Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První trest za ruský doping v Soči: Legkov a Bělov už nikdy na OH

Prvními ruskými sportovci, kteří jsou potrestáni za doping a manipulaci se vzorky na olympijských hrách v Soči v roce 2014, jsou Alexandr Legkov a Jevgenij Bělov. Běžci na lyžích dostali od Mezinárodního olympijského výboru doživotní zákaz startů na OH.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O73n77d20ř12e10j 96H70o21l31ý 9220770928829

K tomu není co dodat... sice se nic "nového" neobjevilo, ale rozsudky se rozdávají...

"Trest v květnu potvrdila i mezinárodní sportovní arbitráž (CAS) s tím, že pokud se do konce října neobjeví relevantní důkazy, mělo by jim být povoleno znovu závodit." Zdroj: https://oh.idnes.cz/beh-na-lyzich-alexandr-legkov-jevgenij-belov-doping-zakaz-startu-na-oh-1kh-/sport_oh.aspx?c=A171101_165553_sport_oh_par

0/0
2.11.2017 17:28

F70i20l25i27p 47K47r53a10t56o38c59h48v76i79l 4473175806882

jj... mate samozrejme pravdu a je to cele konspirace proti dobre maticce Rusi. Klasicky zpusob diskreditace faktu prostrednictvim zpochybnovani - propagandisticko konspiracni weby napojene na finance ruske federace se takovymi clanky jenom hemzi. Jedine o co jim jde je kompletne destabilizovat spolecnost v demokratickych zemich ve sfere byvaleho vlivu SSSR.

+2/0
2.11.2017 12:39

O19n36d60ř96e20j 75H64o37l95ý 9230350228669

četl jste celý článek nebo jen nadpis?

+1/0
2.11.2017 17:31

M98i22c58h59a85l 58M45i97l46l71e38r 9726302819522

mas pravdu - vsak i sem se jejich "pracovnici" slezli jak na povel, aby vsemi zpusoby branili svindlire, mlzili, lhali a umyslne zavadeli rec jinam.;-D

+1/0
2.11.2017 18:06

M60i30c89h73a23l 40M87i82l55l19e23r 9156512819192

je to sice platne jako hazeni hrachu na zed co se uderky tyce, ale presto pro ty, kdo se neustale ohaneji pozadavkem uverejnit CO Legkov & spol brali:

!!Kdo nedopuje, nemá potřebu brát antidiuretika a jiné maskovací látky.

Kdo nedopuje, nemá potřebu se skrývat pred dopingovymi kontrolami.

Kdo nedopuje, nepotřebuje nechat manipulovat se svými vzorky.

-

Nezalezi detailne CO se bere, ale nutnost to ruznymi zpusoby skryvat slouzi u techto jedincu jako dukaz pozivani zakazanych latek/ pouzivani zakazanych metod a je i soudne prijatena.

+2/−5
2.11.2017 8:53

J56i86ř31í 26D92u49d64a 9316860311324

Legkov & spol. je přesně kdo. Mimochodem v olympijské sezóně spolu s Legkovem trénoval třeba Lukáš Bauer. Legkov nebyl součástí ruského tréninkového týmu... Že bral antidiuretika, o tom jsem teda nikde nečetl, kde jste to proboha vzal ? Pokud by je bral, tak by byl distancovaný hned. On naopak argumuntuje, že 12 kontrol na něho proběhlo mimo Rusko a byly v pořádku. A a jak může proboha závodník ovlivnit, že v laboratoři někdo, koho ani v životě třeba neviděl aby neotevřel jeho lahvičku...

+5/−1
2.11.2017 12:45

M53i21c88h87a68l 47M54i82l84l44e92r 9446472529682

"Že bral antidiuretika, o tom jsem teda nikde nečetl, kde jste to proboha vzal ?"

Pomohlo by, kdybys umel trosicku premyslet, pouzivat obsah hlavy, nez do neceho skocis.

Cloveku aspon trochu premyslivemu by doslo, ze jsem vypsal 3 pripady, kde neprimy dukaz je oficialnim, legalne prijatelnym dukazem brani zakazane latky / pouzivani zakazanych metod, aniz by se muselo zjistovat co presne dotycny bral. Ne ze jsem obvinul Legkova z brani diuretik!

"Jak muze zavodnik ovlivnit" atd je velice naivni a usmevna otazka, vzhledem k mnozstvi materialu a informaci, ktere se o teto kauze ve zdejsich i zahranicnich mediich za tu dlouhou dobu objevily. Bud jsi tak strasne nevedomy a naivni, byl jsi na dlouhodobe navsteve a incomunicado v amazonske dzungli - nebo tu nechapavost predstiras. Doporucuji najit a prostudovat si material.

0/−2
2.11.2017 17:39

Z33d74e13n75e44k 39B56e64d62n80a85r 7987656597219

Hele ty starej udavači, chápu, že teď řičíš blahem když trestaj Rusáky co nemusíš. Jen by mně zajímalo jak by jsi tu psal, kdyby pruser s plaveckými vzorky z OH v Sydney skončil vyloučením Australanů. ;-)

+2/−1
2.11.2017 14:03

M64i68c85h91a18l 44M71i66l30l54e67r 9956972349212

Kdyz chces videt udavace, doporucuji zrcadlo.!!

Na tvou otazku co by te zajimalo....atd podavam odpoved:

nestalo by se nic protoze Australie neni svindlirsky zkorumpovany stat jako Rusko, nema zavedeny system statem podporovaneho a kryteho dopingu, australske instituce neukryvaji a necisti sportovce jako to delala RUSADA, FSB a dalsi instituce a nas plavecky tym neni nechvalne prosluly dopingem. Takze vylouceni Australanu nemohlo hrozit.

A jeste jedno FYI: OH v Sydney 2000 byly prvni hry, kdy dopingovou kontrolu prevzala WADA, zalozena v listopadu 1999. Proto byla obzvlast silne zapojena do vsech aspektu organizace dopingove kontroly, odberu a testovani vzorku vedle australskeho personalu.

-

Doporucuji se take obeznamit s fakty, ze Australani byli pripraveni pri OH 2000 vubec prvne v historii sportu rozjet vedle mocovych take krevni zkousky, ktere by pomohly nachytat vetsi mnozstvi doperu. Meli vypracovane a vyzkousene spolehlive metody.

Kdyz ale to v 1999 oznamili tehdejsimu sefovi MOV Samaranchovi a pozvali ho do Sydney na prohlidku a predvedeni postupu testovani, ten stary zprofanovany cirkusak odmitl s tim, ze "metody jeste nejsou dostatecne vyzkousene a MOV si nemuze dovolit ohrozit zivobyti a reputaci poctivych sportovcu".

Ve skutecnosti se strasne bal, ze zvysene mnozstvi pozitivnich nalezu ukaze, ze predseda cirkusu vetsiho poctu svindliru, nez ukazi jen mocove zkousky. Doufal, ze po odchodu z funkce dostane Nobelovu cenu miru a sport prolezly dopingem by mu v tom zabranil. Proto ke krevnim zkouskam na OH doslo az po prichodu jeho nastupce, Belgicana Jacquese Roggea do funkce, pri ZOH 2002. Na Samaranche a jeho kamaradicky v MOV ale stejne kratce nato praskla rozsahla korupcni a uplatkarska afera a tu Nobelovku nakonec stejne nedostal.

0/0
2.11.2017 18:04

O93n85d77ř49e80j 40H55o83l54ý 9860230638339

doložte

- kdy byl chycen Legkov na antidiuretika a jiné maskovací látky

- kdy se skrával

- kde nechal on osobně manipulovat se vzorky

Nebo jste LHÁŘ a nic z výše uvedeného nedoložíte?

+1/−1
2.11.2017 17:31

M35i86c60h54a27l 35M33i37l74l60e59r 9596872139462

Tvoje body dokazuji, ze zase schvalne zavadis predstiranim ze ti nedosel obsah toho, co jsem napsal a prave tak schvalne prekrucujes a mlzis. Jako ostatne vzdycky!!

Lhanim se tady vyznacujes predevsim TY - vcetne vymyslu o me osobe a me rodine. Uz jsem ti nekolikrat rekl, aby sis laskave o mne a moji rodinu neotiral "usta" a nesiril tady lzi.

0/−1
2.11.2017 18:12

J54i88r71i 59V65o37n68d91r22a86c19e40k 5336232125475

Mně ty dotazy ohledně Legkova přijdou legitimní. O tom, že funkcionáři manipulovali se vzorky nepochybuju, ale jak konkrétně může se vzorky manipulovat sportovec a proč by měl nést odpovědnost za pochybení funkcionářů jsem se v diskuzi nedozvěděl.

Od toho diskuze jsou, aby ti co se v problematice orientují se s "nevědomými" podělili.

Místo toho vzájemné urážení a předsudky.

0/0
2.11.2017 19:01

O30n30d17ř42e94j 67H16o50l80ý 9970870658209

On na ně pán neodpoví, ostatně to i tušíte sám. Standardně uráží každého oponenta, ale jak měl pocit, že jsem ho urazil, tak mne hned nahlásil. Asi "činnost", kterou se naučil v Austrálii.

:-)

Nějakou rozumnou odpověď ohledně problematiky článku nečekám od tohoto pána, protože ani MOV evidentně nemá nic v ruce.

0/−1
2.11.2017 19:32

J26i89r30i 52V51o47n98d96r50a14c67e96k 5286682425405

Tady se musím pana Millera zastat, mne osobně ještě za ruského trolla neoznačil, a většinou mi i věcně odpověděl.

Je fajn, když se člověk v diskuzích něco nového dozví. Škoda jen, že to nejde bez těch nálepek. Možná je to jen forma jakéhosi vzájemného škádlení a hecování, kdo ví. :-)

0/0
2.11.2017 19:47

O26n91d13ř61e58j 22H39o67l95ý 9130590318659

Tak ono je to asi dáno tím, že do něj neryjete. A to si nemohu odpustit, prostě když píše ty kraviny, abych mu je nepřipomenul. Třeba bláboly ohledně Meldonia, obhajoby dopérů, fanatické výlevy k Rusku atd. Ono je to pak komické, když se to srovná s vyjádřením k podobným tématům.

Nepopírám, že znalosti a přehled pán má, o tom žádná, jen ten slepý fanatismus, ten se jen tak nevidí. A vrcholem jsou ty trapné pokusy o urážky, mne prostě ten pán "baví" svým "projevem".

:-)

0/−1
2.11.2017 21:58

J18i84r39i 79V35o11n70d28r20a80c70e64k 5476332785135

Neryju, ale občas by nutkání bylo.:-) Svým způsobem chápu ty, kteří (ne)odešli z ČSSR za svobodou, a i dnes po 25 letech od rozpadu východního bloku vidí rudě při zmínce čehokoli, co jim připomíná staré pořádky či SSSR resp. nástupnické Rusko.

Já třeba doteď nepochopil, jak Legkov mohl manipulovat s vzorkama a proč by měl nést odpovědnost za to, že s nima poté manipuloval někdo další?

Netvrdím, že Legkov o manipulacích věděl či nevěděl, že je čistý či nikoli. Legkovova argumentace mi přijde uvěřitelná (12 z 13 kontrol mimo Rusko, 2x v Soči), stejně jako těch, kteří jeho nevinu zpochybňují (proč by zrovna s jeho vzorkem agenti manipulovali, kdyby byl čistý?).

O problematiku dopingu se zajímám okrajově, jako fanoušek sportu.

A nebo jako troll. :-)

+1/0
2.11.2017 22:55

O74n96d48ř47e18j 49H81o95l62ý 9580670778909

Tak tito lidé jsou "postižení", oni totiž zůstali zamrzlí ty desítky let zpátky a dnes jen plivou špínu, bez rozmyslu.

To naše rodiny tu musely žít a zůstat, nést si cejchy životem, ne oni. A že těch cejchů bylo, např. u nás praděda v Jáchymově a Uh. Hradišti.

U toho Lehgova je zajímavé více věcí, třeba ty tréningy s jinými lyžaři, Bauerem např, kteří jsou ale neposkvrnění. Celá ta kauza s poškrábanými víčky je ujetá i z důvodu, že u toho nebyli specialisté výrobce, takže u klasického soudu neprůchodné. (jasně, mohlo to být vyměněno, ale také nemuselo) Navrch, jak tu správně píše pan Bednář, tolerance k Norům, k terapeutickým výjimkám atd. je ve velkém kontrastu a nepoměru s tím, jak jdou po Rusech.

BTW: kouzelné bylo, že obvinili ve zprávě" 31 ruských biatlonistů z účasti na systému, ale 3 naturalizované korejce ruské národnosti nikoliv, i když ještě 1-3 roky zpátky v tom systému byli. To jen na dokreslení té "objektivity honu na Rusa".

0/0
2.11.2017 23:16

J84i55r43i 48V74o84n94d81r67a47c42e40k 5696962815315

"Vtipné" je, když lidé, kteří jsou v diskuzích onálepkováni tituly "ruský troll/agent Putina/komouš" se při jiném tématu vyjádří, že výše uvedené vůbec nemusí a navíc napíší i svou osobní/rodinnou zkušenost proč ne.

Legkov vs. poškrábaná víčka resp. nepřítomnost specialistů výrobce vs. sportovec (Legkov) a jeho (ne)vina - to je přesně to, co mne jako laika zajímá a za co jsem rád, když to tu vysvětlí někdo, kdo se v problematice dopingu orientuje a ví, jaká jsou pravidla, jak se dají či nedají obejít atd.

Já si vždycky říkám, že ty dopingové kauzy jsou čistě "technického" charakteru, tj. nezávislé na politice, padni komu padni, ale pak si přečtu článek o korupci či zákulisní politice v různých sportovních organizacích, a proto mi přijde vcelku legitimní, když se tu diskutující zeptá, jestli se všem měří stejným metrem i co se týče (ne)dopingu.

Na druhou stranu, být sportovcem, tvrdě makat, a zaslouženou medaily získat bez pobytu na stupních vítězů až třeba deset let poté, co jsem ukončil kariéru, při pomyšlení o kolik víc peněz jsem díky úspěchu mohl vydělat od sponzorů, a to jen proto, že někdo dopoval, a pravděpodobně to bylo organizované a kryté státem, to by mě slušně řečeno nepotěšilo.

+1/0
2.11.2017 23:57

O90n92d73ř15e87j 92H38o62l81ý 9280100448569

Moc toho nevím, zase tak moc to nesleduji.

1) dával tu odkaz jeden pán na vyjádření výrobce, který tvrdí, že víčka nejsou otevřít a pak zavřít a podivení se výrobce nad tím, že nebyl ke kontrole lahviček přizván

2) u dopingu se to dá obejít jen tak, že budu brát tehdy, když mne nechytí nebo budu brát látku, která není na seznamu. Na rozdíl od astmatu, kdy sedá velmi lehce obejít a získat Terapeutická výjimka.

3) dnes už je to jen politika, sport je na druhé koleji, bohužel

4) ano, být "čistým" a nemít šanci kvůli dopérům je frustrující. Ale ve výsledku je naprosto jedno, jestli dopuje ten sportovec sám, jestli v tom jede tým (např. Amstrong), jestli v tom jede svaz (Finové, Rakušáci, Španělé v lyžování, dnes Norové a jejich astmatici) nebo stát (údajně Rusko, ale zapomíná se rádo na jiné, třeba v minulosti USA a jejich řízené zatajování dopingových hříšníků)

0/0
12.11.2017 17:26

J83i72r52i 12V50o29n95d25r30a97c57e93k 5176912385115

Také si myslím, že politika dnes silně zasahuje do sportu.

Ten argument, že výrobce víček nebyl přizván ke kontrole, mi přijde silný. Je-li to prohlášení výrobce pravdivé, proč je nepřizvali?

Myslím si, že špičkové týmy, které mají dostatek finančních prostředků, se ohledně dopingu dost často pohybují na hraně toho, co je ještě povoleno. Koneckonců, proč ne.

Ale co jsem opravdu doteď nepochopil, jak může sportovec manipulovat se vzorky. Kdy s nimi Legkov manipuloval - při dopingové kontrole, po dopingové kontrole? Jestli sportovec odevzdá vzorek, podepíše veškeré dokumenty, odejde v "dobré víře" domů, tak nechápu, proč by měl nést odpovědnost za případnou pozdější manipulaci. Tady vidím spíš pochybení laboratoře a komisařů, ty ať případně potrestají. Pokud vím, na OH v Soči odebírala vzorky formálně WADA, ne RUSADA, a kontrolovala je ve zkušebnách, které sama certifikovala. Úmyslné vniknutí do místnosti, výměna vzorků agenty FSB dírou kdesi ve zdi, je podle mne kriminální čin. Vyšetřit, potrestat viníky. Ale že by tohle Legkov spoluorganizoval? Ok, jestli mu prokáží vědomou manipulaci nebo že o výměně vzorků věděl, pak neřeknu ani slovo.

Velká škoda, že si Rusové nepřiznají problém, více nespolupracují na nápravě, pak to holt odskáčí i ti z Rusů, kteří jsou čistí.

0/0
12.11.2017 20:11

O14n76d79ř83e23j 40H66o73l13ý 9840950618159

Souhlas, teda až na poslední větu...

Oni se ani přiznat nemohou, jakýkoliv náznak přiznání by byl brán jako potvrzení, že brali všici, oni nemají jinou možnost než zatloukat.

Vzpomeňte na tu hysterii kolem Šarapové.

Vzpomeňte na to, co se dělo kolem Isinbajevy, ta měla jen dvě možnosti, to jest "přiznat se" nebo nezávodit...

0/0
12.11.2017 20:34

J84i91r66i 94V46o21n62d69r87a66c56e62k 5346752715745

Podle mě bylo možné se v zákulisí domluvit tak, aby z toho obě strany, tj. i Rusové, vyšly "se ctí". Z vyjádření, která jsem zaznamenal, jsem tuhle snahu necítil ani z jedné strany. Ne tlačit Rusy do kouta, že co Rus, který žije ve své domovině, to dopér resp. "Ano, u nás v Rusku se vyskytly problémy s dopingem, "selhání jednotlivců", ale pracujeme na nápravě." Ruské "přiznání" by nejspíš muselo přijít od někoho vlivného, nejlépe od Putina, aby mělo váhu a aby byla snaha situaci změnit.

Máte pravdu, že ruským sportovcům asi nic jiného nezbývá, než se postavit za vlastní. Jestli si dobře vzpomínám, Isinbajevová mluvila ze začátku celkem rozumně, vysvětlovala svoji situaci, kolika kontrolami prošla a nikdy jí nic nenašli, a až poté, kdy přišla definitivně o možnost startovat v Riu, reagovala výrokem o pseudomedailích. Výrokem, který ji dnes kdekdo otlouká o hlavu, jako by tak mluvila už od začátku kauzy.

0/0
12.11.2017 20:57

O57n92d84ř45e34j 80H23o32l63ý 9720690418859

S tím co píšete souhlas. R^R^

Putin také nemůže, či někdo další z pohlavárů, také by výsledkem bylo "přiznání státního dopingu"... prostě je to neřešitelné, když se nepřiznjí, je to patné, když se přiznají je to ještě horší, navíc jakákoliv snaha o nápravu systému je brána jako přiznání, tudíž další začarovaný kruh.

Jen bych připomenul biatlonisty a to, jak tam vehnali do jednoho bloku všechny Ruské závodníky, včetně Šipulina, o kterém všichni tvrdili, že je čistý. Navíc díky lhaní a křiváctví, viz Šlezingr a ta komedie ohledně petice...

Rv

BTW: ve své podstatě měla pravdu, když mluvila o pseudomedailích, když do složení závodního pole zasáhne politika

+1/0
12.11.2017 21:20

J38i47r43i 10V62o25n22d64r37a22c54e27k 5476432885235

Když si vzpomenu na (politické) výroky Putina, které pronesl, a o kterých jsem pak slyšel zprostředkovaně v našich médiích, tak je asi pravda, že jakékoli jeho vstřícné veřejné prohlášení k dopingu by bylo bráno jako slabost a přiznání státem řízeného dopingu.

Ale jak z toho začarovaného kruhu ven? Jak zároveň kategoricky trvat na tom, že doping ne, a přitom nehodit všechny Rusy do jednoho pytle? Chybí tady nějaký schopný vyjednávač na způsob Garyho Bettmana z NHL, který by zároveň tvrdě hájil požadavky majitelů (WADA) a zároveň ponechal prostor i samotným hráčům (Rusové). Mediátor, který nestraní ani jedné straně. Pak je také samozřejmě možné vyloučit všechny Rusy, prosadit to silou. Ale ať se pak nikdo nediví, že do budoucna budou někteří volat po vyloučení všech Finů, Norů, Španělů, Číňanů apod., když je i u nich podezření na organizovaný doping.

Vždycky, když jsem byl zahnán do kouta bez ponechání únikové cesty, jsem měl tendenci kopat kolem sebe. Ačkoli jsem nebyl v právu. Myslím, že takhle to má většina z nás, i ti Rusové.

Mimochodem, na sport.idnes je článek "Já a práskač?" Borodavko, Vjalbeová - to je ta (ne)pokora a (ne)vstřícnost Rusů, o které jsem mluvil.

+1/0
12.11.2017 21:47

O37n60d16ř90e11j 37H36o12l75ý 9680600218529

R^

Jen dovětek k poslednímu odstavci. Je otázkou, kdo co vlastně řekl a v jakém kontextu, v poslední době se velmi často překrucují výroky Ruskách představitelů. Např. Putin nedává rozhovory bez kamery, ví moc dobře proč.

(pokud to řekli, tak jsou tukani, ale jelikož jsou v koutě zahnaní, tak se vlastně jen chovají dle toho, co jste popisoval)

Slavná byla například věta Putina "do Sýrie jdeme bojovat proti Daeš a dalším teroristům", ze které ale média odstranila spojku a text za ní a pak používala k masírce obyvatelstva, že neplní to co vykřikovali. Stejné to bylo i ohledně prohlášení Putina k Ukrajině, které jsem viděl na netu, četl článek toho novináře, ale nikde jsem tam nenašel to, co tvrdila média u nás.

0/0
12.11.2017 21:56

J72i81r47i 92V38o12n37d18r28a34c22e56k 5616912655725

Máte pravdu, překrucování výroků v médiích je dnes docela běžné. A ty si pak mezi lidmi žijí svým vlastním životem. Koho dnes zajímá v jakém kontextu bylo co vyřčeno, kdo z nás má čas a chuť si to sám dohledávat. A kor, když vás k tomu ještě v diskuzích označí za trolla, jen proto, že jste tak smělý, že se ptáte, aniž byste už předem musel zaujmout to správné ideologické stanovisko. :)

To je velmi chytré od Putina, že dává rozhovory jen na kameru. To jsem nevěděl. Díky za info.

Tukani...:-)R^

0/0
12.11.2017 22:12

O89n16d43ř78e42j 50H44o19l34ý 9930370198179

Díky za příjemné klábosení, dobrou noc, ráno vstávám v 5 hod...

0/0
12.11.2017 22:15

J96i85r56i 61V53o83n49d72r78a54c15e86k 5856282425805

Taky díky za pokec. Dobrou noc a ráno bacha na doping před prací. :-)

0/0
12.11.2017 22:18

O77n54d74ř44e46j 13H77o53l77ý 9730390418139

Copak pane "spravedlivý a neúplatný", rozčílily Vás otázky se slovními spojeními, zkopírovanými z Vašeho příspěvku? A navrch ještě ta drzost tazatele položit otázky, na které nejste schopen opět odpovědět?

;-D

0/0
2.11.2017 19:29

M82i13c17h10a98l 21M37i35l98l10e48r 9816332279372

ad- Jaroslav Cerny v 7:01

"Pane Miler, tak uveďte, co ten Leghov bral. V článku to uvedeno není a nedočetl jsem se to ani nikde jinde."

Kdo svindluje /necha jine svindlovat s jeho vzorky, ten to bezduvodne nedela. Podobne: Kdo nedopuje, neschovava se pred dopingovym testovanim. Vyhybani se testum, manipulace se vzorky nebo pozitivni test na maskovaci agenty jsou DUKAZEM, ze sportovec bral co nemel, bez ohledu jaka latka to konkretne byla.!!

NENI vubec podstatbe CO bral, ale ze mel zajem, aby se nezjistilo ze neco bral!! Stejny princip jako pripad 10 cinskych plavcu nachytanych pomoci lsti australskych dopingovych komisaru pred zacatkem MS v plavani 1997. (pred ustavenim WADA si kazda mezinarodni asociace doping kontrolovala podle smernic MOV)

Australani tusili, ze Cinani dopuji, ale vedeli, ze je bude tezke nachytat, protoze podstupovali doma predodjezdove kontroly a kdo byl pozitivni, ten zustal doma jako "zraneny".

Tak si na ne pripravili lecku. Kdyz se Cinani ubytovali v hotelu, prijela za nimi hned prvni vecer letacka australskych dopingovych komisaru. Ukazali se ale jako "nejaci dezorganizovani nesikove", protoze zapomneli prinest spravne formulare. Cinanum se omluvili pro vyrusovani z klidu, ze uz bude pozde na testovani a oznamili, ze prijdou nasledujici rano.

Pres noc nastal v cinske vyprave fofr a kdo si nebyl 100% jisty, ze nema v tele ani stopove mnozstvi dopingu, zacal se ladovat diuretiky, aby to pres noc vyplavil ven. Diuretika se pouzivaji jako agent na maskovani dopingu a proto jsou zakazane. Tehdy se ale daval kratsi trest za diuretika, nez za doping. Dnes se oboji tresta stejne.

Rano 10 Cinanu testovalo pozitivne na diuretika. Neprokazalo se CO predtim brali, ale svou manipulaci telesnych tekutin bylo dokazano, ze brali neco nepovoleneho.

+2/−3
2.11.2017 8:40

Z87d73e54n64e26k 75B53e26d81n44a71r 7597826777179

Jak někoho mohl Legkov nechat nebo nenechat se vzorky manipulovat. Jinak za to, že s vzroky nebude manipulováno odpovýdá WADA a na OH MOV. Jejích vedení by mělo být trestáno, ne sportovci s jejichž vzorky bylo manipulováno.

+1/−1
2.11.2017 14:05

M75i20c19h40a75l 70M11i79l84l29e31r 9536512549742

" Jinak za to, že s vzroky nebude manipulováno odpovýdá WADA a na OH MOV."

Omyl,

1) jednak to neni "odpovýdá", ale odpovídá - tvuj kamos chataricek by te za to sepsul;-D

2) za bezpecnost, ferovost a integritu celkoveho provozu dopingovych kontrol pri OH zodpovida ORGANIZACNI VYBOR poradatelskeho statu.!!Od toho tam oficialne byla FSB, jenze ta svou pritomnost patricne zneuzila ke svindlu.

0/0
2.11.2017 18:26

J95i63r78i 60V26o88n98d83r76a86c16e59k 5896272645485

Nechápu, jak sportovec může manipulovat se vzorky poté, kdy jsou odevzdány a uloženy antidopingovými komisaři v laboratoři.

Odevzdám vzorek, podepíšu všechny potřebné dokumenty, odejdu domů. Vše v dobré víře, a pak jsem potrestán za to, že někdo jiný s mými vzorky manipuloval?

Proč mám být jako sportovec potrestán za to, že laboratoř buď neplní řádně svoji funkci a nebo za to, že se tam někdo jiný vloupal a s těmi vzorky manipuloval?

Jestli sportovec zobal a jsou důkazy, ne podezření, ok, ať ho potrestají, s tím souhlasím. Souhlasím i s tím, ať přísně (doživotní zákazy činnosti) potrestají i funkcionáře, kteří jsou do případných machinací namočeni.

Od Rusů mi na druhou stranu chybí větší pokora, otevřenost a vstřícnost tyhle problémy s dopingem řešit, natož si je přiznat, a jakékoli zmínky o dopingu berou jako útok na svoji adresu.

+1/−2
2.11.2017 7:55

O76n52d31ř92e71j 71H23o86l60ý 9270710748789

pan Miller asi evidentně nesouhlasí s posledním odstavcem ;-D

+1/0
2.11.2017 17:36

J95i54r10i 73V37o68n75d95r14a27c89e85k 5206352625885

Také mě to napadlo. :-)

+1/0
2.11.2017 18:38

O63n51d88ř66e64j 81H75o98l33ý 9800330918649

:-)R^

Na takovéto příspěvky zásadně plusem nereaguji, pokud s částí nesouhlasím (u mínus obráceně). A pokud už ohodnotím, tak i okomentuji.

0/0
2.11.2017 19:35

M72i64c71h37a19l 96M89i60l59l26e89r 9946712809482

Pro ty, kdo jsou pozadu ve sledování zpráv. Tým z Masarykovy univerzity potvrdil, ze jen třetina Čechů je slovanského původu.

Více o tom na www.info.cz

0/0
1.11.2017 23:53

F13i12l84i60p 87K33r71a62t29o84c21h40v72i33l 4743145876522

Ty diskuze jsou porad stejny.

1) Ruska sebereflexe i po letech = jedna velka nula

2) Manipulace se vzorky byla prokazatelne organizovana, diky tomu byla Ruske laboratori odebrana akreditace - viz nocni navstevy agentu FSB apodobne

3) Dopingu je stoprocentne ve svete vsude spousta, ale nekde se proti nemu bojuje, jinde se programove podporuje v ramci propagandy. Cesko uz nastesti patri do te prvni skupiny, ac tomu tak nebylo vzdycky.

4) Zeptejte se Armstronga, Jonesove, Gatlina jak se k nim chova okoli po tom, co se to na ne provalilo... rusti sportovci budou neustale mluvit o nevinne a budou oslavovani statnim aparatem jako mucednici v nejakem politickem boji. Ale priznat si svuj dil viny, k tomu se nejspis nikdy nepovznesou - viz. napr. Sharapova

+11/−1
1.11.2017 23:49

B13o48h53u34m24i82l 26V65a97n12ě91k 5722765692206

Pane Kratochvíle.

máte to dost pomatené.

Akreditace byla odebrána laboratoři v Moskvě a ne té co fungovala pod přímým řízením a dohledem funkcionářů WADA v Soči, kde bylo údajně manipulováno s těmi vzorky.

Celé obvinění je založeno na tvrzení bývalého šéfa Moskevské laboratoře Rodčenka, který utekl před stíháním z Ruska a potřeboval se zavděčit novým chlebodárcům v USA, aby tammohl zůstat.

Celé vyšetřování má řadu podivností:

Lahvičky hodnotil neznámý expert, který s případným poškozením lahviček při otvírání neměl žádné zkušenosti a nebyli použiti či aspoň přizvání experti švýcarského výrobce, kteří mají letité zkušenosti z praktického testování. Viděl jsem ty technicky nekvalitní fotky, které to mají dokazovat - šediváky s malým rozlišením. Kdo dnes zpětně prokáže, že ty stopy neudělal při těch zkpouškách ten utajovaný expert?

Nikdo se ani nenamáhal, aby provedl šetření přímo v Rusku, zejména v té laboratoři v Soči, kde podle Rodčenka byla díra ve zdi kterým se vzorky měli v noci předávat z laboratoře s elektronickou ochranou pod přímým dohledem WADA k manipulaci venku. Rodčenko dokonce poskytnul fotku - bíle vykachlíkovaná stěna a na velká plastová zátka, jako pěst na oko - toho by si nikdo nevšimnul. pokud ta díra existovala tak by se dala zjistit dodatečně její existence i kdyby byla dodatečně zadělaná.

+1/−11
2.11.2017 0:37

M93i60c29h78a48l 41M76i49l92l19e17r 9336842589872

No samo, ze musíš Rusy bránit za každou cenu, ani kdyby na chleba nebylo....... počkej, vlastně to by se mohlo bez poradneho udernickeho úsilí stát.

+4/−4
2.11.2017 0:43

B35o50h85u17m29i76l 98V58a76n70ě77k 5712675732596

Pane Millere,

byste se neozval, pořád nemůžete zkousnout, jak jsem vám fakty s konkrétními odkazy vyvracel bludy co jste v různých diskuzích ve svém proti ruském fanatismu hlásal

+3/−3
2.11.2017 0:49

M37i22c44h70a61l 39M24i83l18l13e71r 9716132419152

Tve”konkrétní důkazy” mají původ ze zprofanovaneho doutníku a aeronetu

+1/−2
2.11.2017 1:00

M74i91c79h48a23l 66M32i90l62l89e26r 9606702119762

Sputniku.....

píši z mobilu.

0/−2
2.11.2017 1:01

B62o14h81u28m58i78l 21V50a87n36ě95k 5362115972256

Nějak jstezapomněl, že vesměs šlo o odkazy na dokumenty WADA, MOH, jeho členů případně sportovních svazů.

Je smutná pravda, že mnohé informace nepříznivé pro rusobijce naši presstituti nezveřejňují a zveřejní je třeba ten sputnik. Většinou jde o zprávy, které lze ověřit i z originálních zdrojů či západních, v mém případě anglicky píšících mediich.

+2/−1
2.11.2017 1:55

M15i37c54h44a64l 12M78i86l34l45e70r 9896532189712

kdyby ty dokumentybyly pravdivé, MOV by nevylucoval z účasti na OH, nota bene doživotně.

Sputnik je klasicky příklad presstitutů.

+4/−2
2.11.2017 2:44

T22o63m22á17š 36B18ř66o31u23š55e94k 6801380600869

Vaněk má dneska noční.

+1/0
2.11.2017 3:45

M70i94c88h63a73l 21M32i25l65l22e60r 9356932929232

;-DR^

0/0
2.11.2017 8:00

Z18d31e96n79e63k 83B72e88d90n88a95r 7707336317199

MOV je zkorumpovaná politická organizace, která dělá to co chtějí aby dělala její sponzoři.

+1/0
2.11.2017 14:06

M16i96c57h73a57l 10M93i63l53l96e10r 9406962509232

rusaci a jejich podpurci se toci korouhvicka ve vetru;-D

MOV prosla velkou cistkou v 2001-2, kdy rada clenu byla vyhazena nebo prisla o funkce.

Zajimave, ze Rusko a uderka hodnoti MOV z jednoho extremu do druheho, podle toho jak MOV zrovna rozhodne zda v jejich prospech nebo ne.;-D:-P

0/0
2.11.2017 18:16

L57u40d36e29k 42D86r59n41e79c 8330854320

Ty jseš dobrej pacient ��

0/0
2.11.2017 7:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze