Diskuse k článku

Německý antimonopolní úřad prověřuje omezení reklamy při olympiádě

Německý antimonopolní úřad vede správní řízení s domácím svazem olympijských sportů (DOSB) a nepřímo tak i s Mezinárodním olympijským výborem (MOV) kvůli pravidlu 40 olympijské charty. To omezuje práva sportovců a sponzorů na propagaci během olympijských her i v období před nimi a po nich. Nejvyšší německý úřad pro hospodářskou soutěž to potvrdil agentuře SID.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M58i70l60a25n 38Z10e88l41e23n87k83a 1986264428879

Olympiádu by z tohoto důvodu by bylo vhodné na několik desetiletí pozastavit. Rv

+1/0
25.10.2017 20:58

S36t86a46n39i78s39l41a73v 39R65o42s60e97c90k38ý 9435319621929

Celá slavná olympiáda jejen a jen o penězích.

+1/0
25.10.2017 17:40

Najdete na iDNES.cz