Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


  • Čtvrtek 19. října 2017 Michaela

Diskuse k článku

Bronzové hry. Je jedno zlato a devět dalších medailí pro Česko úspěch?

Česká výprava zakončila olympijské hry v Riu de Janeiru s jednou zlatou medailí, dvěma stříbrnými a sedmi bronzovými. Podle celkového počtu úspěch, podle počtu triumfů naopak podprůměr. Hlasujte, jak to vidíte vy, čtenáři iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L80i96b90o37r 81H95l51u67b32u68č47e75k 4910510967227

Jaroslav Kulhavý - naprosto super výkon, stejně jako tenistky...atletika trošku bída -škoda, že to nevyšlo oštěpařům...ty ostatní sporty moc nesleduji, takže gratulace kanoistům, judistům atd...jinak olympiáda nic moc, celkově se dalo koukat - kromě tenisu - jen na cyklistiku, basket, volejbal a pár atletických disciplín - bohužel většinou bez naší aspoň trochu kvalitní účasti...

0/0
23.8.2016 17:38

M53i67c76h67a92l 57P48o35k36o36r38n27ý 2598686487690

Pořadí, kdy 1 zlatá je víc než 10 stříbrných a 10 bronzových dohromady je úplně nesmyslné, stejně jako naházet všechny medaile do jednoho pytle a sečíst. Správná a jednoduchá metodika, která nejpřesněji odráží úspěšnost země, je ta, kdy zlatá=3b stříbrná=2b bronz=1b . Tím se dostáváme někam na 35. místo, mimo jiné i před Slovensko.

+2/0
23.8.2016 11:24

J92i25ř12í 93Č46e48r25m77á26k 5950615368957

Souhlas, že stávající hodnocení, kdy zlatá přebije libovolný počet stříbrných a bronzových, často neodpovídá realitě. U těch několika málo nejúspěšnějších zemí bývají ty počty medailí zlatá-stříbrná-bronzová zhruba v relaci, tak tam by se nic neměnilo, ale už třeba šestí Japonci a sedmí Francouzi by si při přechodu na bodový systém 3-2-1 prohodili místa.

Pamatuji velmi dávné doby, kdy se paralelně s medailovou statistikou vedla ještě statistika podle bodů. Tuším, že to bylo až do šestého místa, tedy za šesté místo 1 bod až za první místo 6 bodů. To bylo podle mě ještě spravedlivější než 3-2-1.

+1/0
23.8.2016 12:23

L89i55b77o87r 90H37l63u44b32u57č65e11k 4550660347177

...koho zajímá, kdo byl třetí...?... třeba běh na 100 m - vítěze zná každý...taky by šlo třeba zlatou hodnotit šesti body a bronzovou čtyřmi - to bychom na tom byli ještě lépe...:-)

+1/0
23.8.2016 17:42

R62o29m77a82n 75P48e12c74h96a37n 1883601715404

Nu každá medaile je úspěchem, Je ale třeba se zamyslet a podporovat více děti ve sportování . Vytvořit tomu podmínky !!!!!!Komercializace sportu a příliš ranná specializace tomu ale škodí.

Je to ale dlouhodbé a začínají být vidět důsledky . Děti čumí do tabletů, neudělají kotoul, švihadlo je problém, atd., atd..

Ti co sportovce odsuzují sami asi nikdy nic nedokázali a budou to jen peciválové!!

+1/0
23.8.2016 7:43

Z51u97z46a79n60a 39E68r41b83e34n69o66v46á 9929908804905

Úspěch je, že se na té reklamní megaakci nestal žádný větší průšvih. A stát aspoň ušetří na prémiích za zlaté medaile.

0/0
23.8.2016 3:24

T69o63m75á83š 53K30o87s86t80r79o59u11n 9766912148110

Být až za Slovenskem je trapas. Jasný neúspěch. Hokej špatný, fotbal tragický a ostatní sporty, jak jsme mohli vidět, také nic moc. Celý český sport jde do pytle.

Neviditelná ruka trhu asi na vše nestačí.

+2/−3
22.8.2016 22:16

H16a66n63a 75U15l93r48y30c44h52o22v19á 9120183828258

Hlavně hokej byl na té olympiádě fakt mizerný.

0/−1
22.8.2016 22:20

P46a28v95e94l 55M76r31á20z 1588978790789

A co má fotbal společného se sportem?

0/0
23.8.2016 0:35

R66o64b91e29r68t 60S78e39d25l74á95r 4317422

aaaa ďalší zakomplexovaný.....Rv

0/0
23.8.2016 8:45

J41a40n 40J21i84r78k96a 7630220810

Hodne se tu srovnava s Madarskem, ale za pozornost stoji hlavne Dansko:

15 medaili v deseti sportovnich odvetvich!Z toho 2 zlate a jedna dokonce z kolektivniho sportu (hazena). A to jeDansko zemi, ktera na spickove urovni venuje i fotbalu a hokeji.

https://en.wikipedia.org/wiki/Denmark_at_the_2016_Summer_Olympics

To si zaslouzi velky kompliment a to by mela byt inspirace pro nas. Upozornuji, ze Dansko ma pouhych 5,7 mil. obyvatel.

+3/0
22.8.2016 22:10

J79i95ř57í 33Č83e56r15m76á34k 5250805658527

Tentýž protiargument jako u Maďarska. Podívejte se schválně na dánské statistiky ze zimních olympiád. Skoro se tomu ani nechce věřit, ale ti "skvělí" Dánové získali za celou historii na zimních hrách JEDNU JEDINOU medaili.

https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1nsko_na_zimn%C3%ADch_olympijsk%C3%BDch_hr%C3%A1ch

Podobné je to s Maďary. Ti získali na všech ZOH dohromady pouhých 6 medailí (0-2-4), z toho poslední před 36 lety v Lake Placid. Jinými slovy, kolik medailí ze všech ZOH přivezli Maďaři celkem, tolik Češi poslední dobou vozí v průměru z každé zimní olympiády.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ma%C4%8Farsko_na_zimn%C3%ADch_olympijsk%C3%BDch_hr%C3%A1ch

Když nechám stranou velmoci a velké národy, tak jsou zkrátka malé země, které získávají medaile prakticky jen na LOH (Maďarsko, Dánsko), a jsou zase malé země, které válí jen na ZOH (Rakousko) a z LOH nevozí skoro nic. No a pak jsou malé země, které zvládají vozit placky z obou typů olympiád (Nizozemsko, Česko, Švýcarsko, Švédsko, částečně Norsko a Finsko). Moc jich není, a buďme rádi, že mezi ně patříme.

+3/0
22.8.2016 23:24

J32a53n 57J32i78r67k49a 7500960630

Argument se zimnimi sporty je jiste legitimni, ovsem aplikujme ho prosim na podobne velke zeme (anebo proporcionalne).

Dansko je (plus / minus) polovicni oproti CR, tzn, i kdyby se cela polovina ceskych sportovcu venovala pouze a jen zimnim sportum (...coz se nevenuje), tak bychom meli byt, co se letnich OH tyce, nekde na urovni Danska.

A to zcela zjevne nejsme...

Nicmene ta srovnani jsou pokazde velice diskutabilni. Dansko by pro nas melo byt hlavne pozitivni inspiraci, ze to "JDE" i pri malem poctu obyvatel. A co je opravdu k oceneni, je ta jejich ruznorodost a mnoztvi sportovnich odvetvi. Nam se vlastne skoro o tretinu medaili postaral tenis (...a to by se jeste o urovni olympijskeho tenisoveho turnaje dalo dlouho diskutovat).

Zaver: toto nema byt prvoplanova kritika ceskeho sportu, ale pochvala do Danska!

0/0
23.8.2016 2:01

J63i24ř46í 20Č34e79r11m25á65k 5830845948717

A to zcela zjevně nejsme?

Jak jste na to, prosím vás, přišel? Když jsme totiž u těch diskutabilních srovnání, tak proč redukujete úspěšnost obou zemí jen podle Ria, které bylo pro Česko, co si budeme povídat, spíše nepovedenou olympiádou než povedenou ? (selhali střelci, naše zlaté naděje skončily bronzové nebo ještě hůře)

Například v Pekingu i v Londýně jsme byli v medailovém hodnocení před Dány. Co z toho vyvodíte? Navíc tady v Riu stačilo, aby např. Hejnová se Špotákovou splnily očekávání, a byli bychom před Dány i tady.

Jinak nemám rád přepočítávání medailí na počet obyvatel, donedávna jsem myslel, že je to jen slovenská specialita vůči Čechům. :-) Podle takových přepočtů bychom na většině olympiád byli lepší než USA. Znamená to snad, že by Američané měli jít do sebe, měli by se podívat se na ty skvělé Čechy, jak jim to pravidelně natírají, a zkusili to dělat podle nich? ;-)

0/0
23.8.2016 12:05

J44a76n 32J33i48r49k80a 7490750880

Pane Cermaku,

Vase zapaleni ve veci obhajoby urovne ceskeho sportu je obdivuhodne!

Mate snad pocit, ze nam, statecnym to ceskym rekum, nekdo upira nasi slavu? Opravdu mate tak nutkavou potrebu stat na strazi a hroznym hnevem stihnout kazdeho, kdo by o ni pochyboval?

Zkuste se toho zbavit, sejmete klapky z oci, rozhlednete se kolem sebe a zkuste pripustit, ze nejenom cesti junaci jsou hodni obdivu a uznani.

Myslim si, ze (obecne) ten, kdo na problemy upozornuje, se ve finale o nejake zlepseni zaslouzi vice, nez ten, ktery bude zaryte presvedcen o vlastni vyjimecnosti a pred nedostatky bude zavirat oci.

Ovsem jestli si svuj sen o nejskvelejsim a nejsportovnejsim narode sveta - totiz o narode ceskem - chcete snit dal, klidne tak cinte.

0/0
23.8.2016 20:28

J18i86ř62í 61Č98e38r24m71á84k 5250425428867

Pane Jirko, tolik slov a naprosto o ničem. Nechcete jít do politiky? Zcela jistě byste se tam uživil. Ani na jediný můj argument jste neodpověděl, takže by si jeden skoro myslel, že vám ty vaše došly.

Co se týče obhajoby našich junáků a junaček, tak si schválně najděte mé starší příspěvky, a uvidíte, že jsem naše výsledky v Riu dost kritizoval (vzdor opačnému většinovému názoru) a schytal za to spoustu mínusů.

0/0
23.8.2016 21:07

J72a31n 34J74i19r58k95a 7800560600

Nevim presne, na co z vasich uvah bych mel reagovat. Vy na jednu stranu tvrdite, ze prepocty jsou diskutabilni a hned v nasledujici vete to postavite totalne na hlavu a michate jabka s hruskami. Porovnavate LOH a ZOH (to nasobeni zimnich medaili tremi, ktere jste pouzil nize, to bylo vskutku kouzelne), prepocitavate podle obyvatel...

Tak co jsou tedy Vase argumenty? Jsou to ty prepocty? O kterych ovsem sam tvrdite, ze je to hloupost...? Vubec vas nechapu a tudiz netusim, na jake argumenty bych mel reagovat.

Ja nemam potrebu nic dokazovat: ani to ze jsme LEPSI nez jini (tuto potrebu mate zrejme vy), ani to, ze jsme HORSI nez jini.

Jedine, co si dovoluji prohlasit (bez naroku na totalni pravdivost) je to, ze podpora sportu a hlavne podpora diverzity sportovnich odvetvi je v CR ne uplne dobra a troufnul jsem si uvest priklad zeme, ze ktere bychom si mohli v soucasne dobe vzit pozitivni priklad. A takovou je pro mne napriklad ono Dansko (predevsim v te ruznorodosti - medaile z deseti odvetvi).

0/0
23.8.2016 21:38

J19i79ř10í 54Č29e98r68m57á86k 5740165588567

Pane Jirko, pokud jste si nevšiml, tak s tím přepočítáváním na obyvatele jste začal vy (Dánsko je poloviční proti ČR atd.). Já na to pouze reagoval, a ukázal vám na názorném příkladě USA nesmyslnost takového přepočítávání. Bez vaší reakce či argumentů.

Dále jste tvrdil, že zjevně nejsme na úrovni Dánska, co se týče LOH. Odkázáním na pár jednoduchých a ověřitelných údajů z olympiád jsem vám dokázal, že nemáte pravdu. Opět bez vaší reakce či argumentů.

Je to takto pro vás jasnější?

0/0
24.8.2016 0:30

J71a80n 71J11i92r98k68a 7620380560

Prectete si muj uvodni prispevek. Mluvim tam o tom, jak male Dansko ziskalo 15 medaili v 10 sportech. Neni tam ani slovo o Ceske republice, neni tam zadne prepocitavani, neni tam zadne porovnavani.

Toto vse jste vnesl do diskuse vy. Vcetne prepocitavani a motani do toho zimnich olympiad.

Na Vase pseudoargumenty reagovat nehodlam - nemam potrebu srovnavat a dokazovat (si) jak jsme dobri.

0/0
24.8.2016 0:43

J14i10ř98í 72Č40e32r52m94á41k 5560775828617

Jistě, napsal jste, že Dánsko má jen 5,7 milionu obyvatel a že by Dánsko mělo být inspirací pro nás, což vůbec, ale vůůůbec neevokuje přepočítávání a srovnávání s Českem. Nicméně moje první reakce na váš příspěvek neobsahovala žádné přepočty na obyvatele, s těmi jste tady ve vlákně začal až vy, to prostě neokecáte.

Je mi líto, že vám bořím pracně sestavené bábovičky, ale když někdo píše evidentní pitomosti, tak mi to někdy prostě nedá.

0/0
24.8.2016 12:05

D53u19š24a13n 36D37i67t35r38i25c58h 3538136173649

Když sečtete zimní a letní, vyhrají Norové a za nimi budou Švédové a Fini.

Norové nás při přepočtu na obyvatele rozdrtí i na LOH (o zimě není třeba hovořit, tam porazí všechny). Švédové jsou historické tabulce přepočtu medailí na obyvatele na LOH druzí, hned za Finskem.;-)

0/0
23.8.2016 13:29

D21u93š31a62n 75D10i55t56r68i46c15h 3918426593809

Nevím proč píšete že částečně Norsko, to nás při přepočtu na obyvatele porazí skoro na každé LOH. Finové zažívají ústup ze slávy, ale pořád jsou nejúspěšnější zemí v počtu medailí na obyvatele z LOH.;-)

0/0
23.8.2016 13:31

J73i20ř36í 62Č86e89r72m41á93k 5120285878507

Ano, Norsko a Finsko jen částečně. Ohledně idiocie přepočítávání medailí na obyvatele jsem napsal snad dostatečně jasně příspěvek výše. Podle této logiky by ti američtí loseři museli chodit kanálama, protože kdejaká mrňavá zemička z Evropy je díky tomu neuvěřitelným způsobem "rozdrtí". :-)

Další demonstrace uhozenosti podobných přepočtů je příklad takových Baham. Mají necelých 400 000 obyvatel a v Riu medailovou bilanci 1-0-1. Kam se hrabou nějací Norové a Finové. Budete se proto Bahamám klanět jako absolutně nedostižným borcům, kteří všem ukázali záda?

P.S. Kde jste vzal, že by nás Norové a Finové v přepočtu na obyvatele na LOH převálcovali? Když vezmu poslední tři olympiády, tak pouze v Pekingu jsou Norové lepší než ČR, jinak by Norové i Finové byla za námi i po přepočtu.

PS2. Kouknul jsem pro zajímavost na statistiku všech LOH od roku 1920, kdy začalo startovat Československo (a vynechal Moskvu bez Norska a Lake Placid bez ČSSR). Pokud všechny norské medaile vynásobím dvěma, tak v 10ti případech bychom byli před Nory i po tomto přepočtu a v 11ti případech by byli výše Norové. Takže s tím přepočteným norským "rozdrcením Čechů skoro na každé LOH" opatrně. ;-)

0/0
23.8.2016 15:20
Foto

Z68d33e66n55k82a 47J34a24v16ů60r97k61o55v65á 6310457355759

úúspěch to není,stačí se podívat na zisky států jako je Maďarsko,Slovensko,Holandsko,Chorvatsko..dále ústup úsúěchů v atletice,neúčast v žádném kolektivním sportu (pokud nepočítám beach w. a tenis čtyřhra),?příčina - netuším,jen se mohu domýšlet - peníze jdou hlavně bafuňářům a na hurá akce,nikoli na vypiplávaní a cílené vyhledávání talentů...ty začátky platí jen rodiče,to je má zkušenost

0/−1
22.8.2016 21:22

R56o50m48a27n 50V29í73c33e79n98e29c 2449872588112

A který kolektivní sport patří ke špičce v Evropě? Nyní žádný, tak kdo by tam hrál.

+1/0
22.8.2016 22:01

J86a44n 78J58i18r93k34a 7650660580

No vzdyt to je presne to, co pani Javurkova kritizuje: obrovska krize v kolektivnich sportech v CR!

+2/0
22.8.2016 22:12

H37a10n41a 34U50l94r68y35c70h46o12v37á 9280143928318

Nejenom v kolektivních sportech platí začátky rodiče. Spíš naopak, v kolektivních sportech je přeci jen podpora dětí větší než ve sportech individuálních. Podporu mládeže bych viděla v placených (nebo alespoň částečně placených) odborných trenérech dětí a mládeže. Aby to nedělali jen u dětí jen nadšení rodiče kolikrát bez patřičného odborného vybavení a hlavně zadarmo.

0/0
22.8.2016 22:37

B13o47r15e79k 28J12a96n74e20c85e71k 4360402512890

Slovensko melo 4 medaile, tak nevim, proc se s nim pomerovat. Sice vic zlatych, nicmene vsechny ty ceske bronzy a ctvrta mista znamenaji ze ve svetove spicce mame vic sportovcu. Jak jsou tam rozdily male je videt na tom, ze v K1 i C2 delila cechy od zlata jedna spatne projeta branka.

0/0
23.8.2016 9:24

J82a88n 88J49i86r49k81a 7830400920

10 medaili je ze soucasneho pohledu velky uspech a maly zazrak. V situaci, vektere se cesky sport nachazi, bohuzel nelze cekat vice.

Z dlouhodobeho pohledu je ovsem smutnym faktem, ze CR ziskava na OH medaili zoufale malo (a to jiz cela desetileti) a do budoucna to se to bohuzel jevi jeste beznadejneji.

0/−2
22.8.2016 18:53

T56o72m67á40š 85N37o15v56o29t84n48ý 6565407349319

A je to tak velký problém, že bude mít ČR méně medailí?

+2/0
22.8.2016 19:03

J47a77n 68J38i83r79k62a 7230470780

Ne - nejde mi primarne o medaile. Nicmene ty medaile odrazi uroven podpory sportu a sportovani deti v dane zemi.

Pokud by CR neziskavala vubec zadne medaile, a ja mel presto dobry pocit, ze o sportovani deti a o sportovni zakladnu je dobre postarano, nijak zvlast by mne to nemrzelo. Nicmene ten pocit v soucasne dobe nemam. Chybi diverzita - v CR jsou hokej a fotbal a prakticky vsechna dalsi odvetvi jsou prakticky popelky. Tragedie je to napr. v kolektivnich sportech, kde si o OH muzeme uz dlouhodobe nechat je zdat. Obcasne vyjimky (basket zen) jsou jen takove zoufale vykriky do tmy.

+2/0
22.8.2016 19:54

T26o53m48á28š 17N21o17v77o55t33n17ý 6795107449319

Mám jinou zkušenost.

U nás v obci podmínky pro sportování dětí rozhodně nejsou špatné. A třeba volejbalu by drobná změna kurzu od (marných) medailových cílů ke sportování dospívajících prospěla.

0/0
22.8.2016 20:00

M85a49r17t77i70n 11O17l27e50š46n43ý 5465546616744

Skvělý je ten počet medailí - ta různorodost sportů ... Díky všem, kteří v Riu nechali duši na dráze, žíněnce, kurtu, v kanále, ...R^R^R^

+1/0
22.8.2016 18:14

J27a80n 88J62i59r51k44a 7120150110

Nevim, co myslite tou ruznorodosti sportu? To, ze z deseti medaili jsme 3 meli z jednoho odvetvi (tenis) a dalsi dve z druheho (kanoistika)?

Ja si diverzitu predstavuji jinak. Prave fakt, ze neumime obsadit drtivou vetsinu sportovnich odvetvi je pro mne alarmujici.

+1/0
22.8.2016 19:57

T24o89m21á96š 27N65o67v56o44t43n24ý 6365737409509

To je požadavek, který mě vždycky udivoval. Rakousko, Norsko si pojímá zejména s lyžováním, Litvu s basketem, Holandsko s rychlobruslením a cyklistikou, Srbsko s míčovými sporty, Maďarsko s vodními ...

Některé sporty ty země v podstatě ignorují.

A my máme představu, že bychom měli být na špičce ve všech sportech.

+3/0
22.8.2016 20:09

T96o25m64á69š 77N56o57v26o68t62n45ý 6355637899529

... si pojímE ...

0/0
22.8.2016 20:10

R83o43m15a62n 80V88í19c98e83n77e85c 2129202468482

A pak tu někdo vytahuje úspěchy Maďarska, když skoro všechno sbírají v plavání či šermu.

0/0
22.8.2016 22:02

P53ř49e48m65y44s86l 74H33r57o53m96a30d58a 2614906128771

Trochu proti proudu uvědomnělého optimismu typ Bosák, uvedu pár faktů.

1. Na OH se nekvalifikoval žádný kolektivní sport

2. Většina medailistů jsou starší generace, ti mladá často totálně propadli.

3. Naši střelci jsou bez medaile a ani v Londýně to nebyl žádný zázrak, tam je propad obrovský.

4. V mnoha dalších sportech, které tzv. bolí, jsme neměli zástupce, namátkou Triatlon muži, dráhová cyklistika pouze jeden, bicross atd.

5. Není pravdou, že se u nás dává do sportu málo veřejných peněz. Dnes už například i profesionální hokejisty KV financuje z většiny nejen město, ale i Kraj. Když se to sečte, tak stát, kraje a obce dávají do profesionálního sportu hodně peněz. Ty výsledky tomu neodpovídají.

Pro mne osobně však současný profesionální sport ztratil důvěryhodnost. Mnohem více by se mi líbilo, kdyby stát místo profesionálů podporoval sportovní aktivity veřejnosti. Pak by mi stačila z OH i třeba jedna bronzová.;-)

+8/−1
22.8.2016 18:13

P14a60v98l18a 72K91v51a40p96i40l85o82v75á 7459208774257

Nedává se málo peněz, ale vzhledem k tomu, že je to víceméně veřejný sektor, tak to odpovídá tomu jak to s těmi penězi dopadá. Mělo by se dávat možná víc peněz, ale s rozumem.

Mmch. právě střelci si hradí sami úplně všechno.

0/0
22.8.2016 19:43

P22ř95e69m28y13s77l 59H85r61o65m60a39d57a 2174816988811

Tak celkem souhlas, až na poslední větu. Rozhodně si střelci nehradí sami úplně všechno. Tedy rozhodně ne reprezentanti a olympionici. Dokonce si troufnu tvrdit, že i ten nejmenší klučina v tom nejmenší klubu dostane nějakou tu zlatku z veřejných peněz. Problém samozřejmě je, že na jednoho hokejistu a fotbalistu stát přispěje částkou x, a na jednoho střelce částkou x/100 :-/

+1/0
22.8.2016 19:52

J51a20n 38J74i60r97k17a 7670140100

Omylem se tato reakce ocitla uplne u jineho prispevku. Takze jeste jednou:

Nejsem presne v obraze, jak to s financovanim je, ale ten pocit, ze co je ROZHODNE podfinancovane jsou platy treneru na te uplne zakladne (pokud vubec neco takoveho existuje). A od toho se to odviji - trenuji sice zapaleni, ale porad jen "amateri".

Souhlasim, ze pokud bude sportovat siroka verejnost (deti), tak ty medaile ani nepotrebuji. Ale podle mne to jsou spojene nadoby a pokud by to fungovalo na zakladne, tak by ty medaile logicky prisli. Cili to, ze medaile nejsou (sorry, ale 10 je malo), to je odrazem uzke a slabe zakladny.

0/0
22.8.2016 20:05

P90a57v21e42l 29B14a46b64ě31r82á74d 1366103234569

To, jestli byla či nebyla úspěšná bych nechal na samotných účastnících (mám na mysli sportovce, ne bafuňáře), ať oni si sami zhodnotí, jestli jejich předvedený výkonbyl či nebyl úspěchem.

+4/0
22.8.2016 17:44

P17a41v21e82l 88P57o85s11p33í34š81i12l 3631244873125

Tak madarsko na letnich olympiadach skoncila pred nama ve 160 ze 159 pripadu, tak fakt nevim, co je na tom prekvapivyho. A je fuk, ze to Madari tahaji primarne z jednoho sportu - plavani.

+2/−1
22.8.2016 15:47

J24i12ř85í 11Č73e28r46m55á92k 5910855978347

To už bylo tolik olympiád? 8-o To tam počítáte i ty ze starověkého Řecka, ne?

+4/0
22.8.2016 15:50

J55a50n 96J80i67r29k85a 7340770550

Nejsem presne v obraze, jak to s financovanim je, ale ten pocit, ze co je ROZHODNE podfinancovane jsou platy treneru na te uplne zakladne (pokud vubec neco takoveho existuje). A od toho se to odviji - trenuji sice zapaleni, ale porad jen "amateri".

SOuhlasim, ze pokud bude sportovat siroka verejnost (deti), tak ty medaile ani nepotrebuji. Ale podle mne to jsou spojene nadoby a pokud by to fungovalo na zakladne, tak by ty medaile logicky prisli. Cili to, ze medaile nejsou (sorry, ale 10 je malo), to je odrazem uzke a slabe zakladny.

0/0
22.8.2016 20:01

J23a88n 33J85i60r26k50a 7310750280

...sorry, tohle patrilo jinam

0/0
22.8.2016 20:03

J68i71ř49í 97Č49e37r70m85á28k 5890135598617

Jakpak vlastně dopadl ten slavný tým uprchlíků? To bylo napřed plno mediální pozornosti a "stending ouvejšn" na stadionu, a teď už jen ticho po pěšině.

+2/0
22.8.2016 15:35

F55r82a37n10t44i44š38e63k 34L67u87p95í77n86e67k 8291156716262

Ja to hodnotim jako neuspesny, zadny z novinaru idmesu nema medajli.

0/−1
22.8.2016 14:31

J66i38ř61í 15D52v57o52ř95á42k 3679442739942

Rozhodně byla úspěšná. Myslím, že jsme byly trochu namlsaní z Londýna. 4 zlata bylo hodně úspěšných. Ale co do počtu medailí je 10 super. A jestli dostaneš zlato, stříbro, bronz? Vždyť je to super. Tam hrajou už tak malé rozdíly, že je úspěch jakákoliv medaile. Vemte si Prskavce, stačil jeden šťouch a byl třetí, jinak mohl být první. Krpálek to vyhrál, ale hned v prvním kole 30 sekund před koncem ještě prohrával a mohl být vyřazený. Špotáková o centimetry bronzová, a 4 kajak o milimetry bronzovej. Tam rozhodujou opravdu maličkosti a štěstí. Je to obrovský úspěch. Vždyť Slováci jsou před náma, ale jenom kvůli tomu, že mají 2 zlata a 2 stříbra, jinak nic. 10 medailí je prostě super vy mlsní kocouři. :-)

+8/−3
22.8.2016 14:22

F43r50a58n59t80i15š92e22k 93V10e83s52e30l61s69k50ý 7801567731452

Pro mě byl asi nejvíc rozhovor s Kufem a Svobodou. Nestěžovali si na koně, brali to s nadhledem , ctí, pokorou i humorem. To je SPORT. A taky Beran v šermu, fair-play. A až býčí výkony Krpálka, Dostála, Kulhavého. Taky tenistek. Nepočítám medaile a umístění, užil jsem si to jakožto bývalý sportsman náramně. A ještě dlouho dní se mi bude stýskat. :-) R^

+10/0
22.8.2016 14:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze