Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německý antimonopolní úřad prověřuje omezení reklamy při olympiádě

Německý antimonopolní úřad vede správní řízení s domácím svazem olympijských sportů (DOSB) a nepřímo tak i s Mezinárodním olympijským výborem (MOV) kvůli pravidlu 40 olympijské charty. To omezuje práva sportovců a sponzorů na propagaci během olympijských her i v období před nimi a po nich. Nejvyšší německý úřad pro hospodářskou soutěž to potvrdil agentuře SID.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48i90l19a15n 32Z90e66l11e77n12k53a 1546774228229

Olympiádu by z tohoto důvodu by bylo vhodné na několik desetiletí pozastavit. Rv

+1/0
25.10.2017 20:58

S45t29a50n59i56s66l92a60v 29R23o13s83e60c33k97ý 9845629881749

Celá slavná olympiáda jejen a jen o penězích.

+1/0
25.10.2017 17:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze