"MAFRA je pro nás tradiční partner. Dohromady spolupracujeme už několikátý olympijský cyklus, navíc teď bychom chtěli společně komunikovat témata, která jsou z našeho pohledu důležitá celospolečensky, a to je především sport jako životní styl," prohlásil šéf Českého olympijského výboru Jiří Kejval.
Zpravodajský portál iDNES.cz je hlavním mediálním partnerem olympioniků od roku 2001, deník MF DNES se jím stal už o tři roky dřív.
Díky této dlouhodobé spolupráci připravují MF DNES a iDNES.cz velmi rozsáhlé zpravodajství jak z letních, tak ze zimních olympijských her. Do dějišť největších sportovních svátků - ať už to byl Vancouver, Londýn, či bude Soči - vždy vysílají silný redaktorský tým včetně fotografů a kameramana. Početnější mívá jen Česká televize.
Hrám v minulosti předcházel speciální tištěný olympijský magazín s podrobným program, na stránkách iDNES.cz pak vznikla speciální olympijská příloha.
"Čtenáři iDNES.cz a MF DNES se opět mohou těšit na exkluzivní zpravodajství ze sportovišť, ale i ze zákulisí olympijských her. Jsem přesvědčený, že na své si přijdou nejen sportovní fanoušci, ale i ostatní čtenáři," řekl Roman Latuske, člen představenstva mediální skupiny MAFRA.