64i22e89s67l25a96r 6424808156525

Nezavírám oči, jen vím jak někteří lidé umí přehánět když chtějí a jsou motivování. Vyhýbání se testu atomaticky znamená 2 roky, takže pohádkám že sportovci utíkali při odebírání vzorků moc nevěřím. Ještě jsem nečet rozhovor z komisařem který by to potvrdil, vše to pouze v té zprávě. Proč žádný třeba náš komisař, který tam byl tohle nepotvrdil. Nechci se Rusů zastávat a znovu tvrdím, že pokud se to porkáže tak bez milosti vloučit celou repreznetaci klidně na 5 let ze všech soutěží. Já jen hledám logcký důvod proč byo dělali když e jasé co bude následovat.

0/−1
13.7.2016 14:23

M64i34c86h36a25l 57M89i27l38l27e80r 9646382989592

promin, ale pises broskvoviny.

Bud tak laskav, najdi si stranky WADA a neurazej inteligenci diskuteru svymi nesmyslnymi uvahami, ze "neveris".

+2/0
13.7.2016 14:26

R56i63c90h38a42r20d 24B93u94š83e81k 6589936846307

protoze si mysleli ze se na to nikdy neprijde, a kdyz prijde tak nikdo nebude mit ty koule exemplarne potrestat zrovna rusko...

ono sestrelit civilni letadlo malajsie nad ukrajinou je take silna kava a pred dvema lety bych neveril ze je to vubec mozne...

+5/0
13.7.2016 14:28

J46a40r22o40s30l18a53v 12H67i96ř52m32a37n 7901542656612

Protože něco slíbili napravit a nedodrželi to. A také jsou na to tak zvyklí, že jim to přijde normální. Žádná, ani ta minimální(už jenom kvůli světu) sebereflexe. Zase jim někdo z venku ubližuje.

+2/0
13.7.2016 14:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze